neděle 6. října 2013

Dermacol Imperial make-up - další z objevů

Tento make-up je dokonalým příkladem toho, jak mocné jsou vzorečky k nákupu. Dermacol je štědrý a ke všem nákupům přes eshop dává vzorečky jako pozornost a tak se stalo, že se mi doma sešlo asi 5 vzorečků tohoto make-upu. A protože jsem nedávno započala čistku vzorečků, přišly na řadu i tyto. Takže jsem vyzkoušela první a byla mile překvapená. Druhý a třetí mi prvotní dojem jen potvrdily a poslední dva zpečetily nákup. Stále nechápu, jak může něco tak dobře krýt a být zároveň tak nenápadný :)


Dermacol Imperial make-up - fair (30ml) - info zde - koupíte za 169 Kč

O tomto make-upu jsem vám básnila už nějaký čas, takže je tu! Od Dermacolu mě dosud žádný make-up neuchvátil natolik, že bych ho používala. Imperial to všechno změnil. Jak jsem řekla, překvapilo mě, jak pěkně kryje a přitom působí na pleti velice přirozeně. Krytí je slabší střední, ale jde v pohodě navrstvit do silnějšího středního krytí. S výdrží nemám problém, ještě večer je na svém místě a je rozhodně co odličovat. Nezalézá do vrásek ani pórů a barva během dne neoxiduje. Balení je šroubovací a abych byla upřímná, příliš se mi vzhledově nelíbí. Jasně, je to jedno, hlavní je obsah, ale kombinace ostré růžové s černou není šálek mého čaje. Odstín mám druhý nejsvětlejší (fair) a dvojky mi od Dermacolu většinou sednou dobře. Trochu se obávám, jestli úplné Sněhurky najdou vhodný odstín, protože jsem si zkoušela i nejsvětlejší "pale" a o tolik světlejší mi nepřišel. Ale možná se pletu. Pod make-up doporučuji namazat nějaký krém, protože pak se lépe roztírá. Konzistence je lehce krémová, nic tekoucího :) Make-up schne do polomatna, já osobně musím ještě zapudrovat. A moje poslední úvaha na závěř - nevím proč, ale nemyslím si, že by byl tento make-up vhodný pro hodně suchou pleť. Možná se fakt sakra pletu a neberte můj výrok vážně, ale make-up mi nepřijde tolik hydratační, aby stejně dobře vypadal i na hodně suchém obličeji. Ale třeba se najde někdo, kdo mojí myšlenku vyvrátí :) Jen takový můj pocit, který na sobě nemůžu ověřit, protože mám pleť mastnější...




Vybírat můžete ze 4 odstínů:




Složení:


Jako největší plus make-upu beru to, že pleť opravdu pěkně sjednotí a dokáže zakrýt i větší nedokonalosti a zároveň působit svěže. Není nic horšího než maskoidní make-up :) S výdrží jsem nadmíru spokojená, odstín mi také sednul, takže nemám žádné výtky. Rozhodně v drogerii vyzkoušejte a mrkněte na něj. A když se na eshopu Dermacolu nově registrujete, můžete si koupit něco pěkného a 200 Kč se vám odečte z nákupu (více info zde). Takže si můžete koupit třeba tento make-up a budete ho mít úplně gratis :)

Má někdo z vás tento make-up vyzkoušený? Zaujal vás? Případně jaký jiný make-up Dermacol rády používáte? :)

42 komentářů:

  1. ja som skušala iba vzorku tohto makeupu a celkom príjemne ma prekvapil. Od Dermacolu inak používam Dermacol Cover, ale kedže je dost husty, tak skor len lokálne...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám tento make-up ve vzorečku, a už jsem dost vybledlá na to ho vyzkoušet. Měla jsem od Dermacol zatím jen Caviar make-up, a ten mi nevyhovoval, protože moc rychle zasychal.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ho taky a taky jsem o něm psala pochvalnou recenzi:-)
    Ms. Blogger Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Zkousela jsem ho jeste kdyz se prodaval v ruzove lahvicce s pumpickou http://www.parfemland.cz/upl/dermacol_imperial_makeup_fair.jpg A mela jsem z nej stejny pocit jako ty, asi jen zmenili baleni.

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou se s kladnými ohlasy na něj roztrhl pytel a tak jsem ho v té dermacolácké akci objednala dokud je k mání :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem ho mela ve vzorecku, vypadal dobre, ale mam s makeupy od dermacolu obecne jeden problem a to, ze jsou vsechny moc ruzove - na ruce to kolikrat vypada hezky do zluta, ale jakmile to dam na oblicej, vypadam jak prase:/

    OdpovědětVymazat
  7. ta akce je parádní, už je na cestě i s dalším love lips :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý článek a skvělý typ na závěr. Dermacol je jedna z nejlepších drogerkových značek a určitě stojí za to. Na makeup si mě samozřejmě opět nalákala :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Odstín Pale je vážně světlý- já alá Sněhurka, které vyhovuje Dermacol make-up cover č. 208, jsem s odstínem spokojená. :). Souhlasím se vším, co jsi zde zmínila, je přirozený a jde dobře vrstvit.

    OdpovědětVymazat
  10. Mně bohužel žádný Dermacol makeup nesedí odstínem, takže můžou být sebelepší, ale mám smůlu.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to vypadá hodně dobře... Mě nikdy makeupy od Dermacolu nelákaly, ale tento bych snad i zvažovala. Nicméně, momentálně jsem maximálně spokojená s Healthy mix radiance od Bourjois.. Je lehký, kryje dostatečně, odstín mi skvěle sedí, nádherně voní a rozjasňuje pleť..co víc si přát.

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/07/bourjois-healthy-mix-radiance.html

    OdpovědětVymazat
  12. S kazdou dalsou pozitivnou recenziou stale viac a viac uvazujem, ze si ho uz aj ja konecne zaobstaram. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. až doma doplácám nějaký makeup, tak si jej určitě koupím.. vypadá vážně skvěle

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  14. Hodně mě tady zaujal ten obal a už jen díky němu jsem toužila po recenzi a konečně je tu. Docela obstojné krytí alespon co vidím, tak uvidíme!.)

    OdpovědětVymazat
  15. Jo také jsem měla vzoreček a nejvíc jsem byla spokojená :) Přemýšlím o něm :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Už dlhšie od Dermacolu používam Matt Control, ten mám veľmi rada. Po tomto tiež pokukujem, ale nebola som si istá, ako sa bude správať na mastnej pleti. Tak snáď niekde splaším aspoň vzorku :)

    OdpovědětVymazat
  17. Používám tenhle make-up už hodně slouho, snad dva roky a nedám na něho dopustit, jeden čas jsem si myslela, že ho přestali vyrábět a byla jsem úplně v koncích. Dřív měl jiný obal normálně v pumpičce, ještě jedno balení takové mám. Prostě Dermacol-super !

    OdpovědětVymazat
  18. Opravdu vypadá že dobře kryje :) A když si ho objednám s tou slevou tak mi přijde zadarmo? Přijde mi to divné ..:)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Skvelá recenzia :) Zatial som mala doma iba vzorku ale idem asi do toho a kúpim si ho :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem si od Dermacolu celkem oblíbila ten Pure Gold make-up. Tenhle jsem jen zkoušela a byl fajn, jen mě odradil ten silikon hned na druhém místě ve složení :-/

    OdpovědětVymazat
  21. Tento týden jsem si poprvé objednala z Dermacolu a nedostala jsem ani vzorečky a ani dárek k nákupu nad 100 korun, trochu mě to naštvalo... Jinak na tento make-up čtu jen chválu, takže jestli mi dojdou zásoby, jdu pro tento;)

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Mám mastnou a problematickou pleť a potřebuju větší krytí. Zkoušela jsem předtím nejsvětlejší odstín Dermacol Caviar Long Stay, ale i tak na mě tenhle make up je moc tmavý, a to i v létě. Sice kryje krásně, ale je dost hutný a přišlo mi, že se pod ním pleť "dusí". Pak jsem Dermacol Caviar Long Stay nahradila Dermacolem Pure Gold, který mi konzistencí a krytím vyhovoval, ale byl na mě až moc růžový. Teď mám tenhle Dermacol Imperial make up, nejsvětlejší odstín mi krásně sedí a make up je hezky lehký. Krytí má obstojné, ale problematičtější místa (jizvičky) musím doladit ještě korektorem, což mi ale vůbec nevadí. Zatím jsem z tohodle make upu nadšená a jsem ráda, že jsem konečně strefila odstín. :D V drogerii to vždycky zkoumám několikrát, ale on se make up odhaduje blbě, když už jsem namalovaná a bez make upu do drogerie nikdy nepůjdu.

    OdpovědětVymazat
  23. vubec bych nerekla, ze bude tento make-up tak dobry :) parkrat jsem na nej koukala, ale nikdy me nenapadlo po nem sahnout. docela jsi me ale nalakala, takze by se mi vzorecek taky hodil :)

    OdpovědětVymazat
  24. Skvělá recenze, jako asi všechny ;) Asi zase budu utrácet :D no akorát jsem s makeupy od dermacolu měla ten problém, že na mě odstíny byly moc růžové a výsledek se mi pak většinou vůbec nelíbil :/ co tento odstín? má spíš žlutý, nebo alespoň béžový podtón? fakt bych do něj šla! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Od Dermacolu mám len Matt Control, ktorý pekne zmatní, ale najsvetlejší je je na mňa moc ružový, takže ho nepoužívam a len leží v šuplíku. No a Makeup cover, tak to je klasika, to ani nemusím spomínať, ten je (ako korektor) parádny :)

    OdpovědětVymazat
  26. Kdyby tenhle článek vyšel v pátek, možná bych o make-upu přemýšlela. Takhle jsem využila akce Dermacolu a objednala jsem si jejich legendární make-up cover a rtěnku. Tak snad nebudu litovat.:-)

    OdpovědětVymazat
  27. Amy: úplně jsem zapomněla, že měl kdysi jiné balení :) Škoda, to pumpičkové by mi vyhovovalo víc :)

    Yoko Nguyen: pokud se nově registruješ, tak ti z nákupu odečtou 200 Kč, je jedno, co si objednáš :)

    In your face!: já složení klasicky ignoruju :))

    Katherine : a byla výsledná částka objednávky nad 100 Kč? Ono když člověk použije tu voucher na 200 Kč a po slevě je ta částka menší než 100 Kč, tak dárek nepřijde. Pokud to tak ale nebylo, tak bych se ozvala, s tím, že dárek chceš a nepřišel ti :)

    xoana: Moc děkuju :) mě tenhle přijde prostě béžový :) ani růžový ani žlutý

    Adele Make-up cover jde používat spíš jako korektor, na celý obličej si to neumím představit :) Ale sama uvidíš, co ti bude vyhovovat :)

    OdpovědětVymazat
  28. Skvělý makeup, já na něj natrefila už hodně dávno úplnou náhodou díky nějaké akci, kdy k němu byla zdarma tvářenka, jinak by mě asi nenapadlo ho zkoušet. To byl ještě ve skleněné lahvičce s pumpičkou. Pak zmizel, tak mě to docela mrzelo a jeho comeback mě tedy potěšil :-) Akorát mi moc nesedí jeho vůně, ale tak dá se to. A souhlasím s Tebou v tom, že na úplně suchou pleť by dostatečně hydratační asi nebyl.

    OdpovědětVymazat
  29. K Dermacolu jsem hodně kritická, ale tohle krytí vypadá dobře. půjdu ho teda zkusit, zrovna mi dochází můj oblíbený z MK.

    OdpovědětVymazat
  30. ja ho doma mam,ale nepouzivam ho :/ nie,ze by bol zly! ale vadi mi ta vona

    OdpovědětVymazat
  31. Já si teď od Dermacolu pořídila BB, a taky mi celkem vyhovuje. Make-up vypadá skvěle! Díky za tip, přemýšlela jsem totiž zda ho koupit nebo ne :)
    GIVEAWAY CoffeeWithMilkAndTwoSugars

    OdpovědětVymazat
  32. Rendy: ano byla, celková 221,- už po odečtení... Zase je mi blbé jim psát mail kvůli dárku:D

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, chci se zeptat - když mám tu registraci, musím utratit přesně 200 kč? A jak je to s poštovným?

    OdpovědětVymazat
  34. Kristý: utratit můžeš kolik chceš :) Když utratíš 500, tak ti 200 odečtou a ty zaplatíš jen 300 Kč :) Poštovné tam mají uvedené, to bohužel nevím kolik je, protože já si chodím zboží vyzvedávat přímo k nim do prodejny v Praze :)

    OdpovědětVymazat
  35. Rendy: Tak jsem se přece jen odhodlala jim to napsat, dárek mi pošlou dodatečně i se vzorečky, které mi taky předtím neposlali..;)

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Rendy :)
    díky tvé recenzi jsem si zašla koupit tento produkt a už přes týden je zařazený do mé make-up rutiny :) Jsem s ním moc spokojená, opravdu dokáže krásně a přirozeně sjednotit plěť a problémovější partie zakryji dodatečně korektorem.
    Takže, velké díky za tento článek :)

    OdpovědětVymazat
  37. Šárka Sovadinová: ani nevíš, jak ráda tohle čtu :) Moc mě těší, že ti make-up vyhovuje a jsi spokojená stejně jako já :) A moc děkuju, že sem píšeš svojí zkušenost, moc si toho vážím a děkuju tobě :)

    OdpovědětVymazat
  38. od Dermacolu používám jen make-up cover, ale čím dál častěji slýchám, jak si lidé make-upy od této značky moc chválí :)

    OdpovědětVymazat
  39. Já mám s tímhle make-upem také jen dobré zkušenosti, Dermacol má podle mě opravdu kvalitní make-upy. Na mně je hydratační skvěle, lepší jsem nenašla, měla jsem ještě i ten v balení s pumpičkou a oba můžu jenom doporučit. Jinak moc pěkně udělaná i napsaná recenze :) Kdyby byl zájem, taky jsem se zasnažila o něm něco napsat, je to můj favorit. http://drzazrzka.blogspot.cz/2014/03/orchidejovy-make-up-od-dermacolu.html

    OdpovědětVymazat
  40. Rendy, nečítala som komentáre vyššie (lenivá som), možno ti to už niekto písal, ale tento make-up je skvelý aj na suchú pleť - môžem potvrdiť na základe svojich skúseností. Ja mám pleť niekedy až extrémne suchú a musím sa priznať, že odkedy som objavila Imperial, neviem či ešte niekedy pôjdem do iného make-upu. Pre moju pleť je totálne skvelý a vlastne súhlasím s celou tvojou recenziou. Akurát sa tiež chystám ju spraviť, pretože ja som asi za opicami, ale som tento make-up objavila len pred mesiacom :)
    Takže supiš recenzia, inak preklikla som sa sem z recenzie na Caviar make-up, tak možno pouvažujem, že by som vyskúšala ten, keď mi Imperial dojde, pretože vyzerá to tak, že sa v make-upoch zhodneme :)
    Prajem krásny deň :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj holky, nemáte některá zkušenosti s make-upem od La Roche? Mám ráda jejich kosmetiku, ale netuším, jak jsou na tom s dekorativkou. Jedná sem mi konkrétně o tento lehce krycí http://www.lekarnasporilov.cz/kosmetika-v-akci/la-roche-posay-toleriane-make-up-fluidni-c-13.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)