čtvrtek 26. září 2013

Soutěž o kosmetický organizér

Téma organizování kosmetické sbírky je podle mě velice populární. Já sama neustále hledám nová videa a fotky, na kterých blogerky ukazují, jak mají zorganizovanou svou kosmetiku. Inspirace je všude spousta a nikdy jí není dost. Navíc i články na téma organizování kosmetiky jsou podle mě stále oblíbené a vyhledávané :) Moc mě těší, že jednu z vás snad potěším, protože bude moci vyhrát organizér z eshopu kosmeticke-organizery.cz. Jako bonus navíc ještě plnitelnou lahvičku, do které si můžete odlít oblíbenou kosmetiku nebo třeba čistič na štětce :)

Pro vaší představu, co všechno se do takového organizéru vejde, jsem vám vyfotila ten, který mi eshop daroval. Potřebovala bych jich asi víc, kdybych do nich měla nacpat všechno co mám, ale tenhle věnuji nejspíš korektorům a tužkám na oči, které jsem dosud neměla zorganizované podle svých představ :) Často se mě ptáte i na stojánky na rtěnky a na eshopu jich seženete několik druhů. A nejen to, však se samy podívejte, pokud vás to zajímá :)




A vy si můžete zasoutěžit o tento set :)




Co musíte udělat pro to, abyste mohly vyhrát?

1) Být pravidelným čtenářem blogu přes GFC

2) Napsat mail do komentářů
3) Odpovědět na otázku - Který organizér z eshopu se vám nejvíce líbí a proč? - KLIK


Soutěž potrvá do neděle 6.10.2013, do 20h. Vítězku vylosuje random a výsledky budou jako vždy zveřejněné na facebooku.


Děkuji eshopu www.kosmeticke-organizery.cz za poskytnutí cen do soutěže.


213 komentářů:

  1. Nějaký organizér by se mi už fakt hodil, ale mám problém s tím, který vybrat :D Z eshopu mě zaujal model Doble a Tesela. alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce se mi líbí Doble a Tendido. Přesně mi vyhovují velikostí i tvarem.
    ZeldaMartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. mě zaujal nejvíc tento http://www.kosmeticke-organizery.cz/index.php/doble-detail, nahoru bych dávala kosmetiku, co používám nejčastěji a v zásuvkách bych měla ten zbytek na příležitostně líčení :) adela.kuchynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Různé pořadače miluju a z obchodu mě asi nejvíc zaujal DOBLE, protože kombinuje moje milované šuplíky (sama mám kosmetiku v šuplících) s možností zastrčit si nahoru nějakou tu rtěnku a štětec.

    kaca.ziakova@seznam.cz

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc praktický mi přijde organizér Dogle. Kombinace se šuplíčky je prostě parádní :) schabik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, zaujal mě organizér NAVETA, ptž je krásně přehledný. Na štětce, tužky, do šuplíčku bych si dala pudry,stíny,tvářenky atd.... matovkova.luci@gmail.com :o))

    OdpovědětVymazat
  7. Organizér je super věco, než věci pořád dolovat ze šuplíku :D, z e-shopu se mi líbí Naveta..:)

    OdpovědětVymazat
  8. mně zaujal model doble je šíleně zajimavý a také ten co je v giveaway muj email je nikolakohoutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. http://www.kosmeticke-organizery.cz/index.php/doble-detail libí se mi tento protože by se mi do něj vešla jak dekorativní kosmetika tak pečující do šuplíčků a vše co každý den potřebuji by bylo pěkně u sebe :)

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, tenhle oraganizér může být vážně dobrá věc - možná bych už potom netrávila líčením (čti hledáním šminek) 20 minut :D Nejvíc mě zaujal/a Naveta - je to takový univerzál - stojánek i šuplíček. kachenqa.h@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. nejvic se mi libila Tesela, takova klasika na rtenky, kterou mam i doma :)
    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. šiknul by se :) nejvíc se mi líbí Doble :)

    OdpovědětVymazat
  13. Asi nejvíc se mi líbí Tesela, protože je na spoooustu rtěnek a na ty já sem v poslední době zatížená :-) Ale využila bych samozřejmě všechny, líbí se mi ten silný čirý plast, vypadá to čistě a luxusně.
    Díky!
    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíce se mi líbí stojan Doble, protože vrchní část je velmi praktická (na štětce, tužky..) a do šuplíčku mohu poukládat pudr nebo makeup.
    misa.stylebook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Mě se líbí Estante a Canoa. Mám ráda jednoduchost:)
    fireflylight@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Tak mně se nejvíc líbí ten Tercero :-)

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Nejvíc se mi líbí Tercero 3 zásuvky,protože by se na tu kosmetiku neprášilo.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Líbí se mi Tercero, protože je uzavíratelný :-) Martinka.Radek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Organizér sháním už dlouho :). V eshopu se mi nejvíce líbí Doble, připadá mi nejpraktičtější a na mou kosmetikou nejvhodnější, líbí se mi ty šuplíčky a nahoře klasické přihrádky.

    Kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Nejaky ten organizer by sa urcite hodil aj mne, najviac sa mi paci asi Tercero. :)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. mne sa páči estante .. Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  22. Bashi, barbora.kollarova@gmail.com. najviac sa mi paci Doble, prave preto lebo ma aj sufliky, cize sa dovnutra nenaprasi. idealne na pudre, tvarenky, rozne tiene a vrchne priehradky su paradne na ceruzky, riasenky, stetce, ruze...:)

    OdpovědětVymazat
  23. Mně se nejvíce líbí asi DOBLE. Šuplíky jsou praktické a stojánek na rtěnky apod.
    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Posledni dobou po nejakem koukam, vse mam rozhazeno po toaletnim stolku, rasenky a tuzky tedy v kelimku, ale neni to ono.
    Nejvic se mi libi Doble, suplicky mi prijdou prakticky.

    OdpovědětVymazat
  25. mně se líbí Tesela, protože už fakt nutně potřebuji něco na rtěnky :)
    cosmeticsandthings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj ráda bych se zapojila .. :) Mě se nejvíce líbí Tesela je pro sběratele rtěnek jako stvořený :))
    Makiki2000@seznam.cz
    Ohledně toho prvního úkolu .. já tě sleduju nejvíce přes FB , ale někdy kouknu i sem :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj nejpraktičtější mi příjde organizér DOBLE nahorů si dám věci co používám denně a do šuplíčků ty co používám méně :)
    trezinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Nejvíc se mi líbí stojánek Canoa - v jednoduchosti je prostě krása a já v něm úplně vidím štětce a tužky na oči :-)
    eliskazlamalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Sledovateľom som už veľmi dlho :)
    Najviac ma zaujal Doble :)
    Super GA :)
    pawuska117@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. makahi@seznam.cz
    Nejvíce mě zaujal organizér Abrasance, protože je designově zajímavý a má různě veliké přihrádky, což se mi zdá docela praktické :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Líbí se mi Doble, ten by se hodil! petpetpetra at email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduji:) Nejvíce se mi líbí asi model Tendido, má takový atypický tvar:) info@ilovemakeup.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahojky nejvíc se mi líbí organizátor Naveta.Vypadá elegantně a využila bych ho na rtěnky,řasenky,tvářenky a šuplíček na paletky =) Jasminna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. 1, splněno :)
    2, SimonaNedvedova@seznam.cz
    3, Nejvíc se mi líbí stojan na štětce Canoa, protože je jednoduchý a nový stojan na štětce by se mi hodil. Brzo se mi rozroste sbírka štětců a do současných kalíšků na štětce se mi už nevejdou.

    OdpovědětVymazat
  35. nikolastrakova@gmail.com
    Najviac sa mi páči organizér Naveta, http://www.kosmeticke-organizery.cz/index.php/naveta-detail
    A to hlavne preto, že má jednak priehradky zvislé, kde môžem mať uložené veci, ktoré používam denne a jednak šuflíček, kde môžem pohodiť menej využívané veci.

    OdpovědětVymazat
  36. california50@seznam.cz
    Nejvíc se mi líbí Menudo. Líbí se mi tvarově a hodil by se mi na štětce :)

    OdpovědětVymazat
  37. Abrasante nebo Tercero se mi líbí nejvíc :)

    svetpodles@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Líbí se mi ten klasický šuplíkový Tercero a nebo Naveta, protože je krásně přehledný.
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Vybrala bych si jich asi více ale nejvíce se mi líbí Tesela na velkou sbírku rtěnek
    borisova.veronika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduji jako El
    eliota@centrum.cz
    nejvíc se mi líbí asi tento: http://www.kosmeticke-organizery.cz/index.php/tendido-detail líbí se mi, že má přihrádky jak na rtěnky, lesky, tužky, tak že má i velkou plochu, kam by se vešel pudr, stíny.. :)

    OdpovědětVymazat
  41. Zatím mám rtěnky v takové menší krabičce z Ikei, ale už se začíná přeplňovat, tak by určo bodl nějaký nový:))), Nejvíc se mi líbí Tesela:) jana.vaclavik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Nejvíce se mi líbí organizér Naveta, protože má jak velký šuplík, tak i přihrádky na rtěnky a větší přihrádku třeba na makeupy a myslím, že by se mi tam vlezla všechna má dekorativní kosmetika, nebo určitě aspoň ta většina, kterou běžně používám :)
    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. janescolours@gmail.com

    Nejvíc se mi libí stojánek Naveta, příjde mi takový nejpraktičtější :)

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, nejvíc mě asi zaujal Doble, protože má přihrádky i stojánek na rtěnky. Už jsem o koupi uvažovala nějakou dobu předtím. Zdá se mi to jako hodně praktická věc, vzhledem k tomu, že je z čirého plastu, takže jsou šminky nejen lehce dohledatelné, ale i krásně organizované :)
    bapo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Líbí se mi jich více, nejvíce asi Canoa, Terceo a tento soutěžní. Mám už celkem slušnou zásobu kosmetiky, proto bych zvolila právě tyto organizéry. Líbí se mi na nich, že je v nich vše přehledné :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Tak všechny jsou určitě zajímavé ale já jsem spíš pro Canoa.
    pa Niki
    Nikol-C@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. zrovna tohle téma řeším, organizér a velké zrcadlo :-) nejvíc se mi líbí Doble, úplně vidím, jak bych ho zaplnila :-) ale nepohrdla bych žádným

    signora.lulu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Najviac sa mi pacia Doble a Tercero :)

    jaivjak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Sleduji jako Diamond Katty
    kattydiamondcz@gmail.com
    Upřímě jsem o tomto e-shopu do teď nevěděla, a to byla chyba ! Hrozně se mi zalíbil organizér na rtěnky a jednou bude můj! :D

    OdpovědětVymazat
  50. Vanilopkablog@seznam.cz
    čtenářkou jsem a nejvíce se mi líbí Naveta, díky tomu šuplíčku!

    OdpovědětVymazat
  51. Určite Doble, milujem šuplíčky a do týchto by sa mi akurát zmestili moje najpoužívanejšie veci :)

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Nejvíce se mi líbí ten co máš ty - Abrasante. Moc hezký design, taková nepravidelnost, zaujal mě na první pohled.
    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Rozhodně stojan na rtěnky! Rtěnek je hodně a místa je málo :)

    Horackova19@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Zrovna po nějakém koukám! Líbí se mi DOBLE :) Proč? miluju šuplíčky a přihrádečky :)
    m.novakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Moc se mi lbí Doble (asi tou funkčností, když má dvě patra :) )
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Nejvíce se mi líbí Estatnte a to proto, že je taková jednoduchý a tak nějak by mi na věci denní potřeby bohatě stačil :)
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj, nejvíce se mi z nabídky organizátorů líbí Tercero, protože je uzavíratelný a Abrasante naopak na štetce a podobně..:) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  58. mne sa paci Estante a Tercero :) ziadny kozmeticky stojan nemam a myslim,ze tieto su jednoduche..sice mensie,ale aspon by som mala po ruke kozmetiku,ktoru pouzivam kazdy den :) a nemusim sa vo vsetkom prehrabavat a hladat :D
    denisa.turecekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Nejvíce se mi líbí Abrasante, protože je variabilní. A stačí jen sáhnout bez toho, aniž bych musela otevírat a zavírat nějaký šuplík.

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. moja voľba by bola Doble alebo Naveta, páči sa mi že majú zásuvku kde by som dala monotiene ktoré často používam a hore zas špirály, ceruzky, štetce,rúže, proste veci ktoré sú súčasťou každodenného líčenia. Tak by som to mala na internáte hneď po ruke a nemusela by som sa prehrabávať v kozmetickej taštičke. carodejka008@post.sk

    OdpovědětVymazat
  61. Mně se líbí Tercero, mám takovýhle šuplíčky ráda :)
    kudrnovarenata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Vybrala bych si Doble, protože je velký.. Podle mě by se mi tam vešlo vše co mám :) Zatím mám z krabice od bot udělané něco podobného, oddělila jsem části jako přepážkažkami, vzhledově nic moc ale slouží mi to.. I když už je to malé :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Jů to by se mi hodilo. Jakykoliv. Nejvic se mi libi ten Doble. Protoze mam v kosmetice dost neporadek. Cim vic prostoru tim lip. Třeba se jednou štěstí usměje.
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Nejvíce by se mi líbil Doble. Mám pocit, že by se tam vešlo hodně kosmetiky, a protože jsou stojany průhledné, všechnu bych viděla a na nic nezapomněla.
    darknesssodeep@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. super.sekac@gmail.com, nejvíc se mi líbí Abrasante, je nejlíp a nejpraktičtěji řešený a vešlo by se mi tam vše potřebné:)

    OdpovědětVymazat
  66. http://www.kosmeticke-organizery.cz/index.php/estante-detail nejvice se mi libi estante, pripada mi prakticky a libi se mi jak je jednoduchy..obecne preferuji hranate tvary pred temi oblymi..
    novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. sledujem ta ako krinolina, najviac sa mi paci Menudo, neviem preco asi pre ten tvar kvietku :)
    danka.zimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Nejvíce se mi líbí ten, jak máš ty - Abrasante. Líbí se mi na něm všestrannost využití.

    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Tak hned prvně děkuji za tip!:-) Pokud nevyhraju, stejnako si asi alespoň dva objednám! :-) A výběr bude těžký,...ale zatím se mi nejvíc líbí Menudo - na rtěnky, řasenky, tužky. :-) A Tercero na ten zbytek, jako jsou make-upy, tvářenky atd,:-)
    f89@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Mě se tedy nevíce líbí ten Doble, případně Naveta, kombinují šuplíčky a plochu, kam se dají věci i postavit, takže super!
    gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Libi se mi Abrasante,protoze jsou prihradky pokazde jinak vysoke.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. ja by som si vybrala asi Tercero, pride mi taky elegantny
    mery.mikesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. moc se mi líbí jak Menudo tak taky treba Hondo :-)
    vondruskovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. michaelahaskova@seznam.cz
    nejvice se mi libi Tercero, protoze mam rada veci v supliccich a prijde mi to o dost vice prehledne a aspon se mi na veci nemuze tolik prasit jako ve stojancich :)

    OdpovědětVymazat
  75. Nejvíce se mi líbí Doble. A to kvůli tomu, že má šuplíčky dva, nikoli jen jeden jako Naveta. katka.sk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Mně se líbí Doble, protože kombinuje šuplíky a připadá mi tak nejvíc zajimavý :)
    luciath483@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Nejvíce mě zaujal Menudo nebo Tesela :-)
    rad.paj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Mě se líbí jak je řešený Abrasante. denisa.dvorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Mě se nejvíce líbí Doble, protože má šuplíčky a k tomu přihrádky na štětce apod. :)

    mariefriedlova35@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. jednoznačne Doble. Raz som mala niečo podobné tým dolným suflíčkom a bolo to super :D Vrchný diel je podľa mňa len bonus

    OdpovědětVymazat
  81. eliskakrementakova@seznam.cz
    nejvíce se mi líbí organizér Doble, protože se mi líbí ty šuplíčky :D

    OdpovědětVymazat
  82. Hmmm, organizér by se mi moc hodil :)
    Z eshopu se mi nejvíc líbí Tendido, přijde mi na pohled nejzajímavější.
    kitty.polkadot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. moc hezká soutěž :) 26nikolka26@seznam.cz
    ze stránky je těžké si vybrat.. musela bych vybírat fakt dlouho, protože se mi jich líbí víc :) brala bych všechny :D :) budu si držet palce :)

    OdpovědětVymazat
  84. nejvíce se mi líbí Doble a Naveta. Líbí se mi, že se do nich dá nasoukat hodně věcí a některé skrýt do šuplíčků :)
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. tyto stránky mám moc ráda, objednávala jsem nedávno "tesela" stojánek a jsem s ním spokojená maximálně, ale nějak jsem pozapomněla, že mám hodně rtěnek a tak by se mi hodil další takový, případně ten kulatý, co máš ty :)

    mhxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Mně se zdá nejlepší organizér Doble. Je praktické mít vše na jednom místě :-)
    janarybarova117@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Nejvíce se mi líbí Doble : http://www.kosmeticke-organizery.cz/index.php/doble-detail , protože miluji rtěnky a navrchu by pro ně bylo dost místa, a ty šuplátka, která jsou ve spodní části jsou hrozně roztomilá a uskladnila bych tam mé oční stíny!:)
    janicka.ondraskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Musím říct, že ty organizéry by se hodili všechny a všechny jsou něčím zajímavé a každý má něco do sebe.:) Ale když bych si měla nějaký koupit, tak bych asi váhala mezi Estante a Doble a to pro to, že když to vezmu prakticky, tak všechny ty ostatní mi přijdou takový že se dají nahradit při troše šikovnosti něčím obyč.:)
    misacek133@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. také niečo zháňamm :)) najviac sa mi páči Doble :)
    jannnka1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Nalepší sa mi zdá by Tercero.
    ladysaj.n1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. http://www.kosmeticke-organizery.cz/index.php/tercero-detail Príde mi taký najpraktickejší. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Líbí se mi naveta, taková malá pěkná skříňka, kam se toho dá naskládat dost a je dobré mít věci pohromadě:)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Najlepší je Dobre :) aj šuplíček, aj organizér navrchu, to mi príde veľmi praktické :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Mě se nejvíce líbí organizér Canoa. Je sice takový jednodušší a bez větších vychytávek, ale mě by naprosto vyhovoval :-) Do jedné přihrádky bych si dala různé mono stíny, kterých mám doma kupu, další přihrádka by byla vyhrazená štětcům a do poslední bych dala řasenky, tužky na oči, korektory a tak :-) Nemám zas tak velkou sbírku kosmetiky, takže by mi úplně stačil :-)
    Zuzousek8.8@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Mě se nejvíce líbí doble, přijde mi nejpraktičtější a nezabare tolik místa jako jednotlivé. mysmallhappinesses@gmail.com
    Právě také pořádám Giwe away podle vlastního výběru ;)

    OdpovědětVymazat
  96. Naveta <3
    tims.sobotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. calwen.cz@email.cz
    http://www.kosmeticke-organizery.cz/index.php/doble-detail nejvíc se mi líbí tenhle, protože je podle mě nejvíc praktickej :)

    OdpovědětVymazat
  98. mindina@email.cz
    nejvíc mě zaujal asi organizér Tercero, protože je uzavíratelný, takže se na výrobky nebo štětce nepráší, ale je taky průhledný takže na ně je skvěle vidět :)

    OdpovědětVymazat
  99. mne sa paci taky ten ktory ma kombinaciu suflickou a priehradiek :)
    katarina.k98@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Nejvíce mě zaujal stojak Doble. Přijde mi že je tam dost úložného prostoru a ta kombinace se šuplíkami se mi moc líbí :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Tesela - na tych mojich trilion ruzov :) ok tolko ich zase nie je :P
    patoprsta.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Nejlepší je určitě double :))
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. indrakova96@email.cz
    Líbí se mi Canoa, mám ráda takové nepřeplácané věci a takový by mi stačil třeba na řasenky, tužky na oči, linky a pár štětců :) Vypadalo by to líp, než je mít naházené v nějakém hrnku nebo skleničce. A ten o který soutěžíme je taky super!

    OdpovědětVymazat
  104. Zaujal mě organizér Doble, protože je skladný a velmi prakticky řešený - obzvláště se mi na něm líbí ty dva šuplíčky. ;)
    E-mail: elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Ta "NAVETA"! To je super!!! Ten šuplíček je úplně boží! :-D je to fajn že jsou průhledný, nemusíš řešit jestli Ti to sedí s barvou pokoje nebo ne..na druhou stranu doufam že e to nějak "nezaprasí"! :) ale je to super!!! Já mám štětce v květináčích na stole....no je to takový :-D organizér by byl lepší!!! :D

    marketa.vanourkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Nejvíc se mi líbí "Tercero", protože jsem šuflíčkový maniak. Nebo "Naveta", ten mi přijde jako hodně praktický.

    ogrinka69@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. najviac sa mi páči Doble,príde mi najpraktickejší :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Super GW :) (y) Nejvíce s emi líbí Estante,Tercero, Doble, Naveta a Tesela protože maj hezký design navíc můžu mít všechno pohromadě na jednom kousku a na ty rtěnku to je prostě boží :* :D
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Canoa jednoduchá elegance. Přesně něco pro mě. Já zatím vedu jen pár hrníčků, průhledný kyblík od křupek a plno krabiček, které je mi ovšem líno otevírat a hledat v nich.
    l.tiktak@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Nejvíce se mi líbí organizér Doblo,přijde mi nejpraktičtějsí a navíc je moc hezký na pohled.

    janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. naty.sweett@gmail.com
    nejvíce se mi líbí ten s názvem Tercero

    OdpovědětVymazat
  112. Doble a Naveta, je v nich dost prostoru :) Šuplíky se počítaj :D

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. úplne naj organizér je pre mňa Doble :) ivanariskova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  114. terka-vondrackova@email.cz
    Nejvíc se mi líbí Doble :) (http://www.kosmeticke-organizery.cz/index.php/doble-detail)

    OdpovědětVymazat
  115. Mě zaujal i tady tento http://www.kosmeticke-organizery.cz/index.php/estante-detail Takový klasický, jednoduchý na ty nejpoužívanější věci :)

    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  116. líbí se mi Doble organizér protože se do něj hodně vejde a ma "šuplíčky" :))
    denni.meow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Už dlouho "slintám" na zahraničních e-shopech po průhledných plastových třech šuplíčcích.Jejej já jsem fakt ráda, že si je můžu koupit i v Čechách. :D

    OdpovědětVymazat
  118. Líbí se mi organizér Abrasante, je zajímavý.
    adela.cardova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Tak tomu říkám Giveaway:) Nejvíce se mi líbí organizér Naveta, protože je to takové 2v1 - zásuvka i stojan, připadá mi velmi praktický.

    kissabeeblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. Rozhodně TERCERO :) Podle mě je skladný, prostroný a aniž bys musela otevírat, přes průhledná sklíčka vidíš, co v něm je :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Nejvíc se mi asi líbi Canoa.. svou jednoduchostí :)

    lemoneq,5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Najviac sa mi páči Doblo pretože má hore priečinky a dole dva rozkošné praktické zásuvky :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  123. Nejvíce mě zaujaly stojánky Doblo a Abrasante - přijdou mi nejpraktičtější a variabilní. Doblo má navíc zajímavý design.

    patulik134@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Tercero :) bol by pre mňa najpraktickejši
    alenkakrivosudska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Nejvíce se mi líbí Tercero a Naveta. Ty šuplíčky jsou super, ale tento je taky moc pěkný :) marcakova.radka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Mě zaujal Doblo a na štětce Canoa
    kaatk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Tercero nech všetko vidím :) stokyadik@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  128. Asi bych si také vybrala Dobre :) Vyhovovaly by mi ty šuplíky + nahoře oddělené části.
    domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  129. organizér na kosmetiku by se mi hodil :)) mám jeden z Tchiba, ale už ho mám přeplněný :)) ze stránek se mi nejvíce líbí Doble :))
    kaniova.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. GFC TheMonikq
    kleimodova@seznam.cz
    nejvíce se mi líbí doble a abrasante, protože jsou elegantní a přehledné

    OdpovědětVymazat
  131. Jů, ale ty pořadače jsou boží! Líbí se mi Tesela, protože se toho do ní dost vejde a taky se mi líbí Tercero. Ty šuplíčky jsou hezoučké :D
    mariana8@email.cz
    A sleduji tě už dlouho ;)

    OdpovědětVymazat
  132. Já bych asi nejvíc užila Doble nebo Naveta- líbí se mi šuplíčky a i prostor na tužky, řasenky..
    theresakalouskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Sleduji i přes bloglovin. Přesně ten samý plastový organizér na rtěnky už mám, a podle mého snad už lépe rtěnky uskladňovat nejde. Líbí se mi organizér Tercero.. dala bych si do něj make upy a stíny.

    OdpovědětVymazat
  134. Líbí se mi jich víc, ale nejvíce Doble, tuto stránku znám dlouho, koukám tam, ale nikdy nevyzbydou peníze, abych si tohle koupila. :D
    krisjanku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. Najviac sa mi pozdáva Doble páčia tie malé šuflíčky xD :)
    petquss444@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  136. navjviac sa mi asi pozdáva Doble ,ináč sú tie organizátory na kozmetiku parádne zišlo by sa niečo také :)
    petquss444@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  137. Zaujal mě Doble. 2 zásuvky bych měla na paletky stínů, tvářenky, pudry a podobné ploché věci. Menší přihrádky by byly na tužky a rtěnky, ta větší na BB krém nebo cokoli jiného v tubičce.

    stonava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Naveta alebo Doble sú najpraktickejšie asi:) michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  139. lolamd@seznam.cz
    líbí se mi všechny

    OdpovědětVymazat
  140. Mně se líbí Tesela, sama ho už mám na rtěnky, balzámy, tekuté stíny.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Nejvíc se mi líbí tento organizér,protože to co nejvíc používám bych mohla mít nahoře a zbytek v šuplíkách :) http://www.kosmeticke-organizery.cz/index.php/doble-detail
    natty101@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Nejvíc se mi zamlouvá Canoa kvůli své efektnosti a jednoduchosti. :)

    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Mně se nejvíce líbí organizér Rojo, protože nemám ráda ty hranaté a tenhle je takový dívčí :)
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Nejvíc se mi líbí Doble, kvůli kombinaci šuplíčků a horního organizéru :) Trezacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  145. Nejvíce se mi líbí Estante a Abrasante.Líbí se mi ,že jsou jednoduché a praktické,ani jsem nevěděla že něco takového je.
    ivanovska.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Mě se nejvíc líbí Doble. Přijde mi z těch všech nejpraktičtější =).

    izzie-blossom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. To je spíš na to ,jak správně nechávat usazovat prach :D

    OdpovědětVymazat
  148. Moje skladování kosmetiky je otřesné proto by se mi nějaký organizér šiknul :D
    Mě se nejvíc líbí organizér Tercero :))
    Sleduju jako Petra Klimova :)
    klimovakat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  149. paneska.sulanova@gmail.com

    Mňa zaujal Canaleta, kedže vyzerá jednoducho a má aj miesto pre menšie vecičky napr. rúže a podobne :)

    OdpovědětVymazat
  150. Já bych nejvíc využila ten, který vlastníš i ty - Abrasante. Podle mě nejuniverzálnější stojánek na jejich eshopu. Sama nemám kam dát svoje dennodenně používané produkty, takže tenhle by se mi opravdu hodil, ale na mě je ta cena docela vysoká. :/
    hana.cerna96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Nejvíc se mi líbí Abrasante - hodí se úplně na všechno, má různě veliké přihrádky - krásně multifunkční :)
    klara1.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Hodně zajímavý mi připadá ten Abrasante, ale neumím si představit, že něco takového mám na kosmetickém stolku, takže pro sebe bych zvolila jednoduchost a to třeba zrovna Menudo :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  153. Jana.A1@seznam.cz
    nejvíce se mi líbí přesně ten co tu máš ty protože se dá využít jak na řasenky, tak na rtěnky a na štětce já mám od všeho trochu takže organizér např. pouze na rtěnky by se mi moc nehodil :)

    OdpovědětVymazat
  154. Líbí se mi Tendido a Doble :)
    A teda ten tvůj bych brala hned, hlavně tedy kvůli té kosmetice, kterou jsi do něj nandala :D
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. ahoj :) nejvíc se mi líbí Naveta....má větší šuplíček a nahoře i stojánky...ideální!
    pavelkova.ana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Mě se děsně líbí ten Double, hodně ho vídám u blogerek ze zahraničí a úplně se mi líbí. Hlavně ty šuplíčky a navrchu ty stojánky. Určitě bych potřebovala nějak tu kosmetiku už poskládat. :)

    secretofpink@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  157. tesela je fajn ;)
    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  158. určitě Doble nebo Naveta, protože ty šuplíčky ... :D tam bych měla schované věci, které nepoužívám tak často, zato vrchní část na denní použití ;) zapiskyprolisku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  159. Mně se nejvíce líbí Canoa, na štětce a rtěnky je ideální :-)
    retro.kissaci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Ahojky :) sleduju tvůj skvělý blog už delší dobu, a jsem z téhle soutěže nadšená..

    Nejvíce se mi líbí NAVETA, s těma šuplíčkama <333

    Lucccka.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. Estante vypadá skvěle :)
    kikinka-13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Našla bych uplatnění pro všechny ty organizéry. Doma už mám Guata zásobník na vatové tampónky. Něco na rtěnky nebo na štětce by se mi hodilo.
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  163. ori.goska.blog@gmail.com
    Mě se nejvíce líbí ten Canoa, jelikož může najít i jiné uplatnění, třeba jako váza na květiny :)

    OdpovědětVymazat
  164. Mně se nejvíc líbí Abrasante, je kulatý a vejde se do něj od všecho něco, pojme různé tvary a to je super ::-))) kamila.selby@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  165. Tak tento organizér by sa mi určite hodil!
    Sledujem ako Zuzanka

    Zo stránok ma najviac zaujal Abrasante - hlavne svojim nezvyklým tvarom :)

    OdpovědětVymazat
  166. mlateckm@gmail.com
    Nejvíc se mi líbí tento organizér http://www.kosmeticke-organizery.cz/index.php/doble-detail protože mi příjde že se do něj vejde opravdu všechna nejčastěji používaná kosmetika a u mě by našel asi největší využití! :)

    OdpovědětVymazat
  167. Mně se jednoznačně líbí Tesela na rtěnky, jelikož mám opravdu hodně rtěnek a díky této skvělé vychytávce bych je měla krásně uspořádané a věděla bych po které sáhnout.
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  168. Menudo, jelikož je malej. Já osobně mám všechny věci v kufru, mám toho fakt kvanta. Ale Menudo bych si dala na poličku a těma nejnutnějšíma věcma.

    OdpovědětVymazat
  169. Nejvíc by se mi líbil Tesela, protože můj vlastnoručně udělanej organizér na rtěnky není úplně nejlepší.
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. Niečo v štýle Abrasante alebo Doble..vyzerajú fakt šikovne a zišlo by sa niečo také;) sledujem cez GFC
    lapetiteaura@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  171. Ahoj :)
    Nejvíc se mi líbí Naveta, protože má šuplíček, velkou přihrádku a víc malých, je skoro na všechno :)

    valna.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  172. mě se velmi líbí Tesela, protože už ty rtěnky nemám kam dávat! :) ale každý kosmetický organizér se hodí :) takže mít doma všechny by se mi dost líbilo ;)
    joyandyou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  173. Po dlouhém přemýšlení jsem si vybrala tento (http://www.kosmeticke-organizery.cz/index.php/doble-detail), jelikož jsou tam šuplíky i vlastně stojany. Do šuplíku bych si dala moje bíbíčka a další báze, řasenky, linky apod. A nahoře bych měla svojí sbírku štětců, která se mi pomalu, ale jistě rozrůstá. Do těch menších políček bych naskládala rtěnky, abych na ně krásně viděla a věděla hned, jakou barvu si zrovna vybírám :)

    thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  174. Určitě Naveta, protože lze něco schovat do suplicku a co bych chtěla mít po ruce bych umístila nahoru :)

    magdaku128@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  175. Mĕ se nejvíce líbí Canoa, protože by se do nĕj dal nasypat barevný písek a tak by určitĕ udĕlal mnoho parády. :)
    Erika.davidova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  176. anna.kaplanova@gmail.com

    nejvíce mě zaujal ten, co jsi nám představila na blogu ty :) A.

    OdpovědětVymazat
  177. Mě se líbí organizér na rtěnky Tesela, protože většinu kosmetiky už mám v takových šuplíčkách:)
    peuna@seznam.cu

    OdpovědětVymazat
  178. Moc kosmetiky zatím nemám, ale nejvíc se mi líbí pořadač Tercero :)) natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  179. Mne sa najviac páči Tercero, pretože mi hneď padol do oka.

    stefaniaoravecova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  180. Mě nejvíc zaujal organizér Doble, ten bych asi nejvíc využila. A pak ještě Canoa na štětce, nějakým záhadným způsobem se mi jejich sbírka pořád rozrůstá, takže tenhle stojan by na ně byl super :)
    j.kastylova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  181. Mě se moc líbí Tercero, ty šuplíčky jsou úžasný :) Jinak ten na ty rtěnky už mam doma z eBay :)

    pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  182. Nejvíce se mi líbí DOBLE, protože podle mě pojme nejvíce produktů a působí takovým uhlazeným dojmem :)
    pavlina.rehorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  183. anda.v@email.cz

    Líbí se mi Tercero, šupníky jsou praktické

    OdpovědětVymazat
  184. Nejvíc se mi líbí organizér Estante. Má přihrádky tak akorát na produkty na běžné každodenní líčení, které tak můžou být hezky po ruce.

    Leafy (zavináč) seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  185. mě se nejvíce líbí Naveta, ale pokud bych měla být skromnější, tak tendido. Oba vypadají elegantně a do naší koupelny by se hodily, pouze si nejsem jistá, jestli by se mi ho nesnažila okupovat i mamka- nj, až já budu mít sovu koupelnu, tak to bude jiná :-D
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  186. Nejvíce se mi líbí Abrasante, vypadá vážně elegantně a hodně se toho do něho vejde - přesně, jak si to představuju. ;-)
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  187. Libi se mi suplicky Tercero :)
    tereza.hrdlickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  188. Alenacho@email.cz nejvic se mi libi doble protoze je asi nejpraktictejsi

    OdpovědětVymazat
  189. Zaujal mě Doble. Ideální na všechno. Do šuplíčku stíny, pudr, tvářenku. Do menších pořadačů rtěnky, lesky, štětce, řasenky a do velkého pořadače makeup, bázi apod. :)

    kat.koudelova@gmail.com

    Díky :)

    OdpovědětVymazat
  190. eReSova@seznam.cz
    Nejvíc se mi líbí Tercero, protože miluju různé šuplíčky a malinké skříňky. Je to takové roztomilé! ^^

    OdpovědětVymazat
  191. Mě se nejvíc líbí Abrasante, ale nadchly mne i některé s šuplíčkem:) Vůbec jsem nevěděla, že něco takového existuje a pro holky co mají rády makeup mi to přijde i jako super dárek:)
    beautyofbodyandmind@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  192. Naveta a Doble, stejně jako skoro všem tady :D
    X-zina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  193. Miluju rtěnky - takže rozhodně Tesela :)
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  194. kaca.vyslouzilova@gmail.com
    Vybrala bych si pravděpodobně Doble nebo Naveta, protože je to ideální jak na tužky na oči, řasenky, či rtěnky, ale můžu tam schovat i pudry nebo tvářenky, což je pro mě ideální! :)

    OdpovědětVymazat
  195. jednoznačně tendido, je prostě zajímavý :-) holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  196. tak toto je presne niečo pre mňa :D určite Doble a Tesela :))
    miaslifestyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  197. denisa.hartmannova@email.cz
    Doble a Naveta:)

    OdpovědětVymazat
  198. Tak za mě Doble nebo Naveta, mají praktické šuplíčky i svislé přihrádky. foretnikova.lenka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  199. Tak za mě Doble nebo Naveta, mají praktické šuplíčky i svislé přihrádky. foretnikova.lenka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat