sobota 5. října 2013

Mega maxi fajnový oční krém


Dlouho jsem vás neoblažila žádným očním krémem, takže je čas to napravit. Svůj oblíbený benefití oční krém je už prázdný a na jeho místo nastoupil tento obřík z Izraele. Obřík píšu schválně, protože 50ml oční krém je celkem rarita. Minimálně já jsem zatím měla oční krémy spíš tak v 10ml balení. Něco mi říká, že si na sebe kus Izraele budu mazat ještě příští Vánoce (nebo spíš Chanuku? :)


Bio Spa Delicate eye cream by Sea of Spa (50ml) - koupíte zde za 549 Kč

Bez očního krému si už svojí péči nedokážu představit. Věřím, že včasné a pravidelné používání odvrátí prvotní vrásky o nějaký ten pátek a moje pleť mi za to bude vděčná. Abych tak na úvod stručně definovala ideální oční krém podle Rendy - nesmí být příliš tekutý, musím na pleti cítit, že jsem ho použila a nesmí být příliš mastný. Začněme od podlahy - jak se mi líbí balení? Krabička mě na první pohled sice neupoutala, ale krém samotný se mi líbí. Skleněné balení je bytelné, design jednoduchý a součástí balení je i špachtlička, kterou se krém lépe nabírá. Ta je mimochodem vážně praktická, protože se člověk vyhne sahání do krému, čímž prodlouží jeho trvanlivost. Textura krému je hutnější, malinko mastnější, ale nic dramatického. Opravdu takový delikátní, našlehaný, pořádný :) Krém neobsahuje parabeny, za to obsahuje spoustu pěkných věcí - např. minerály z Mrtvého moře, olivový, mrkvový a mandlový olej a hamamelis. Složení posuďte samy. Krém je určený pro všechny typy pleti, myslím, že bohatě uspokojí i hodně suchou pleť a citlivé oční okolí. Krém jsem si oblíbila na noc, protože je hutnější a pod make-up se mi úplně nehodí. Na pleti je příjemný a opravdu skvěle oční okolí hydratuje a zavlažuje :) Jestli vyhladí vrásky nemůžu posoudit, ale mě vyhovuje moc. Někdo možná namítne, že jeho cena je vyšší, ale spočítejte si, že za 10ml tohoto krému dáte něco málo přes stovku. A 10ml je běžná velikost očních krémů a stovka za něj myslím není tolik.

A na závěr jedno mínus, které podle mě krém má. Trochu mi vadí jeho parfemace. Možná je to jen můj subjektivní dojem, ale mě krém voní trochu zatuchle. Někomu by to možná vonělo jako nějaké kytičky nebo bylinky, nevím, ale lehkou parfemaci beru jako mínus. Po použití naštěstí není nijak cítit.










Složení:


S krémem jsem moc spokojená, celkem odpovídá požadavkům na vhodný oční krém pro mě. Jeho hutnější konzistence mi nevadí, krém používám na noc a myslím, že to není vůbec na škodu. Navíc jako plus beru i jeho mega balení, protože teď dlouho nemusím řešit, jaký oční krém si pořídit. Budu ráda, když někdo erudovaný okomentuje i složení :)

Jak se vám krém líbí/nelíbí? Používáte nějakou kosmetiku od této značky? :)


PS: děkuji zastoupení by Sea of spa za poskytnutí krému k recenzi

17 komentářů:

  1. Tak krém vypadá moc pěkně, mám ráda na oči tyhle huťnáky :) Něco podobného jsem teď měla z ruska, krém z rakytníku, podobné složení,ale nevoněl mi , parfemace mi přišla hodně výrazná a umělá :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten si pořídím :) A ta cena za takové balení mi přijde přiměřená.

    OdpovědětVymazat
  3. No vůbec si neumím představit, jak bych spotřebovala 50 ml očního krému :D prozatím jsem si vždycky vystačila s očním krémem Clinique který jsem vždycky dostala jako vzoreček k nákupu nebo v nějaké dárkové taštičce a toho je tuším 5 ml a vydrží mi nějakých 8 měsíců. Ale pomalu se začínám poohlížet po nějakém dalším na zkoušku, který by stál za koupi.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten vypada, ze by se mi mohl vazne libit, mam rada hutne kremy, po kterych je vyziva ocniho okoli jaksi hmatatelna:) Momentalne pouzivam Avocado Rich Eye Balm od Skinfoodu, ktery te filosofii odpovida. Krem me zaujal a hned bych do nej sla, kdyby Skinfood kelimek nebyl tak obri:D

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krém vypadá suprově, možná bych si ho pořídila, ale spíše bych potřebovala něco na kruhy pod oči. Nevíš o nějakém dobrém a účinném?

    Blog The ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Značku neznám, ale krém vypadá zajímavě :) Zaujala mě špachtlička, která je podle mě veliké plus ! :)
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  7. Krem vyzera dobre, ja ten svoj idealny ocny zatial len hladam, tak sa mozno inspirujem. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá moc dobře a je škoda, že není v menším balení, zas se mi nechce kupovat tak veliké balení očního krému... ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný článek :)) můžu se zeptat kdy vyhlásíš výherce soutěže o balíček kosmetiky od essence ??

    OdpovědětVymazat
  10. O této značce slyším poprvé . Ale vypadá moc dobře :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Musím říct, že to složení není úplně nejhorší. Je tam hodně rostlinných extraktů, skvalan, oleje, hyaluronát sodný, ... Za tu cenu to je určitě dobrý. Ten hamamelis neboli vilín má stahující účinky, takže pak by měl mít člověk pocit, že jako ty vrásky mizí, že to něco na té kůži dělá. efekt je ale jen krátkodobý. Btw. co mě vždycky pobaví, je tvrzení, že je to bez parabenů...je, ale místo nich je tam mimo jiné imidazolidinylurea, která uvolňuje formaldehyd, což je podstata jejího konzervačního účinku. A o derivátech isothiazolinonu jsem zrovna tento týden četla, že u nich objevili nějaké karcinogenní účinky, musím si to ale ještě prověřit. Zlatý parabeny, fakt.

    OdpovědětVymazat
  12. Ten vypadá fakt moc hezky. Ale já se teď chystám na oční krém od Biodermy. Tak uvidíme.... No a jen tak mimochodem, budou ještě další díly "Ukaž nám svůj blog"? :) By mě jen zajímao, jestli na mě někdy vyjde řada... :D

    OdpovědětVymazat
  13. Kacenka: já jsem dost zvědavá, kdy ho celý domažu :)

    Michaela: přesně, jsi můj člověk :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nikol Káchová: zatím jsem takový krém bohužel nepotkala. Na kruhy pomáhá spánek, nepít alkohol, nekouřit atd. :) A hodně pít...Já s kruhy bojuju jen korektorem :)

    Petra Klimova: soutěž už byla dávno vyhlášená :) Všechno bylo na facebooku, jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  15. Chemical Cat: jako vždy moc děkuji za komentář a hodnocení :)

    Jana: určitě budou, chystám 4.pokračování, ale trvá to, než se člověk těmi blogy prokouše :)

    OdpovědětVymazat
  16. Značku vůbec neznám, krém vypadá dobře, ale na mě je to moc velké balení, vzhledem k tomu, že bych do něj sahala rukou bych ho stejně celý nestihla spotřebovat, bála bych se, že se zkazí.

    OdpovědětVymazat
  17. Tyjo 50 ml za pětistovku je super, ale asi by se mi dřív zkazil, mám na rok tak 25 ml spotřebu. Používala jsem roky Clinique ve verzi Rich, ale přestal mi stačit. Mám teď avokadový od Kiehl's, je ještě hutnější, ale moje vysušené oční okolí to potřebuje. Musela jsme si pro něj poslat kamaráda v Holandsku, nemohla jsem právě nic sehnat, tak si zapisuju i tipy z komentářů (na Skin Food) i tenhle z recenze, abych příště věděla a nemusela pověřovat třetí osoby.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)