pátek 4. října 2013

Moje oblíbené produkty z drogerie

Tento článek je jedním z nejžádanějších, o které si často píšete. Sice jsem už kdysi podobný článek psala, ale beru to jako malý update toho původního. Často když se objeví nějaký dražší produkt, hodně lidí se ptá, jestli k němu neexistuje levnější varianta z drogerie. Někdy ano, někdy ne. Každopádně všechny tyto produkty z drogerie patří mezi mé oblíbené a většinu z nich si kupuji opakovaně nebo je mám ve více odstínech. To myslím mluví za vše :) 

Na fotce chybí korektor Rimmel Match Perfection (článek zde), protože se mi ho před nějakým časem podařilo vypotřebovat a nový jsem si zatím nekupovala. Chybí také černé gelové linky Gel Intenza Eyeliner L´Oreal, které mám pro změnu u rodičů spolu s CC krémem Max Factor (článek zde).


Produkty jsem rozdělila do 3 kategorií - oči, rty a tvář


TVÁŘ

Dermacol podkladová báze - moje asi úplně nejoblíbenější báze ze všech. Budu se opakovat, když řeknu, že si jí kupuju už od střední a stále se k ní vracím, i když sem tam používám i báze jiných značek.

Rimmel make-up Lasting finish - make-upy používám většinou od dražších značek, ale když mi dojdou, ráda se znovu vracím k tomuto.

NYC Smooth Skin pudr - můj objev letošního roku a hit kosmetického světa. V tomto případě platí hodně muziky za málo peněz :)

Dermacol Imperial make-up - jeden z mých čerstvých objevů letošního roku. Nechci prozrazovat více, brzy se objeví samostatný článek :)

Dermacol Invisible fixing powder - už jsem to říkala několikrát, ale vyzkoušela jsem několik fixačních pudrů, i slavný HD od MUFE a stejně nejraději kupuji tento.



OČI

Očních stínů z drogerie tolik nemám, ale za tyto můžu strčit ruku do ohně. Jestli jsou některé kvalitní a stojí za nákup, tak právě tyto. Ovšem trochu pozor u CT stínů, ne všechny odstíny jsou stejně skvělé.

Maybelline Color Tattoo oční stíny 

L´Oreal Infaillible oční stíny 

Gabriella Salvete oční stíny 

Maybelline řasenka Colossal Volum´Express - moje nejoblíbenější řasenka z drogerie ever. A jak koukám, tak se nikdy v samostatném článku neobjevila :)



RTY

Všechny tyto rtěnky, lesky nebo balzámy popisovat jednotlivě nebudu, protože si můžete pročíst samostatné články o nich. Každopádně všechny tyto produkty na rty mám ráda a myslím, že stojí za to je mít doma.

Rimmel matná rtěnka Kate  

Rimmel rtěnka Kate  

Astor Lipcolor butter 

Dermacol rtěnka Lip seduction

Rimmel lesk Apocalips  

Dermacol balzám Love lips  

Catrice Ultimate Shine


Některé kategorie dekorativky z drogerie u mě nenajdete, ale to u mě není žádná novinka :) Každopádně toto jsou určitě moji oblíbenci z drogerie a pokud se mě někdy zeptáte, jaký je můj oblíbený make-up, rtěnka nebo stíny z drogerie, tak vás nejspíš odkážu na tento článek :) 

Samotnou mě moc zajímá, které produkty z drogerie jsou vaše nejoblíbenější a nedáte na ně dopustit? Myslím, že by to byla celkem zajímavá statistika, které produkty jsou obecně oblíbené :)

35 komentářů:

  1. Skvělý článek! CT, Love lips, rtěnka Kate-miluju <3:)

    OdpovědětVymazat
  2. Máme podobné oblíbence :) Každopádně myslím, že obecně nejoblíbenější z drogerie jsou asi rtěnky, ty bývají často kvalitní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento typ článků mám moc ráda:) Já nedám dopustit z kategorie tvář na makeup Rimmel Wake me Up, z korektorů na Dermacol Matt Control; má oblíbená řasenka je extralevná, a sice Miss Sporty Lah IncrediBALL, která stojí 64 kč a teď jí mají v Tetě dokonce v akci 1+1; Color Tattoos jsou skvělé a v produktech na rty se plně ztotožňuji s Tebou, v poslední době používám téměř denně Astor Lipcolor Butter.

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě z drogerky: CC Cream od MF, korektor Dermacol Makeup Cover, pudr nepoužívám, tvářenka Loreal True Match Blush, rozjasňovač-jedny krémový stíny z limitované edice Essence, řasenka 2000 Calorie MF, stíny nevím, linky gelové Catrice, obočí sada E.L.F., lesky Loreal Glam Shine, rtěnky mám většinou Maybelline, laky na nehty Rimmel a Flormar

    OdpovědětVymazat
  5. Tak z tvých nákupů bych si vybrala snad všechno všechno! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Me zrovna ten pudr od Dermacolu tak uzasnej neprijde, dalsi baleni urco nekoupim. A jelukoz nakupuju pouze drogerii, tak tech oblibenych produktu mam vice, ale na co nedam dopusti tak Maybelline Affinitone make-up a pudr, rzenka Color Whisper, Dermacol 24 control makeup, lesk na rty Miss sporty...no je toho vice:D

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně těch produktů mám a jsou vážně skvělý! :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  8. Make-upy od Dermacolu jsou skvělé :) Mám s nimi dobré zkušenosti. A řasenka COLOSSAL též taky nezklamala :)))

    Blog The ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  9. Máš toho vcelku dost, u mě by to byl nějaký ten Bourjois, který ale za drogerku nepovažuju, u nás ho tam nevedou a pak Rimmel laky a rtěnky Kate, konec:-)

    OdpovědětVymazat
  10. pod řasenku se podepíšu! od chvíle, co je na trhu, je můj favorit, ale asi nebude moc sedět lidem s kratšíma nebo řídkýma řasama, já ji všude doporučuju, ale kámoškám právě proto nesedí :( já nedám dopustit na klasické a tlusté kartáčky :) a ten Dermacol pudr je taky fajn, taky jsem měla MUFE a ten mi přišel hrozný

    OdpovědětVymazat
  11. Asi jsem jediná na celém, nejen blogovém světě, kdo nemá rád řasenku Maybelline Colossal Volum´Express. všude na ni čtu chválu a když jsem si ji pořídila a vyzkoušela, tak jsme si nějak nesedly :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jednoznacne musim suhlasit s produktami na oci. Donedavna som nedala dopustit na tucnu zltu riasenku od Maybelline, nez som nasla tucnu bielu riasenku od Bourjois ^^ ..je podla mna este tak 100x lepsia a kupila som ju v DM za dve kila.

    Nedavno som publikovala mojich 5 naj veci z drogerie, tak ak by niekoho zaujimalo, tu je link:
    http://peackapples.blogspot.cz/2013/09/top-5-vyrobkov-z-drogerie.html

    Pekny den,
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem měla v plánu udělat podobný článek, i když nevím, jestli to k něčemu bude, protože koukám, že se skoro ve všem shodujeme.:D Já mám ještě moc ráda gelové linky od Maybelline, korektor Affinitone, krajkové tvářenky Dermacol nebo řasenku 2000 Calorie.:) Ten pudr NYC mě hrozně láká, ale používám právě ten dermacol a nechce se mi ho měnit.;) A na Imperial makeup si taky brousím zuby, všichni si ho hrozně chválí.:)

    OdpovědětVymazat
  14. Musím už vyskúšať ten púder od NYC, všade sú o ňom samé chvály :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím, že tvj výčet tak zhruba odpovídá tomu, co považuji za nejlepší (bez ohledu na to, co z toho jsem měla). O těchto produktech čtu často dobré recenze, ale i tak se teď s nákupy kosmetiky trochu krotím a když už, tak raději něco "lepšího".

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy, moc hezký článek! Jak se dívám na fota, tak se shodneme asi úplně ve všem, s výjimkou NYC Smooth Skin powder, ze kterého jsem úplně vydeptaná :D. Miluji Stay Matte od Rimmelu a na mastnou pleť mi připadá milionkrát lepší, než NYC, mám v plánu post na srovnání těchto dvou oblíbenců. Já jsem ten svůj věnovala kamarádce, která má suchou pleť. Jinak souhlasím s úplně všemi produkty. Ještě bych za sebe doplnila tyto: Dermacol - Caviar Long Stay Make-up (s korektorem ve víčku) je velmi podobný La Prairie - měla jsem oba, Dermacol - zlatý superkrycí make-up, L´Oreal True Match pudr i make-up, Dermacol - krajkovaná tvářenka č.4, je super na konturování, není vůbec oranžovaná, geniální výrobek. Pak ještě Essence - Soft foam make -up, Essence - novinková rtěnka a řasenky :) - testuji, Rimmel Stay Matte pudr i make up. Dermacol Lip Love a Maybelline - řasenky nejvíc ta žlutá, kterou máš na fotu a ještě One by one, korektor Fit me a od Astoru Lip Butter, řasenky - Big&Beautiful LovelyDoll a Stimulong řasenky. Mimochodem tu Stimulong mám už asi třetí balení a používám ji vždy na prodloužení v kombinaci s řasenkami Maybeline. Tedy pokud zrovna nepoužiji Benefit They´re real.... podle mne nejlepší řasenka na světě, ale ta z drogerie fakt není :D

    OdpovědětVymazat
  17. Podkladovou bázi od Dermacolu mám také, ale kdysi jsem vyzkoušela i tu od Rimmel London a přišla mi lepší :)
    Na základě tvých doporučení jsem si pořídila i fixační pudr Dermacol, zatím jsem ho ale vyzkoušela jen v drogerii, teď musím dopotřebovat Stay Matte a až pak se na něj s nadšením vrhnu :))

    OdpovědětVymazat
  18. Tiez mam niektore vytypovane produkty, ktore si opakovane kupujem z drogerky..napr riasenky Miss Sporty, alebo Maybelline, kvanta leskov na pery, nejake sialene odtiene lakov na nechty :) ale aj tie ruze Kate od Rimmel mam dost rada.

    OdpovědětVymazat
  19. Balzámy od Dermacol jsem si oblíbila, jen je škoda že se tolik lámou :/

    OdpovědětVymazat
  20. ja vubec nechapu, jak si vsichni muzete chvalit tu Dermacol bazi, ja mam podobny typ pleti co ty, a teda mne udelala na obliceji neskutecnou paseku! :D to jsem jako fakt padala do mdlob, kdyz jsem se zahledla v zrcadle (make-up totalne ale totalne roztekly!!)

    jinak k tem oblibenym drogerkovym produktum - urcite ten Dermacol fixacni pudr, Catrice Camouflage korektor, Bourjois tvarenka (beru ji i jako drogerkovou kosmetiku, protoze se v nekterych DM sehnat da), Collagenova rasenka od L'orealu, diamantova Gabriella, Skandal eyes od Rimmelu (jen ta oranzova!!). rasenek je urcite vic, ty si porizuju jenom v drogeriich :)

    OdpovědětVymazat
  21. Makeup Max factor i řasenka :)

    OdpovědětVymazat
  22. NYC pudr !! <3

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Na ten Imperial jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Všechno vypadá hrozně dobře,ale co mě moc zaujalo pudr od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
  25. make up max factor :) a rimmel kate rúže :)

    OdpovědětVymazat
  26. skvělý článek, mám ráda podobné produkty a ten dermacol imperial makeup se chystám ozkoušet :-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  27. Naozja dobry clanok Rendy, niektore veci mame rovnake. ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Od Astoru máslo na rty je nejlepší! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Bazi od Dermacolu take miluji. Mam I od nich bazi pod ocni stiny a je take super :)

    OdpovědětVymazat
  30. Já naprosto miluji color tattoo a celkově kosmetiku Maybelline :))

    OdpovědětVymazat
  31. Báječný článek:-), opět jsi mě navnadila hned na několik produktů, které mě zaujaly:-)
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  32. U mě jasně vedou stíny L`oreál, na plné čáře a už dlouho. Mám ráda i některé rtěnky nebo lesky.

    OdpovědětVymazat
  33. Ve spoustě výrobků se shodneme, jen bych přidala třeba concealer v peru od Catrice.

    OdpovědětVymazat
  34. Apocalips, Kate a Astor tiež používam, som spokojná :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)