pondělí 28. října 2013

Koupit nebo nekoupit - Maybelline

Vítám vás u již 10. pokračování rubriky koupit či nekoupit. Dneska si posvítíme na další drogerkovou značku a tou je Maybelline. Abych na něco nezapomněla, tak jsem si šla udělat fotky přímo do drogerie :) Pro ty z vás, co mě nesledují dlouho a netuší, o co se v této rubrice jedná, mám malou vysvětlivku.

Hodnotím produkty konkrétní značky, které jsem měla možnost vyzkoušet a označuji je hodnocením: ANO (doporučuji, koupila bych si opakovaně), NE (nedoporučuji, nebyla jsem spokojená) a MOŽNÁ (mám určité výhrady). Ve výsledku jsem překvapená, že jsem toho vlastně tolik nevyzkoušela. Možná si to jen nepamatuju nebo to ve stojanu zrovna neměli. Vyberte si :)




Lesky na rty Colorama - MOŽNÁ

Od Maybelline to nejsou mé nejoblíbenější lesky, ale nejsou špatné. Prostě takový drogerkový průměr. Stojí pár korun a většinu nenáročných slečen nejspíš uspokojí :)



Oční stíny Colorama - NE

Očních stínů z drogerie, které by mě osobně nadchly a doporučila jsem je, je jen málo. A tyhle to bohužel nejsou. Nevyhovuje mi ani textura, pigmentace, výdrž a ani výběr odstínů. Nicméně nechci tvrdit, že by byly úplně na prd, to určitě ne.




Řasenky Maybelline patří mezi mé nejoblíbenější z drogerie. Avšak určitě ne všechny mi vyhovovaly, takže moje stručné hodnocení jednotlivě a pokud vás zajímá více, najděte si dole na stránce ve štítcích "řasenky":

Great Lash - MOŽNÁ - tu klasickou původní verzi jsem hodně používala na základce. Cena vs.kvalita je uspokojivá a je to jedna z nejeprodávanějších řasenek na světe. Její nová vylepšená verze mi ale nevyhovuje (má takový drobný kónický tvar). Mrzí mě, že se u nás neprodává její gelová kolegyně na obočí, která je skvělá.

Illegal lenght - NE - tahle řasenka byla asi nejhorší od Maybelline, co jsem kdy vyzkoušela. Ani nemám chuť dodávat cokoliv více :)

Colossal Volum - ANO - nejspokojenější jsem s tou klasickou verzí, co má fialový nápis. Ta je moje absolutně top a ráda se k ní vracím. Zkoušela jsem i tu ve fialovém obalu, ale ten její prohnutý kartáček mi tolik nevyhovuje.




Rocket Volum´- MOŽNÁ - kupodivu mi vyhovuje její plastový kartáček, ale dělá mi záhadné šmouhy nad jedním okem, takže mě tím štve. Kdyby to nedělala, tak má jednoznačné ano.

One by One - NE - druhá nejméně oblíbená řasenka. Strašně mi slepovala řasy a její kartáček mi děsně moc nevyhovoval. Má sice svůj tábor fanoušků, ale já jí z duše nemám ráda :)

Big eyes - MOŽNÁ - na fotce ještě není, protože je to novinka a v té době ještě v regálech nebyla. Psala jsem vám o ní nedávno a je škoda, že jsou její kartáčky tak krátké. Jinak mi vyhovuje, že řasenka výborně drží a nerozmazává se.




Rtěnko- balzámy Color Whisper - NE

Pro mě bohužel zklamání roku. Rtěnko-balzámy mám ráda, ale tyhle mě vůbec nezaujaly. Hlavně se mi nelíbí jejich konzistence a zalézání do rýh na rtech.



Oční stíny Color Tattoo - ANO

Naopak CT jsou jedny z mých oblíbených stínů z drogerie. Ne všechny odstíny jsou tedy skvělé, na to pozor, ale např. jako podklad pod další stíny je mám moc ráda. Mají výbornou výdrž i pigmentaci a některé odstíny jsou také velmi zajímavé.



Lesky na rty Watershine - ANO

Jedny z mých nejoblíbenějších lesků z drogerie. Dají se sehnat za pár korun, jsou velice příjemné, nelepí, voní a na rtech vypadají krásně. Co víc si přát?



Pudr Affinitone - MOŽNÁ

Upřímně mě tento pudr nijak zvlášť nezaujal a nevzal za srdce. Pro mě je to prostě průměr, nicméně mi ničím konkrétním nevadí. Rozhodně po něm nemám na obličeji mapy, jako např. se Stay Matt od Rimmelu, ale můj oblíbený od NYC nepřekonal.


Make-up Affinitone - NE

Jeden z nejhorších make-upů, co jsem kdy vyzkoušela. Strašně tekutý, téměř nic nezakryje, flekatí na tváři a navíc to balení je na ránu. Neustále z něj make-up vytéká a je to pak celé zaprasené. Trochu naději dávám matující novince, kterou bych klidně vyzkoušela, ale tento bych nikdy víc na svém kosmetickém stolku nechtěla.



Korektor FIT ME - ANO

Z řady Fit me jsem vyzkoušela jen korektor a ten není vůbec špatný. Z drogerie určitě patří mezi ty lepší, co jsem kdy vyzkoušela. 

Rtěnky Color Sensational - NE

Mě osobně tyto rtěnky nezaujaly. Vadí mi jejich spíš sušší konzistence a hlavně ošklivé balení. V drogerii se podle mě najdou mnohem lepší rtěnky.



BB krémy - růžový a zelený - NE

Tyto BBčka mi absolutně nesedly. Jejich gelová konzistence mi vyloženě nevyhovuje a svoje favority mám jinde.





Make-up Dream Nude - NE

Tenhle make-up jsem jen vyzkoušela, ale neudělal na mě vůbec dobrý dojem. Obecně nemám ráda pěnové make-upy a tento mě nezaujal také. Když jsem ho v drogerii chtěla vyzkoušet, z testru na mě vyskočila tuna pěny, která na tváři nebyla skoro ani vidět a celé to bylo tak divné, že jsem nikdy nezatoužila ho vyzkoušet víc :)



Laky na nehty Colorama - MOŽNÁ

Laků mám několik a celkem se liší odstín od odstínu. Proto mají mé možná. Někdo na ně nadává, ale já jsem byla vesměs zatím spokojená. Výběr odstínů nemá v drogerii konkurenci, takže u mě určitě plus.


Od Maybelline mám jednoznačně nejraději řasenky, stíny CT a lesky Watershine. Je určitě několik věcí, které bych si v našich stojanech přála a rozšířil by se tak pomyslný seznam oblíbených produktů. Minimálně více odstínů CT by ocenila nejedna z vás, balzámy Baby lips, pigmenty Color Tattoo a korektor Age Rewind. Ostatně posuďte samy, co se nabízí v zahraničí a my máme smůlu - KLIK.

Co z nabídky Maybelline máte nejraději vy? Shodneme se v některých bodech? A co byste si přály, aby se se u nás prodávalo a zatím tomu tak není? :)

28 komentářů:

  1. S většinou souhlasím, CT jsou boží, řasenky vesměs taky, i když poslední dobou nejopěvovanější Rocket Volume mi totálně nesedla a nejraději mám klasickou Great Lash. Když jsem měla ještě leskové období, sahala jsem nejčastěji právě po lescích Watershine, které mají bezkonkurenční vůni a vypadají vážně pěkně - možná si zavzpomínám na staré časy a nějaký si zase pořídím:) Neshodla bych se s tebou akorát u Color Whispers, které já mám ráda a problém se zalézáním do vrásek nemám; klasickým rtěnkám ale nesahají ani po kotníky, to je jasné.

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě bych doplnila jedno obrovské NE! k tvářenkám Colorama, to je naprosté peklo. U rtěnek, One by one a Affinitone make-upu patřím k druhému táboru. Vše mi vyhovuje, ale je pravda, že by mohly mít hezčí obaly.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý článok! Ja som toho od maybelline zas tak veľa nevyskúšala, ale musím súhlasiť s tvojím názorom na ich riasenky, tie mám tiež veľmi rada a make up affinitone mi tiež vôbec nevyhovoval :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  4. Color Whisper mám ráda a trošku mě rozčiluje, jak to všichni nazývají rtěnko-balzámy a vyčítají jim, že nehydratují. Vždyť nic takového ani neslibují! Oficiálně to není nazvané rtěnko-balzámem a hydrataci to neslibuje. Taky nechápu, proč tomu kde kdo vyčítá, že je to málo pigmentované. Tomu snad napovídá už název, ne? Neříkám, že je to kdoví jaký zázrak, ale já si svůj odstín oblíbila.
    Jinak "zamlada" jsem hodně používala makeup v kelímku Dream Matte Mousse. S mastnější pletí mi moc vyhovoval.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě ve výčtu chybí korektor Affinitone, mám doma i Fit Me a Affinitone je prostě lepší, zakryje mi všechno, jiný korektor si nekupuji:)

    OdpovědětVymazat
  6. Colossalka je fakt super! Osobně mám ráda laky Colorama, Color Tattoo, tvářenka Colorama taky není špatná :) Jo a taky mám ráda Color Whispers :)

    OdpovědětVymazat
  7. Má neojblíbenější rubrika :) !!!

    OdpovědětVymazat
  8. tohle je jedna z mých nejoblíbenějších rubrik:-) dneska souhlasím snad se vším, žlutou colossalku mám také strašně moc ráda

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Já si uvědomila, že od Maybelline momentálně vůbec nic nemám. :-o

    OdpovědětVymazat
  10. Tý jo ten makeup od Maybelline ten tekutý, já ho naopak miluju, mi teda zakrývý všechno a vydrží na pleti dlouho :)) ale laky od nich taky miluji skvěle kryjou :) , ale to co se prodává ve světě ty jo hned bych vyzkoušela věcí :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. No asi jako každý bych uvítala víc barev Colour tattoo, laky Colorama a gelové linky taky nejsou špatné, ale jinak mě Maybelline celkově moc nebere. Hlavně ty řasenky (ale vlastně i většina ostatních produktů) mě fakt odpuzují svými obaly, plus nenacházím žádné zajímavé odstíny, které bych "musela mít". Co se ovšem i přes hnusný obal chystám vyzkoušet, jsou ty Tebou zatracené rtěnky, odstín Hot Plum mi nedá spát :D

    OdpovědětVymazat
  12. Color Tatoos a riasenky mam velmi rada :). Mam aj jeden lak Color show by Colorama a ten je tiez super. No chcela by som este vyskusat ten Fit Me concealer. Pocula som na neho dobre veci ale neviem ci bude na mna dostatocne bledy.

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  13. CT jsou nádherné, ještě sice žádný nemám ale hodlám si nějaký koupit. A má nejoblíbenější řasenka je tvá "ne" One by One.

    OdpovědětVymazat
  14. Tato rubrika patri u teba k mojim najoblubenejsim, priznam sa vsak, ze prave Maybelline ma prilis nenadchyna, okrem jedneho laku na nechty z tejto znacky snad ani nic nemam.. ;)

    OdpovědětVymazat
  15. s většinou s tebou souhlasím :) "žlutou" řasenku jsem kdysi používala neustále, teď už jsem po ní dlouho nesáhla :) no a Great Lash... já asi nikdy nepochopím, co na ní kdo vidí.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky, skvely clanek, dekuju, ja mam rada rasenky maybelline. Co rikas na rasenku maybelline volume express modrou, zkousela jsi??? Me na dolni male rasy vyhovuje. Laky od maybelline barvy dobry, ale u me vydr temer nulova.
    Hezky dne

    OdpovědětVymazat
  17. Ten pěnový make-up vlastním a mám stejný názor, když jsem si ho koupila tak jsem byla nadšená - ty jo ten bude super a pak takové zklamání, dělá hrozný fleky a teď nevím co s ním :/

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  18. Hezký článek Rendy :) V pár věcech se shodneme...
    Já osobně mám od Maybelline ráda laky na nehty, ale závisí na konkrétním odstínu.. jeden kryje málo, druhý středně, další vůbec..patlám tři vrstvy a stále nic.. :D:D
    Lesky na rty Watershine jsem zkoušela a pro mě tedy nejlepší výrobek od Maybelline .. lesk nelepil, neměl nepříjemnou pachuť..no prostě super výrobek..:)

    OdpovědětVymazat
  19. Tuhle rubriku mám strasně moc ráda! Od Mabylline mám vlastně jen CT. Co je ale šílený propadát, jsou tvářenky Colorama. Hrůza a děs. Nechala jsem se nalákat, protože PetraLovelyHair je vychvalovala, ale pro mě zklamání, na druhou stranu ten odstín, co mám, používám aspoň jako rozjasňovač (má v sobě zlatý shimer).
    Někde jsem četla, že skvělé jsou tužky na linky "Masterdrama", ale osobní zkušenost nemám, takže se ptám tvých čtenářek, stojí za to? (Horší nebo lepší než Rimmel skandaleyes?). Díky.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak teda Affinitone make-up zbožnuju. Nevystačim si s každym, chci aby make-up kryl a vypadal dobře. Mě teda kryje, červený nos, když se mi udělá pupínek, vše naprosto bez problému. Je sice pravda, že jsem na více blogách četla, že nekryje, nechápu, kryje super a to je zrovna to, na co koukám. :)
    Super článek, tyhle mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já se s tebou vesměs shodnu, hlavně s Color Tattoo a Fit korektorem. Co moc nemusím, tak jsou kupodivu řasenky, protože mi tak nějak slepují řasy a dělají muší nožičky. Výjimkou je tedy Great Lash, která je jako taková základní řasenka "bez efektu" super. Co jsem ale mívala ráda já, je makeup Affinitone. Sice není nijak extra krycí, ale působil na mě velmi přirozeně, seděl mi odstín, nedráždil pleť... Co víc si přát. Kdybych se měla vrátit k drogérkovému makeupu, sáhnu po tomhle.

    OdpovědětVymazat
  22. Super clanok! Taky do zivota..skoda, ze ta sledujem len od minulej casti o Essemce :)) Uplne suhlasim s CT a riasenkami, Colorama tiene ma vobec nelakaju, rovnako ani vacsina veci, ktore neodporucas. Opacny nazor mam jedine na rtenkobalzam Color Whisper, textura mi vyhovuje, mala som akurat problem najst vhodny odtien.

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  23. Já od Maybelline aktuálně používám pouze korektor Affinitone, který je báječný a mohu jen doporučit. :) Ráda bych ale do budoucna vyzkoušela tolik proklamované Color Tattoo, prozatím jsem jim poměrně dobře odolávala a nechápala šílenství kolem odstínů. Ale musím prostě vyzkoušet a uvidím. :) A v ČR bych uvítala balzámky. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  24. S řasenkama a Color Tattoo naprosto souhlasím. Jen škoda, že tu nemáme Age rewind korektor.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Make-up affinitone mám zrovna teď doma a jak říkáš, je strašně tekutý a pak je vše opatlané...

    OdpovědětVymazat
  26. Veľmi pekný článok :) ja som s affinitonom najprv nebola veľmi stotožnená, ale v poslednej dobe som si ho veľmi obľúbila, je to sila zvyku, najmä na také víkendové prechádzky ako stvorený :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Vidíš, mně jejich řasenky moc nevyhovují, možná tak Rocketka, ale ten zbytek vůbec. A whisper balzámy skvělé, jejich Lust for Blush je jedním z mých nejoblíbenějších produktů na rty, dlouho na rtech vydrží a pěkně barví. :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Väčšinu produktov som nemala ale čo ma dosť zarazilo je asi ten make-up Affinitone a tie BB krémy ....Affinitone používam teraz a som s ním náhodou dosť spokojná..možno nie je najlepšie že je tak riedky ale zakryje perfektne,nerobí fľaky a vydrží mi celý deň...a BB krém(ten modrý) som mala cez leto a tak isto mi na ňom nič nevadilo..takže to fakt ide o to kto má akú pleť ... :) ale inač pekný článok :)

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)