úterý 1. října 2013

Best of September

Nový měsíc je tu a s ním tu máme mé kosmetické oblíbence. Tentokrát si nebudu stěžovat na to, že to tak letí, protože momentálně mám víc důvodů pro to, aby čas plynul rychleji :) Nicméně momentálně se můj život točí jen kolem krabiček s prášky, čajem a postelí. Nemít tenhle článek připravený v předstihu, dneska je tu pusto prázdno. Mám pocit, že je teď strašně moc lidí nemocných, takže v tom člověk není sám :) Jinak moc děkuju všem za milé vzkazy na Instagramu, jste moc hodné :) A teď hurá na mé oblíbence měsíce!


1) Gabriella Salvete oční stíny č.02 (zde)
2) Nars tvářenka Deep Throat (zde)
3) S.he lak na nehty č.323 (zde)
4) Dermacol Imperial make-up (zde)
5) Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe 
6) Yves Rocher lesk na rty (zde)
7) L´Oreal balzám Caresse (zde)
8) Clarins Lisse Minute podkladová báze (zde)
9) Chanel oční stíny Gri-gri - LE (zde)
10) M.A.C oční stíny Triple Impact - LE (zde)

Barevná škála mých líčidel se už nápadně podobá podzimní náladě. Oční stíny v podobných odstínech a různých texturách, oblíbená tvářenka i spolehlivá podkladová báze. Navíc jsem objevila skvělý make-up z drogerie, který dostatečně kryje a působí lehce, takže se brzy těšte na samostatný článek. A můžu prozradit, že vám výhledově ukážu i mou oblíbenou kosmetiku na nadcházející podzim :)


1) La Roche-Posay tělové mléko Lipikar (zde)
2) By Sea of spa oční krém Bio Spa (zde)
3) L´Oreal micelárka Skin Perfection (zde)
4) Lancome DreamTone (zde)
5) Dermacol dvousložkový odličovač na oči (zde)
6) Hair Plus sérum na růst řas (zde)

Co se pečující kosmetiky týče, používám vesměs podobné produkty, jen střídám značky. O všech produktech, na které se ještě neobjevily samostatné články, se určitě objeví, jen to bude chvíli trvat. Např. u séra na růst řas začínám pozorovat první pozitivní výsledky, všechno pro vás dokumentuju, takže pak budete moci samy posuzovat :) A moje pleť taky vypadá trochu lépe, takže "korektor" Lancome má zatím moje sympatie. Ale nebudu více prozrazovat :)

Jaké produkty jste si za poslední měsíc oblíbily vy? :)

Buďte opatrné, ať na vás neskočí nějaký bacil, protože já si teď teda moc neužívám. Lítá to teď všude, tak se dopujte ovocem a dobrou náladou :)

28 komentářů:

  1. Tak se co nejdříve uzdrav, ať je ti lépe;) Na tu micelárku od L´Oreál už koukám dýl a asi si ji pořídím, jelkož musí být dobrá, když je v tvých oblíbencách:) A ten make-up od Dermacol si taky chválí hodně lidí, ale teď mám make-upů víc, takže nový koupit nemůžu..:D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na recenzi na micelárku od Lorealu. To abych věděla, že až dodělám Mixu, jestli se vrátit k Biodermě nebo prubnout Lorealku. Sérum na růst řas mě zaujalo, na druhou stranu jakmile jsou řasy moc dlouhé, o to víc vynikne, že nejsou husté a celkový dojem je... já nevim, divnej. Oblíbenec za září? Nic mě vyloženě nenadchlo, spíš se snažím totiž dopotřebovávat než kupovat nové (a kupodivu se daří).
    Brzo se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  3. ten makeup od dermacolu mě celkem dost láká.. já jsem si teď oblíbila korektor od Catrice ..:-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Lesk od Yves Rocher ma byt v pristi Marianne, tak se tesim. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Micelárku od L´Oréalu chci také vyzkoušet. A na recenzi Lancome séra se už moc těším. Docela mě začalo zajímat :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. Tesim sa na recenziu na Lancome DreamTone! :D A tiez aj na to serum, vzdy ma zaujimalo ci take veci funguju :D

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mám tenhle typ článku fakt ráda, je to vždycky slast si vše pohromadě prohlédnout :)) Moc se těším na recenzi DreamTone od Lancome a stíny GS v tom samém odstínu jsem si taky hned zamilovala!

    OdpovědětVymazat
  8. No ja som si už svoju "chorobu" odležala minulý týždeň a naozaj to nieje nič príjemné. Prajem skoré uzdravenie :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pozývam ťa na Giveaway - Rexona Maximum Protection - končí dnes večer dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Opakujem sa, ale tie Chanel tiene su najnadhernejsie! Inak tiez mam pocit, ze je snad kazdy chori, skoro sa uzdrav. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle make up od Dermacolu jsem si teď objednávala a měl by mi přijít každým dnem, tak se těším, až ho vyzkouším. :) Na lak na nehty od S.he a stíny od Gabrielly Salvete jsem už koukala u několika blogerek a vypadají zajímavě, možná si je časem pořídím.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky na mě něco leze, přeji brzké uzdravení, já to mám pravděpodobně před sebou:-/ Závidím Color Tattoo v odstínu Taupe, také je plánuji:) A moc mě pobavil název tvářenky od NARS, Deep Throat, vážně?:)

    Já jsem si za poslední měsíc nejvíce oblíbila chubby stick od Astoru a světlý lak z nové Catrice limitky:)

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy, Můžu se tě zeptat kde si koupila to Color tattoo odstín Permanent Taupe ?? :))
    Já ho zatím nikde neviděla :'(

    OdpovědětVymazat
  14. Katherine S: moc děkuju :) Micelárka je fakt dobrá, pro mě zatím nejlepší ze všech drogerkových :)

    Harmony: děkuju :) Micelárka mi zatím vyhovuje víc, než ta od Mixy, ale nechci prozrazovat víc :)

    OdpovědětVymazat
  15. Wendy: moc děkuju :)

    Elle Pomsar: nějaká hromadná epidemie, zřejmě :) doufám, že budu brzy fit :)

    OdpovědětVymazat
  16. Michaela: vážně se tak jmenuje :) Ale čemu se u Nars divit, když jejich nejznámější tvářenka nese název Orgasm :)

    Petra Klimova: tenhle jsem si přivezla z Německa, ale u nás jsem ho viděla v DMku :)

    OdpovědětVymazat
  17. Na Lancome DreamTone sa už veľmi teším. Už-už som si ho chcela kúpiť, ale teraz si počkám, čo naň povieš. U mňa totiž prebiehala práve fáza "never Lancomu", ale minulý týždeň som si od nich zasa kúpila mejkap a zisťujem, že nemám dôvod im neveriť. Ešte otázka: báza Clarins je typická silikónová bomba, alebo niečo miernejšie?

    OdpovědětVymazat
  18. ten korektor alebo ako to nazvať od lancome som si chcela zaobstarať aj ja ale odradila ma cena ..

    OdpovědětVymazat
  19. Sdílím s tebou tvou nemoc a naprosto s tebou soucitím.I jsem nějak ochořela a zrovna v období,kdy prostě školu zameškat nesmím. Mým nejlepším kamarádem je teplý svetr,postel,čaj s medem a paralen,do toho navíc hrozně nudná povinná četba .........idylka :/

    OdpovědětVymazat
  20. Lenka Greskova: jako žádná značka nemá všechny produkty 100% skvělé, ale já sama mám u Lancome pár svých favoritů a oblíbenců :) S tím sérem to chce chvíli čas, píšou, že se všechny účinky projeví do měsíců :)

    Alinka: je určitě vyšší, ale zas vzhledem ke značce mě to ani tolik nešokovalo :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ty stíny od GS mě doslova provokují, vidím je na každém kroku :D Makeup vypadá zajímavě, ale mám pocit, že Dermacol dělá jen narůžovělé odstíny a ty mi nesedí. Vodu od L'Oréalu asi zkusím, až dopotřebuji zásoby, asi nebude špatná, když ji teď máš v oblibě :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jsem na tom úplně stejně, takže s Tebou soucítím.:-/

    Jinak ten stín od GS vypadá nádherně, stejně tak lak od S-he a na ten Imperial Makeup jsem zvědavá, všichni si ho moc pochvalují.;) A nejvíc se těším na recenzi na te Dream Tone.;) Přeju, ať jsi co nejdřív fit.:)
    Z.

    OdpovědětVymazat
  23. Těm stínům GS jsem dneska a taky neodolala, to je nádhera :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  24. Na recenziu Loreal micelarky a Hair plus sera sa uz tesim :)

    Inak Dermacol Imperial make-up, GS mono stiny a Rimmel Color Tattoo som si tento mesiac premierovo kupila tiez. Recenziu najdes aktualne u mna, keby si nahodou nemala co citat :)

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  25. ten Dermacoli make-up vubec nevypada spatne, takze jsem na recenzi moc zvedava :) micelarku od L'orealu mam take a jsem z ni celkem nadsena (co se tyce odliceni pleti, oci si s micelarkami zasadne neodlicuju, ale zkousela jsem to v ramci testovani a byla to hruza :D), no a na to serum na rasy jsem take zvedava. koukala jsem na nej a teda z te ceny mi spadla brada :D skoda, skoda...

    OdpovědětVymazat
  26. Marode uzdrav se brzy! :) jinak snad díky tobě napíšu i Ježíškovi. :D Asi nutně potřebuji Nars tvářenku/bronzer. I když ae mi zdá, že mají někdy až zvláštní názvy. Color tattoo mám doma taky. A musím říct, že bych s chutí brala vše, co zde máš nafocené. ;) zase super článek! A díky vzorkům se mi zdá to Vichy sérum super těším se na recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Velmi rada ta citam ,doslova cakam na nove recenzie, lesk od YR mam a pouzivam je fakt perfektny, len skoda ze sa tak rychlo mina, inac vrelo doporucujem

    OdpovědětVymazat
  28. U mě vede taky Color Tattoo, ale v odstínu on and on bronze.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)