sobota 21. září 2013

Vyzkoušeno: základní produkty La Roche-Posay

Taky milujete podobné testovací sady kosmetiky? Přiznám se, že já moc! Nejen lékárenské značky je čas od času nabízejí a člověk si tak může vyzkoušet, co mu vyhovuje a co ne. Tím ve výsledku ušetří celkem dost peněz :) Jako třeba já. Mám pro vás takové mini pidi recenze, možná spíš postřehy a dojmy z celého setu. Nebyla jsem teď delší dobu v žádné lékárně a tak bohužel nevím, jestli je tento set zrovna teď někde v nabídce. Setů se prodává většinou více a počítám, že v nadcházejícím předvánočním čase se určitě nějaké objeví :)


Celý set je zabalený v průhledné taštičce a všechno je tak pěkně poskládané, skoro jako puzzle :) Dalo mi trochu zabrat, abych to všechno poskládala pro účely focení, aby to vypadalo jako když jsem balíček otevřela. Takže jak si vedly jednotlivé produkty:




Micelární vodu jsem v plné velikosti měla už před nějakým časem. Upřímně se mezi mé nejoblíbenější micelárky nezařadila, protože po použití mám takový olepený obličej. A to nemám ráda. Micelárky mám ráda, protože po jejich použití necítím nic (žádné lepení nebo pnutí) a to bohužel není tento případ. Mám své favority u jiných značek.


Čistící pěna se mnou poputuje na dovolenou. Má ideální cestovní velikost a upřímně mě velmi mile překvapila. Většinou dávám přednost spíš čistícím gelům, protože většina pěn, co jsem kdy vyzkoušela, byla taková příliš vodová. Tato pěna je opravdu hustá a obličej skvěle vyčistí. Zároveň pleť nijak nevysušuje ani nedráždí. Pro mě jednoznačný vítěz z celého setu.




Termální voda ve spreji je pro mě must-have :) Zejména během léta na osvěžení, ale používám je i během zbytku roku, na odlíčenou pleť a před líčením. Nicméně nevidím rozdíl mezi jednotlivými značkami těchto vod a všechny mi přijdou stejné :)



Tělové mléko Lipikar mi přijde příjemné a přiměřeně hydratační. Nosím ho s sebou v kabelce a mažu si s ním ruce. Jediné co mi trochu vadí je jeho parfemace. Nevím, jak to vyjádřit, ale hodně věcí od LRP mi voní podobně a moc se mi to nelíbí. Je to taková ta lékárenská vůně, ale podle mě by kosmetika pro citlivou pleť neměla vonět nijak. Jelikož nemám citlivou pleť, tak neumím asi úplně ocenit případnou snášenlivost krému a jeho vhodnost pro takovou pleť. Mě krém přijde v pohodě a na mazání rukou je fajnový.



Pleťový krém Hydreane Legere vyfasoval přítel, protože má opravdu hodně suchou pleť. Celkem si ho pochvaloval, suché šupinky se neobjevily (což je u něj dobré znamení), nicméně jak mi pořád říká, na jeho Artemis nic nemá :) Trochu čára přes rozpočet, protože cenově se oba krémy nedají porovnávat. Krém jsem ani nestihla vyzkoušet, protože ho přítel do týdne vymazal, takže ani nevím jak voní. Podle něj ale není krém mastný a nevoněl mu nijak :) Každopádně mám jednu kamarádku, co se ze všech pleťových krémů většinou osype a jediné, co její pleť snese jsou právě krémy od LRP. Něco na tom asi bude, i když občas čtu různé názory na to, jak moc je toto kosmetika vhodná pro citlivou pleť.



Opalovací krém Anthelios XL 50+ si také vezmu na dovolenou. Teď už není šance ho moc vyzkoušet, ale na Floridě jako když ho najdu :) Každopádně o jeho kvalitách nepochybuju, protože opalováky z lékárny patří obecně mezi ty nejkvalitnější.



BB krém Hydreane jsem zatím nevyzkoušela. Přiznávám se bez mučení, ale na odstín medium se momentálně moc necítím. Jestli mi opalováky z lékárny přijdou jako nej, tak BBčka mě naopak zatím velmi zklamaly. Nebudu soudit předem, ale jeho čas ještě nenastal :)




Jak jsem psala výše, pro mě je top věc z celého setu čistící pěna. Opravdu milé překvapení a rozhodně si vysloužila místo v kosmetickém kufříku :) Termální voda se zase bude hodit do letadla, protože nevím jak vy, ale já si tam vždycky přijdu jak sušenka, protože ten vzduch je prostě vražedný :)

Zajímalo by mě, jaký je váš nejoblíbenější produkt od LRP? Budu ráda i za názory těch z  vás, které máte citlivou pleť, jestli máte nějakou zkušenost s touto kosmetikou :)

Předem se omlouvám, že bude chvíli trvat schvalování komentářů, protože jsem momentálně v zahraničí. Na všechno budu odpovídat trochu se zpožděním :)


PS: děkuji zastoupení LRP za poskytnutí setu k recenzi

48 komentářů:

  1. Od La-roche Posay mám jeden produkt z řady Efaclar ( na akné )
    A jsem s tím naprosto spokojená a je to matující krém Efaclar Matt :)) Takže tento produkt za sebe mohu doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá shrnující recenze. Fakt se mi tentokrát hodně zamlouvá :). Asi chci tu pěnu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám moc ráda krém LRP Effaclar Duo - moje pleť je pěkná potvora, je velmi citlivá a na vlivy okolí, na které není zvyklá, reaguje nejraději pupínky a ten krém jí hodí zpátky do latě. Denně ho ale nepoužívám, spíše kvůli osobnímu pocitu, připadá mi málo hydratační, po minutě necítím, že mám něco na obličeji.

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ja na LRP nedám dopustit :) moc mi vyhovují krémy z rady Hydraphase, a to hlavně rich, který je ještě vyzivnejsi a přitom lehký. Potom čisticí voda i krém na problematickou plet, kterou jsem používala dřív - mluvím o Effeclaru. No a termální voda je supr. BBcko mam a mam na nej rozporuplny názor.. A podobnou čisticí pěnu mam od Vichy a taky mi přijde supr, tahle bude možná ještě lepší :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám citlivou pleť, zkoušela jsem jen BB (v obou odstínech) a neuvěřitelně se mi po tom osypal obličej, svědilo to jak deset čertů :-) Pak už jsem si netroufla zkoušet něco jiného. Bude to nejspíš přítomností syntetické parfemace, která by se v hypoalergenní kosmetice neměla objevovat... Ale sto lidí, sto obličejů.. znám lidi, kterým vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  6. Testovací sady mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. La Roche-Posay je prostě skvělá kosmetika. Zrovna nedávno jsem psala o jejich krému a pěně z řady Effaclar :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  8. ja som niekedy mala od tejto značky pleťovu vodu a velmi mojej pleti pomohla :) takisto aj odličovacie mlieko je skvelé :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tiež som mala túto sadu doma a krém Légere mi veľmi sadol určite si ho kúpim v plnom balení, termálnu vodu používam už niekoľko mesiacov a je to skvelá vec a tá čistiaca pena je aj podľa mňa to naj z celého balenia :)
    LipstickJungle

    OdpovědětVymazat
  10. Zkušenosti zatím žádné nemám, ale hodně mě zaujala čistící pěna:)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám děsně ráda testovací řady, nejvíce jsem použila od Biodermy. Díky tomu jsem si přestala přát tu micerální vodu :) Zhoršila se mi po ní pleť, přišla jsem si děsně naplá :/ La roche mám moc ráda :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. A to já mám zas LRP micelárku moc ráda :) Zkoušela jsem i nějaké krémy, ale moc mi nesedly. Docela jsi mě nalákala na tu pěnu, zrovna po nějaké koukám tak ji asi prubnu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já LRP nikdy nezkoušela, ani mě to nějak neláká, protože citlivou pleť nemám. Set ale vypadá moc pěkně. Poskládané jako tetris!

    OdpovědětVymazat
  14. v lékárně jsem byla, ale tenhle set už asi nemají, ale LAROCHE má teď tento set: http://moje-male-radosti.blogspot.cz/2013/09/testovaci-sada-effaclar.html

    sice je mnší než tn tvůj, alem docela dobrý. Ale máš pravdu, že před Vánoci určitě budoou prodávat spousty setů od různých značek...

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tyhle produkty vypadají skvěle :)) Od této značky ještě nemám nic vyzkoušené. Hodně mě zaujal ten pleťový krém Hydreane Legere, protože mám hodně suchou pleť a mám problém najít nějaký krém, který by mi vyhovoval...

    OdpovědětVymazat
  16. teď mají myslím v nabídce set na problematickou pleť za 99 Kč. jinak micelárku jsem měla a nikdy víc, strašně mě řezaly oči, termální vody mám různé a taky jsem moc rozdíl nezaznamenala (i když třeba u Avéne mám lehký pocit pnutí, nevím, čím to může být). jinak jsem nic jiného od LRP poslední dobou nezkoušela, v pubertě jsem měla Effaclar řadu, ale moc mi nezabírala

    OdpovědětVymazat
  17. Ja mám obecne LRP veľmi rada (a práve mám rada takú tú lekárenskú vôňu-nevôňu, mám totiž pocit, že čím viac je to také "chemické", tým to viac zaberá :)) V boji s pupínkami mi veľmi pomohla, ako majiteľka zmiešanej pokožky mám veľmi rada rad Effaclar - i keď hodne vysušuje. Hydreane je tež fajn, ale neviem, zrovna krém Hydreane legere, ktorý spomínaš, ma na precitlivených miestach dosť štípe, takže neviem, ako to bude s tou citlivou pleťou, možno mám s tým problém len ja. Najmenej mi vyhovujú šampóny na vlasy a micelárka tiež nič moc. Obecne tie "fyziologické" veci od LRP mi moc nevyhovovali, ale na tú penu si ma nalákala, tú určite vyskúšam, až vypotrebujem penu od Sebamed :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ja mam znacku LRP ako taku celkom rada, vyskusala om sice len styri produkty (a zopar vzoriek z lekarne), ale so vsetkymi som bola spokojna, najviac asi prave s kremom, ktory spotreboval tvoj drahy, najmenej s odlicovacom na oci, niezeby bol vyslovene zly, ale pri silnejsom liceni som si oci musela pomerne dost drhnut.. ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Přesně tuto sadu mám:)
    BBčko je na mě taky docela tmavé, zato micelárka je mi moc příjemná.. Opravdu záleží na typu pleti:)

    OdpovědětVymazat
  20. Já osobně jsem si na základě recenzí koupila BB cream.. ALE! Použila jsem ho, na obličeji vypadal celkem přirozeně, i odstín mi vyhovoval, celkem dobře hydratoval.. Jenže mi cca do hodiny vyskákaly pupence jak blázen. Nevěřila jsem vlastním očím.. Pak jsem si četla složení a on tam byl NIKL! No co to je dávat do krému nikl? Za mě tedy určitě nikdy víc! Hlavně ne pro ty, co nikl nesnesou tak jako já :( Jinak Rendy, bezva článek!

    OdpovědětVymazat
  21. Máš se že můžeš zkoušet, takové věci

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Z micelární vody jsem měla stejný pocit, nevyhovovala mi. Po čistící pěně se podívám, děkuji za tip! Mně osobně více vyhovuje Bioderma. Před pár lety jsem pár produktů na problematickou pleť vyzkoušela, ale žádná sláva.
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Můžu se zeptat, kolik ten set stojí? Vypadá zajímavě :)

    Zkušenost mám s tím hydratačním krém Hydreane Legere, je to jeden z mých dvou nejoblíbenějších krémů na obličej! :) Rychle se vsákne a skvěle hydratuje.
    Mycí gel Effaclar je takovej průměr, umyje, nepomáhá, ale zas, hrozně dlouho vydrží! :D Já ho mám už přes rok.
    A ve dvou 50 ml miniaturkách mám taky LRP Toleriane Dermo Nettoyant, je to taková emulze. Ta se jeví taky jako průměr ;) Zlatá Bioderma.

    OdpovědětVymazat
  24. Báječná recenze:-), několik výrobků mě docela zaujalo, jelikož mám také docela citlivou pleť a tyhle testovací sady se vážně vždy hodí:-)*
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  25. O této kosmetice slyším poprvé. Ale docela mě dost zaujala :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Za mě BB cream od LRP velké "ne". Mám dost suchou pleť, přesto mám pocit, že se BBčko po nanesení špatně vsakuje, obličej dlouho lepí a co hůř, z obličeje se mi drolí!! A to nanáším opravdu slabě, stippling štětcem.

    OdpovědětVymazat
  27. Tato značka mě vždy zajímala :)

    OdpovědětVymazat
  28. Z lékárenských značek jsem vyzkoušela Vichy, Avéne, Biodermu i Eucerin, jen k tomu La Roche jsem se zatím nedostala, nějak mě neláká...

    OdpovědětVymazat
  29. Mám jen tu termální vodu a přesně jak říkáš, všechny jsou stejné, takže i tahle je super :D Zaujala mě čistící pěna.
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Měla jsem pár vzorků od LRP a moje pleť na ně reagovala tak prazvláštně, že už nějak nemám odvahu zkoušet...
    LuLu

    OdpovědětVymazat
  31. Taky miluju testovací sady, naposledy jsem takhle testovala Biodermu, hydratační péči :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Pořád si tak chválíš ty vody ve spreji a mě by strašně zajímalo, jestli si je stříkáš na obličej i když jsi namalovaná. A co to pak udělá s makeupem. Já kromě linek nic voděodolného nepoužívám a tak se toho trochu bojím.

    OdpovědětVymazat
  33. ja mám čistiacu penu od Vichy a veľmi mi vyhovuje :) mám rada kozmetiku z lekárne :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  34. Všechny produkty kromě "bébéčka" znám a s tvým hodnocením souhlasím. Opalovák je super, měla jsem ho v plném balení a vůbec nebělil, měl stejné vlastnosti jako obyčejné tělové mléko, byla jsem z něj nadšená.

    OdpovědětVymazat
  35. Ta micelárka mi taky nesedla. I já mám doma podobný balíček, ale teda s mnohem méně produkty :-( :-D

    OdpovědětVymazat
  36. Tyhle testovací sady jsou fajn, zaujala mě ta čisticí pěna :)

    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. moc pěkný, hned bych si "testla" něco! :D

    OdpovědětVymazat
  38. ja mam smisenou plet, vyzkousela jsem u kamaradky tu cistici penu a neuveritelne mi to vysusilo plet, same pnuti a loupala jsem se cely den, i kdyz jsem se asi trikrat mazala hydratacnim kremem. Ale zas te kamaradce vyhovuje a ta ma plet taky spis smisenou....tak nevim :-D

    OdpovědětVymazat
  39. Tak čistící pěnu mám již po 3., je vážně skvělá. Další můj favorit je Lipikar, ale raději než to mléko, kt. máš Ty, mám balzám (baume) je hutnější a naprosto úžo na suchou pleť. Tělo mám hrozně suché, protože se mi všechna mastnota nastěhovala na obličej :D, tudíž Effaclar DUO můžu také vřele doporučit všem, koho občas trápí akné :/
    BBčko má ségra a je to děs! ...:(

    OdpovědětVymazat
  40. Od této značky jsem ještě nic nezkoušela, ale ta pěna vypadá dobře, možná o ní pouvažuji. :)

    OdpovědětVymazat
  41. ja od LRP zatim nemam nic, ale celkem me laka, tak mozna az neco budu potrebovat... :)

    OdpovědětVymazat
  42. tuto značku znám zatím jen ze vzorečků...měla jsem nějaký krém, ani nevím jaký :-) tudíž z toho vyplývá, že mě to zas tak moc neomráčilo.

    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. z tejto znacky som kedysi mala balzam v tube...vtedy som mala strasne problemy so suchymi perami a toto mi pomohla...snad sa este vyraba

    carodejka008@post.sk

    OdpovědětVymazat
  44. Mně se tyhle sady líbí, protože ty produkty jsou tak maličký a roztomiloučký :D

    OdpovědětVymazat
  45. z tehle produktu mam vyzkousenou tu vodu - soulhasi, lepi a celkove nic moc.

    A opalovak, ktery miluju! Mam ten se zmatnujicim efektem a je fakt super! Konecne neco s 50+ :-)) Nechapu jak nekdo vystaci s necim okolo SPF10-20 na oblicej....

    OdpovědětVymazat
  46. chtěla bych vyzkoušet jejich řadu na mastnou pleť, nicméně mě zaujala ta čistící pěna - ty mám obecně moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)