úterý 10. září 2013

Venus&Olay a porovnání s ostatními holícími strojky+výsledky soutěže

Nedávno jsem pro vás vyhlašovala soutěž o toto nové holítko a pěnu Venus&Olay a dneska bych vám ráda řekla své dojmy z používání. S epilátorem jsem se už celkem sžila a pravidelně ho používám, ovšem jsou místa, na která ho odmítám používat :) Třeba takové podpaží nebo třísla. To jako ani omylem! Na tyto partie budu nadále používat klasickou žiletku a nic to nezmění (leda bych přišla o cit a necítila žádnou bolest :) Nové holítko Venus bylo navrhnuté pro ženy s citlivou pokožkou a sklonem k podráždění, proto to spojení s Olay (značka pleťové kosmetiky, která je hodně populární např. v USA).


Ještě než vám blíže ukážu nové holítko, mrkněte na malé porovnání s ostatními mými Venus holítky. Jsem jim věrná už mnoho let a vyhovují mi ze všech nejvíce. Nejstarší je to klasické modré, které je podle mě nejrozšířenější. Tyrkysové jsem dostala minulé Vánoce a vyhovuje mi asi nejvíc ze všech. Jak vidíte, tak i velikostně se celkem liší :)



Ve zkratce pár faktů o novém Venus&Olay holítku:

- má 5 břitů
- má o 30% větší integrované zvlhčující pásky (poskytují lepší skluz po pokožce)
- pásky voní po broskvích a karamelu a jejich složení je obohacené o


- glycerin (přírodní hydratační faktor)
- petrolatum (pomáhá uzavřít vlhkost uvnitř pokožky)
- kokumové máslo (zvláčňuje a zjemňuje pokožku)
- složky odrážející světlo pomáhají zlepšit vzhled pokožky po holení a dodávají jí zdravý lesk
- zvlhčující pásky se po kontaktu s vodou začnou díky PEG (polyethylen glycolu) zvětšovat, což umožní snadný skluz strojku po pokožce.



To byla trocha teorie a jak je to v praxi? Když jsem strojek vyndala z krabičky, tak opravdu voněl. Milé a příjemné, o tom žádná. Chvíli jsem holítko sledovala a přemýšlela, jestli jsou ty zvlhčující pásky gumové nebo je to tuhý krém. Po použití jsem chytřejší a vím, že je to tuhý krém. Nebo jak lépe to popsat. Prostě se to rozpouští a po kůži pěkně klouže. Skoro bych řekla, že člověk nemusí používat pěnu na holení a jde to raz dva :) Ty pásky mi ale trochu nedají spát. Mě totiž připadá, že poměrně rychle mizí, což je škoda. Podle mě, bude holítko ještě relativně použitelné, i když krém už zmizí. Díky páskům sice holítko bezvadně klouže po kůži, ale nemůžu říct, že bych díky nim měla kůži hydratovanou a nemusela se po holení mazat. To bohužel. Spíš mi přijde, že na kůži zanechají takový lehce "oslizlý" klouzavý pocit. Slovem oslizlý ale nemyslím nic špatného, jen mě nenapadlo výstižnější přirovnání :)




Skoro bych řekla, že holítko je lepší, když krém už trochu ubude, protože mi přijde, že pak lépe přilne ke kůži. Mě osobně by stačil jen jeden pásek a klidně by mohl být gumový, aby vydržel věčně. Svůj účel by to podle mě splnilo taky :) Těžko odhadovat, jak dlouho krém na holítku vydrží, protože každý se holí v jiných intervalech a holí asi jinak velkou "plochu", takže těžko říct :) Každopádně pozitivní je určitě to, že krém na holítku drží, nijak se nedrolí ani neopadává.







Spolu s novým holítkem můžete pořídit i gel na holení ze stejné kolekce. Přiznám se, že pěny/gely na holení nepoužívám pravidelně a když mi nějaká dojde, tak prostě používám normální kondicionér. Myslím, že to tak dělá hodně z vás a nevidím na tom nic špatného. Gely na holení mi většinou krade přítel a používá je častěji než já :) Nikdy jsem nepoznala rozdíl mezi levnou a drahou pěnou/gelem, všechny mi přijdou stejné a tedy ani v tomto případě nevidím nic neobvyklého. Je to prostě voňavý gel, jako každý jiný :)





A nakonec výherkyně giveaway, která může očekávat stejný balíček:



V tomto strojku se vůbec poprvé propojil břit Gillette Venus se zvlhčujícími složkami Olay ve formě pásků, které pěstí pokožku. Mě osobně by stačil klidně jen jeden zvlhčující pásek a holení by mi přišlo praktičtější. Hlavní výhodu holítka vidím v tom, že po kůži klouže i bez použití pěny. Bohužel však krémové pásky rychle ubýváají a necítím, že by moje kůže pak byla nějaká pěstěnější nebo více hydratovaná. Z tohoto důvodu zůstává mým holícím favoritem tyrkysová verze (na horním obrázku je uprostřed), které nic nemizí a nohy mi oholí stejně dobře.

Jak se novinka líbí vám? Vyzkoušel jí už někdo z vás? :)

PS: děkuji společnosti Procter&Gamble za poskytnutí obou produktů

18 komentářů:

  1. Tuto radu konkretne som este neskusala, Gillette, mam ale rada. :) A vitazke gratulujem. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem, vyhodila jsem. Můžu říct, že jednorázové žiletky mi vydrží ostré delší dobu než tenhle šunt za několik stovek. Chvíli po tom, co gel zmizel, se tim nedalo holit nic. Vyhozený peníze.

    OdpovědětVymazat
  3. Používám tento typ Gillette, pouze s jinými pásky (Breeze) už víc jak 5 let a kupuji je v USA. Nadám na ně dopustit. Fakt je, že v u nás je cena poněkud vyšší, ale na druhou stranu už nepoužívám pěnu na holení. Nevýhodou je, že je nesmíte nechávat ve sprše, nebo ve vlhku... pásky rychle odpadnou. Ale jinak jsem naprosto spokojená, nikdy žádné podráždění a menší pravděpodobnost říznutí se.
    PS. tak jak píšeš o používání kondicionéru, já jsem začala poslední dobou s normálními žiletkami (bez těchto pásků) používat tělové mléko do sprchy, ať už Niveu nebo právě Olay... vyhovuje mi to víc než pěna.

    OdpovědětVymazat
  4. já teda chápu, že se firmy všemožně snaží nás nalákat na svoje revoluční novinky, ale "složky odrážející světlo" v žiletce mě opravdu pobavily :D jinak používám Wilkinson Quattro Bikini a jsem spokojená, pěny buď Gillette nebo sprcháč :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám jednorázová holítka, vydrží mi podstatně dýl a nezruinují mě. Nikdy jsem neměla potřebu koupit si nějaký ten dražší strojek... asi jsem nenáročná či co. Jednou jsem měla holítka s víc břity a nějakými zvlhčujícími pásky a přišly mi na nic, skoro to neholilo. Měla jsem pocit, že ty ochranné pásky tam vyloženě překážely.

    OdpovědětVymazat
  6. Venus mám ráda, ale úplně ten obyčejný, všechna ta "udělátka" navíc mi trochu vadí a přijde mi, že když dojde to mýdélko, tak je holítko ještě dost ostré a není třeba ho měnit...A také jsou podstatně nejlevnější ta obyčejná ;)

    OdpovědětVymazat
  7. já používám Gilette pro muže, ženský holítka jsou po chvíli nepoužitelný.. co se týká pěny, preferuju gel a právě teď mám Baleu s vůní broskví :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je nějaký rozdíl mezi Olay a Olaz, nebo se to jen jmenuje v každém státě jinak? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem spokojená s obdobným holítkem od Balea. Stojí méně a funguje dobře.

    OdpovědětVymazat
  10. Já používám jenom jednorázová . Přijde mi hygieničtější :D

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Přijde mi, že žiletky za pár korun -jednorázovky za 25 Kč 10 kusů - mi vydrží mnohem dýl a cenově se to rozhodně taky vyplatí víc. Takže toto bych zdarma brala, ale ty stovky za to platit odmítám.

    OdpovědětVymazat
  12. Díky Rendy za recenzi. Já jsem vždycky používala klasickou Venusku, ale teď jsem si (já husa!) koupila nějakou Wilkinson Sword a jsem z ní nešťastná, tudíž jsem uvažovala o této novince, ale asi půjdu opět do klasiky.

    OdpovědětVymazat
  13. Myš: až tak jo? :) Mě bohužel jednorázové žiletky nevyhovují, protože mi přijde, že už po dni od holení cítím, že kůže není hladká a žiletky mi použitelné vydrží tak dva týdny :/

    OdpovědětVymazat
  14. Lada Kovářová: přesně, já si holítko nechávám v tom plastovém obalu, protože se taky bojím, aby se zbytečně nerozmočilo ve sprše :)

    Natálka - Little Gem: co si budeme povídat, marketing je mocná věc :)

    Brunwen: jak jsem psala výše, mě jednorázovky vůbec nevyhovují a mám je tupé do dvou týdnů :/

    OdpovědětVymazat
  15. annie: ty jsem taky jeden čas používala, ale už mi došly a jsem nějak líná koupit nové :))

    Spiritus: přiznám se, že to taky přesně nevím, myslím, že dřív to byl Olaz a teď je to Olay :)

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy - jediná připomínka - píšeš pěna a je to gel. Zřejmě nepotřebuješ holit hodně a často :-))) Gel je výrazně lepší než pěna, z gelů je rozhodně nejlepší Gilette, další varianta a cenově velmi přijatelná je Balea gel. Gely od jiných firem mi nevydržely moc dlouho a nijak mi nevyhovovaly. Tak to je na doplnění...

    OdpovědětVymazat
  17. Kamila: moc děkuji za upozornění :) Opraveno. Je vážně vidět, že je moc často nepoužívám :))

    OdpovědětVymazat
  18. Já používám tu modrou, jak máš na fotce nejvíc vlevo. Když jsem si koupila tuhle žiletku, tak nohy byly po oholeni sice kralsbě hladké a hebké (mnohem lepší pocit na dotek, než u té modré), ale po dvou týdnech jsem si začala všímat, zme mi chloupky začaly růst výrazně rychleji a výrazně hustší. Tou modrou se holím už mnoho let a toto jsem u ní jsem nepozorovala..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)