sobota 26. října 2013

Mýtický Ladybox

Ach jo, název originální asi tentokrát nebude. Mýtické to máme prostě všechny :) Nevím jak vy, ale tušila jsem od první chvíle, že na nás v boxíku bude čekat něco od Mythic Oil. Asi jako většina jsem čekala olejíček na vlasy (který mi mimochodem právě dochází a nový bych uvítala). I tak je ale tento box vážně nadupaný a jsem velice spokojená. Takže jestli vás zajímá, co jsem si rozbalila, tak čtěte dál :)



Balení se mi zatím líbí asi nejvíce od spojení obou boxů. Tématicky vhodné a luxusně působící. Vystýlka klasická a úvodní karta stejná jako minule. Není co vytknout :)




V mém boxu jsem našla:

1) L´Oreal Professionnel Mythic Oil Souffle d´Or šampon - plné balení

2) L´Oreal Professionnel Mythic Oil Souffle d´Or kondicionér - plné balení

Jako co vám budu povídat, jsem z těch přípravků nadšená. Po delší době mě něco opravdu hodně nadchlo a strašně se těším, až to vyzkouším. Jediné, čeho se bojím je, že mi přípravky nesednou. Budu ale zatím vycházet z mé báječné zkušenosti s olejíčkem na vlasy, který miluju. Určitě se po vyzkoušení o obou přípravcích rozepíšu více.


Přípravky obsahují takového zlaté třpytečky a naopak neobsahují silikony.



3) Catrice řasenka Better Than false lashes - plné balení

Je mi jasné, že si někdo řekne, že je to obyčejná drogérka, ale na druhou stranu není Catrice tak dobře dostupná, jako jiné drogerkové značky. Byla jsem celkem překvapená, kolik z vás se pod článkem o Catrice stíny ozvalo, že si tuto značku nemáte jak nakoupit, a že vás to štve. Tak to beru tak, že pro někoho je Catrice tak trochu vzácná. Řasenka má pěkný kartáček, ale zatím jí používat nebudu, protože mám momentálně načatých asi 5 řasenek.

4) Catrice gelová rtěnka Ultimate Shine 060 - plné balení

V tomto případě nejsem moc spokojená s výběrem odstínu. Zrovna rtěnka by si žádala personalizaci a já se svým odstínem spokojená nejsem. Jestli to chápu dobře, tak všichni mají stejný odstín. Kdyby to byl nějaký neutrální odstín, tak neřeknu, ale myslím, že tahle řvavá barva není pro všechny. Tudíž v tomhle ohledu očekávám největší kritiku od většiny odběratelek.


5) Skin 79 Sheet mask Pearl Brighening - plné balení

Plátýnkové masky jsou teď celkem in, takže proč ne. Určitě jí ráda vyzkouším, je to fajn relax a vyhovuje mi, že je aplikace rychlá a maska není potřeba smývat. Druhy masek se v jednotlivých boxech liší.

6) Palmer´s CBF firming butter - vzorek

Ne, prosím už ne žádný Palmer´s! Můžu vám říct, že jsem si na něj vypěstovala už celkem averzi a strašně mě štve. Mě to prostě smrdí, nemám kakaové vůně ráda a vzoreček poputuje hned pryč. Příště prosím už ne!



Ač není obsah 100% (samozřejmě z mého pohledu, každý to má jinak), tak duo Mythic Oilů všechno zlé vyvažuje. Za mě fakt pecka a jedno z nejlepších vydání roku. Hned dneska šampon a kondicionér vyzkouším a jsem na ně zvědavá. Nahodím masku, řasenku dám do šuplíku s náhradními produkty a rtěnku nejspíš daruju odvážnější kamarádce. Já na tyhle řvavé barvy prostě nejsem. Takže jediné mínus je pro mě absence personalizace u rtěnky, jinak jsem spokojená.

Jak se box líbí/nelíbí vám? Koupily jste si ho? Čekaly jste, že se objeví Mythic Oil? :)

37 komentářů:

  1. Já jsem se těšila, že tam bude Mythic oil olejíček. Teď když vím, že je tam šampon a kondicionér, tak do něj investovat nebudu, protože by mi to nemuselo sednout, toho se fakt bojím :D Jinak zbytek krabičky by pro mě byl zbytečný a neužitečný... Ale fakt je, že cena vs. vybavení této krabičky je opravdu dobré :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám největší radost z rtěnky, Catrice jsem ještě nezkoušela, takže díky tomuhle si k ní třeba vybuduju vztah a u stojanu se v drogerii zastavim a třeba i něco koupim. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Cekala jsem olejicek (jako kazda), maska od Skin79 neprekvapila. Ale misto Catrice jsem tipovala kosmetiku KIKO ... ani nevim proc :D Barva rtenky je strasna.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem nadšená. L´Oréal Professeionnel miluju a absolutně jsem nečekala, že od nich v boxu někdy něco najdu.. A hned dvě plná balení :)

    OdpovědětVymazat
  5. I když na boxy moc nejsem, tenhle by se mi zamlouval. Šampon a kondicionér vypadají úžasně! Rtěnkou by se mi trefili do vkusu, já křiklavky ráda, ale fakt to nebyl chytrý tah, rozeslat ji všem, podobné barvy nosí naprosté minimum žen. Jediné, co by mě fakt nelákalo, je Palmer's, to vidím snad v každé ladyboxí recenzi a ani jedním výrobkem mě značka neoslovila.

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám bohužel box na poště a dostane se ke mě až v úterý, takže jsem nevydržela a musela se podívat na recenze. Nejsem ale moc nadšená...Čekala jsem tedy o hodně víc. Na FB Ladyboxu psali, že to má být nejnašlapanější vydání, ale to mi opravdu nepřijde.... Mám mastné vlasy a myslím si, že tyto výrobky mým vlasům neprospějí, spíš naopak....
    Odstín rtěnky strašný....Z plátýnkové masky taky nejsem odvařená, vzoreček Palmer's nekomentuji...
    Jedině řasenka...Ale to ještě uvidím jak mi sedne....Za mě obrovské zklamání a myslím, že příště už opravdu neobjednám...

    OdpovědětVymazat
  7. Nevím, tenhle Ladybox mě moc nenadchnul. :) Jako jo, Mythic Oil od L´Oreálu je super, ale prostě nevím ....Čekala bych to ještě více "nadupanější". :) Ale to je prostě můj osobní pocit. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Musím říct, že po minulých dvou vydání, kdy jsem blahořečila tomu, že jsem neobjednala, teď trošku lituju. Šampon i kondiš bych moc ráda vyzkoušela, protože mám prostě suché matné vlasy, i po umytí šamponem se mi prostě nelesknou (potvrzeno od kadeřnice). Jsem zvědavá na tvůj názor po vyzkoušení obou produktů. Do té doby se můžu utěšovat tím, že by zlaté částečky na tmavých hnědých vlasech vypadaly nepřirozeně. :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem spokojená, čekala jsem sice BB cream od Skin 79, bohužel se konala jen maska. Kondicionér jsem včera zkoušela, úžasně voní. Můj článek s LB na beauterama.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Je super, že ten šampon i kondicioner mají dávkovač!

    OdpovědětVymazat
  11. Váhala jsem stále, jestli mám objednat... Nyní když už není dostupný lituji, že jsem neudělala ten krok! :) K sakru...

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle balení vůbec nevypadá zle! :) ale těmto boxům stále nemůžu přijít na chuť. :) určitě se budu těšit na recenzi šampónu a balzámu! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ty L´orealy vedou, vypadají lákavě, dají se koupit v nějakém "kamenném" obchodě?

    OdpovědětVymazat
  14. Tentokrát box vážně vypadá lákavě. :) ale bohužel jsem stále na těmto boxíkům nepřišla na chuť. Ale určitě se budu těšit na recenzi šampónu a balzámu. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem z Ladyboxu nadšená, myslím že za cenu tří stovek toho nabídl opravdu hodně. Přikládám odkaz na recenzi ;-)
    http://www.marketavolfova.cz/2013/10/ladybox-s-tajemstvim.html

    OdpovědětVymazat
  16. Rtěnka sice je křiklavá, ale když se použije jemně, tak taková vůbec není. ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Přemýšlela jsem nad ním a teď vážně lituji, že jsem si ho neobjednala.

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. já jsem s boxy na čas skončila a jsem ráda, že jsem už tenhle neobjednala. MO bych nevyužila, řasenku ani rtěnku taky ne, Palmer's už fakt nemůžu ani vidět :D jedině tu masku, ale s mým štěstím bych určitě dostala nějakou proti vráskám nebo hydratační :D ta maska byl personalizovaný produkt nebo je dávali prostě náhodně? a u rtěnky nechápu, proč je jen jeden odstín a zrovna takový ne moc lichotivý...

    OdpovědětVymazat
  19. Catrice jsem čekala, a jsem spokojená, ráda experimentuji s různými odstíny rtěnek. Mythic oil jsem taky čekala, jen jsem čekala olej na vlasy, protože vím, že se v jednom ze zahraničních boxů objevil, ale nevadí, tak si ho k šamponu a kondicionéru dokoupím.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Já tedy čekala větší pecku s ohledem na reklamu, kterou boxu dělali. Potěšila mě přítomnost Catrice, rtěnka není tak výrazná, jak se na první pohled zdá, ale má dost studený odstín, takže asi bude sedět málo komu. Mytické L'Oreal produkty nebyly nic pro mě (což mě trochu mrzí), nicméně jsem je zařadila do giveaway, tak z nich snad bude mít radost někdo jiný :-)

    OdpovědětVymazat
  21. já jsem z krabičky nadšená moc! jen nechápu, proč všichni máte tu rtěnku za řvavou? :D já rtěnky nepoužívám, teprve začínám s těmi světlejšími spíše rtěnko-balzámy a lesky, takže jsem na odstíny dost háklivá, a tato mi přijde přijatelná a jemná :D rozhodně né ani trochu řvavá :) a Palmer´s vůni miluju!!!

    OdpovědětVymazat
  22. Tyhle kousky z LB mě těch nadchly :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. krabičku jsem si neobjednávala, ale musím říct, že mě tentokrát celkem zaujala.. hlavně díky přípravkům na vlasy

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, tak šampon a kondiš jsem už zkoušela včera ráno a mám skutečně nádherně nadejchaný vlasy i dnes, takže jsem nadšená (zatím)! Zbytek boxu fajnovej, rtěnku dám babičce a shit palmers jsem darovala odpadkovému koši =o)

    OdpovědětVymazat
  25. tato krabička mě ohromně potěšila! kromě řasenky(mám v záloze už 3), si nemůžu stěžovat vůbec na nic :)) a rtěnka je pro mě naopak svojí barvou trefou do černého <3

    OdpovědětVymazat
  26. Odstínu rtěnky jsem se nejdřív taky pořádně lekla. Ale když ji aplikuješ na rty, nemá vůbec tento odstín! Je to spíš takový lehce růžový balzám na rty. Původně jsem ji chtěla hned vyměnit na stránkách ladyboxu, ale určitě si ji nechám :)

    OdpovědětVymazat
  27. Líbí se mi edice od L'Oréal, ráda ji v budoucnu vyzkouším. :) Každopádně mě celkově balíček nenadchl na to, že to měl být údajně ten nejlepší za celou historii dle Ladyboxu. Našly by se jak horší, tak lepší balíčky. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  28. Já jsem s tímhle LB spokojená, i ta rtěnka se mi líbí :-)
    Můj článek je tady: http://safranovysvet.blogspot.cz/2013/10/rijnovy-ladybox.html

    OdpovědětVymazat
  29. Tak ten šampón s kondicionérom vyzerajú krásne a keď ich nájdem v drogerke určite si ich kúpim i keď pri Lóreale je to u mňa vždy aké neisté :) buď 100% spokojnosť alebo pravý opak

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Ten rúž je úžasný :3 a škoda že Lady Box sa nedá objednať aj na Slovensko :/

    http://fashionnicki.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  31. Amy: KIKO bych si nechala líbit!

    Lucy: já bych spíš řekla, že slibovali jako nejhodnotnější box v historii, což celkem je. Vzhledem k cenám jen šamponu a kondiše. :) Což podle mě splňuje :)

    Wendy GivngbackDavis: otázka je, co znamená nadupanější? Já myslím, že jsem už celkem "rozmazlené" a že pořád očekáváme plnou krabici plných věci. O tom ale ty boxy nejsou :) Když to srovnáš s některými zahraničními, tak jsme na tom dobře. Neříkám, že je každé vydání bomba, ale tohle pro mě zrovna je :) Člověk nesmí čekat, že za 3 stovky otevře Chanel a půlku drogerie v plných balení :)

    Harmony: ty zlaté částečky po umytí nejsou vůbec vidět. Hledala jsem je tam marně, ale vlasy se moc pěkně lesknou :)

    Jaňule: v kadeřnických salonech určitě, ale nenapadá mě kamenný obchod, kde by to měli. Možná výdejny krasa.cz, tam něco od LP mívají :)

    Natálka - Little Gem: masky podle mě dávali náhodně. Nic o personalizaci se tam nepíše. Jsem ráda, že nemám třeba tu s tea tree, to bych asi padla :)

    OdpovědětVymazat
  32. Mikinka: já už taky zkoušela a zatím OK, ale uvidíme, co zítra. Vlasy se mi krásně lesknou, ale zdá se mi, že jsou vlasy trochu sušší, tak uvidíme, co po více použitích :) Ale ta vůně! Och!

    Karolína Šodková: hmm, já jí nechtěla načínat, kdybych jí někomu dávala, ale takhle v balení se mi nelíbí ani trochu...tak možná ještě vyzkouším a přehodnotím :)


    OdpovědětVymazat
  33. Rtenka je opravdu super,trochu jako chubby stick,super gelova konzistence,krasne vlacne rty a jen prijemna ruzova,nic rvaveho,jak se to puvodne tvari.;-)

    OdpovědětVymazat
  34. Já jsem nadšená pro celou krabičku :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Ja som ten sampon kedysi mala a teda popravde som nebola prilis spokojna, tebe snad sadne lepsei. ;)

    OdpovědětVymazat
  36. Rtěnka mě tedy velmi zklamala. Mám ráda uřvané barvy, ale toto vůbec nebarví. Na rtech vypadá děsně. Šampon jsem původně nechtěla ani vyzkoušet, v domnění, že v něm bude plno silikonů. Tady jsem přečetla, že je bez.Někdo jste to zkoumali, nebo jsem to přehlédla?

    OdpovědětVymazat
  37. Já úplně souhlasím! :) Palmer's mi taky vyloženě smrdí, takže už ho dlouho nechci ani vidět :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)