úterý 17. září 2013

TAG: Kolik toho na sebe napatlám?

Tento tag mě pobavil už svým názvem a ještě jednou děkuji Romče, že mě v něm označila :) Kolik toho na sebe denně napatlám je otázka opravdu vhodná. Moje maminka mi někdy ráda říká, že nechápe, jak těch krémů a gelů můžu mít tolik, copak to na sebe všechno patlám? Jo mami, patlám :) A dneska se veřejně přiznám k tomu, kolik toho vlastně je. Sama jsem na výsledek zvědavá a trochu se toho i obávám :)

Samozřejmě záleží na ročním období a dnu v týdnu (to se složení trochu liší). Budu tedy brát současnou situaci v můj běžný pracovní den a beru v potaz věci, které používám opravdu každý den. Během víkendu většinou spotřeba líčidel i matlátek klesá a nebylo by to asi tak zajímavé :)

I výběr značek konkrétních produktů je spíš náhodný, většinou od všeho mívám 2-3 další kusy (třeba 2 oční krémy, 3 pleťové krémy atd.)



Ráno - tvrdá realita, budík ničí zbytky mých snů a já se musím probudit. Moje první kroky vedou do koupelny (chodí někdo z vás někam jinam?). Obličej strkám pod proud tekoucí vody a snažím se vzbudit. Na kartáček nahodím bělící Marvisku a obličej vyčistím gelem. Když je všechno čisté a umyté, mířím k mému kosmetickému koutku.



Než se začnu líčit, obličej očistím micelárkou, použiju DDMG emulzi a na ní pleťový krém. Pak použiju i oční krém a chvíli počkám, až se všechno vsákne.



Líčení: podkladová báze - make-up/BB/CC - korektor - pudr - tvářenka - rozjasňovač - úprava obočí - líčení očí+řasenka - tužka na oči - líčení rtů. Ne vždy nutně v tomto pořadí...

Tradá a v tuto chvíli se začnu v zrcadle poznávat a usmívat se na tu osobu, co vidím :) Při procesu oblékání ještě použiju deodorant a parfém, který si pak dám do kabelky.


Češu se zásadně těsně před odchodem a trvá mi to tak 20 sekund :) Na hair styling moc nejsem a v nejhorším se to dá vždycky doladit v práci v šatně :)


Během dne se věru nijak moc nelíčím. Maximálně přepudruju lesknoucí se nos či bradu a poopravím oční linky. Když mám špatný den, tak občas použiju i korektor a jinak kromě balzámů na rty (případně lesků či rtěněk) na tvář nic nedávám :) Na ruce používám v pravidelných intervalech krém na ruce a podle potřeby používám deodorant a parfém.



Večer - když vím, že už se nikam nechystám, začne proces čištění a odličování. NIKDY nechodím spát nalíčená. Myslím, že bych nalíčení asi ani neusla :)

Ve sprše vyčistím obličej čistícím gelem a pak myju zbytek těla. To asi nemusím nějak popisovat, všichni víme, jak se používá sprchový gel, předpokládám :) Samozřejmě po dvou dnech používám i šampon+kondicionér, ale sem jsem ho nepočítala, protože je nepoužívám každý den.



Po mokré očistě přichází péče. Oči odlíčím odličovačem a obličej dočistím micelárkou. Někdy obličej přestříkám ještě termální vodou. Potom použiju oční krém a noční krém nebo sérum (záleží, co zrovna tou dobou používám). Na rty dám vrstvu balzámu na rty a na řasy teď dávám navíc ještě sérum pro jejich rychlejší růst.

Před spaním se namažu tělovým mlékem (když nejsem moc líná) a do vlasů dám vlasový olejíček.

A to je vše přátelé. Ráno se vzbudím a začíná to nanovo :)




Ehm, takže si to spočítejme.... výsledek je 29 kusů (počítám i balzám na rty, deodorant a krém na ruce, které na fotkách nejsou). Nepočítám věci jako oční nebo pleťový krém 2x, protože je to pořád jedna a a ta samá věc, i když jí používám víckrát za den :)

No, čekala jsem, že to bude horší :) Myslím, že to není tolik. Ale jak říkám, jsou to věci, které používám každý den, takže kdybych tam započítávala třeba pleťové masky, peelingy nebo šampony, tak by se počet samozřejmě trochu navýšil.

Budu moc ráda, když budete v tagu pokračovat, protože mi přijde opravdu zajímavý :) Klidně pošlete odkaz, pokud jste tag již psaly, protože mě fakt zajímá, jak si stojím :) Klidně do komentáře napište, kolik věcí používáte vy, ať si uděláme takový pěkný přehled :)


73 komentářů:

  1. Tohle je základ! Tento tag vidím prvně a je vážně super! Ta bělící pasta se mi zamlouváá :)

    Book of beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je uzasnej tag. Uz jsem ho parkrat videla a rikala si,jak toho mam silene malo. Ale Tvoje cislo taky neni nejvetsi:) Asi ho taky udelam.

    OdpovědětVymazat
  3. Denne na seba ´patlam´ podobne mnozstvo veci, dokonca aj skoro rovnakych znaciek. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To je skvělý tag.:-D Poprvé přemýšlím, že bych tedy taky jeden vytvořila.;-)

    OdpovědětVymazat
  5. super tag, velmi sa mi paci..aj tvoje spracovanie... mna by zaujmlalo, kolko toho ja na seba placam.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nedalo mi to a taky jsem to spočítala,jsem zhruba na 18:).
    Jak ti vyhovuje ten arganový krém Ryor? Já ho mám objednaný,moc se na něj těším:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já toho na sebe plácám míň než ty, ale myslím, že jsou holky co toho na sebe plácají mnohem víc :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Lucie Veselá: s tím arganovým krémem jsem spokojená. Nejvíc mi z té řady vyhovuje denní a noční krém :)

    OdpovědětVymazat
  9. takovej zlatej střed ani moc ani málo
    moc pěknej tag

    OdpovědětVymazat
  10. Super tag!! :) Vážne sa zamýšľam nad tým, koľko toho používam ja. 1,2,3...21!! Woow! Tak z tohoto čísla som aj ja sama prekvapená. Nikdy by som si nemyslela, že mám až toľko vecí, ktoré potrebujem každý deň aby som zo seba spravila "človeka".
    Vážne si ma inšpirovala, asi niečo podobné napíšem aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  11. máš toho docela dost, ale myslím, že kdybych to spočítala, tak ti budu šlapat na paty :D já teda nepoužívám makeup, pudr, takže tipuji, že to bude 29-2 :DD

    OdpovědětVymazat
  12. Konečně někdo s takovým rozumným počtem. S toho děsivého počtu u leckterých blogerek si pak člověk připadá jako špindíra :-)
    VyroubalovaB@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. řadu s arganovým olejem od ryoru chceme s mamkou vyzkoušet :-) jsi s tím krémem spokojená? :-)

    Kukinka007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. konecne niekde vidim bazu Clarins. Smiem vediet, co na nu hovoris? POuzivam momentalne bazu Horglass, ale najblizsie ma laka tato najviac :)

    OdpovědětVymazat
  15. Napočítala jsem 17 produktů, takže na tom nejsem tak špatně. Přijde mi (a přitel mi to velice často říká), že toho na sebe patlám opravdu hodně a často mně napadá otázka, zda to není až zbytečné!
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasný článek :)) Tag už jsem u pár lidí četla a moc se mi líbí :) Některé produkty máme stejné, ale mám ještě co dohánět s celkovým počtem :D
    kaniova.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to je slušný seznam! :) a kde to máš všechno vyskládané?

    OdpovědětVymazat
  18. úplně ten stejný růžový kartáček mám taky :-D ale kosmetiky tolik teda nepoužívám (zejm. u dekorativky mám velké nedostatky)

    OdpovědětVymazat
  19. Pokud počítám správně, tak jsem asi na 15 kusech. :) Ale já to dost flákám, takže kdybych byla důkladná, tak si myslím, že bych měla podobné číslo jako ty. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Taky mám 29, jen jsme počítala i šampon a odlakovač a laky na nehty, protože to prostě používám často a přišlo mi nefér je tam nezařadit :D
    Naopak na rozjasňovač si vzpomenu jen někdy a používám ho hlavně v zimě :)
    http://mademoiselleeem.blogspot.cz/2013/08/tag-kolik-toho-na-sebe-napatlas.html

    OdpovědětVymazat
  21. No já teda toho určitě použiji míň, ale skvělý článek. :D

    OdpovědětVymazat
  22. já už ho mám sepsaný dlouho, ale zatím jsem se nedostala k nafocení, ale pohybuju se kolem 20 a zhruba polovina je z toho dekorativka :)

    OdpovědětVymazat
  23. Super tag :) velmi prijemne citanie :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Martina Langmaierová: bála jsem se, že to bude víc :)

    Wendy: to jsem moc ráda, že tě tag inspiroval :)

    Violets: no vidiš, a mě to nepřijde tak přehnané :))

    Bára V: já jsem tenhle tag viděla zatím jen jednou a slečna měla přes 30 kusů, ale zatím nemám porovnání s jinými, tak to musím omrknout :)

    Janicka Fifi: jsem :) článek se určitě postupně objeví :)

    Veronika: já jsem si jí dlouho šetřila, až vypotřebuju jiné a s touhle jsem moc spokojená. Sice to kelímkové balení není tak super, ale jako báze jako taková fakt suprová. Obličej i pěkně zmatní, póry vyhladí a make-up drží na svém místě, takže jsem spokojená :)

    Žaneta Minářová: mě někdy přijde, že je toho hodně, ale vlastně nic z toho nepoužívám jen tak a všechno má (pro mě) svůj důvod :)

    martina CZ: moc děkuju :) jsem moc ráda, že se článek líbí :)

    The company - LIFE: tak nemám to všechno na jedné hromadě :) Něco je v koupelně, nebo na nočním stolku a něco v mém kosmetickém koutku :)

    OdpovědětVymazat
  25. Mám to dost obdobně akorát teda já bych nemohla vlízt nalíčená do sprchy, vždycky se odličuji komplet před sprchou a čitícím gelem nebo krémem už jen dočišťuji.

    OdpovědětVymazat
  26. Mně by se líbilo udělat k tomu tagu i dodatek toho opravdu nejnutnějšího byť i jako poznámku: "V případě nouze mi stačí jen micelárka a zubní pasta. Každý den bych to tak mít sice nechtěla, ale jsem shopná to přežít." :-)
    To i když přespáváte u přítele, přesto z obličejové péče použijete gel, micelárku, emulzi, krém, oční krém atd.? Jasně, je něco jiného, když už ti dva spolu bydlí, ale mě teď to přespávání u přítele čeká a nějak ho nechci vyděsit tím, že si k němu natahám celej kosmetickej arzenál. Chci, aby si myslel, že tak krásná jsem od přírody. ;))))

    OdpovědětVymazat
  27. Pohoda, to zas není tolik věcí :-) Zaujalo mě, že se nejdřív sprchuješ a až pak odličuješ :-D

    OdpovědětVymazat
  28. Jéé to je fakt hezkej TAG!
    Mám to tak nějak stejně jako ty... Jo, NIKDY nejdu spát neodlíčená, já bych ještě přidala že nikdy nejdu spát bez precizně vyčištěných zubů... Večer trávím odličováním a zuby tak půl hodiny, dělám to vždycky, i v největším stavu opilosti (já nepiju, vypiju max. jedno malé pivo a už si přijdu opilá), i když vím, že mi čekají tři hodiny spánku a prostě i kdyby padaly trakaře z nebes...

    OdpovědětVymazat
  29. To je dost šílenost.:D Mimochodem, já ještě před koupelnou jdu na záchod.:))

    OdpovědětVymazat
  30. Právě se chystám na nákup kosmetiky, takže díky za inspiraci! :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Zajímavý tag, nejspíš také zkusím :-) I když já bohužel tyhle návyky nemám a štve mě to. Jsem líná na sebe něco patlat, takže se vždy po sprše maximálně namažu krémem a taky si mažu ruce a používám jelení lůj. Škoda, chtěla bych se to taky naučit!

    Jinak zase bloguji Rendy, kdyby jsi měla chuť se podívat na blog - http://myemptyjournal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Jsem se teď zamyslela, kolik toho napatlám na sebe já. Ne, je toho méně...teď nevím jestli to je dobře nebo špatně :-D

    OdpovědětVymazat
  33. Páni tenhle tag vidím poprvé a vypadá fakt zajímavě.:) Nejspíš bych toho měla míň než ty, protože jsou věci, které nepoužívám.:)
    misacek133@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. ja som napocitala 12 produktov, ale vzhladom na to, ze sa mi zacina hromadit kozmetika, asi toho zacnem vyuzivat viac :)

    carodejka008@post.sk

    OdpovědětVymazat
  35. Já osobně jsem ještě žádný Tag nepsala. Tento je doopravdy dobrý a leccos o člověku poví. Myslím si, že jsem na tom s hygienou a líčením podobně :)

    OdpovědětVymazat
  36. To je dost, zřejmě musíš dost brzo vstávat:)

    OdpovědětVymazat
  37. Já ráno nechodím hned do koupelny.Nejdřív jdu do kuchyně. Hihi. :D

    OdpovědětVymazat
  38. Dneska ráno, když jsem se chystala na zkoušku a koupelně začala s patláním toho všeho "nezbytného" jsem na tenhle tag myslela a hodně rychle ho zavrhla .) chci žít ve sladké nevědomosti s pocitem, že toho tolik nepoužívám :))

    OdpovědětVymazat
  39. Noo, slušný seznam :) Ale nikdy jsem nepočítala, kolik toho na sebe napatlám za den, tak jsem to zkusila taky spočítala a jsem na nějakých 21 ks kosmetiky.
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. ja na tom budu, hadam, dost podobne. mozna jeste "lepe" :D jake serum na rasy pouzivas? :)

    OdpovědětVymazat
  41. Nikdy mě nenapadlo to spočítat, ale dostala jsem se skoro ke stejnému číslu jako ty :) Občas si řikám, že toho mám doopravdy nějak moc, pomalu už to nemám ani kam dát, ale pak stejně zas něco dalšího nasyslim :D

    OdpovědětVymazat
  42. pekny tag :) ja použijem za deň presne 33 vecí :D

    OdpovědětVymazat
  43. Tenhle Tag se mi líbí :-) taky to musím někdy spočítat.

    OdpovědětVymazat
  44. Já jsem na 24...trošku mě to děsí a říkám si, jestli to není zbytečné. Ale, když ono mě to dělá šťastnou, všechny ty serepetičky:D

    OdpovědětVymazat
  45. Tak asi tak nějak by to vypadalo i v mém připadě. Sice si říkám 29 věcí, ale je to prostě nutnost :) Radši toho budu na sebe patlat tolik, než abych vypadala ve třiceti na padesát :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  46. Ještě mě zajímalo...jaký je tvůj názor na tu bělící pastu? Vyplatí se? Já si nejsem trošku jistá tou cenou:(

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Já jsem svůj seznam již psala tu: http://somethingnewbyhelen.blogspot.cz/2013/08/tag-kolik-toho-na-sebe-napatlas.html
    Jinak 29 je pěkné číslo, ačkoliv když se to všechno dá k sobě, je to slušná hromada, tak na druhou stranu si zas myslím, že většina z náš je schopna v nouzi to číslo hodně zkrouhnout...

    OdpovědětVymazat
  48. Já radši nechci vědět kolik toho je :D :D :D Máš to moc hezky zpracované!:)

    OdpovědětVymazat
  49. Super Tag :)) asi ho nakonec taky udělám :)

    OdpovědětVymazat
  50. Dobrý nápad na tag! :) Řekla bych, že používáš celkem přiměřené množství věcí. Asi to budu mít dost podobně, až na pár věcí, které nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  51. Tyjo, moc zajímavý tag! :) Já myslela že toho na sebe patlám moc, ale jsi lepší! ;) :D Ale péče je potřeba, já to znám s vlasy :)
    GIVEAWAY 2

    OdpovědětVymazat
  52. Tak to máme podobně :) někdy toto vše miluji a dávám si na tom záležet, třeba o víkendu když mám na to dostatek času :) a někdy v pracovní dny zase nenávidím že jsem holka a musím se takto otročit a přivstat si kvůli líčení a účesu :D
    jinak (y) za to odličování...jsem na tom stejně, i když dojdu unavená z kalby o půl 4 ráno tak ze sebe odlíčím tu tunu make upu, stínů, řasenky..

    kajisssek.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Nevím proč, ale čekala sem toho daleko víc :)

    OdpovědětVymazat
  54. Tak tohle je fakt originální TAG :) Mohla bych ho taky zkusit, ale určitě toho nebudu mít tolik. Péči o pleť celkem zanedbávám, ale řikám si, že na to ještě mám čas :D

    OdpovědětVymazat
  55. Mám rada ľudí, čo sa o seba starajú :)

    OdpovědětVymazat
  56. No, hzeké číslo :) Byla jsem zvědavá na sebe - ráno pasta na zuby, micelárka, denní krém, deodoran0, parfémt/ líčení: v zimě makeup a jinak řasenka, tužka/ večer: sprchový olej, tělové mléko/ v průběhu dne: balzám na rty, krém na ruce = hh plus mínus 12 a myslím, že vypadám k světu!:D

    OdpovědětVymazat
  57. čím jsem starší (a moudřejší), tím víc se snažím vyhýbat chemii, která není nezbytně nutná, to znamená že i počty kosmetiky omezuju, a moje kůže si jednoznačně myslí, že lpět na zásadě "nikdy nejít spát bez odlíčení" je sice fajn, ale ještě lepší je nemít co odličovat. ;-)

    OdpovědětVymazat
  58. Rendy, super! TAG, jsi pečlivka a některé přípravky máme společné :)!! Vidím, že tam máš novinku od Lancome, Dream Tone, jak jsi spokojená?? Pokud bych měla v TAGu pokračovat, tak to by byl asi hooodně dlouhý článek :D:D. Ale ráda se připojím, protože je to fakt zajímavé, inspirativně-šmírovací téma :)))

    OdpovědětVymazat
  59. S tím číslem jsem na tom tedy podobně:) Počítala jsem v duchu dvakrát, jednou mi vyšlo 28, podruhé 31, asi si ten tag také sepíšu, ať v tom mám jasno:D

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Já o sebe pečuju ráda a už se blížím ke třicítce, takže mám patlátek taky dost, takže bych se dostala na číslo podobné tvému.

    OdpovědětVymazat
  61. Teda, to je celkem vysoké číslo, ale zase všechny produkty chápu, takže ve výsledku to není tak zlý :)
    Já jsem to spočítala na plus mínus 12 :)

    OdpovědětVymazat
  62. Jé, patloTAG pořád žije! :) Tady je ten můj, původně to měl být jen článek, ke kterému mě inspirovalo brblající okolí a ostatní holky se toho chytily a začaly se tagovat. :) http://50shadesofanna.blogspot.cz/2013/08/kolik-toho-na-sebe-napatlas-aneb-ma.html

    Docela zírám, jak toho máš málo. Taková Sabina (eS) by tě strčila do kapsy hned dvakrát. :)

    OdpovědětVymazat
  63. Ja som tvor velmi lenivy. Prejavuje sa to najma vecer, ked som unavena a niekedy par ukonov jednoducho ypustim... Take natieranie telovymi mliekami aspol mam velmi rada ale skutocne sa k tomu dokopem len obcas. Ale zasadne sa vzdy odlicujem a cistim si plet vsetkym potrebnym, kedze je dost problemova.
    Pekny prehlad :)

    OdpovědětVymazat
  64. Dobré ránko,

    božíčku a jak dlouho to všechno trvá, než to všechno na sobě spácháš? =o) Určitě je to zajímavý tag, ale nejsem si jistá, jestli bych se tím měla chlubit, protože bych toho měla možná tak půlku =oP

    OdpovědětVymazat
  65. Harmony: no, to by bylo skoro na samostatný článek :) O víkendu by to byl asi jen krém na obličej, pasta a hřeben :) Ve všední den musím do práce nějak vypadat, takže bez toho líčení se to neobejde :) A kamkoliv jinam nemám problém vyrazit bez líčení.

    Lenka K.: já se spíš odlíčím ve sprše a pak se sprchuju :)

    Simbli: vím a sleduji :) jsem ráda, že jsi zpátky mezi náma :)

    Teress: ani ne :) na úkor kosmetiky bych nikdy dřív nevstávala :) moje ranní rutina trvá 20 minut :)

    LuLu B.: někdy je lepší nevědět :)

    OdpovědětVymazat
  66. Natálje: používám Hair plus sérum :)

    Patie N: mě to zas tak moc nepřijde :)

    Anežka: pokud používáš všechno to, co si vyhovuje a u čeho myslíš, že ti k něčemu je, tak proč to měnit :)

    wesulle: to je pane přístup! super :)

    Anežka: no, jako žádná bělící pasta člověku nevykouzlí perlově bílé zuby, to bohužel ne :) Já si jí kupovala spíš kvůli chuti, než nějakému bělení. Jako jo, zuby jsou takové zářivější, ale že bych měla úsměv jako z Hollywoodu, to fakt ne :)

    Helen: mrknu, děkuju :) Jinak já určitě nemám problém něco zkrouhnout a třeba víkendy jsou toho příkladem :) To fakt skoro nic nepotřebuju, ale holt během práce musím nějak vypadat a k tomu mi líčidla pomáhají :)

    Natali Smith: moc děkuju :)


    Zuzana: to celkem i chápu :)

    finská hrdinka: něco na tom bude, ale ve své realitě si to umím jen těžko představit :)

    AjaBeautypedia A.: děkuju :) S Lancome spokojená zatím jsem :) Mám fakt pocit, že dělá hezčí pleť, ale výrobce doporučeje používat 3 měsíce, aby se projevily všechny účinky, tak jsem zvědavá, jestli do Vánoc ze mě bude kočka :)

    Michaela:určitě sepiš a pak hoď odkaz :)

    Jaňule: tak ráno je to max.20 minut víc ne :) a zbytek ani nevnímá, prostě večer mytí a čištění, krémování...nevím, není to tolik času, kolik se možná zdá :)

    OdpovědětVymazat
  67. Planuju tento clanek delat taky, protoze optavdu nevim kolik toho za fen pouziju ale to cislo ny me opravdu zajimalo :-D myslim ze se ani nezds ze toho tolik je :-)

    OdpovědětVymazat
  68. To je skvělý tag. :) Já sama také nevím, ale bude to velké číslo. Ještě zvážím, jestli se mi to bude chtít vůbec počítat všechno. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  69. Taky máš dobrý arzenál, i když jsem už viděla i větší "blázny" :D Tenhle tag mě moc baví! Já to radši počítat nebudu, protože to si člověk ani neuvědomí, co všechno používá. Ale nejspíš bych tě netrumfla, krom líčení a večerního odličování (na které se obvlášť o víkendu po akci taky vybodnu) jsem na ostatní mazání docela lajdák :D Ale zase používám tisíc produktů při sprchování, ono by se to možná nasčítalo.. :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Výborný tag :) Tiež som mala jednu dobu chuť si spočítať koľko toho na seba napatlám, ale obávala som sa vysokého čísla, tak som to nakoniec radšej neurobila :D

    OdpovědětVymazat
  71. Zaujalo mě to tělové mléko do sprchy, protože až moc dobře rozumím větě "Před spaním se namažu tělovým mlékem (když nejsem moc líná)" ;D Funguje dobře i na sušší pokožku nebo tam je potřeba ještě domazat? :) Jinak teda hezký tag a líbí se mi, jak to máš nafocené :)

    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Curaprox kartáčky jsou nejlepší!!:):D

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)