pondělí 21. října 2013

Jak jsem byla nakupovat v H&M HOME

Asi to vypadá, že začínám pozvolna měnit téma tohoto blogu, ale nebojte, kosmetika je stále na vrcholu mého zájmu. Jelikož to ale není můj jediný zájem, tak mi to nedá, abych se s vámi nepodělila o svou návštěvu nově otevřeného oddělení H&M HOME. Když jsem se dozvěděla, že se v Myslbeku Na Příkopech otevřelo, neváhala jsem a brzy se tam vypravila. Hledejte ho v  1.patře za pánským oddělením. V Praze zatím nikde jinde není, ale podle všeho by se jedno mělo objevit i v Olomouci (možná se už objevilo). Cestou jsem vám cvakla pár fotek, tak to berte jako takovou malou home inspiraci :)

Všechny produkty včetně cen najdete na stránkách H&M zde.












I tohle můžete sehnat:




Samozřejmě jsem neodešla s prázdnou, ale neukážu vám všechno, protože něco mám jako dárky k Vánocům a dotyční by to mohli číst, takže to nebudu riskovat :)

Tyhle svíčky se mi líbí strašně moc. Jednoduché, sice nevoní, ale až vyhoří, poputuje do nich kosmetika :) A malou dózu jsem si koupila na menší šperky (nějaké menší náušnice a prstýnky).



Sortimentem sice Ikee konkurovat H&M HOME nemůže, ale některé věci člověk jen tak někde nesežene. Třeba flitrované povlaky na polštáře nebo vykrajovátka ve tvaru kníru :) Cenově mi to přijde celkem v pohodě, něco dražší, něco méně, těžko se to hodnotí. Posuďte samy podle katalogu. Rozhodně se zase brzy vrátím a už si píšu seznam věcí, které se mi líbí :) A jinak můžu prozradit, že vás ještě výhledově čeká jeden HOME článek a pak vám dám zas na chvíli pokoj :) 

Už jste také H&M Home oddělení navštívily? Líbí/nelíbí se vám jeho sortiment? :)

38 komentářů:

  1. Mě se šíleně líbí všechny věci s nápisama, hlavně polštáře. Proč to není v Brně. ach jo :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Ty koláže jsou hezčí než fotka samotného obchodu, který mi připomíná ikeu. Čelala jsem to stylovější a útulnější. Ale jednou se tam stejně ze zvědavosti zajdu podívat :p.

    OdpovědětVymazat
  3. H&M Home jsem nenavštívila a ani hned tak nenavštívím. Ale sortiment se mi moc líbí, hlavně tu černou dózičku s králíčkem bych brala.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. tak si mě předběhla :D já se těšila že budu první,kdo udělá článek o HM home,ale u nás budou bohužel otevírat až na jaře

    OdpovědětVymazat
  5. No už se vidím! Jen co tam vlezu, tak tam nechám plno peněz! :(

    Zvu Vás na svou giveaway: KLIK

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy, ty jsi poklad :)) Rozhodovala jsem se, jestli jít či nejít a po článku vím, že čapnu přítele a jdeme :)) Ty povlaky na polštáře jsou krásný, možná je čas koupit bytečku dárek k Vánocům :))

    OdpovědětVymazat
  7. V H&H Home si podla mna pridu na svoje milovnici polstaru, obliecok (povleku?) na ne, svietnikov, doz a uterakov. Ja som tam pre rodinu nic nenasla..neviem si predstavit, ako by sa mame do obyvacky hodil flirtovany vankus, alebo vankus s hlavou jelena..
    Ale keby si zariadovali byt moji kamarati, to by bola ina vec..
    Takze za mna sortiment pre mladez, rodicom a inym konzervativnym osobam kupim darceky inde :))

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  8. V H&H Home jsem byla ve Vídni, je tam na Mariahilferstrasse, a myslím, že už vím, kam půjdu pro vánoční dárky :))

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, krásné věci. Doufám, že se tam někdy podívám, protože ty svíčky jsou naprosto boží a dlouho takové sháním :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty svíčky jsem chtěla do chvíle než jsi napsala, že nevoní. Jsem přemýšlela kde by to mohlo v Olomouci být a asi to bude ta nově otevřená galerie Šantovka. Tam se vypravím až tak měsíc - dva po vánocí po opadnutí největších návalů lidí. Teď začíná i období kdy přestávám chodit do obchodů a nakupuju po internetu i zubní pastu.

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem ráda, že sem občas dáváš i tento typ článků, protože o HM Home jsem předtím vůbec nevěděla, ale rozhodně mě to zaujalo a určitě se tam časem také vypravím :)

    OdpovědětVymazat
  12. není to úplně můj styl, nemám moc ráda věci s nápisama, zůstávám věrná jednoduchým IKEA věcem :) zaujalo mě na netu jenom jedno povlečení, akorát mají zase jiné rozměry polštářů (50x60 nebo 60x70, běžný český polštář je 70x90) a třetí typ už si kupovat nechci, stačí mi, že jsem podlehla ikaeáckému povlečení a musím mít ty jejich mrňavé potvory :D

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě by se v HM Home našlo pár věcí, které by se mi zamlouvali :) Např. ta černá dóza s hlavou králíčka a černý povlak na polštář ^_^
    Až budu v Praze, určitě se tam půjdu podívat ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Olala, povlaky na polštáře jsou opravdu nádherné. :) Svíčky a vázy taktéž, díky za tip určitě se tam zastavím. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tam prostě musím zajít....už abych jela do Práááglu ;).

    OdpovědětVymazat
  16. No tak tohle mi ještě chybělo! Už tak nemůžu dovřít skříň kvůli hromadě hadrů a teď další podlý útok na mé nakupovací pudy! Jen ať se drží od Brna dál! :)

    OdpovědětVymazat
  17. toto keby bolo na SVK, tak by to zase ukrojilo poriadnu časť z výplaty, s ktorou som sa dohodla, že ju budem míňať už len na dôležité veci:D ale neviem o tom, že by to v Bratislave alebo v ktorejkoľvek inej časti Slovenska bolo...

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je výborná zpráva, nevíš jestli se něco podobného neplánuje i v Brně? Ráda bych tebe i tvé čtenářky pozvala na moji první aukci, která vypukne dnes na mém FB. Dražit budeme náš nejprodávanější produkt, kterým je zlatý náramek s křížkem. Pravidla aukce naleznete zde: https://www.facebook.com/FashionTasteShop?ref=hl

    OdpovědětVymazat
  19. já jsem na zboží koukala akorát na stránkách, a některé věci se mi vážně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  20. Okouzlily mě zástěry :)) myslím, že takovou vlastnit, tak by mě to v kuchyni při přípravě bavilo víc a víc bych si i vyhrála :))

    OdpovědětVymazat
  21. Ouvej, peněženka asi bude zase trpět. To vypadá úžasně!

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  22. Ja len dufam, ze nieco take pride aj ku nam, su tam skvele kusky. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Až pojedu před Vánocema do Prahy tak se tam určitě podívám, moc hezký věci! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Júú, nevěděla bych co vybrat dřív! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Taky bych ho brala v Brně... aspoň bych nemusela jezdit pro doplňky do Ikey. Zrovna budu nějaké potřeboval, přestěhovala jsem se a potřebuju vyzdobit byteček.

    OdpovědětVymazat
  26. To ani nevím, že něco takového mají :)) Hned bych si vybrala :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Jen Praha, že? Snad brzy i Ostrava:/ Mají moc hezké věci

    OdpovědětVymazat
  28. Tam se musím určitě podívat. :) Pár doplňků bych si vybrala, ale zatím u mě stále vítězí Ikea. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  29. Děkuji za skvělý článek, určitě to tam ještě tenhle týden půjdu omrknout. Asi nejvíc mě upoutaly svíčky a dečky s potiskem! :)

    OdpovědětVymazat
  30. vše vypadá dokonale, ach jo :D snad tam ani nepůjdu, jinak zas budu utrácet

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  31. Tam bych se moc ráda podívala, ale bohužel, než já se dostanu do Prahy... :D

    OdpovědětVymazat
  32. Už se tam taky chystám a s prázdnou rozhodně neodejdu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Páni :-)
    http://bafcoolture.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. Konečně někdo udělal článek o tolik zminovanem Hm Home!

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  35. Wow, vůbec jsem nevěděla že mají i takovýhle sortiment! :) Každopádně paráda!! :)
    GIVEAWAY CoffeeWithMilkAndTwoSugars

    OdpovědětVymazat
  36. Já jsem tam byla, čekala jsem, že to bude v té prodejně útulnější...jinak povlaky na polštářky měli fakt hezký..

    OdpovědětVymazat
  37. Vůbec jsem nevěděla, že haemko má bytové dplňky a ještě k tomu takové pěkné. Snad otevřou i obchůdek v Brně...

    Mimochodem a to, že nepíšeš jenom o kosmetice s radostí vítám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)