pátek 6. září 2013

YR - barevná podzimní kolekce + ukázka

Jakou barvu má ve vaší mysli podzim? Je temný a šedý nebo zářivý a barevný? U Yves Rocher je letos sakra barevný a pro mě nezvykle zářivý. Možná to ale netradičně barevné přijde jen mě, nevím, dejte mi to vědět v komentářích :) Každopádně bych vám ráda ukázala část podzimní limitované kolekce YR, která je už k sehnání v obchodech.


Laky na nehty (3ml) - 59 Kč, všechny odstíny zde

Když jsem odstíny laků uviděla poprvé, nechtělo se mi věřit, že patří do podzimní kolekce. Tyhle barvy mi prostě evokují spíš jaro a léto, ale je to možná jen můj subjektivní dojem :) Laků je celkem 6, na zbytek odstínů se mrkněte na stránky nebo na foto níže. Mě osobně se nejvíce líbí Joli turquoise. Je to taková tmavší mint barva (pro někoho možná až tyrkysová), ale opravdu krásná. Dlouho jsem podobnou hledala, ale v drogeriích podobné odstíny moc nemají a když jo, tak jsou většinou spíš světlejší. Za mě tedy palec nahoru hlavně pro tento odstín. Červená se mi také líbí, je téměř totožná s mojí oblíbenou Cajun Shrimp od O.P.I. Žlutá je taková akorát, abych řekla. V překladu tedy myslím, že není ani vyblitě žlutá ani příliš zářivá. Laky jsou v mini balení, což ocení asi ty z vás, které si nehty často nelakují nebo mají problém vypotřebovat celé velké balení. Tyhle prcky vypotřebujete snadno a nebudete mít výčitky, že se vám v šuplíku povalují dlouho. Štěteček je klasický a drobný, lakuje se s ním dobře, ale já sama mám nejraději spíš ploché štětečky. Laky kryjí pěkně už v první vrstvě, ale pro dokonalou barvu jsou nutné dvě. S výdrží nemám problém a díky mým parťákům (článek zde) mi vydrží klidně i týden v neporušeném stavu. V minulosti jsem nějaké laky YR měla, protože je občas dávají jako dárky k nákupu a kvalitou byly totožné :)






Lesky na rty - 99 Kč (4,5ml) - celkem 6 odstínů

Přiznám se, že když jsem poprvé uviděla ten fialový, tak jsem fakt nevěřícně zírala a chvíli jsem přemýšlela, jestli to nejsou spíš oční stíny :) Odstín mi k lesku tedy nesedí vůbec. Můj názor se trochu změnil po prvním vyzkoušení. Oba lesky jsem vám na rtech vyfotila a myslím, že je dobře vidět, že jsou ve skutečnosti méně výrazné i barevné, než se jeví v tubičce. Z borůvkově fialové je spíš studená růžová a z korálové je broskvová barva. Fialová se mi na rtech nelíbí ani tak, protože mi přijde, že ke mě takhle studené barvy moc nejdou. Nevím, necítím se v tom příjemně a v obchodě většinou podobné odstíny úplně míjím. Naopak korálová mě potěšila a na rtech se mi moc líbí. Je opravdu decentní a nositelná.

Aplikátory obou lesků jsou trochu netypické, ve tvaru přesýpacích hodin. Téměř stejné mají i lesky od Essence a příliš nadšená z nich nejsem. Fandím spíš klasice (houbičkovým aplikátorům), se kterou se mi lesk nanáší nejlépe. Jinak co se lesku samoztného týče, je na rtech je opravdu velmi příjemný, vůbec nelepí ani rty nevysušuje. Určitě oba patří mezi ty příjemnější lesky, co jsem kdy měla možnost vyzkoušet. Výdrží se nijak neliší od jiných lesků stejné cenové kategorie :)







Ukázka ostatních odstínů laků plus zdobící tyčinky, kterou si také můžete také koupit (99 Kč)


Podzimní novinky Yves Rocher mě trochu překvapily svými odstíny a vyloženě na podzimní kolekci bych je netipovala. Každopádně ve výsledku jsem jak s laky, tak s lesky spokojená a můžu vám klidně říct - běžte se na ně do obchodu podívat :) Můj osobní vítěz ze všech je zelený lak a korálový lesk, ty se mi opravdu moc líbí. Na to, že mě většinou dekorativka této značky nechává chladnou, je to celkem milé překvapení :)

Jak kolekce zaujala vás? Přijdou vám její barvy podzimní? Plánujete si něco pořídit?



PS: děkuji zastoupení YR za poskytnutí produktů k recenzi

31 komentářů:

  1. v YR som nebola uz vecnost a nejak ani ich kolekcie a novinky nesledujem a aj ked mi do schranky pravidelne chodi letak, vzdy ho niekam supnem do suflika a najdem ho az ked je po splatnosti:)ale ked to takto vidim pekne spracovane do clanku,celkom si ma navnadila a uprednostnila by som presne tie co ty - mint lak a koralovy lesk:) o mint laku som uz dlhsie uvazovala a tento je fakt krasny! po ten si pravdepodobne pojdem:)

    OdpovědětVymazat
  2. Barvy laku jsou nadherny,ani ty lesky nevypadaji spatne. Yves Rocher je mi sympaticka znacka,mam ji rada:)

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, ten fialový lesk je síla :D Ale máš pravdu, svýma barvama mi produkty připomínají horké slunečné léto! Každopádně laky vypadají moc pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tie farby lakov by som teda ani ja neoznacila ako jesenne, ale Joli turquoise je naozaj pekna. :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak třeba ta žlutá nebo červená mi evokují spadané listí :) to bych ještě brala... ta zelená-mintová při troše fantazie také :)

    OdpovědětVymazat
  6. Problém je v tom, že tahle kolekce byla ve Francii už v létě. Jen k nám dorazila zase pozdě :D

    OdpovědětVymazat
  7. pro mne je podzim žlutá, vínová, červená.. ta modrá se mi tam tolik nehodí.. ale barvy laků jsou pěkné

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  8. Ten mentolový lak vypadá bezvadně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Bashi: přesně tyhle letáčky mě pokaždé nalákají, ale většinou si chodím pořád pro to samé :)

    Natálje: máš bujnou fantazii :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na nehtech mám právě tento krásný sluníčkový lak a jsem s ním moc spokojená po všech stránkách. Právě jsem byla také docela udivená, že bude podzim v YR natolik barevný, ale není to vůbec na škodu, ba naopak:-). Skvělá recenze Rendy♥
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  11. Nikol M.: to lecos vysvětluje :)

    Vendula Popelkova: moc děkuju :) Tak komentář od Nikol všechno asi vysvětluje :)

    OdpovědětVymazat
  12. mne se libi barvy tech lesku:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  13. Ten korálový lesk sem si kupovala na začátku prázdnin, tak nevím jestli jde opravdu o podzimní kolekci :D Ale musím souhlasit s tím, že je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  14. Kama: podle všeho by to měla být podzimní kolekce :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vůbec mě neudivuje, že se kolekce k nám dostala až tak pozdě :D Myslím ale, že to není na škodu, trocha barev na podzim neuškodí ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Ten mint lak je božííí :) a jinak máš pravdu, taky mi to nepříjdou zrovna moc podzimní barvy, ale spíše jaro/léto :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  17. aspoň bude ten podzim ještě barevnější, jinak opět pěkně napsáno... a na když jsem prvně jen projela fotky, tak jsem se u toho fialového lesku taky trochu zarazila
    www.gleysishere.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Lesky vypadají na rozdíl od tubiček na rtech hrozně krásně :).

    OdpovědětVymazat
  19. Ten modrý lak na nehtech vypadá moc dobře. :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. dneska jsem na ně koukala, ale mně moc nevyhovuje jejich štěteček. ale koupila jsem si jejich nový šampon pro hladké vlasy (a vybrala dárky na letáčky :D)... a chtěla jsem se zeptat - nejsi náhodou z Kladna? respektive nebyla jsi teď v Bille v Oáze?

    OdpovědětVymazat
  21. tak toto jsou doopravdy krásné produktíky. :)

    http://fashiondrug1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Máš neskutečně krásné rty :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mě ty barvy potěšily. Tak nějak jsem se naladila na černou, ale tohle mi připomíná takový ten slunečný barevný podzim.

    OdpovědětVymazat
  24. Pro mě tedy hodně "nepodzimní" barvy tato kolekce! K podzimu se mi hodí buď barvy spadaného listí - teple okrové, cihlové a žluté odstíny nebo potom mlžné jako šedá, vínová, určité odstíny zelené a tak. Ale tohle by mě fakt nenapadlo! Chtěla bych aby mi barevný lak vydržel týden! Veronika

    OdpovědětVymazat
  25. také jsem laky a les dostala k testování :) akorát lak tmavě modrý, ten zelenkavý jako máš ty a světle růžový :) a lesk broskvový, ale musím říct, že ten fialový na rtech se mi moc líbí.. :) máš krásné plné rty.. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Natálka - Little Gem: Kladno je mé rodné město :) A zrovna dneska jsem v Oáze byla, přijela jsem na návštěvu k rodičům :) Tys mě tam někde viděla? :) Jsem se tam jen mihla a hned jsme jeli pryč :)

    Korálka: jéé, to moc děkuju :) To je ale asi jediné hezké, co mám :)

    OdpovědětVymazat
  27. jo, zdržovaly jsme před váma s přítelovou maminkou u kasy v Bille :D ale zase nejsem ten oslovovací typ, na to se moc stydím :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ty laky asi nestihli na jaře, tak z nich udělali podzim.

    OdpovědětVymazat
  29. Velmi mě zaujaly ty dva lesky :) uvidíme, snad se na ně dostane, protože te´d si toho přeju až moc! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Natálka - Little Gem: jéé, no tak to jsem netušila, že bych někdy někoho potkala i na Kladně :) To je škoda, že jsem to netušila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)