středa 9. října 2013

CC krém od Dermaheal

S článkem na tuto dvojku CC krémů jsem si dala trochu na čas. Každopádně můžu čestně prohlásit, že je mám vyzkoušené perfektně, protože jsem je používala od začátku léta. Byli to moji fajnový kámoši během horkých letní dní a osvědčili se parádně. I když doteď nevidím rozdíl mezi BB a CC...




CC Cream Dermaheal (50g) - koupíte např. zde za 499 Kč

Krém jsem zkoušela v odstínu Natural Beige (světlejší) a Tan Beige (tmavší). Je to nezvylé, ale celkem dobře mi sedí oba odstíny. V létě jsem používala hlavně ten tmavší a kupodivu tak tmavý není a pleti se skvěle přizpůsobí. Na moje zimní vyblité období to už není, pro to je vhodnější ten světlejší. Odstíny jsme si vyjasnily, takže teď trochu ve zkratce, co krémy umí:

- mají SPF 30/PA ++
- zklidňují začervenalou pokožku
- kůži hydratují a rozjasňují
- krémy lze používat i po spálení nebo estetických zákrocích
- obsahují komplex biomimetických peptidů (působí proti vráskám a redukují barevné nesrovnalosti pokožky)

Ochranný faktor je na léto do města dostačující a můžu potvrdit, že krém opravdu dobře hydratuje. Nebála bych se ho doporučit ani velmi suché pokožce. Krém má příjemně krémovou texturu, občas jsem pod něj vynechala i denní krém. Roztírá se dobře, neflekatí, nezalézá do vrásek ani pórů. Krém má decentní příjemnou vůni a je v praktické tubičce. Obal se mi tedy osobně nelíbí a je takový hodně obyčejný, ale v tomto případě to obsah kompenzuje dostatečně. Krytí je slabší střední, barvu obličeje sjednotí dobře, ale větší nedokonalosti budete muset zakrýt ještě korektorem. Na pleti vytvoří přirozený finiš, není úplně matný, takže osobně ještě pudr potřebuji použít. Nicméně pleť je taková jemně rozzářená a působí zdravě :) I ve vedrech krém dobře držel, neroztékal a zůstal na svém místě. Samozřejmě nejde od CC a BB krémů očekávat výdrž jako u klasických make-upů, ale zároveň se nemusíte bát, že po pár hodinách krém zmizí.









Složení:



S krémy jsem moc spokojená a nemám jim co vytknout. Stále sice nevidím rozdíl mezi BB a CC, ale to nevadí :) Beru to jako takové marketingové zpestření kosmetického světa. Podle mě jsou krémy vhodnější spíš pro kategorii 25+ a pokud je vám náct, je asi zbytečné používat krémy s peptidy. Krémy můžu používat i během chladnějších měsíců, protože pleť dostatečně hydratují a vyhovují mi i odstínově. Jinak musím říct, že mi tento CC krém přijde dost podobný tomu od Max Factor a oba jsem si moc oblíbila. Zatím tedy můžu říct, že všechny moje CC zkušenosti jsou pozitivní. Uvidíme, jestli se bude sbírka rozrůstat :)

Co vy a CC krémy? Vidíte rozdíl mezi BB a CC? Znáte korejskou značku Dermaheal? :)


PS: děkuji Medaprexu za poskytnutí krémů k recenzi

41 komentářů:

  1. Ahoj, Dermaheal vubec neznam, ale podle recenze je mi sitej na míru. Ted mam dilema, jestli make-up Dermacol a nebo neco noveho Dermaheal :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají dobře, ale nějak mě to už nechává chladnou. Zakotvila jsem u jednoho asijského "bébéčka", se kterým jsem hrozně spokojená a od té doby se už tomu hláskování (CC, DD) je směju a čekám na RR. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už se dělají i DD krémy. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krémy vypadají moc pěkně, značku Dermaheal neznám a CC krémy jsem ještě nezkoušela..;) Nicméně si taky mhslím že BB a CC je na jedno brdo..;)

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já mezi BB a CC rozdíl opravdu nevidím :D Ale tenhle vypadá dobře, i když nevím jestli by mi seděl odstínově, jsem fakt bledule :(
    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. ja to nejak nehrotim, jestli BB nebo CC, dulezite jsou vlastnosti produktu :) Sama vlastnim nejake BB kremy a i tento CC me zaujal.

    OdpovědětVymazat
  7. Mmm..já koukala na CC od MF - a dost uvažuji o koupi - i když tahle recenze mě také dost nalákala :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. já mám ráda BB, všechny další už mi taky přijdou na jedno brdo (DD krémům už se fakt směju). když jsem se ptala v Clinique, tak mi slečna řekla, že CC víc sjednocuje barvu, ale že míň kryje.
    jinak o tomhle jsem hodně četla u Péti a dívala jsem se na něj, ale moc mě nezaujal, hlavně se mi strašně nelíbí ten obal :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tuto korejskou značku vůbec neznám. Žádný CC krém nevlastním, ale když čtu všechny možné recenze, tak každý uvádí, že rozdíl mezi BB a CC vůbec nevidí. Já jsem s korejskými BB velice spokojená a nehodlám měnit. Ale je pravda, že jsem četla docela kladné recenze na CC od Max Factor, tak možná až mi dojdou zásoby, tak vyzkouším.
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímavé, na to, že se jedná o korejskou značku mě ten obav VELMI překvapuje, obyčejně se mi všechny obaly líbí a jsou propracovanější... každopádně od doby, kdy jsem vyzkoušela zlatý a růžový od Skin79, tak jsem měla jen jedno (také pozitivní) odskočení k jinému BB - a to SkinFood Good Afternoon... a proč měnit něco, co dokonale funguje, ne?

    OdpovědětVymazat
  11. Tiež mi to príde ako marketingový ťah, ale zas úprimne priznám, že som zatiaľ žiaden CC krém nevyskúšala, raz som síce skúšala v drogérke práve ten od Max Factor, ale prišiel mi hrozne ružový, takže nee a tie neskutočne dlhé INCI ma vždy skor od kúpy odradia než prilákajú :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak s CC ani BB krémy zatím nemám osobní zkušenosti, nějak mě nelákají. Dřív jsem si chtěla pořídit BB od Garnieru ( v době, kdy u nás přišel na trh), ale pak jsem slyšela spoustu rozpačitých reakcí, tak jsem si ho nakonec nekoupila.
    Každopádně tenhle vypadá dost dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  13. tenhle CC mě zaujal.. BB krémy nesnáším , takže třeba by mi tenhle sednul líp :)


    Na mém blogu probíhá super giveaway, budu ráda když se zúčastníš. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě láká CC od Max factor,výhledově si ho pořídím, ale teď už se musím s utrácením trochu krotit :D Taky jsem zvědavá, u kterého písmenka to skončí. Ale tak jestli produkt funguje tak je mi jedno jak tomu říkají.

    OdpovědětVymazat
  15. Ja teda tiez popravde medzi nimi velky rozdiel nevidim, tento vyzera ale celkom dobre. ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Jako vždy mě to hodně zaujalo, ale mně tohle prostě nesedí, spousta látek ve složení by mi na obličeji rozpoutaly peklo. :/

    OdpovědětVymazat
  17. Přiznávám, že mezi BB a CC krémy nevidím rozdíl a beru je jako druh makeupů. Tenhle krém vypadá fajn, ale mám CC od Max Factor tak necítím potřebu pořizovat ho.

    OdpovědětVymazat
  18. Zrovna mi přišel balíček z ebay a s ním vzoreček tohoto krému:) Já korejskou kosmetiku miluji, ale Dermaheal jsem ještě nezkoušela. Rozdíly mezi CC a BB znám, ale upřímně mi to připadá spíš jako marketingový tah, rozlišovat je. Zkoušela jsem v posledních dnech CC od Tony Moly a Etude House a efekt mi přišel stejný jako u BBs, které miluji...

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  19. CC krém jsem nikdy nezkoušela
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Trvalo mi celkem dlouho, než jsem narazila na make-up, který mi sedí, takže nemám potřebu experimentovat. Navíc moje pleť snáší docela špatně jakýkoliv změny v kosmetice.

    OdpovědětVymazat
  21. BB nebo CC, to je asi nakonec fuk :D Kupuju si "obyč" make up od Dermacolu v té bělostné nejbílejší která se vyrábí a hurá, moje bledulkovská pleť je šťastná :D

    OdpovědětVymazat
  22. S peptidy říkáš, proti vráskám jo? Tak to musím vyzkoušet! :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak jako já nevím, ale mi mezi BB a CC nepřijde nějaký větší rozdíl, ani nechápu k čemu je BB když i dokonalý makeup dělá to co BB :D
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. já jsem kultu BB nepodlehla, vyzkoušela jsem jich pár a ani jeden mě neokouzlil, takže jsem je zavrhla všechny ... z toho vyplývá, že ani CC nebudou má krevní skupina ... možná kdybych nějaký vyzkoušela a sedl mi, tak změním názor, ale sama tuto iniciativu vyvíjet nebudu ;) je to možná tím, že potřebuju vyšší krytí, ne jen sjednocení a prostě make-up je make-up! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Tiež som si zatiaľ nevšimla nejaký rozdiel medzi CC a BB krémami, ale tento ma naozaj zaujal. Konečne bledý odtieň, ktorý by sadol aj na moju bledú tvár :)

    OdpovědětVymazat
  26. Vypadá docela dobře, ale nemůžu si pomoct, ten obal mi přijde hrozně laciný :D

    OdpovědětVymazat
  27. Zatial som sa do BB ani CC krémou nezamilovala. Mám problematickú pleť a určite mám ráno dosť práce so zakrývaním nedokonalostí. Takže zatiaľ nič pre mňa. Cez leto som mala pleť lepšiu a tak som skúšala rôzne vzorky ktoré sa mi počas roka nazbierali doma. No favorita som tam nenašla :)

    OdpovědětVymazat
  28. S touto značkou jsem se ještě nesetkala ,ale ty odstíny jsou poměrně dost světlé které právě potřebuji ! :)

    Můj blog s giveaway :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. wooow, vypadají perfektně:O trochu mě ale odrazuje cena:/

    http://thehugelover.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Teď jsem rok používala pouze bb krémy, ale teď už je začínám střídat s klasickými make-upy. CC krémy asi ani zkoušet nebudu.

    OdpovědětVymazat
  31. Na mé lehké nedostatky by určitě stačil, nicméně teď sem utratila majlant za nové prkno takže si nechám jen zdát.

    OdpovědětVymazat
  32. o téhle značce slyším poprvé, cc krém jsem žádný ještě nevyzkoušela a zatím mě to ani moc netáhne, jsem docela zakotvená u bb :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Vypadají super, jen ta cena no...
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Taky mi připadá BB stejný jako CC a zatím jsem zůstala u BB, uvidím, co pořídím, až mi dojde :).

    Kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Rozhodně stojí za vyzkoušení :)
    Nicméně BB/CC jsem ještě nepřišla vyloženě na chuť, každopádně mě asi nejvíc láká "tradičně" skin79 gold, jen mě děsí jeho obrovské balení.

    OdpovědětVymazat
  36. Myslím, že na téhle kosmetice ujíždí kamarádka, která jen tak na obličeji něco nesnese a právě tohle cc (tmavší) si nemůže vynachválit... mně ale na zkoušku moc nesedl... :(

    OdpovědětVymazat
  37. CC jsem zatím nezkoušela a ani mě to nějak neláká.

    OdpovědětVymazat
  38. Túto značku vôbec nepoznám, ale popravde moc CC krémy ani nevyhľadávam. Vlastne ani BB-čka, tie mám len 2 či 3 a používam ich hlavne v lete. Vadí mi ale slabšie krytie pri BB-čkách, keďže mám tie naše európske a nie originálne značky z Ázie. :)

    OdpovědětVymazat
  39. Já teda s CC krémy žádou zkušenost nemám, tuto značku navíc vidím poprvé v životě, ale docela mě u nich odrazuje složení, které by nejspíš mé problematické pleti moc neprospělo. Rozdíly mezi těmito krémy a BB krémy podle mě neexistují. Jedině mi možná trochu přijde, že zatímco s BB krémy přišly "levnější" značky kosmetiky, ty dražší jim to s CC krémy chtěly vrátit :D

    OdpovědětVymazat
  40. Nejako som týmto BB alebo CC krémom neprišla na chuť, i keď tento vyzerá rozhodne dosť zaujímavo.
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Tento CC krém mám doma už pomerne dlho a balenie mi pomaličky končí,ale už teraz s istotou viem,že si kúpim další ;) Ja som zvolila tento od Dermaheal,ale na internete aj drogériach je ich už niekoľko druhov. Tip som dostala od dokonalost sama

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)