neděle 13. října 2013

Missha Super Aqua Detox peeling aneb tohle ne

Nebýt mého oblíbeného blogsalu u Sofastars, nikdy bych asi nevyzkoušela tento D-tox peeling od Misshy. Mám ho doma fakt už stráááášně dlouho a pořád jsem čekala, jestli ho začnu mít ráda. Bohužel ani po několika měsících mezi námi pověstná jiskra nepřeskočila. Po nějaké době další asijské zklamání, ach jo...


Když trochu odbočím, tady už jste slyšely, že se obchod Missha chystá do Prahy? Hurá, už nemusíme závidět Brnu :) Každopádně až na něj půjdu udělat nálet, tak tohle si znovu rozhodně nekoupím! Nejraději bych napsala, že je to k ničemu a tečka. Ale to by bylo asi trochu málo, tak se zkusím trochu víc rozepsat (i když je to tentokrát těžké).

Líbí se mi balení peelingu, celá řada Super Aqua je mi vzhledově sympatická, ne že ne. Líbí se mi jemná parfemace i dávkování peelingu. Co se mi ale nelíbí, je peeling jako takový. Gelová konzistence na první pohled neobsahuje žádná viditelná zrníčka nebo pevné částečky. Po tom, co ho na navlhčenou (i suchou) pleť nanesu a začnu obličej masírovat, začne tvořit takové divné cucky. Je mi to celkem nepříjemné a trochu to drhne. Nevím k čemu bych to přirovnala, protože jsem se nikdy s ničím podobným nesetkala. Peeling by měl bojovat s mdlou pletí a popis zní fakt pěkně, ale výsledek nic extra. I když obličej oplachuju jak vzteklá, tak na něm cítím takový zvláštní film. Pleť není hladká a jakoby na ní ulpívala taková krupička. Fakt prostě divný pocit, nelíbí se mi to a je mi to nepříjemné. A takový peeling je mi prostě k ničemu a nerada ho používám. Pleť není rozjasněná ani odpočinutá a ani hladká.




Oficiální popis:

(web)





Za mě rozhodně tedy nedoporučuju. Fakt jsem dlouho nepotkala něco tak divného a zároveň k ničemu. Zkoušela jsem ho nanášet jak na suchý, tak vlhký obličej a pokaždé to samé. Výsledek rozpačitý, divný, nijaký. Ještě, že jsem ho koupila za pár korun, protože bych si jinak vzteky rvala vlasy. Ani po několika měsících jsem si k němu nenašla cestu. Možná jen na mě nějak nefunguje nebo ho špatně používám a někdo jiný je z něj nadšený, ale za mě prostě ne!

Znáte tento peeling? Používáte něco z řady Super Aqua? Těšíte se na Misshu v Praze? :)

24 komentářů:

  1. Na Misshu v Praze se těším, jelikož vše ráda kupuji ze zahraničí, uvidíme, jak na tom budou s cenami.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem z této řady vzorečky a vůbec mě nic nenadchlo.. Missha v Praze jde jako nepražačku mimo mě, bohužel :/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ho nezkoušela, ale abych pravdu řekla, tak já tyhle věcičky moc nepoužívám. Jinak mě zatím Missha nezklamala nějak moc, ale jsou věci co bych si podruhé nekoupila :) U mě si právě můžeš pročíst něco málo o třech BBčkách od Misshy.
    ladiesfrombrno.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho mám naopak moc ráda :-) Peelingový efekt by určitě mohl být i lepší, ale viditelný pro mě je a mě naopak ty vytvořené cucky strašně baví :-) A hlavně je jemný a vůbec mě nedráždí a to v poslední době oceňuju nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  5. Super Aqua řadu neznám, asi ji ani neplánuji. Misshu mám v Brně hned vedle práce, takže tak. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jé tak to nerada slyším... opět negativní recenze na Misshu. :/ Zatím ten svůj nákup odložím :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tak o této značce slyším poprvé a podle té poslední fotky ten peeling vypadá opravdu divně, ani bych neřekla, že to peeling je.

    OdpovědětVymazat
  8. neznám, od Misshy mám zatím jen věci z boxu a ty jsou naštěstí fajn. a na obchod se těším strašně moc!

    OdpovědětVymazat
  9. Asijské kosmetice nevěřím. Bojím se, co všechno tam nastrkali. Trochu mě ten povyk kolem ní zaráží- na jedné straně si stěžujeme na asijské šmejdy a na druhou stranu vzdycháme ned jejich kosmetikou. Sortiment Misshy neznám a do odbchodu se možná půjdu podívat, daleko víc bych ovšem ocenila obchody jiných značek.

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle peeling jsem nezkoušela, ale z řady Super Aqua jsem měla tři vzorečky čistící pěny a ta byla naopak perfektní, téměř neparfemovaná, jemná a účel splňovala na jedničku. Obecně mám Misshu ráda a ještě jsem nenarazila na produkt, který by se mi nelíbil, ale peeling zní vážně podivně.

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  11. Mňa akosi už mánia ázijských vecičiek prešla a momentálne mám oveľa radšej bio veci a tie skúšam ako divá.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle nějak neznám :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Měla jsem z této řady vzorečky a nevím, no.. Nějak mě nic nenadchlo..
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. chvili jsem o nem premyslela, ale jsem teda rada, ze jsem si ho neobjednala :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ja som mala cistiaci gel- vycitil super, docistovanie nebolo potrebne a krem- Missha Super Aqua Water supply uzasny gelovy rychlovsakujuci sa na leto :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ejha, tak to je skoda, ale teda bohuzial obcas musime zazit aj ´sklamanie´. ;)

    OdpovědětVymazat
  17. misshu jsem zatím nezkoušela a ani mě nijak neláka..to radějsi skin79 :)

    OdpovědětVymazat
  18. vůbec si to neumím na obličeji představit. popsala jsi to dobře, ale fakt netuším, jaké to může být v reálu a asi ani vědět nechci :)

    OdpovědětVymazat
  19. Minulý týden jsem zjistila, že z oblíbeného stolu, kam chodíme na meníčko, je vidět na brněnskou Misshu. Nějak mě neláká, párkrát jsem kolem prošla, ale mám pocit, že jsem tam ani nikoho neviděla za tu dobu.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak Mishy v Prahe sa fakt neviem dočkať, podľa fotiek z Brna bude predajňa pastva pre oči a nebudem sa vedieť rozhodnúť čo skôr kúpiť. Každopádne ale po tejto recenzii viem, že peeling to rozhodne nebude.
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Od značky Missha jsem ještě nic nezkoušela, tím pádem neznám. Mými oblíbenými peelingy jsou stále ty od Freemana, konkrétního oblíbence nemám, vyhovují mi všechny. A jelikož teď bydlím v Brně, chystaný pražský obchod mě ani nijak moc nevzrušuje :)

    OdpovědětVymazat
  22. Pokud budeš souhlasit,ráda odkoupím :)

    OdpovědětVymazat
  23. No tak me pomaha velmi... Dokonce se mi po nem zalecuji jizvicky po akne... Pouzivam dvakrat tydne... Nanesu na jemne vlhkou plet a necham minutu pusobit a pak domasiruju... Pokud to nanesete a hned masirujete tak se jasne niceho nedockate moc, je treba ty latky mechat pusobit...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)