úterý 22. října 2013

Kapková rtěnka a legenda mezi řasenkami

Na katalogové značky kosmetiky mě moc neužije a příliš často se tu o nich nezmiňuji. Bylo sice období, kdy jsem Oriflame nakupovala ve velkém, ale momentálně bych produkty, které používám spočítala na prstech jedné ruky. Myslím, že se dají najít i fajnové věci, které si člověk koupí opakovaně, ale obecně je to pro mě velká nuda, protože mi sortiment přijde pořád stejný a mění se jen obaly. Dneska mám pro vás jednu katalogovou legendu a úplnou novinku.




Colour Drop lipstick - Rose elixir - koupíte např. zde za 119 Kč (běžná cena 189 Kč)

Rtěnka mě samozřejmě hlavně zaujala svým tvarem. Oriflame láká na jedinečný tvar kapky, kterým precizně vykreslíte rty. Musím uznat, že aplikace rtěnky je vážně příjemná a praktická. Mým rtům tvar vyhovuje perfektně. Nechci polemizovat, jestli bude stejně vyhovovat i někomu s tenkými rty, na to si netroufám :) Rtěnka je spíš takový rtěnko-balzám, určitě bych jí jako ryzí rtěnku neoznačila. Možná je to tím, že mám takový nevýrazný odstín, ale to jsem holt celá já. Nevylučuju, že výraznější odstíny se chovají jinak a jsou sytější a intenzivnější. Hodnotím ale tento odstín a jiné doma nemám, takže tento je spíš rtěnko-balzám. Rty nevysušuje, spíš jemně hydratuje a je opravdu příjemný. Je hodně lesklý, bohužel na mých rtech skoro neviditelný. Tím, že je hodně krémový, tak moc dlouho nevydrží. Bez jídla a pití sotva hodinku. Navíc celkem rychle mizí, díky své krémové konzistenci a jelikož je celková gramáž 2g, tak to není nic na roky používání. Balení drží dobře a víčko nepadá, ale nic exkluzivního to není. Vzhledově spíš vypadá jako rtěnky z drogerie.

Pro někoho, kdo není na výrazné rtěnky asi ideální, ale pro milovnice intenzivních a dlouhodržících rtěnek nic moc. Ale jak říkám, ty tmavší odstíny můžou být úplně jiné. Celkem můžete vybírat z 8 odstínů a za mě říkám, že víc jak za těch 119 Kč nestojí. Za podobnou cenu se dají v drogerii sehnat "opravdové" rtěnky :)

Pokud byste chtěly samy kosmetiku Oriflame nakupovat se slevou a získávat dárky, využijte možnosti registrace zde.











Wonder lash mascara - koupíte např. zde za 219 Kč

Je snad něco slavnějšího z katalogu Oriflame, než zázračný kelímek a tato řasenka? Strašně často o ní čtu pozitiva a když se někdy objeví články o řasenkách, někdo prohlásí, že na Wonder lash nic nemá :) No tak jsem to taky chtěla vyzkoušet na vlastní kůži, ehm tedy řasy. Víte, že na plastové kartáčky moc nejsem a fandím klasickým "štětkám", ale musím říct, že mi tento celkem vyhovuje. Jeho kratší stranou nanáším barvu na řasy a delší je rozčesávám. Na spodní řasy je krátká strana kartáčku vyhovující. Co se mi také líbí, je fialový obal. Vedle všech oranžových nebo zelených výstřelků z poslední doby se mi tento opravdu líbí (joo, fialová, to je moje!). Řasenka dobře drží, nedělá šmouhy, neopadává během dne a dobře se odličuje. Řasy pěkně pročeše, lehce prodlouží a neslepuje je. Jsem s ní vlastně moc spokojená a je to asi i tím, že jsem ted momentálně spokojená se svýma řasama, které trochu povyrostly, po používaní speciálního séra na ně. Takže ve výsledku nemám co vytknout a chápu obecnou spokojenost s touto řasenkou :)









Z mého pohledu mi z těchto produktů vyhovuje více spíš řasenka. Rtěnka mě trochu zklamala svojí balzámovou konzistencí a neviditelností na mých rtech. Ani o jednom nemůžu říct, že by to byl vyloženě propadák, ale znovu bych šla jen do řasenky :)

Co vy a Oriflame? Používáte/nepoužíváte? Je nějaký produkt, který si opakovaně kupujete? :)

PS: za poskytnutí produktů k recenzi děkuji eshopu oriflame24.shop.oriflame.cz

35 komentářů:

  1. Já dostala od budoucí tchýně taky nějakou rtěnku od Oriflame, ale je ve stříbrném obalu a taky je to takobý rtěnko-balzám, ale jinak je tak moc fajn a navíc jsem dostala řasenku 2FX a taky mi celkem dost seděla... skoro si záčínám říkat, že je škoda, že jsem si přestala objednávat věci z těchhle katalogů :D
    Beauty District

    OdpovědětVymazat
  2. Já nevím, ale mě jsou vyloženě tyto katalogové kosmetické firmy nesympatické :(

    Zvu Vás na svou giveaway: KLIK

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som mala opakovane prave Wonder Lah, vo verzii Intense. Na tieto nove ruze sa chystam, balzamova konzistencia by mi prave na bezne denne nosenie vyhovovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna tu řasenku jsem si teď objednala. Zatím jsem ji použila jen dvakrát, ale dost mě naštvalo, že je hrozně mokrá, nanáší až moc barvy a tudíž slepuje. Jinak je ale pravda, že dělá krásný efekt, moje řasy neskutečně prodlouží... těším se, až trochu vyschne, to bude uplně dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem asi divná, ale o téhle řasence slyším poprvé:D Možná i proto, že katalog Oriflame jsem měla naposled v rukách tak před čtyřmi lety... Každopádně rtěnka by u mě místo nenašla, jsem na vraznější odstíny, ale hlavně do podobného tvaru si obrušuji rtěnky sama, nechápu, jak se mi to povede, a ta zbylá špička je na manipulaci strašně špatná. Před lety jsem měla ale mátový lesk i s příchutí a pečujícími vlasnostmi a ačkoliv lesková nejsem, po tomhle pořád toužím, akorát jsem ho dlouho nikde neviděla, ta chuť a vůně byly úžasné. Měla jsem i šampony s vůní jablka a taky nebyly špatné, jinak se mi nic do paměti nevrylo.

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  6. tohle je nějaká slavná řasenka jo? :D aha :D já ji totiž před časem najednou našla v kufříku a absolutně netuším, kde se tam vzala, protože byla úplně nová (a od Oriflamu jsem si něco koupila naposled snad na střední) a nakonec jsem došla k tomu, že asi musela být někde jako dárek zdarma, čemuž se teď už nedivím, jestli je nějak populární (no a samozřejmě jsem ji vyzkoušela a zase ji do kufříku vrátila, protože mi přišla na nic)

    OdpovědětVymazat
  7. já mám Oriflame celkem ráda. už nějaký ten rok si odtud objednávám kulmu na řasy , v akci vyjde na nějakých 99 kaček a funguje skvěle :) teď mám ten kelímek, a ať si říká kdo chce co chce, tak já jsem s ním vážně spokojená :) ještě mě hodně láká jedna řada na pleť (teď si nevzpomenu na název, ale má červeno-černo-bílé obaly) a Natural Secret :)

    jinak řasenka ti udělala krásné řasy, tyhle gumové kartáčky jsem si strašně oblíbila :) a u rtěnky by mi ten odstín vůbec nevadil, právě naopak :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mně tenhle typ nákupu vlastně hrozně odrazuje, nemám kvůli tomu ráda jak Avon, tak Oriflame, Mary Kay, Just a další značky, nemám ani náladu je zkoušet. Od Oriflame a Avonu jsem kdysi měla pár věcí, něco ušlo, něco byl propadák a nevybavím si asi nic, co by mě nějak uchvátilo. Takže mě to prostě nebere, ale neříkám, že je všechno špatné...

    OdpovědětVymazat
  9. já mám ráda právě tuto řasenku, měla jsem ji snad už 4x, ale poslední dobou zkouším pořád něco nového, taky mám ráda sérum na zeštíhlení, ale to mi připadá cenově trochu přepálené. Měla jsem ve slevě za 350, to bylo fajn, ale plnou cenu bych nedala ani za zlatý tele. Taky mám ráda jejich tekuté mýdlo na ruce antibakteriální s vůní mandarinky. Myslím, že nemají špatné věci, ale nepoužívám krémy a nic, co se dává přímo na pokožku obličeje.

    OdpovědětVymazat
  10. Zázračný kelímek, to je klasika! Ty mám pořád v zásobě, dělají mi moc dobře na popraskané rty. Naopak šampony Oriflame (měla jsem jich několik, tchýně je poradkyně Oriflame, takže Vánoce jsou jasný), ty jsou příšerný. Mám po nich úplně hnusný vlasy

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně takovýhle tvar rtěnky si vždy nechtěně vykouzlím používáním. Ale vyhovuje mi to tak, alespoň mám pak jistotu, že nepřetáhnu, protože přesně sedí na rty :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na tu řasenku jsem slyšela hodně chvály. Kartáček má podobný jako moje už léta milovaná Rimmelka (na plastové nedám dopustit). No, nejsem moc zastánce měnění toho, co funguje, ale už kvůli tomu, že je o fous levnější, než moje oblíbená řasenka ji nejspíš někdy zkusím.

    OdpovědětVymazat
  13. Ó, moje oblíbená Rooney Mara :) Od Oriflamu jsem zkoušela akorát ty zázračný kelímky, který mně moc zázračný nepříjdou a od tchýně jsem dostala krém na popraskaný paty, ten je ale fakt dobrej, už mám druhý balení.

    OdpovědětVymazat
  14. S wonder Lash jsem spokojená, měla jsem jí tak 3x, 4x a nikdy jsem jí neměla co vytknout. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Od Oriflame si kupuju make-up z řady very me, protože odstín porcalain je pro bledulky a já jím ředím své ostatní makepy. Jen trošku, ale stačí to k perfektnímu výslednému odstínu, hlavně v zimě. ;) Jediná věc, na kterou nedám dopustit, je jejich slavný kelímek, to mám snad už páté balení (začala ho kupovat ještě před lety mamka, já v tom pokračuji u své kamarádky, co dělá Oriflame).

    OdpovědětVymazat
  16. U téhle značky mám takový divný pocit, když listuju katalogem a vidím tam všechno od kabelek, přes kosmetiku až po nějaký doplňky stravy a dietní program. Tímhle se pro mě prostě dostávají do kategorie stánkových prodavačů, kteří se snaží okrást lidi zázračnýma produktama.

    OdpovědětVymazat
  17. S Oriflame mam bohate skusenosti, niekolko rokov na strednej som bola 'Oriflame lady', tusim sa tomu tak nadava :)) Wonder Lash poznam aj lepsie, ale na spodne riasy je ozaj skvela. Ostatne mascary mi vzdy zamazu aj spodne viecko, no tato nie. Napriek tomu som sa so zamazanymi vieckami naucila zit a nenosim stale so sebou riasenky dve.

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  18. U toho Oriflame je to fakt všechno po léta stejné. Odebíráme ho snad odjakživa a taky si nikdy nic moc nevyberu:/ Rtěnka vypadá zajímavě, barva samotná se mi teda moc nelíbila, ale na rtech vypadá moc hezky:))

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  19. o kelímku vím, ale řasenku teda neznám (trochu se stydím). rtěnka vypadá zajímavě

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  20. Oriflame moc nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak řasenku jsem vyzkoušela ve svých -nácti... Tragická, vadily mi to dlouhé štětinky, takže ne. Já celkově nepoužívám ani Avon, ani Oriflame, mám ráda testery a fyzickou krásu výrobku...

    OdpovědětVymazat
  22. Jo tuhle řasenku mám ráda mám ji také a je vynikající :) Oriflame mam celkově více ráda nez třeba Avon :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. včera som dostala Wonderlash aj ja ... a dnes ráno, keď som sa nadšená chystala ju vyskúšať - čakalo ma veľké sklamanie. nedokázala som sa ňou namaľovať, špirála nie je schopná naniesť farbu na celú dĺžku mihalníc, vôbec ich nezahustí, nakoniec som sa dolíčila Orange Rimmelkou, ktorá je nekonečná a nevypoužívateľná a pre mňa prekvapko roka,lebo ju mám 12 mesiacov a stále je super a robí mi super riasy.

    OdpovědětVymazat
  24. tuhle řasenku úplně zbožňuju !

    OdpovědětVymazat
  25. Dřív jsem Oriflame používala často a s nadšením vyhlížela každý nový katalog, ale ony ty výrobky jsou skutečně pořád na jedno brdo, je se mění parfemace nebo obal. Řasenku Wonderlash jsem měla ráda ve voděodolné verzi.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Barva rtěnky se mi moc nelíbí ale ale ta řasenka vypadá moc dobře :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Wonder lash je naprosto super, vždy se k ní ráda vracím...:)

    OdpovědětVymazat
  28. Ta řasenka je moje oblíbená a nemám potřebu zkoušet nějaké jiné, krásně řasy natočí a zhustí, a ještě miluji jejich kuličkové antiperspiranty...

    OdpovědětVymazat
  29. Tak se přiznám, že já Oriflame kosmetiku teda vůbec nevyhledávám, frčelo to někdy před 10 lety, kdy jsem si teda objednávala přes kámošky, ale nikdy mě nic nějak extra nezaujalo.. Každopádně rtěnka super, perfektní odstín, takové neutrální mám nejraději!!:)

    OdpovědětVymazat
  30. S Oriflame mám celkem bohaté zkušenosti, akorát teda většinu mých oblíbených výrobků přestali vyrábět.... Mezi mé oblíbence ale stále patří Swedish spa peeling a jejich výrobky z řady péče o nohy, ty jsou fakt skvělé.

    P. S. Dovoluji si Tě pozvat na francouzskou giveaway:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/10/bezova-ruze-od-bourjois-prekvapeni-pro.html

    OdpovědětVymazat
  31. Tuhl řasenku už jsem jednou měla a vyhovovala mi. Akorát už mě tak nějak přešlo to středoškolské šílenství s objednáváním kosmetiky přes katalog, takže jsem si ji už znovu neobjednala. Není nic lepšího, než jíž do drogerie, a tam půl hodiny očumovat všechny možné kosmetické produkty.:-D A to mě u katalogu nebaví.:-P

    OdpovědětVymazat
  32. Včera som sa na ten rúž prve pozerala v katalógu, tak možno si ho objednám :))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  33. V katalogu se očumují fotky, v drogerii obaly. Mně to přijde stejné. Naopak jsem ocenila, když mi MK kamarádka dala vyzkoušet reálné produkty přímo na obličej.

    OdpovědětVymazat
  34. Z Oriflame a podobných jsem vyrostla a kelímek jsem vyhodila do koše.
    Zajímalo by mě to sérum na řasy, prozradíš?

    OdpovědětVymazat
  35. tuhle řasenku měla kdysi dávno ségra a vždycky, když jsem si ji půjčila, tak jsem si málem vypíchla oko :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)