sobota 28. září 2013

Trochu opožděný Ladybox

Nový Ladybox dorazil. Konečně, si možná někdo z vás řekne. Povím vám, že jsem už dlouho neměla chuť odhlásit odběr novinek, jako po přečtení komentářů na facebooku LB. Avizované zdržení expedice boxu vyvolalo nevoli, jako by dotyčné slečny byly vyškrtnuté z pořadníku na novou ledvinu! Fakt jsem to nějak nepochopila a byla jsem mírně zhnusená. Jde jen o kosmetiku bože a nechoďte na mě s argumentem, že někomu pošlete peníze a on vám zboží pošle o dva dny později. Kdybych měla dělat takové haló s každým eshopem, ze kterého si něco objednám a dodá mi zboží o pár dní později, tak asi nedělám nic jiného. Abyste mě chápaly - naprosto chápu, že se strhne vlna komentářů nad obsahem boxu, to je v pořádku, věřím, že tvůrci zpětnou vazbu ocení. Chápu, že se někdo rozčiluje nad tmavým make-upem nebo vyschlýma linkama, ale nechápu, proč někdo vyhrožuje nahlášením LB příslušné instituci, za to, že rozešle boxy se zpožděním. Souhlasit se mnou nemusíte, ale některé dotyčné mě vážně svými výroky pobavily. Nevím, jestli je pravda, že kamión se zbožím někde ve Francii havaroval a jestli je to lež, tak se jistě brzy vrátí zpátky, ale zjišťovat si, jestli se opravdu někde nehoda stala, nebo ne, mi přijde fakt ujeté. Nejlépe ještě napsat, že mám kamarádku náhodou hned vedle silnice, kde se nehoda údajně stala a vyvrátit, že by to byla pravda. Někdy si fakt říkám, jestli mají lidi co dělat a nenudí se doma, že tohle řeší. Jako neříkám, LB to mohl podat trochu jinak a když se něco takového stane, tak tomu čelit, ale nemám pocit, že bych utrpěla psychickou újmu, protože si krabičku rozbalím o dva dny později.


Každopádně...bavme se o obsahu a boxu jako takovém, protože to je podle mě to hlavní :)


Box je tentokrát černý, z lesklého materiálu a velmi bytelný. Jelikož se jednalo o trochu speciální edici s MUA, tak podle toho box i vypadá. Vystýlka je též černá a dopis je ve formě kartičky. Líbí se mi lesklá úprava a myslím, že design a vzhled krabiček i dopisů je vychytaný a není mu co vytknout.




V boxu jsem si tentokrát rozbalila toto:



1) MUA Trio eyeshadow Innocence - plné balení

Co si budeme podívat, MUA kopíruje kde se dá. Tentokrát se velmi nápadně inspirovala u Bourjois a jejich trio paletka, která jakoby této z oka vypadla. Nicméně mě stíny ze všeho MUA, co v balíčku bylo, potěšily asi nejvíce. Pigmentace se zatím nezdá úplně marná, ale zkoušela jsem stíny zatím jen na ruce, tak to nemůžu pořádně zhodnotit :) Večer jsem už nestihla vyfotit swatche stínů, tak vám je dám třeba na facebook, až se vzbudím :) Chválím výběr odstínu, tím se mi LB trefil do vkusu maximálně.



2) Dermacol micelární voda - plné balení

Pokud si dobře pamatuji, tak se tato micelárka už kdysi objevila v Senzaboxu. Jako micelárky mám moc ráda, ne že ne, ale na tuto jsem četla spíš jen negativní ohlasy, tak nevím no. Kdyby se v boxu raději objevila nějaký dermacolí novinka (třeba barevné řasenky nebo voděodolné tužky na oči), tak bych byla raději.


3) Fashionista Myttifying primer - plné balení

Tento produkt byl personalizovaný, takže jste možná objevily něco jiného. Zatím jsem moc článků s novým vydáním nestihla přečíst a všichni měli primer, tak netuším, jaké byly jiné možnosti. Fashionista je pro mě stále novinka, ale protože jsem byla celkem mile překvapená z některých jejich tvářenek, tak primer určitě nebudu předem odsuzovat, jako jsem to už někde četla. Vypadá to na klasickou silikonovou bombu a jestli mi na obličeji neudělá nějakou paseku a udrží make-up na svém místě, tak proč ne :)


4) MUA Gel Liner Underground - plné balení

Tak z linek nadšená nejsem ani trochu. Příliš gelové linky nepoužívám a rozhodně mi stačí těch pár, co doma mám. Takže je někomu daruju.


5) MUA Kiss Proof lip stain - Fruitilicious - plné balení

Fixy na rty nerada používám, protože je hodně vysušují a zatím jsem neobjevila takový, který by se mi líbil a vyhovoval mi. Každopádně odstín mi přišel pěkný a nositelný, takže v tomhle ohledu jsem spokojená. Uvidíme až ho pořádně vyzkouším, ale pochybuju, že by mě nadchnul a začala jsem fixy nakupovat ve velkém.


6) Colgate Max white one Luminous - plné balení

Jak jsem řekla už před nějakou dobou, pasta na zuby v boxu mě potěšila jen od Marvis, protože jí považuji za něco "lepšího", co si v drogerii nekoupím. Nicméně mám pochopení pro to, když se v boxu objeví novinky z drogerií (jako před nějakou dobou např. Palmolive sprcháč). Dělají to tak i zahraniční boxy a vcelku to chápu. Pasta se nám doma neztratí, to bych lhala, kdybych jí chtěla zatracovat, ale na druhou stranu to není věc, která by mě extra potěšila.


7) Palmer´s CBF Lotion (50ml)

Pokud si dobře pamatuju, tak se toto mléko už v boxu jednou objevilo. A pořád mi nevoní a kakaovou vůni nemám ráda. Moc se mi nelíbí, jak se v poslední době do boxu dávají některé produkty podruhé a přijde mi to jako taková recyklace.


Vnitřní strana víka krabičky



No, tak vám nevím, mám zatím takové smíšené pocity. V boxu tentokrát nebylo nic, co by mě vyloženě potěšilo, ve smyslu, že bych se z toho opravdu radovala. Jako stíny i micelárka se hodí a těším se na ně asi nejvíc, ale zároveň je tentokrát více produktů, které mě tolik nezaujaly - linky, fix na rty a mléko na tělo. Pasta je taková neutrální, ale hodit se bude :) Nevím, nevím, asi bych si v boxu uměla představit jiné produkty MUA, ze kterých bych měla větší radost. Třeba jejich chubby stick nebo nové Eye tints.

Jsem celkem zvědavá na ohlasy ostatních, protože bych řekla, že bylo vydání s MUA celkem očekávané. Hlavně by mě zajímal názor těch, co hlásili zpoždění doručení boxu příslušným institucím. Upřímně si myslím, že i když se strhla taková komentářová mela, tak si dotyčné další vydání stejně objednají a zase budou rýpat a hledat chyby. Holt taková ta naše česká povaha...

Jak se líbí/nelíbí toto vydání vám? Klidně do komentářů hoďte odkaz, jestli jste o boxu psaly :)

40 komentářů:

  1. Tak mě by především naštvalo (jestli je to pravda), že LB avizoval odeslání balíčků a ty zákaznice, které měly uvedený způsob doručení přes ČP, tak marně balíčky čekaly, i přesto že odeslané vůbec nebyly. S tím si LB podle mě to rozhořčení právem zaslouží. Obsah se mi vůbec nelíbí. Nacpou tam drogérkovou kosmetiku a už vidím jak za čas bude spousta holek nespokojených.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sarko, ja sem opravdu jedna z nich, trancingove cislo od posty mi dorazilo az vcera pred osmou...

      Tohle bylo opravdu spatne jednani, ze strany LB

      Vymazat
  2. Tam mě se tedy tenhle box moc líbí a jsou tam(podle mého názoru) super věci,které bych ráda vyzkoušela.....škoda že jsem si ho neobjednala

    OdpovědětVymazat
  3. Zial, poslednou vetou si to pravdepodobne vystihla... Rovnako som citala diskusiu na facebooku a zostal mi nad ceskymi slecnami rozum stat :) mam pocit, ze si svojou povahou koledujete iba ak o to to, aby to pre vas ladybox prestal definitivne robit...

    OdpovědětVymazat
  4. Mě toto vydání celkem potěšilo. Stíny i linky super. Fix zajímavý, ten si vybrala ségra (máme předplatné na půl). Personalizovaný produkt mám jiný, ale dala jsem ho mamce. Recenze je na mém blogu, pokud se chceš mrknout:
    Ms. Blogger Eva.

    OdpovědětVymazat
  5. A já ho pořád nemám, přijde až v pondělí.. :( Musím říci, že jsem také čekala něco víc, ale nevypadá to zas úplně špatně.. micelárka se mi bude hodit, stíny se hodí vždy (doufám, že přijdou ve stejném nebo podobném odstínu) a fixy na rty já naopak můžu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krabicka mi dorazila v patek vecer (cca. 19h), kuryr se nekolikrat (uz v telefonatu) omlouval, ze nestihaji atd (sms avizovala dovoz krabicky mezi 14-17h). Nicmene musim rict, ze vsechny produkty me potesili a plne je vyuziji:) kdyby takto splnila me ocekavani kazda zasilka ladyboxu, bud plne spokojena:D

    OdpovědětVymazat
  7. Já už ty boxíky neobjednávam. Radši si koupím za 3 stovky něco jinýho, co určitě využiju :) Tenhle mi ale nepřijde zas úplně marnej :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se obsah balíčku líbí, ale sama jsem si ho tentokrát neobjednávala :) Nejvíce se mi asi líbí ty stíny :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tentokrát jsem neobjednala, protože jsem se bála velkého množství pro mě nevyužitelné dekorativky a trefila jsem se.. Ne, že by se mi produkty nelíbily, ale v krabičce jsem nenašla nic, nad čím bych skákala metr vysoko.
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
  10. Musím říci, že já jsem s LB maximálně spokojená, všechny výrobky se mi moc líbily a trefily se mi do noty:-)
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, moc pěkný článek. Souhlasím s tebou, že ty produkty nejsou takové, že by si z nich člověk sedl na zadek - myslím jako nějaké výstřelky. Na druhou stranu jsou praktický a v podstatě všechny věci v tom LB se mi zkrátka hodí, ve smyslu, že bych si stejně musela něco podobného koupit :-). Včera jsem napsala první dojmy - První dojmy záříjového Ladyboxu. Dneska dopíšu ještě recenzi, můžeš se podívat :-).

    OdpovědětVymazat
  12. Já se přiznám, že mezi ty naštvané patřím, ale přežiju to. Prostě jen nechápu proč píšou, že všechny balíčky jsou u dopravců, když přes ČP to poslaly včera. Stačilo to jen napsat, já jak blbec včera trčela doma. Bohužel mám po překvapení protože jsem to nevydržela :) Z LB budu mít určitě radost, na produkty MUA se moc těším.

    OdpovědětVymazat
  13. Mě potěšil primer, protože mi zrovna došel. Jinak komentářům na FB LB se směju, i když často tam komentují dospělé ženské, od těch je to spíš k pláči.

    OdpovědětVymazat
  14. Tu nevoli jsem taky nechapaka, jako kdyby jim slo o zivot.
    Mam taky primer, akorat jiny:) A nejvetsi radost mam snad z micelarky:D

    OdpovědětVymazat
  15. Naprosto souhlasím - nechápu, jak někdo může dělat zle kvůli dvou dnům zpoždění.
    Já jsem byla z Ladyboxu tentokrát nadšená (narozdíl od srpna). Přidávám odkaz na recenzi ;-)

    http://www.marketavolfova.cz/2013/09/ladybox-zari-je-lepsi-mua-nebo.html

    OdpovědětVymazat
  16. Krabičku jsem neobjednala a jsem ráda. MUA nějak nemusím, Dermacol micelárku mám a zubní pastu používám od jiné značky. Mám pocit, že Ladyboxu zbyly některé produkty a snaží se jich zbavit, proto se třeba Palmer´s mléko opakuje. I když to jedniné bych asi z krabičky použila.

    OdpovědětVymazat
  17. vzhledem k tomu že to byl můj první ladybox, byla jsem moc potěšená :)


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
  18. Já bych vše z boxíku využila, ale že bych si z něčeho vyloženě sedla na prdel, to se říct nedá...

    OdpovědětVymazat
  19. Mě celý Ladybox přijde jako šílený amatérismus, prostě parta nějakejch pani, co to splacá vždycky někde na koleni:) Neříkám že to tak je, ale působí to tak a tak by firma teda působit neměla. A ty neustálé výmluvy jsou prostě směšné:D Já měla box 2x a bylo mi fuk kdy přijde, taky mám na práci jiné věci něž šikanovat tým Ladyboxu na facebooku, ale jako výmluvy s nějakou nehodou jsou teda podle mýho strašná trapárna :D Copak když máte nějaký termín ve škole nebo v práci, tak někoho zajímají vaše výmluvy? Ale já se tomu teda musím spíš smát, jak Ladyboxu, tak některým vyhrožujícím zákaznicím:)))

    OdpovědětVymazat
  20. první odstavec, který jsi napsala, mě tedy donutil pozdvihnout obočí ... asi máš pravdu, ti lidé se musí neskutečně nudit, že natolik řeší takové nesmysly, jako je několika denní zpoždění balíčku. to se prostě stane a není to žádná katastrofa. spíš to, jakým podružným věcem věnují svůj čas a energii je smutné.

    OdpovědětVymazat
  21. Velmi sa mi pacil tvoj obkec na zaciatku a uplne s tebou suhlasim ;) Co sa tyka vyrobkov, tak ja budem strasne spokojna ked mi boxik dorazi, akurat ma tiez nenadchla pasta a palmer mlieko...
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  22. Mě se toto vydání líbí asi nejvíce :), jaké bylo, celkem mi je líto, že jsem neobjednala.

    OdpovědětVymazat
  23. V tomto případě jsem moc ráda, že jsem si box nekoupila.. MUA mě nezaujala, Dermacol mi je nesympatický, o Palmeru nevím, co si myslet a pasta na zuby je neutrální. Byly by to zbytečně vyhozené peníze.

    OdpovědětVymazat
  24. ty reakce na opozdeni boxu mi prijdou take prehnane, ale uprimne zase - mne treba jeste nedorazil a nebudu lhat, ze me to nestve :D co se tyce obsahu - stiny nepouzivam, linky nepouzivam, cokoliv barevneho na rty take ne. primer by se urcite hodil, to telove mleko taky, moc mi vonelo. pasta neurazi ani nenadchne (nechapu, co ty boxy s temi pastami porad maji :D) no a micelarka... ja jsem momentalne dost zasobena a chci si poridit tu Mixu, takze ji asi daruju mamce. no... cekala jsem obsah asi trochu lepsi, ale uvidim, co se ke mne dostane :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jiste, nejde o zivot. Ale ja do jiste miry to rozhorceni zase chapu. Problem neni to, ze prisla opozdene. Problem je v komunikaci a v pracovnim postupu. Na jednu stranu balicky uz balime, na druhou stranu vezeme cast produktu na posledni chvili. Zkratka - misto postu typu uz jsme s balicky jednou nohou ze dveri a neseme je na postu, radsi otevrene rict, ze muze dojit k opozdeni expedice, sorry. Znacnou cast lidi nastvalo prave tohle mlzeni a ne to, ze to prislo o par dni pozdeji.

    Nicmene - muj prvni Ladybox a jsem vcelku spokojena s obsahem. Vetsinu vyuziju nebo aspon vyzkousim.
    Co se tyce ale prave komunikace a stylu prace, tak ten se mi moc nelibil. Dam tomu jeste jednu sanci, obcas se neco nevyvede. Pokud bude i dalsi zkusenost obdobna, tak kapitolu Ladybox uzavru a je to. Kazde zbozi ma sveho kupce, nekomu na urcitych vecech zalezi vic, jinemu min.

    OdpovědětVymazat
  26. Tak tohle vydání mě osobně vůbec nenadchlo :) Ještě, že boxy neobjednávám :D

    OdpovědětVymazat
  27. Mno, celou touhle kauzou se moc nezabývám, ostatně LB jsem objednaný neměla (a jsem ráda, nelíbil by se mi), ale stejně... Je sice hezké, že se omlouvají, jak havarovalo kdesi cosi... Jen moc nerozumím, proč si to celkově nechávají posílat s doručením snad den před odesláním... Ale co, nemůžu rozumět všemu. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Já jsem ráda, že jsem si LB neobjednala, nelíbí se mi, že je v podstatě celý stavěný na jedné značce, asi bych nebyla nadšená.

    OdpovědětVymazat
  29. Krásný tento měsíc se Ladybox hodně povedl :))

    OdpovědětVymazat
  30. Jak jsem vyhrožovala, tak jsem udělala a box neobjednala a díkybohu za to! Od MUA jsem si dávno nakoupila vše, co jsem chtěla vyzkoušet - stíny mám, dokonce i tento odstín, gelovky v jiném odstínu, fixy ani primery nepoužívám. Dermacol micelárka není žádný zázrak, znovu bych ji nechtěla a pasta sice neurazí, ale bylo by smutné, kdyby to byla jediná věc z boxu, co bych využila.

    OdpovědětVymazat
  31. Mrzí mě, že jsem tentokrát nestihla objednat. A s radostí bych tenhle box vyměnila za srpnový- v tomhle je víc produktů, která by mi udělali radost (vlastně jsou to všechny) než v tom minulém :) Tak ti ho budu jen tiše (nebo hlasitě, ještě nevím :D) závidět, i když tě zase tolik nezaujal :)

    OdpovědětVymazat
  32. Já jsem ze zářijového Ladyboxu nadšená, za mne asi nej krabička, jakou jsem kdy měla. Jediný produkt, který asi nebudu používat, je fixa na rty. Barva sice krásná, no ale příšerně vysušuje :/.... Ten zmatňující primer bych brala také, já měla jiný, ne-zmatňující, je docela fajn, ale třeba ve srovnání s POREfessional od Benefitu je to slabota. Ovšem pro někoho, kdo s primery začíná, si myslím to bude dobrý startovní produkt :).

    OdpovědětVymazat
  33. ja FB nemam, takze jsem nevedela ani, ze uz se maji posilat, ani, ze se neposlali :-))))

    nicmene obsah se mi nelibi vubec. levna /podle me nekvalitni/ kosmetika MUA.. tenhle box mi prijde spis jako super reklamni akce MUA, nez jako pravidelna krabicka krasy... :-( Micelarka z drogerie - zase, zubni pasta z drogerie - zase...

    Je to smutne, ale kvalita rapidne klesa. Obecne problem s ne/odeslanim - po roce, kdy to delaji je to trapna zacatecnicka chyba. Jak reagovali slecny nevim, asi trochu prehnane to bylo.. nicmene je to tak, ze kdyby si dal LB pozor, nemusel by takove veci resti.

    Toto jen muj nazor. A pro rejpalky.. LB mam predplaceny.. takze tak. Ne, uz bych si ho neobjednala.

    OdpovědětVymazat
  34. Já jsem z obsahu nadšená :) Využiju absolutně vše. A zpoždění mi vadilo akorát před prázdninama, kdy jsem odjížděla na dovolenou a hrozilo, že si nestihnu box vyzvednout - teď mi na pár dnech absolutně nesejde.

    OdpovědětVymazat
  35. Já měla navíc v LB ještě krém na ruce Kiss My Face. Netuším, kde se tam vzal. Byl to poslední box 3měsíčního předplatného, dárek k předplatnému jsem měla v první krabičce. Ale nestěžuju si. Ten krém jsem doteď v žádném boxu neměla.

    OdpovědětVymazat
  36. Já jsem s boxíkem poměrně spokojená, také jsem měla bázi, akorát jinou, tu jsem přenechala mamce a jinak zbytek docela vítám. S MUA nemám vůbec zkušenost, tak ráda vyzkouším :) A s těmi stíny máš pravdu, mamka má právě ty od Bourjois a první jsem myslela, že to jsou ony :D

    OdpovědětVymazat
  37. V boxu mám tři věci co už tam jednou byly, takže recyklace to určitě je a použila jsi přesně sedící slovo. Nevím jestli se mi chce dávat pořád tři stovky za stejné věci:-(

    OdpovědětVymazat
  38. sdílím Tvé pocity... z těchto produktů bych na větvi asi nebyla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)