čtvrtek 12. září 2013

Voňavé lahůdky posledních dní

Dneska mám pro vás takové mini recenze na pár voňavých záležitostí, které používám v poslední době. Na samostatný článek by to asi jednotlivě nebylo, tak jsem dala všechno dohromady :) Jsou to všechno spíš takové drobnosti a líbí se mi jak jim to spolu pěkně barevně ladí :)


Balea má teď novou limitku Nasch Katze, která obsahuje i deodorant a tuším, že i tělové mléko. Musím říct, že obal se mi strašně líbí a sprchový gel bych si koupila snad jen kvůli němu :) Navíc voní moc pěkně po třešních, takže doporučuji omrknout. Pěny do koupele od Avonu si kupuju už mnoho let. Je to asi to lepší, co se od nich dá sehnat :) Navíc mají vždycky vůně, které se jinde sehnat nedají. Vůni melounu zbožňuju, takže to byla jasná volba.





V balíčku s podzimními novinkami YR bylo ještě toto duo - Apricot Fruity Scrub a Vitamin face mist. Mám pocit, že jsou to obě také novinky, nebo si minimálně neuvědomuju, že bych je předtím v obchodě viděla. Face mist mě potěšila, protože mám podobné věci moc ráda. Můj hydratační sprej od Salvusu mi nedávno došel, takže na jeho místo nastoupila tahle grepová záležitost :) Voní svěže, grepy jsou v ní opravdu cítit a obličej příjemně osvěží. Nezanechává ulepený pocit a má praktické malé balení akorát do kabelky. Trochu mínus vidím v dávkování, protože sprej občas divně rozstřikuje :) 

Fruity scrub je už můj třetí meruňkový peeling, který mám. Rozemleté meruňkové pecky jsou holt hojně využívané a oblíbené :) Peeling má také spíš mini balení, což je fajn, pokud peeling používáte jen občas a velké balení je zbytečné. Hrubost je spíš střední, pro někoho by možná mohla být i víc než střední (je to dost individuální). Peeling je spíš krémový, zrníčka jsou poměrně dost cítit a třeba pro citlivou pleť bych ho nedoporučila. Po použití je pleť sice jemná, ale trochu mě pne a je potřeba se hned namazat. Svému soupeři od St.Ives ale bohužel konkurovat nemůže a je pro mě stále jeden z top pleťových peelingů vůbec.

Novinky YR můžete omrknout i na jejich stránkách zde






Které oblíbené a voňavé produkty používáte v poslední době vy? :)

25 komentářů:

  1. Marhulovy peeling vyzera dobre. :) Ja mam momentalne rada telove mlieka od Dove, maju taku krasnu, jemnu a zensku vonu a skvelo hydratuju. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Na to, že Yves rocher nemám ráda, tak ten scrub vypadá moc pěkně! :)

    Zvu Vás na giveaway - http://thecompany-life.blogspot.cz/2013/09/giveaway-colorful-scarf.html

    OdpovědětVymazat
  3. A tahle Balea je sprcháč? :) Moc se mi líbí to balení a YR vypadá hrozně dobře, hlavně ten peeling :)).

    OdpovědětVymazat
  4. Romana Lánská: ano, je to sprchový gel :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten sprej vypadá dobře, asi ho omrknu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju, teď koukám že je to napsané i v popisku, nějak mi to ujelo :D :) Omlouvám se.

    OdpovědětVymazat
  7. já mám od YR jiný, starší peeling z meruněk a ten teda voní nádherně, je i jemnější. v poslední době mám nejvoňavější Angels on bare skin od Lush a mangový sugar scrub od Pure Fiji

    OdpovědětVymazat
  8. Ja si koupila ananasovy mleko od Balei a je to uzasny, takovyhle vune muzu. Zaujal me ten peeling.

    OdpovědětVymazat
  9. tak na ten Face mist se musim podivat, dik za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Grepový sprej mě sice láká podle obalu, ale jenom jsem koukla na složení a hned na druhém místě vykukuje methyl- cosi.. takže raději ne.

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Meruňkový peeling od YR, ten mi voní hodně přirozeně a příjemně.

    OdpovědětVymazat
  12. Neeee, než se dostanu do drogerie, tak už určitě budou všechny kočičí záležitosti vyprodaný :(

    OdpovědětVymazat
  13. peeling jsem měla už před léty, jen vyměnili obal :)
    YR je taková rozporuplná značka...tváří se děsně přírodně, ale není to tak. Mně jsou sympatické jejich vůně Plaisirs Nature, ale zas na nulovou výdrž mi to vlastně přijde drahé :-(
    Z LB mám vanilkový lesk a na něj nemůžu říct nic špatného.

    OdpovědětVymazat
  14. YR znám a miluju a pro Baleu se musím vrátit do Dmka♥

    OdpovědětVymazat
  15. Sprcháč mám také a ta vůně je vážně úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Vůně pěn do vany od Avonu je opravdu božská a souhlasím s tím, že je to to nejlepší, co distribuují. :) Ráda bych do budoucna vyzkoušela peeling od YR. :) Miraculous Style Essence gel nails at home

    OdpovědětVymazat
  17. Pěny z Avonu miluji, mají úžasné vůně!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Ten scrub se mi líbí už podle toho obalu.. ale jestli pne, tak se toho trochu bojím, teď jeden peeling mám a je to to samé.. :-/

    OdpovědětVymazat
  19. ten sprchovy gel si budu muset take poridit, ani ta pena nevypada spatne. skoda jen, ze se sprchuju, ve vane lezet nevydrzim :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  20. Tú melonovú penu som mala a nevedela som sa nabažiť tej vone a peny od nich sú vážne najlepšie a tie vone :3 To YR tiež vyzerá super až na to pnutie no :/ A St.Ives by som strašne rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  21. Zrovna mám ve velké oblibě řadu Aroma Ritual od Dermacolu. Řada s hroznovým vínem a limetkou je prostě božská, pistáciová zase připomíná tu nejlepší italskou pistáciovou zmrzlinu. To jsou moji voňaví oblíbenci, ale moc mě zaujal ten sprej od YR.

    http://makeupcoctails.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Sprchový gel je super :) Voní mi.

    OdpovědětVymazat
  23. na tyhle novinky od YR si brousím zuby, peelingy spotřebovávám po litrech a sprejík má prý i funkci fixace make-upy, co myslíš?

    OdpovědětVymazat
  24. Ja mám doma to tel.mliečko do Balea,čerešňové a nejako mi nevyhovuje. Ako vôňa je super,aj sa v pohode rozotiera,ale potrebujem niektoré miesta pretrieť dvakrát,lebo to nestačí. Ale za obal a vôňu dávam samozrejme jedničku.

    ZAZAlovelife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)