středa 23. října 2013

Benefit Fake Up korektor a moje zklamání

Taky znáte ten pocit, když o něčem často čtete, jak je to skvělé, pak si to koupíte, vyzkoušíte a nejste vůbec nadšené? Holt se to stává i v jiných sférách, než u kosmetiky, ale znáte to, někdy to trochu naštve. O Fake Up korektoru jsem četla dlouho předtím, než jsem si ho koupila. A vesměs samou chválu a nadšení. Když byla tedy někdy na jaře akce v Sephoře a některé produkty byly až skoro o polovinu zlevněné, tak jsem neváhala. Korektor putoval do košíku a já měla radost, jak jsem ušetřila. No, bohužel můžu prozradit, že dneska nebudu chválit.



Korektor Fake Up (3,5g) - 01 light - koupíte v Sephoře za cca 900 Kč

Rovnou říkám, že úplně přesnou cenu u nás nevím. Sephora si ráda s cenami pohrává, jak se jí to zrovna hodí, ale je to zhruba okolo 900 Kč. Což je teda sakra hodně a takovou cenu bych za žádný korektor nedala. V akci stál něco kolem 400 Kč, což je tedy taky dost, ale blíží se to originální ceně asi nejvíc. Vybrala jsem nejsvětlejší odstín ze 3 možných a byla zvědavá, co mě čeká. Jak vidíte, korektor je trochu netradiční a okolo béžové barvy je bílá vrstva, která oční okolí hydratuje. Asi super pro starší ročníky a někoho s hodně suchým očním okolím. Hydratační složka mi přijde taková trochu silikonovo-mastná. A to je právě ten kámen úrazu. Mám pocit, že právě díky té bílé vrstvě korektor nedrží a nekryje tak, jak bych si představovala. Krytí je spíš slabší střední. Vrstvit moc nepomůže, protože se barva začne stírat. Slečna v parfumerii mi radila, že jde používat jak pod oči, tak na pupínky a jiné nedokonalosti. Ono je tedy fajn, že vám korektor neudělá takovou tu suchou mapu kolem pupínku nebo nezdůrazní vrásky okolo očí, ale mě prostě jeho krytí nestačí. Když mám špatné období a málo spánku, mám fialovo-modré kruhy pod očima a potřebuji větší krytí. Mě prostě ta hydratační vrstva přijde mastná a nevyhovuje mi to. Navíc během dne pak pozoruji, že se korektor ztrácí a večer už kruhy pod očima či pupínky prosvítají. Nápad s hydratační složkou dobrý, ale nejsem ta pravá cílovka.

Jinak balení je pěkné a bytelné. Víčko dobře drží, korektor vytahujete otáčením spodní části balení. Korektor nanáším prstem, přijde mi nehygienické ho nanášet přímo na kůži.














No, čekala jsem trochu něco jiného, abych se vám přiznala. Já chápu, že někomu Fake Up vyhovuje, ne že ne, ale já mu na chuť nepřišla. Kdybych ho neměla, vůbec bych ho nepostrádala, to říkám na rovinu. Možná by nebylo úplně od věci, abych mu našla nový domov. Hlásí se někdo? :)

Myslím, že jsem mu dávala dost šancí, aby mě okouzlil a jiskra mezi námi prostě nepřeskočila. Nedá se nic dělat. Za mě tedy nemůžu doporučit.

Máte/znáte? Jak se vám líbí nápad spojení korektoru s hydratační složkou? :)

46 komentářů:

  1. Bohužel s tebou musím souhlasit. Taky jsem se na něj těšila, když jsem na něj četla takovou chválu, ale docela mě zklamal. Hlavně to krytí. Naštěstí jsem kupovala přes oficiální stránky, takže nevyšel tak šíleně jako u nás.

    OdpovědětVymazat
  2. souhlas :-( je to smutne.. tolik jsme se na nej tesila... a taky zklamani.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě tedy moc nezaujal, vzhledově ani cenově. Rozhodně bych za korektor nedala 400Kč, natož ještě 900,- :-/ Jedině co se mi asi tak líbí je vzhled krabičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi čtu lepší blogy než ty (vtip :), ale já jsem na něj četla právě jen hromadu nadávacích recenzí.

    OdpovědětVymazat
  5. Bohužel. Taky tohle zklamání znám... Spousta pozitivních recenzí, jak je to skvělé apod. Teď si to objednáš, příjde ti to... Zkusíš to a najednou se nic neděje... Velké očekávaní - zklamání:(.... Jinak s tímto korektorem zkušenosti nemám:)
    Můžu se zeptat jakou máš řasenku na fotce?:))

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem tak trochu tušila, že ta konzistence bude vlastně na škodu. Zlatý Revlon Colorstay Stick concealer a Loreal Crayon...ty teď používám pořád a jsem moc spokojená. A některé ty ceny na Benefit jsou prostě nehorázné=)

    OdpovědětVymazat
  7. Zkoušela jsem ho několikrát pouze v Sephoře. Nápad je to zajímavý, určitě oční okolí nevysušuje, ale tím, jak je zároveň hydratační, tak mi přijde, že prostě nedrží a je takový jakoby moc kluzký a hned se někam vypaří :( škoda..a ještě za ty prachy :(

    Co jsem tak zkoušela, tak ze všech všemožných korektorů mi vyhovuje under eye od Illamasqua a z "českých (v ČR dostupných)" asi cover up od Dermacolu......

    OdpovědětVymazat
  8. Já si nemůžu pomoct, mně je Benefit strašně nesympatický - zvlášť po tom, co jsem se osypala po jejich Bo-i-ng (nebo jak se to píše :D)

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy, na tuhle recenzi jsem cekala! Chci si ho poridit dlouho, ale myslim, ze ho ozelim!:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  10. Já od nich nedám dopustit na Erase Paste, ta lososová barva kruhy krásně zakryje a rozhodně mi oční okolí nevysušuje jak jsem někde četla, takže za mě jednička :-) cena samozřejmě není nejnižší, ale ten kelímek mám pul roku a ubylo minimum, takže jako se vším -> stačí si spočítat kolikrát za tu dobu bych šla pro nějaký levnější do drogerky ;-) a o Fake up jsem taky uvažovala, nakonec jsem ale vzala právě Erase paste a vidím že jsem udělala dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Na Benefit pocuvam stale same chvalospevy a rada by som skusila ich rozjasnovac, Ale..stoji mierne 700Kc v Sephore a ja som zatial nenasla ziaden eshop, kde by vysiel znatelne menej. Takze nic, drahe su to veci (a povedzme si rovno - trochu aj zbytocnosti) a k tomu este nemusia sadnut..

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  12. No tak já bych za korektor nedala ani ty čtyři stovky. :D Nápad mi to přijde blbej, takové "uděláme to co nejvíc multifunkční, ať si můžem účtovat víc". Přitom mně přijde, že to nemůže držet, už jen když vidím ten poměr hydratační a krycí části.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak o bych byla taky hodně zklamaná... Díky z ti co nekupovat...

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tady se opravdu neshodneme. Jak už jsem psala, já jsem z něj opravdu nadšená! Právě ta hydratační složka způsobuje u mě efekt svěžího očního okolí, žádná viditelná vrstva korektoru, jak jsem byla zvyklá. Já na něj nedám dopusit a rozhodně si ho pořídím znovu! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ivana Holková + Blondýna: vždycky mám tak nějak radost, když se najde někdo, s kým se shodnu a kdo má podobnou zkušenost :)

    Anna Ananasová: to čteš fakt asi lepší, než já, protože já viděla spíš tu juchací :)

    Sandy Lovedoll: na fotce mám řasenku ze včerejšího článku - Oriflame Wonder Lash :)

    Talka: na tu "pastelku" od Lorealu se musím podívat, strašně se mi líbí :)

    Katushkaa: přesně jak píšeš, ta jeho konzistence je spíš na škodu


    OdpovědětVymazat
  16. ShoesManiac tak mě osobně sympatický je a moc, ale s korektory od nich zatím tolik spokojená nejsem :/

    Siena in Style: třeba by si byla v té druhé skupině, které vyhovuje. Klidně ho vyzkoušej, ale u mě osobně nenadchnul

    Kristý: na EP koukám často a vždycky si řeknu - to musí být tak hutné a nepřirozené a neláká mě k nákupu :)

    Siu: já sama o žádném eshopu s Benefitem nevím...buď objednat rovnou ze zahraničí nebo v zahraničí nakoupit, ale jinak ho asi neseženeš :)

    Reny: jako se vším, 100 lidí, 100 chutí :) Buď ráda, že ti vyhovuje, taky bych si to přála :)

    OdpovědětVymazat
  17. Na kruhy pod očima mi to přijde jako nesmysl (přestože kůže tam je sušší a citlivější než jinde, přestože normálně třeba trpíte na smíšenou pleť a určité partie máte mastnější). To akorát pod ty oči rozšmudláte. Snad na ty pupínky? Občas to tak dělám, že nejdřív vezmu mastný krém, lehce přetřu takový ten hojící se vysušený flíček a pak teprve opatrně naťupu korektor. Líp k tomu mastnému přilne, jinak by mi akorát to suché místo zvýraznil. Ale tak není problém si namazat mastný krém dle gusta, to nemusím dávat devět stovek za tuhle vychytávku, že jo. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. tento zrovna osm mala vyhliadnuty, ale od teba si dam vacsinou poradit, takze sa asi poobzeram po niecom osvecenejsom:D
    inak sila, ze niekedy su obycajne veci z drogerky za par korun lepsie ako predrazene "znackove" .://

    http://appleispink.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá zajímavě, ale nekoupila bych si ho, protože v tom ani žádný rozdíl nevidím :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Ahojte dievcata, chcela by som sa spytat, ci mi viete poradit stranku (predpokladam zahranicnu), odkial je mozne objednat Benefit aj do nasich koncin. U nas na Slovensku sa o tejto znacke ano nechyruje a ja by som rada niektoru z ich liceniek vlastnila.:) Inak co sa tyka korektoru, ja mam velmi rada Rimmel Match Perfection (tubka so stetcekom), na kruhy perfekt. Vopred dakujem za kazdu odpoved.:)
    Ada.
    http://filozofiazenskejkrasy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Jop, fialovomodré kruhy pod očima znám. Na ty pomůže nejvíc pytel přes hlavu, zvlášť když já je mám i 'propadlé', nebo jak to popsat. Založíme kampaň-více spánku pro všechny! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak ja jsem tedy taky maximalne spokojena! Nenapadlo by me pouziti na pupinky,ale jako rozjasnovac do ocniho okoli je proste super a jeho pouziti je vazne znat!

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám fakt extrémně suchou pokožku a stejně tak pupínky, vždycky se mi udělá na dlouho suchý strup, takže mně korektor rozhodně zaujal. Cena je teda příšerně pro mě vysoká, ale možná bych ho vyzkoušela:)) Sice jsi ho tu pěkně zkritizovala, ale zase co nesedí jednomu, může vyhovovat druhému:)

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. Teda, podle tvého popisu a podle toho,že máme skoro opačnou pleť, soudím,že je to něco,co by mi mohlo sedět. Trochu hydratace by mi neuškodilo, ovšem potřebovala bych větší krytí, v zimě jsem průsvitná s modrými kruhy :(.....

    OdpovědětVymazat
  26. Nijak mě nezaujal, mám od Benefitu už korektor Boing a taky mi přijde, že za tu cenu nestojí.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Mna ten korektor teda popravde ani vzhladovo prilis nezaujal, obal ma pekny, to ano, ale ide samozrejme o obsah. Skoda teda, ze nie je dobry, skoda peniazkov..

    OdpovědětVymazat
  28. Rendy, prosím, co máš na fotce za stíny?

    OdpovědětVymazat
  29. Za tu cenu bych si to nekoupila. Myslím že se dají koupit i jiné a lepší :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Fuuha no nič moc :/ ja som si nedávno objednala od Benefitu vychvaľovaný Porefessional tak dúfa, že nebudem tiež sklamaná :/ :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  31. lehký rozdíl vidím, ale že by mě to ohromilo..nevím no, čekala bych zrovna od této značky víc

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  32. Mne sa už párkrát potvrdilo, že práve lacnejšie drogérkové korektory sú kvalitnejšie ako tie z parfumérky. Korektor za viac ako 10 € by som už asi nekúpila. Akurát mám nový rozjasňujúci korektor v pere Lancôme a je v podstate rovnaký ako od Catrice.

    OdpovědětVymazat
  33. Aailyyn: jasný, s tím krémem to dělá hodně lidí :) ale paní mě lákala na to, že hlavně na to oční okolí je to skvělá věc :)

    LaDonna: to mě moc těší, ale jestli máš možnost ho sama vyzkoušet, tak to klidně udělej a třeba by ti vyhovoval víc, než mě :)

    Andrea Geršiová: je, to ti neporadím. Já vím, že někdo objednává z UK stránek, ale netuším, jestli vůbec jinam zasílají. To se spíš podívej na stránky, jestli tam mají, kam posílají :)

    Jenn: jak píšeš, tobě by třeba vyhovoval :) každý si to musí vyzkoušet na sobě sám, ale u mě moc nepochodil :)

    Petra LovelyHair: my to většinou máme úplně naopak, takže věřím, že ty bys byla spokojená :)

    SiBarborka: Chanel Gri-gri a v koutku oka jednu limitku M.A.C, ale přijde mi, že to vůbec nevypadá tak pěkně jak ve skutečnosti (ty odstíny) a že foťák sežral všechnu barvu :/

    Yoko Nguyen: to určitě dají :)

    OdpovědětVymazat
  34. Já jsem ho kupovala asi před dvěma měsíci a stál bez akce 650,-Kč...plus teda to byla nějaká akce 20% a tak to bylo ještě levnější než těch 650, asi si to koupila v nějakou nevhodnou dobu, že si za to dala skoro litr. Každopádně mi taky moc nevyhovuje, takže znova bych si ho rozhodně nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  35. Benefit jde tak trochu mimo mě..navíc mi příjde ,že Tvoje očičko bez vypadá o dost lépe než s...nevím jestli to je úhlem fotky...a taky ta cena...ble,ble...Moc se mi líbí nalíčené oko už i s makeupem,krásná barva a krásné řasy..nejvíc mě zaujal obal,ale ten by mi asi moc nepomohl..:-D

    OdpovědětVymazat
  36. To jsem ráda, že ho někdo jen slepě nechválí. Na mastné kůži hůř drží barvy všeho druhu, takže logicky když se to zmastí, tak tam hned nemůže držet korektor. Někdy si suchá místa přejedu nějakým obyčejným balzámem na rty v tyčince (strupy po akné) a pak po pár minutách tam dám korektor. Pod oči mi nejlíp sedí Estée Lauder Doublewear Concealer.. má to oficiálně nějaký šíleně dlouhý název. Na korektor za cca 700 je to taky dost, ale kvalita někde jinde a je to můj třetí kousek. výdrž balení taky slušná, cca 3/4 roku.

    OdpovědětVymazat
  37. Rendy, promiň že tento dotaz není k tématu, ale nevím, kde jinde se zeptat. Co myslíš, je lepší si pořídit štětec na makeup od RT nebo od Peti lovelyhair ?

    OdpovědětVymazat
  38. jaké podmínky jsou pro nový domov?:)

    OdpovědětVymazat
  39. Teress: tak kdybys to četla celé, tak víš, že jsem ho kupovala v akci za 400 :) Levněji to už asi sehnat nejde (u nás samozřejmě) :)

    Betty Boop: to se ti asi jen zdá z fotky :) Bez jsou tam modré kruhy, ale uznávám, že "s" to není o moc lepší :)

    ohmybeautifullife: já určitě nejsem z těch, co jen chválí a používají samé sluníčkové věci :)

    Sonička :): jéé, no těžko říct :) od RT žádný na make-up nemám, tak nemůžu srovnávat. To spíš než RT bych ti doporučila Hakuro. Ale s Péti štětcem jsem taky spokojená, spíš záleží, co se ti víc líbí vzhledově. V tom je jediný rozdíl. Nedávno jsem je tu oba srovnávala, tak na to mrkni :)

    Jenn: zatím je na něj rezervace do nové rodiny :)

    OdpovědětVymazat
  40. Tak i přes to všechno bych ho zkusila, ale teda, že se ztrácí??? No tak to fakt nevím, to do něj asi nepůjdu.. .koupit ho jako ty za skvělou cenu, tak to vyzkouším, ale koupit korektor za 900 Kč, který nevydrží, to se mi fakt nechce..:/ Díky za názor..

    OdpovědětVymazat
  41. Nehygienické na kůži, ale prstem už je to v pohodě? Tak nějak nevím, co si o této větě mám myslet. (postrádám tam logiku ^^) :))) Přijde mi, že na prstech je víc bakterií, protože je člověk pichne kdekudy a ani o tom neví, za to okolí očí a samotné oči do styku s některými "vnějšími" vlivy do kontaktu vůbec nepřijdou... ^^

    Nu ale k věci... Já ty mastnější taky moc nemusím... Tím teda nechci říct, že mám ráda nějaké super vysoušecí, ale jak píšeš... Masné a tekuté korektory mi přijdou, že pleť jen popatlají a pořádně se nedají vpracovat do pleti... Nejlépe se mi osvědčily korektory ála pasta, jako například Dermacol (i když píší, že je to make up pro nás všechny ostatní smrtelníky to navždy bude prostě korektor) a nebo Aknekolor... A kelímkové taktéž nejsou špatné, například Catrice má jeden moc dobrý... A navíc jsem s těmato tyčinkama nikdy nebyla kámoš...

    OdpovědětVymazat
  42. Já jsem ho teda zkoušela v Sephoře asi 3x, vždycky když jdu okolo, tak tam zabloudím a napatlám si ho na sebe a přišel mi děsně fajn! Je sice fakt, že logicky by neměl držet na tom mastném, ale já jsem s ním problém neměla. Bohužel cena je pro mě dost vysoká na to, že je to "jen" korektor! :/

    OdpovědětVymazat
  43. Děkuji! A mě to právě přijde krásný, přirozený a hezky rozzářený.. Inspirovala jsem se tím dneska ráno, jen jsem použila sidecar z naked paletky a lehce ho poprášila tím novým mono stínem od GS v odstínu 04

    OdpovědětVymazat
  44. Rendy on se EP zdá hutný, ale když použiješ málo a nejprve zahřeješ mezi prsty, tak fakt krásně taje a roztírá se ;-)

    OdpovědětVymazat
  45. Já jsem o něm taky psala, že mi vůbec nevyhovuje. Je mi po nanesení nepříjemný na pleti a ani moc kruhy nemaskuje. Taky jsem ho kupovala v akci, v Sephoře, protože hledám dokonalý korektor na kruhy pod očima, tak jsem si ho s nadšením koupila a tohle ten dokonalý korektor určitě není :-(. Jsem ráda, že na něj čtu i jinou negativní recenzi...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)