pátek 18. října 2013

Dvojitá dávka řasenky s Big Eyes


Řasenku 2 v 1 jsem neměla už pár let. S touto Maybellinkou jsem trochu prolomila tu dlouhou dobu ničeho. Asi vám neuniklo, že Big Eyes je novinka a nejzajímavější na ní je, že obsahuje dva kartáčky - na horní a spodní řasy. Řasenky Maybelline mám obecně ráda a jestli vás zajímá, jak si stojí tato nejnovější, tak čtěte dále :)




Růžová část obsahuje kartáček na horní řasy. Je trochu pokroucený, ale jinak klasický. Černá část patří drobounkému kartáčku na spodní řasy. Jako nápad je to fajn, u větších a masivnějích kartáčků mám problém  s tím, že jimi špatně spodní řasy namaluju, ale v tomto případě nejsem tak spokojená. A má to jen jeden důvod - kartáčky řasenek jsou příliš krátké. Dejme tomu, že u toho na horní řasy to tak nevadí a řasy se s ním nalíčí poměrně pohodlně, ale u spodních řas mám celkem problém. S rovným a krátkým kartáčkem se mi špatně manipuluje, i když je jeho průměr jinak opravdu malý. Kdyby měl klasickou délku, byl by naprosto v pohodě a chválila bych. Jinak řasenka jako taková není úplně špatná, ale mám své výhrady. Tou hlavní je, že ve více vrstvách má tendence řasy trochu slepovat, což je vidět i na fotce. Když chci silněji a výrazněji nalíčené řasy, tak musím použít ještě jinou řasenku, která má jiný kartáček a řasy neslepuje. Big Eyes v jedné vrstvě řasy lehce zvýrazní a trochu prodlouží, ale extra objem nečekejte. Jinak řasenka perfektně drží celý den, neopadává, nedělá šmouhy a dobře se odličuje. Cena řasenky je něco kolem 249 Kč, v akcích se dá sehnat za 179 Kč.












Jako nápad na duo řasenku fajn, malý kartáček na spodní řasy taky, ale bohužel pro mě je používání trochu nepohodlné. Na spodních řasách s kartáčkem neustále otáčím, aby se mi řasy podařilo nalíčit. Jinak s náplní řasenky jsem celkem spokojená a kéž by takhle dobře držely všechny, co doma mám :) Za mě bohužel průměr a mou milovanou žlutou verzi nepokořila ani náhodou.

O této řasence se v poslední době píše poměrně hojně, takže budu ráda za vaše názory a zkušenosti s ní :) Líbí se vám nápad dvou kartáčků v jedné řasence?


PS: děkuji Maybelline za poskytnutí řasenky k recenzi

27 komentářů:

  1. Uz jsem na ni jednu recenzi cetla a vypadala super. Laka me zkusit:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja teda tiez uprednostnujem klasicke maskary, priznam sa, ze tato ma prilis nezaujala. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. S kartáčkem na spodní řasy mívám taky problém a ve většině případech, když už na to nemám nervy použiju prostě ten větší. Ale zase nemůžu říct, že by řasenka byla nějáká strašná, jen ten menší kartáček mohl být lepší.

    OdpovědětVymazat
  4. spouhlasim, vubec me nenadchla :( a taky pocituji slepovani ras.

    Vlastne to pro me bylo dost zklamani. Za tu cenu..

    OdpovědětVymazat
  5. Mám od Maybelline ráda objemové řasenky, tahle mě nezaujala, už jen proto, že si dolní řasy zpravidla nemaluji.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mě moc nezaujala... Nemám ráda tyhle oboustranné věci, takže mě vyzkoušení ani neláká...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. Ten nápad z dvoma kefkami je fajn, ale inak ma veľmi nezaujali, keby boli plastové tak by to bolo lepšie :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. já to řeším dvěma řasenkama :D na horní žlutá Colosalka, ta je prostě nepřekonatelná, na dolní střídám různé s menšíma kartáčkama, teď mám Clinique High Impact, která je sice větší, ale na horní mi nepostačuje, nebo jsem dřív byla spokojená s Estée Lauder, takže u téhle bych využila jenom ten spodní kartáček :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ha, ten článek, na kterém je řasenka focená, jsem četla. :D

    Jinak ten druhý kartáček by mi byl k ničemu, protože si spodní řasy neřasenkuju. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jsem nad ní přemýšlela, ale po recenzi si koupím asi jinou Maybellinku;)

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Je to urcite dobry napad, pretoze sama casto pouzivam na spodne riasy zvlast riasenku (Oriflame, asi wonderlash..jednu stranu kartacika ma taku s mini stetinami).
    Ale akosi ma taketo hybridne riasenky nelakaju..radsej mam jednu-dve kvalitne a spolahlive riasenky ako jednu priemernu :)

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  12. Úplně jsem se do ní zamilovala :-) vyhovuje mi její kartáček, že není úplně obrovský, ale taky není úplně malinkatý. Sice mi chvíli trvalo, než jsem se s ní naučila pracovat, ale teď na ní nedám dopustit! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Já si ji hodně oblíbila, ale jak říkáš (píšeš) při více vrstvách má tendenci slepovat a ten objem není uplně její silná stránka i tak mi ale vyrazila dech, čekala jsem že si tak do noty nepadneme ;).

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se ten nápad docela líbí, taky mi moc nevyhovují tlusté kartáčky na spodní řasy, proto je maluji úplně minilmálně. Ale ačkoli je to zajímavé, nijak extra mě to neláká, no, spíš zůstanu u své Cat Eyes:)

    Thehugelover

    OdpovědětVymazat
  15. Tak strašně moc jsem se na ni těšila, ale za mě bohužel propadák. Takže zůstávám věrná své nejoblíbenější Colossal volume :)
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Já okolo ní chodím obloukem, jelikož mě moc nenadchla a nezaujala. Radši zkusím motýlí řasenku od L´Oréalu, ta se mi zamlouvá mnohem víc :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  17. Mne se tvoje rasy na fotkach s touto rasenkou moc libi.:) Jinak napad fajn, ale jestli se kartacek na spodni rasy nehodi, tak je to skoda..

    OdpovědětVymazat
  18. Jakože nápad to je super, ale nevím nějak mě to nenalákalo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Tato řasenka se mi vůbec nelíbí. Přijde mi, že řasy mírně slepuje a hlavně není vůbec vhodná pro citlivé oči, ze všech řasenek od Maybelline mě vždy pálily. Dosud jsem používala převážně Lancome (ačkoliv za tu cenu třeba taková Hypnose Star nic moc) a L'Oréal, ale teď jsem naprosto nadšená z Dermacol a slyším jen samou chválu i na Bourjois. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  20. Nějak mě to nezaujalo, zůstanu u svých osvědčených. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem myslela že bude mít lepší účinky ..

    Můj blog s giveaway :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. není vůbec špatná, ten spodní kartáček hezky řasy pročeše a oddělí, co mi ale vadí je to, že - aspoň mně - nanáší celkem málo barvy.

    OdpovědětVymazat
  23. Mně připadá celkem fajn, tedy podle fotek, a líbí se mi nápad s dvěma konci. Já oblíbenou řasenku nemám, ale nejvíce mi zatím asi vyhovovala diegodallapalma.

    OdpovědětVymazat
  24. úplně od věci.. zajímalo by mě jestli se ti taky v Elle zalíbil/zaujal článek Fag - hag - jiná kámoška? :)

    OdpovědětVymazat
  25. Mája L.: přiznám se, že jsem ještě neměla moc čas číst, takže nemůžu říct :)

    OdpovědětVymazat
  26. A to já zase ten malý kartáček miluji! Pro mě ideál, páč to spodní chmýří namalovat je umění :D naučila jsem se ji držet až za konec té druhé části a namaluji to celkem hezky a bez problémů :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)