pátek 25. října 2013

Lancome DreamTone - růžová, co funguje

Pokračujeme v sérii přípravků, které naší pleť zkrášlují a barevně jí sjednocují. Tentokrát zabrousíme do vyšší cenové kategorie a regálů s luxusní kosmetikou. Lancome před nějakou dobou uvedl novinku - korektor DreamTone. Nepředstavujte si ale klasický béžový korektor, v růžovo-červené lahvičce se skrývá sérum, které pleť sjednocuje, ničí pigmentové skvrny a dělá jí rozzářenější. A výsledek je kupodivu vidět téměř ihned


Víte, že většinou nerada opisuju sáhodlouhé popisy výrobce, ale v tomto případě to chce menší úvod a vysvětlení, co vlastně znamenají čísla na lahvičce séra.

Lancome laboratoře propojily výsledky celosvětových studií různých odstínů pleti s výsledky klinického pozorování barevných nesrovnalostí a vytvořil 3 pigmentové profily:

1 - je typický většinou pro světlou pleť, jejímž hlavním problémem je sklon k červeným skvrnám

2 - středně tmavá pleť, která má sklon k popelavým tónům

3 - spojuje tmavší odstíny pleti, které trápí tmavé skvrny

Já sama bych se zařadila do skupiny 1-2. Mám světlou pleť, která je ale spíš popelavá. Každopádně mám verzi č.1 a vyhovuje mi. Jak jsem psala, určitý efekt je viditelný ihned po použití, protože sérum obsahuje perleť a směs růžových a měděných pigmentů, které pleť okamžitě viditelně rozzáří. Opravdu člověk vypadá tak nějak více odpočatě a svěže :)



Co se mi opravdu líbí, je balení séra. Ombré flakon je krásný, i když růžovou nemusím. Líbí se mi i otevírání, stačí pootočit uzávěrem a balení se otevře. Nápadité a originální. Příjemná je i svěží vůně, která je přesně podle mého gusta. Co mi trochu vadí, je textura. Je vlastně příjemná a lehká, ale pokud sérum použiju na suchou pleť, neroztírá se tak snadno. Raději pod něj dávám ještě DDML emulzi a pak je všechno v pohodě. Určitě bych doporučila kombinovat s vaším oblíbeným krémem nebo emulzí. Jinak se rychle vsakuje, není nijak mastný a jde používat i pod make-up. První výsledky používání jsem pozorovala zhruba po 3 týdnech. O okamžitém efektu jsem vám už psala, ale celkové sjednocení pleti a její hezčí "odstín" se dostavil až po nějaké době používání. Určitě si po ránu připadám hezčí, méně mrtvolná a flekatá. Nemám pleť jak z photoshopu, to určitě ne, ale lepší pocit je prostě k nezaplacení. Pozoruji vyblednutí flíčků po pupíncích a celkově sjednocenější odstín pleti. Ze všech zatím vyzkoušených "korektorů" je rozhodně nejlepší a s nejviditelnějšími účinky. Bohužel tomu odpovídá i jeho vysoká cena. S konkurencí ostatních luxusních značek je ale srovnatelná.






Složení tentokrát nemám, sérum mi dorazilo bez krabičky



Všechny odstíny DreamTone




(web)




(web)

Jsem upřímně nadšená z účinků a výsledků. Samozřejmě krásná pleť není jen o krémech, ale o mnohem více faktorech, tak mě prosím neberte za slovo a nemyslete si, že vám chci nabulíkovat, že vás nějaký krém spasí. Za vyzkoušení stojí, samozřejmě berte ohled i na věk, protože pro náctileté je to zbytečné (spíš tak 25+). Nechte si udělat vzoreček v parfumerii a vyzkoušejte na vlastní kůži. Ale choďte si pro vzoreček asi víckrát, protože po jednom namazání nic moc neuvidíte :) Kosmetika je také od toho, aby se díky ní člověk cítil hezčí a sám sobě se více líbil, což toto sérum splňuje. Výsledky vidím a proto doporučuji vyzkoušet (minimálně ty vzorečky) :)

Slyšely jste o této novince? Líbí/nelíbí se vám? Používáte nějaké podobné přípravky, které zlepšují stav pleti a sjednucují její tón? :)


PS: děkuji Lancome za poskytnutí séra k recenzi


20 komentářů:

  1. Tohle sérum jsem viděla v obchodě a hned mě zaujalo, protože to balení je fakt nádherné.. Bohužel ho kvůli ceně určitě nevyzkouším, ale dost by mě zajímalo, na jakém principu to funguje.. myslím biologicky:))

    OdpovědětVymazat
  2. Na tohle sérum mám už déle políčeno a potřebovala bych ho jako sůl! Nezbývá nic jiného, než pořádně šetřit, protože to je pořád něco...

    Zvu Vás na svou giveaway: KLIK

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí, že by měla pleť zbavit flíčků, hlavně co se týče té světlé pleti, je to přesně můj případ. Bílá jak stěna a červené flíčky na tvářích. Takže jsi mě fakt nadchla, ale za tu cenu teda ani náhodou:/ Vypadá fakt super, ale peněz je to fakt dost..

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  4. Dost vážně o něm uvažuju, na tvou recenzi jsem napjatě čekala :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu vypadá skvěle :) Škoda že ta cena je taková :/
    GIVEAWAY CoffeeWithMilkAndTwoSugars

    OdpovědětVymazat
  6. Ach Rendy Rendy proč mi to děláš. :D :) Tohle sérum mě moc zaujalo a když sem zjistila, že ho doma máš a že bude recenze nemohla sem se dočkat... A splnilo se to, co sem očekávala asi to sérum nutně potřebuji. :D :) Uvidíme, ale asi se na něj zajdu podívat do Marionnaudu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mila Rendy, ani nevies ako si ma potesila tymto clankom. Odkedy som sa dopocula o tomto vyrobku vedela som, ze ty nanho spravis recenziu a kedze na tvoje rady zvyknem dat, tak si ho teda aj ja zaobstaram. Dakujem! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Nemálo jsem se pobavila u té ceny, to by mě zajímalo, který normální člověk si to za tu cenu půjde koupit :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. thelightandthefirefly.blogspot.cz: kdyby tě to zajímalo, klidně mi pošli mail a pošlu ti větší podrobnosti :) nechtěla jsem to sem vypisovat všechno, protože mám pocit, že by to stejně nikdo nečetl :)

    Jenn: tak zkus nějaký levnější :) třeba Mixa CC není taky špatný. Tomuhle se nevyrovná, ale taky mi dost pomohl pleť sjednotit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Bí: jestli se ti líbí, tak si určitě skoč pro nějaký vzoreček, ať ho vyzkoušíš :) Přece jen je cena vyšší, tak abys pak nebyla třeba zklamaná :)

    Elle Pomsar: ani nevíš, jak mě těší, že ses na článek těšila :) Jsem moc ráda, že dáš na moje doporučení, to mě vážně strašně těší, ale taky být tebou nejdřív zkusím vzoreček, abys věděla, do čeho jdeš :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nyada: tak cena vzhledem ke značce není nijak překvapivá :) Jsou mnohem dražší a věř, že si podobné věci kupuje hodně ženských :) zažila jsem paní, co si podobných sér koupila 5 - pro dcery, matku a pro sebe do zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  12. podle mě je lancome jedna z nejlepších kosmetických značek, a vyplatí se si čas od času zainvestovat... a tvůj článek je toho důkazem :)


    Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda když se zúčastníš. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem o něm už slyšela, ale cena je pro mě desivá...

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ta cena možná pobaví,ale není to nic neobvyklého u tohoto typu výrobků...když může stát korektor devět stovek?Mě jsi určitě nalákala a jak to jen půjde,tak nejdřív skočím po vzorečku a pak se uvidí...Věřím,že si to koupí spousta lidí(nevím jestli jsou normální:-D)Jinak by takovéhle blbůstky nevyráběli....a pokud to někomu vyhovuje...tak není,co řešit...něco si koupím a něco zase mít nemusím ani kdyby to bylo za pajdu:-D Hrozně se mi líbí ta textura...

    OdpovědětVymazat
  15. Jako zaujalo mě to. To né že né. Ale ta cena je trošku mimo mou mísu. Ale hodně jsi mě tím navnadila, takže si asi půjdu pro vzoreček :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  16. Opravdu mě toto sérum láká, musím si zajít pro vzoreček. :) Každopádně teď jsem utratila přesně ty samé peníze za krém od Estée Lauder, tak zase chvíli musím počkat a našetřit. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  17. Tiež som čakala na túto recenziu. Ak funguje tak, ako píšeš, dosť by som ho potrebovala, avšak najskôr by som chcela skúsiť nejaký vzorček. Úprimne, ešte nikdy som si v parfumérke nepýtala odliatok nejakého krému. Stále mám pocit, že tým predavačkám vadí, keď niekto do obchodu vstúpi, nedajbože si obzerá drahú kozmetiku. No ale, možno sa prekonám a pôjdem si to pýtať. Čoskoro letím na dovolenku, tak by som si ho mohla kúpiť na letisku za lepšiu cenu ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem teď dopoužívala Loreal Skin Perfecting Serum (identický růžový obal=) a výsledky byly velmi podobné. Sama jsem byla překvapená. A složení je skoro stejné jako u Lancome Visionnaire včetně té záhadně znějící účinné složky, takže to může být dobrá volba pro ty, které nechtějí utrácet tak vysokou částku.

    OdpovědětVymazat
  19. Na tuhle recenzi jsem se hrozne tesila.:) Je fajn, ze vazne funguje, taky by me lakalo ho vyzkouset, ale asi by to byly jen vyhozene nemale penize, protoze na to nemam vek ani problemy s pleti.:)..baleny je vazne nadherny!;)

    OdpovědětVymazat
  20. V současné době bohužel Lancome ukončil výrobu tohoto séra a nebude se již prodávat. Zdroj : Lancome Praha

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)