čtvrtek 10. října 2013

Ebay úlovky z poslední doby

Za poslední dobou se mi nahromadilo pár věcí z ebaye, tak jsem si řekla, že vám je ukážu. Sama mám podobné články na jiných stránkách ráda, tak budu doufat v to samé u vás :) Inspirace není koneckonců nikdy dost :) Každopádně upozorňuji, že ne vždy může jít o nejlevnější variantu, přikládám odkaz, kde jsem věci kupovala já, ale když budete pátrat, třeba narazíte na něco lepšího :)


Jako první je tento set štětců. Není asi profláklejší záležitost, věřím, že tenhle tubus zná většina z vás. Známé jsou verze Is mine, které seženete v několika českých eshopech a skrz ebay. Přiznám se, že jsem sadu nechtěla kvůli štětcům, ale hlavně kvůli pouzdru. Je to možná ujeté, ale pouzdro se mi moc líbí a chtěla jsem nějaké bytelné. Kvalitě štětců jsem nevěřila a moje obava se okamžitě po vybalení potvrdila. Vážně nečekejte, že si koupíte za dvě stovky zázrak, to fakt ne. Tipuju, že většina těch sad bude z jedné fabriky a budou všechny na jedno brdo. Když sada dorazila, byla jsem celkem naštvaná, protože na obalu je drze vyraženo M.A.C a přitom je to fake jak prase. M.A.C samozřejmě nikdy takovou sadu neměl a mít nebude a v aukci na žádné fotce o tomto nápisu zmínka nebyla! Nikdy bych si ho jinak nekoupila a hledala bych tubus bez potisku. Vracet do Asie ho nebudu, ale štve mě to. Ani nevím, jestli má smysl štětce fotit a popisovat blíže, protože mi přijdou úplně marné :) Možná na nějaké pokusy a cestovní nouzi postačí, ale jinak fakt ne. Zlaté Hakuro :)

Odkaz na prodejce: KLIK



Celá sada pohromadě. Kdyby vás detaily zajímaly, ptejte se :)



V poslední době jsou mojí závislostí tyto proplétané náhrdelníky a mám už doma tři a další plánuji nakoupit. K jednoduchému oblečení to vypadá skvěle a sklízím s nimi úspěch :)

Odkaz na prodejce: KLIK



Tyto gumičky, které vypadají jak šňůra od telefonu, jsou velký hit. Slibují, že vám nezacuchají vlasy a když je sundáte, nebudete mít ve vlasech obtisk gumičky. Tak jako nedalo mi to, a koupila jsem si tuhle sadičku za směšnou cenu. Viděla jsem, že je prodává i firma, co dělá Tangle Teezery, ale dát 150 Kč za tři kusy mi přijde jako holé šílenství. Že by mě gumičky vyloženě nadchly, to se říct nedá. Vlasů mám fakt hodně a jsou těžké, takže vysoko vyčesaný culík neudrží moc dlouho a sjíždí dolů. Ale vlasy opravdu necuchají a nezanechávají ve vlasech otlačeniny.

Odkaz na prodejce: např.zde, prodejců je tam milion. Tuhle sada 10 kusů jsem kupovala asi za dolar




Čistič pórů v obalu vajíčka mě vážně nadchnul. I kdyby to byla úplná blbost, tak kvůli tomu balení jsem si to koupila :) Zatím zkouším a uvidíme.

Odkaz na prodejce: KLIK



Pouzdro na pas, které má každá druhá :) Mě se ale prostě líbí a na cestě mám k němu i futrál na tužky, v mém případě spíš teda kosmetiku. Uvnitř jsou přihrádky, kam můžete dát např. kreditky nebo hotovost. Prodávají se v několika barvách.

Odkaz na prodejce: KLIK




 Kabelka v mint barvě mě zaujala na první pohled. Přesně takovou barvu jsem strašně dlouho chtěla a nikde jinde v obchodě nesehnala. Kabelka je spíš menší, ale přesto překvapivě prostorná a má i popruh přes rameno.

Odkaz na prodejce: KLIK


Sada kartáčků na řasy a obočí. Co dodat, spíš taková praktická záležitost. Pokud člověk nelíčí na profi úrovni, je taková zásoba na celý život. Já kartáčky porozdávám po rodině a chtivých kamarádkách :) Každopádně jsou to praktičtí pomocníci a stokrát lepší, než ty typické hřebínkové aplikátory, které nemám ráda.

Odkaz na prodejce: KLIK



Štětec, který nápadně připomíná Real Techniques je teprve na cestě ke mě, protože první pokus se jaksi nepovedl. Prodejce byl naštěstí v pohodě a neváhal poslat další kus. U někoho jsem už na tyhle štětce četla chválu (sakra, kde to bylo??), tak jsem na to zvědavá. Kupovala jsem ho čistě ze zvědavosti, abych kdyžtak mohla udělat nějaké porovnání originálu a napodobeniny za pár korun. Jsem na něj fakt strašně zvědavá :)

Odkaz na prodejce: KLIK



Abych konečně mohla lépe demonstrovat odstíny laků na nehty, pořídila jsem si takovýhle vzorkovník. Líbí se mi, že jsou všechny pohromadě a nebudou se mi toulat po celém bytě :)

Odkaz na prodejce: KLIK

No a to je z poslední doby asi všechno :) Uvítám vaše tipy na nákupy různých blbinek nebo naopak užitečných věcí z ebaye. Je to vážně jak mor a jakmile začnete jednou klikat, už nepřestanete a pořád se díváte, co ještě pořídit :)

Máte to taky tak? Nakupujete na ebayi? :)

57 komentářů:

  1. Jéé - já doufám, že bude recenze na vajíčkový čistič pórů :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. štetec mám aj ja ale zrezaný , musím iba vychváliť, nečakala som že mi príde taký kvalitný štetec ! Určite sa vyrovná drahým a kvalitným štetcom . A už som si aj druhý objednala, tak sa naňho teším :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Rendy, ten vzorník mám, akorát že v clear barvě. Protože ta bílá mi neřekne, jestli lak prosvítá, či nikoliv.

    Navíc se mi líbí, že si to můžu libovolně skládat, jak já chci a na celý ten proužek se mi vleze značka, odstín, i název :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na ebay nakupuju teprve chvilku a je to zlo. Hlavne jak je to asijsky,tak mi vse krasne sedi,i prstynky,ktere mi tady jsou velky,tak z ebay mi super sedi. Ted cekam na boty a nejaky ten topik a svetr:)

    OdpovědětVymazat
  5. super úlovky, taky jsem úplně podlehla ebay, hlavně aukcím, kde kupuji i co moc nepotřebuji :D

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Také tam nakupuji, teď se to snažím omezit, ale příliš mi to nejde. :D Jinak ten vzorkovník na nehty vypadá velmi prakticky :) A ty gumičky také používám, taky mě rozčiluje, jak kloužou (mně spadávají ke straně!!), ale souhlasím, žádný obtisk! :)

    OdpovědětVymazat
  7. kabelka a náhrdelník sú super! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Jé to pouzdro na pas jsem si chtěla objednat a úplně jsem na to zapomněla. Tak jdu na to, díky za připomenutí, Rendy! :)

    OdpovědětVymazat
  9. nakupuju tam fakt kraviny, je to jak nemoc, ale jsou tam super věci a Tangle Teezer jsem tam sehnala za 199 Kč :)
    P.S. štětce mám 3 - na pudr, tvářenku a makeup, 2 jsou super !!! ale ten na makeup je šílenej, řídkej a neskutečně pelichá, už letěl do koše, ostatní 2 nemohu vynachválit, na mé potřeby jsou super a za směšný peníz :)

    Kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ebay, to je zlo ... clovek tam kolikrat nakoupi kraviny, ktere vubec nepotrebuje :D

    OdpovědětVymazat
  11. Teda ta kabelka je dokonalá! Docela jako slintám.:-D A taky se mi moc líbí náhrdelník a sada štětců. Super článek, líbí se mi, že si v něm uvedla i odkazy na prodejce. Takže díky za tipy.:-) Já jsem si tam zatím nic nekoupila, ale mám za sebou první krok k nákupu - zařídila jsem si Pay Pal.:-D

    OdpovědětVymazat
  12. :) Hezké to úlovky. NAštěstí já tam nakupovat neumím, protože jinak bych byla fut na mizině. :D

    OdpovědětVymazat
  13. To je šílené, ty gumičky na mě teď vykukují opravdu všude:)) Lákají mě, ale klasicky do nich půjdu asi až ten boom trochu opadne a s ním možná i ceny..:) Krásné věci, ty štětce vypadají jako sada od Sigmy, kterou jsem kupovala před lety, ať ti slouží!:) Já si naposledy nakoupila nějaké věci od VS a UD, opět jsem neodolala:))

    OdpovědětVymazat
  14. ebay je fakt zlo :D moc se mi líbí ta kabelka a zaujal mě náhrdelník.
    já mám taky na cestě ty štětce "RT" a v poslední době jsem si objednávala nálepky a fotoalbum na polaroid fotky, různé roztomilé lepíky a zvýrazňovače a pouzdro na mobil. z kosmetiky teď plánuju taky ten čistič pórů a BB od Skinfood

    OdpovědětVymazat
  15. Náhrdelník mám už taky nějaou dobu ve sledování a asi mu podlehnu :) Jinak kabelka je krásná, opravdu takhle hezky drží tvar i ve skutečnosti? A pouzdro na pas mám také, ale z nějakého nepochopitelného důvodu mi tam pas nevleze :(

    OdpovědětVymazat
  16. S ebay zkušenost nemám, ale pořád se k tomu odhodlávám :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ebay jde mimo mě. Náhrdelník je přímo božský! A na recenzi vajíčka se velice těším!
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. <3 ta kabelka.... nádherná. stále ebay odolávám, ale nevím, jak dlouho to vydržím, když vidím tvé úlovky :-))

    OdpovědětVymazat
  19. To s tym MAC napisom by nastvalo aj mna :/ Inak je obal pekny :)

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. já na ebay radši ani nelezu :D jsem si jistá, že kdybych začala, tak už nikdy nepřestanu ... takto jsem měla ještě na střední závislost na Aukru, kupovala jsem tam každý týden něco a pak jsem si musela naordinovat docela těžkou odvykací kůru :D a vzhledem k tomu, že ebay je ještě vyšší level, tak si ani nechci představovat, jak by to dopadlo ...

    OdpovědětVymazat
  21. Ty štětce by vypadaly podle mě i celkem dobře, ale ten fialový plech vypadá kýčovitě :(
    Úplně totožnou kabelku jsem chtěla také, ale v odstínu navy, bohužel už byla vyprodaná... A mám také pocit, že se jedná o fake, když jsem zadávala zcela totožný nápis do vyhledávače, jako je i název aukce, z které to máš, tak mi to našlo kabelky za 300Kč, ale i za několik tisíc :( Ale tohle by mi bylo celkem jedno, i fake je hezký :D
    Moc se mi zalíbilo i vajíčko na čištění pórů, určitě bych stála o recenzi O:)
    Pouzdro na doklady je krásné, také bych jedno potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
  22. Štětce a la Real Techniques miluju! Po tom, co mi celou objednanou sadu originálů někdo po cestě z iHerb ukradl (bez náhrady, z iHerb - samozřejmě, jak jinak) jsem naznala, že podruhé kupované by mě přišly sakra draho a našla si na e-bayi tyto. Nejdřív jeden, pak všechny další a pak ještě jednou jako dárky. Za těch 70 Kč i s cestou nebo kolik za ně chtěli, jsou úžasné, jemné, husté, nepelichají (mám už je skoro rok a pořád vypadají stejně). Ať už ho užiješ nebo daruješ, mají rozhodně větší hodnotu než je jejich cena.

    OdpovědětVymazat
  23. super sis nakoupila, já ještě ebay odolávám.. snažím se, jinak bych zas utrácela

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  24. To vajíčko jsem už na netu viděla, ale vůbec nechápu, jak to má fungovat. Tak pak napiš prosím recenzi i s návodem. :)

    OdpovědětVymazat
  25. ta kabelka je nádherná, mrzí mě, že u nás v poslední době v obchodech potkávám jen tmavé barvy a stále na jedno brdo

    OdpovědětVymazat
  26. Ten čistič pórů mě docela zjímá. Jinak eBay je něco, co jsem si zakázala spolu s Flerem. Prostě pro mě bude lepší, když se od podobných stránek budu držet dál. :D

    OdpovědětVymazat
  27. Náhrdelník a kabelka sú podľa mojho gusta :) Inakšie ebay nemám, síce čas od času mám nutkanie tam niečo nakúpiť, ale zatiaľ odolávam. A propos M.A.C. fakeov - nečudujem si, že si sa naštvala, ale oni to tak tí predajcovia robia - vyfotia bez "značky", aby im to prešlo, a potom to pošlú označkované... Tie štetce sú fakt naprd, resp. ja mám také v tom púzdre a la penál (resp. mala) a označkované ako Hello Kitty, ale kupovala som ich práve kvoli tomu púzdru (na Aukru za smiešnu vyvolávaciu cenu), ktoré mi slúži na tužky na oči a aspoň sa mi kade-tade neváľajú. Nemám horšieho, keď musím medzi nimi dlho prehrabávať (totiž tú, ktorú potrebujem, vytiahnem vždy medzi poslednými). :)

    OdpovědětVymazat
  28. Absolútne úžasné linky na ešte úžasnejšie veci. Už len nech tá výplata príde :D

    OdpovědětVymazat
  29. Ked raz s Ebayom začneš už nevieš vážne prestať :D ten obal na pas je krásny asi si jeden objednám.Najprv som si myslela že je to vejár a až potom som si prečítala že sú to nechty :) Na recenziu toho vajíčka sa už neviem dočkať.A čo je tá malá fialová tyčinka pri štetcoch?? :)

    Pozývam teba a tvoje čitatelky na moju Giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak to ano, na ebayi tiez obcas nakupujem, daju sa tam stravit hodiny a hodiny. Na ten cistic porov som teda celkom zvedava. ;)

    OdpovědětVymazat
  31. Jééééžiši ta kabelka, hned se musím na ní podívat :oP... jinak my s přítelem objednáváme z ebay každou chvilku. Teď třeba čekám až mi dorazí řetízek,hodinky, dvě šálky,bunda zimní a nějaké kravinky na Vánoce :o) jinak i na stránce dresslink.com jsou výborné a levné věci :o) tak se kočenky podívejte ;o)

    OdpovědětVymazat
  32. Na e-bay objednávám nejraději bižuterii. Teď mi na poště dva balíčky ztratili, oznámení mi přišla, ale balíčky na poště nejsou. Tak přemýšlím, jestli má cenu psát prodejci, když to byly obyčejné zásilky.

    OdpovědětVymazat
  33. Rendy, ta kabelka je nejkrásnější :)! lKrásná barvička, i tvar ...

    OdpovědětVymazat
  34. Tak teda úplně ten stejný náhrdelník jsem koupila na eshopu Czech Chicks - bechick.com za trojnásobnou cenu. Sakra, jsem fakt blba, ze jsem jim naletela :D je naprosto stejny

    OdpovědětVymazat
  35. Lil: bude, ale nedokážu říct kdy :) Zatím si na něj tvořím názor :)

    Veronika: já se ho už nemůžu dočkat! fakt mě překvapuje, kolik na něj čtu pozitiv :)

    Mikrosvět by Ellen: ten jsem chtěla původně, ale v té době byl vyprodaný, tak jsem vzala tenhle :)

    mala_zuzu: není úplně tak tvrdá, že by nešla složit :) když jí naplním, tak takhle drží, ale domů mi přišla pěkně placatá :)

    Zápisky pro Lišku: Aukro období mám za sebou, díkybohu :) Mě to tam moc neláká, ale ebay to je jinej level prostě :)

    OdpovědětVymazat
  36. Doufám že uděláš recenzi na ten čistič poru to by mě zajimalo jestli to funguje nebo ne :D Já se objednávky zatím vyhýbám obloukem :D
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Tyjo, takové parádní věci! Vajíčko bych také chtěla, ty štětce vypadají úžasně a ta kabelka, wow!:)

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Kabelka je nádherná a náhrdelník taky, už dlouho pokukuju po nějakém takovém barevném. Recenze na ten čistič pórů by mě také zajímala :)
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. mna urcite zaujalo to vajicko :D ja som si objednavala znamu ciernu masku na cierne bodky,tak som zvedava :) a kabelka je uzasna!

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, na tu sadu kartacku od rasenky jsem se nedavno divala. Budu si ji muset objednat.
    Mela bych dotaz k te sade fialovych stetcu v tube - vypada to, ze je tam sroubovaci stetec na rtenku. Takovy ten rozkladaci. Nebo se pletu? Jeden takovy desne shanim do kabelky.

    OdpovědětVymazat
  41. Napsala by jsi mi prosím odkaz na makeup bag? :))

    OdpovědětVymazat
  42. to pouzdro na štětce je úžasné, hned bych ho brala.. taky jsem právěže takové sháněla, díky za typ :)
    zatím jsem se k ebayi neodhodlala, ale vím, že až to jednou přijde, začne nová epocha :))

    OdpovědětVymazat
  43. Agnes: jakou makeup bag myslíš??

    villette: je to šroubovací štětec na rty do kabelky :)

    OdpovědětVymazat
  44. ten náhrdelník:O nádhera! Čistič pórů vypadá celkem komicky:D moc si to nedokážu představit, doufám, že o něm ještě uslyšíme:)

    thehugelover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Teda, ty gumičky mi nasadily brouka do hlavy, kor za tak lidovou cenu - mně se ve vlasech moc líbí, i když o jejich držících schopnostech nemám iluze, vysoký culík mi neudrží ani ty normální. A ty nehtíky vypadají taky super, laky na nehty miluji, ale své nehty se skoro stydím na blogu prezentovat, potvory třepivý:)

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  46. eBay je prostě největší zlo :D U nás není snad týdne, že by mi nepřišel nějaký balíček z asie, free shippingu nejde jednoduše odolat :D Naposledy mi přišel penálek na tužky k tomu jak máš ty to pouzdro a je naprosto nádherný. Jinak jsem zvědavá na recenzi toho štěce ... né že bych ho chtěla objednávat (zrovna včera jsem si totiž doplnila RT sbírku o 3 krasavce, kteté jsem chtěla) takže se štětcema končím, protože další fakt už nevyužuji (bohužel :D)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ten vzorkovnik na laky na nehty je super. Zvazuju si neco takoveho taky koupit :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Já mám ty kroucené gumičky hrozně ráda, mým vlasům fakt vyhovují. A super na nich ani moc nepovažuji to, že necuchají vlasy, ale to, že se nevytahují, že se vrátí do stejné pozice. Já je nosím zásadně do drdolu, v létě si dělám takový ten rozcuch, kdy jen jednoduše stáhnu vlasy. Na klasický culík mi taky nevyhovují, protože mi přijde, že ho dostatečně nedrží! Každopádně díky za doporučení prodejce, mám pocit, že si je musím koupit do zásoby!

    OdpovědětVymazat
  49. No jak jsi psala, že máš na cestě penál na tužky/kosmetiku :)) Tak to jsem myslela ...

    OdpovědětVymazat
  50. Agnes: jo táááák :) Mě to nedošlo hned :) http://www.ebay.com/itm/Ribbon-pencil-case-3color-option-/170624232297?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b9ff2b69

    OdpovědětVymazat
  51. kabelka je moc hezka a i to maslickove pouzdro na doklady, asi po tom kouknu :) na Ebayi nakupuju taky casto, zkratka kdyz neco vidim za par korun... no kdo by odolal? :D

    OdpovědětVymazat
  52. Tá fake sada štetcov teda naštve, hlavne ak nie sú kvalitné... Všetky vecičky sú ale krásne a brala by som ich aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  53. Poslednú dobu začínam byť závislá na nakupovaní na ebay, trávim tam denne niekoľko minút a neustále vymýšľam čo si kúpim.Dúfam, že ma to čoskoro prejde, pretože inak moje bankové konto horko zaplače. :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)