pátek 13. září 2013

Soutěž o balíček kosmetiky Essence

Nedávno jsem na otestování dostala balíček s novinkami od Essence a ráda bych se s vámi podělila. Moc mě těší, že můžu některé z vás odměnit, za vaší čtenářskou přízeň a doufám, že se vám soutěž bude líbit :) O zbytku novinek se zmíním někdy příště a dneska soutěžíte vy. Samozřejmě bych byla moc ráda, kdybych dostala zpátky nějakou zpětnou vazbu, jak se vám novinky líbí/nelíbí, klidně i fotky :) Nechci to dávat jako podmínku soutěže, ale budu ráda, když se mi ozvete a určitě to nepotěší jenom mě :)


Soutěžíme o produkty, které vidíte na fotce. Tentokrát budou pravidla trochu netradiční, ať to máme pestré :) 

1) buďte pravidelným čtenářem blogu přes GFC
2) přidejte jakýkoliv komentář pod články ve dnech 14.9-21.9.2013
3) pokud chcete soutěžit, připojte i váš mail, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat (pokud máte mail uvedený v profilu na bloggeru, není potřeba ho znovu psát)

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články. Čili od zítřka po dobu jednoho týdne probíhá soutěž, v neděli 21.9.2013 ve 20h. vylosuje random číslo dne (14.9 je 1, 15.9 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevil budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů není omezený (co den, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)

Držím palce a budu se těšit na vaše dojmy. Zároveň děkuji Essence za dárky :)

150 komentářů:

  1. Tak to je parádní výhra! Myslím že zrecenzování toho všeho by nebyl problém, já bych na blogu recenzovala jedna báseň :D...
    Sleduji pravidelně a už dlouho :).
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. july.mayova@gmail.com

    jinak zajímavej a super systém :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvelý nápad, aspoň výhru dostane naozaj niekto, kto články komentuje a neprišiel sem len kvôli súťaži :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle mi připadne fér nabídka :-) Aspoň člověku nenaskakují čísla čtenářů "jen" kvůli soutěži.

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé Miluju Essence! ♥
    Líbí se mi jak jsi soutěž vymyslela ;)

    mazlimachova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Na Essence som v poslednom čase relatívne zanevrela, pravidelne kupujem len ich gélový nadlak, som zvedavá či ma z noviniek niečo oslní.. U nás na SVK som ich ešte nepostrehla.
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  7. Podle me super pravidlo,ctu pravidelne a i myslim,ze docela komentuju. Essence mam rada,fajn soutez.

    OdpovědětVymazat
  8. Essence novynky mě docela míjí, ale jsem zvědavá na tu jejich dlouhotrvající rtěnku :)).

    OdpovědětVymazat
  9. Ta rtěnka vypadá na pěknýho miláčka. Krásná barva, připomíná mi přicházející podzim :)

    OdpovědětVymazat
  10. čtu tě, co to jde :))
    katka.sk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Super giveaway, určitě se zapojím. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Novinky od Essence vyzerajú celkom fajn :)
    Nečítam dlho, tvoj blog som objavila len nedávno, ale od toho momentu som sa zamilovala. A nie len do tohto blogu, ale hlavne do kozmetiky!!! Doma som nemala ani obyčajnú špirálu, no a teraz sa neviem dočkať peňazí z brigády a hurá na nákupy! Samozrejme, už viem čo presne si z drogérie a parfumérie odnesiem a s výberom mi veľmi pomohol tvoj blog. Ďakujem !!! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jé to je super velký balíček
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Neviem či sa nájde dievčina, ktorá o výhru nebude mať záujem a tie pravidlá sa mi veľmi pozdávajú :) Je to spravodlivé :)

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasné, zrovna včera jsem koukala v drogerii na nějaké novinky, akorát u nás zdaleka nejsou všechny, takže bych je ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  16. balicek vyzera skvele.. vyskusala som zatial len riasenku..recenzia TU
    Na ostatne vyrobky som velmi zvedava najma na ruz..:)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Tie podmienky si zvolila skvele :) Teším sa na články :)

    LeroseP

    OdpovědětVymazat
  18. Jé tak to je úžasný!!
    horseforevertogether@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. xoxo.L@seznam.cz
    úžasná giveaway

    OdpovědětVymazat
  20. Ta fialová řasenka je boží, mylsím že essence si dost polepšila :)
    itscarolinem@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. konecne trochu spravedliva giveaway:) novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Z novinek jsem zatím vůbec nic nevyzkoušela. Jinak skvělý nápad na soutěž.
    minarovazanta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Škoda, že u nás mají jenom jeden stojan s Essence a těch novinek je tam jenom pár. Budu muset zajet do nějakýho většího města a omrknout tam celou tu kolekci :o)

    makeupbysisy@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Upřímně přijde mi to jako hromádka šuntů (braků)Nehledě na to, že žádný výrobek neoplývá přílišnou kvalitou. už nikdy v životě bych si od nich nic nekoupila. Ted se díkybohu pohybuju v jiných kategoriích kosmetiky.

    OdpovědětVymazat
  25. Pekne:) rada se zapojim.
    Amelias@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Pekne:) rada se zapojim.
    Amelias@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. na tie nové rúže som strašne zvedavá:) michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Ta rtěnka vypadá suprově! :)
    Kudrnovarenata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Váu skvelý balíček a spravodlivé pravidlá :)

    uharcekovav@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. z novinek od Essence mám zatím jenom jednu dlohotrvající rtěnku v odstínu 9, je to opravdu krásná fialová :) sice opravdu není dlouhotrvající, ale za tu cenu je naprosto parádní :)
    třeba se na mě usměje štěstí a budu moct vyzkoušet i další novinky :)

    OdpovědětVymazat
  31. Giveaway je super :), kolodziejova.l@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. essence je super značka
    ladysaj.n1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. ten ruz ma laka..essence mam celkom rada, za tu cenu primerana kvalita...

    OdpovědětVymazat
  34. spravedlivé podmínky.

    stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Krásná barva rtěnky... :) už jsem přemýšlela, že si ji pořídím
    LuLu

    OdpovědětVymazat
  36. výhra je fakt skvělá! :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. V případě výhry nemám se zrecenzováním problém :)
    langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Som pravidelny "ctenar" :) Len teda asi tolko nekomentujem :D
    labudova.kukdong@gmail.com
    Sledujem ako Zuzana Labudova, komenty Armen :)

    OdpovědětVymazat
  39. Essence mam rada, chci se zeptat superheroes je nějaka plánovaná limitka? Dík

    sk8jtacka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. je to fajn nápad chtít po výherci nějaký názor na výrobky :-)
    dasaa382@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Tak tohle je skvělá soutěž, taková spravedlivá.:)

    OdpovědětVymazat
  42. Zajímavý způsob soutěže, alespoň je to zase trošku něco jiného. Moc se mi líbí rtěnka a tvářenka. Rendy, znáš tuhle kosmetiku: http://adeledblog.blogspot.cz/2013/09/nahlednuti-do-drogerie.html?

    OdpovědětVymazat
  43. Pěkné ceny :) marcakova.radka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. splnené :)
    sledujem cez bloglovin aj GFC :)
    tims.sobotova@gmai.com

    OdpovědětVymazat
  45. to je super bohatá výhra :) třeba se mi poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  46. dobrý nápad jak donutit aby se holky projevila a aby sis z těch komentářu mohla něco vzít hodně lidí si článek přečte a nic nenapíše ( včetně mne) :D ale tak se poučím tedy :)
    trezinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Jé, to je hezký balíček :-)
    kristine.polakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Super nápad :) mlateckm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Čtu pravidelně, ale moc nekomentuju....se polepším :-)

    ammalka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  50. tu je moj e-mail - bacovak@centrum.sk - a ak vyhrám pridám aj recenziu :)))

    OdpovědětVymazat
  51. Skvělý nápad! :)
    email: Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  52. Jé, to je skvělí :) tvůj blog mám moc ráda, čtu každý článek i v rychlosti :) A ta sada vypadá moc dobře :)

    secretofpink@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Tebe sleduji opravdu dlouho a co se novinek týče určitě chci některé vyzkoušet až k nám do drogérky dorazí. Systém soutěže si vymyslela opravdu zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  54. Sleduju tvůj blog každý den, je skvělý:)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Tak to je uplne super súťaž :)
    2kikina235@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  56. Super nápad a novinky určitě za vyzkoušení stojí! :)

    OdpovědětVymazat
  57. Jé skvělé ceny!
    lolamd@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. úžasný ceny.. tvoje čtenářka jsem už delší dobu.. :)

    nikola.zm@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. To jsou dobré podmínky :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. To je skvělá výhra, chci soutěžit :)

    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Sleduji jako El
    eliota@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Já komentuji pravidelně i bez GA, líbí se mi forma GA.
    Evca.Eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Dobrý nápad na ukázání opravdových čtenářek. :)
    Přemýšlím, co by mi udělalo největší radost... :D
    zuzlik.zuzla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Podle mě je tohle lepší než klasická giveaway! :)
    Ta rtěnka vypadá skvěle <3
    styleinheart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Sleduju tě už delší dobu :) Tvé články mám moc ráda!
    Novinky od Essence bych ráda vyzkoušela a kdybych vyhrála, tak ti určitě napíšu nějakou zpětnou vazbu :)

    kubatova-lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. dobře promyšlená giveway :)
    mindina@email.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Moc pěkná soutěž :))
    janca.necin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Fajn nápad :)
    simska22seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Páni štědrá bloggerka se málokdy vidí:**
    ell-e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. super systém soutěže :)
    laidy007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Balíček vypadá skvěle, sama jsem si chtěla vyzkoušet nějakou novinky, no a najednou toto! :D Štěstí trochu zabralo jak jde vidět :)
    kohoutova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Já jsem si nedávno koupila tu novou rtěnku a jsem z ní opravdu nadšená! Za tu cenu opravdu super! :)

    OdpovědětVymazat
  73. Super soutěž!♥
    kattydiamondcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Ja čítam pravidelne už minimálne rok, ale moc nekomentujem. :/ Ale tak pravidlá sú pravidlá. :D
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Čtu pravidelně, ale nekomentuju.. Mě to prostě nebaví psát, ale za takové ceny se donutím :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Strašně moc bych chtěla všechny věci vyzkoušet! super výhra :))

    kajisssek.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Paradni balicek :) Ja te sice ctu (chodim na blog, nekdy neni noveho co cist :D ) kazdy den, ale komentare nezanechavam, tak ted se o to aspon pokusim :D



    cosmodivka (at) seznam. cz

    OdpovědětVymazat
  78. Jůů super věcičky :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Tak na ty novinky od essence se těším. Doufám, že zlepšili i kvalitu.
    e-mail: denisatichavska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. To vypadá zajímavě,ikdyž na novinky od Essence jsem celkem zanevřela,ráda bych vyzkoušela ty třpytky,rtěnku a linky.
    onelookinstyle@email.cz

    OdpovědětVymazat
  81. tie novinky vyzerajú naozaj skvelo :)

    OdpovědětVymazat
  82. krásné ceny!:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  83. jéé ty se máš,že dostáváš takové krásné věcičky:))
    anetys13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Skvělej nápad a super giveaway :)
    whitedog1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Skvělá giveaway. :)

    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. tento nápad s komentáři mi přijde opravdu super.. Hodně lidí dá "sledovat" jen kvůli soutěži a pak už na blog ani nevkročí, nebo rovnou sledování zruší..
    12simina34@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Tvůj blog čtu chvili ale pravidelně, moc nekomentuji, ale asi to budu muset napravit :-)
    borisova.veronika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Celkom pekny balicek, najma farebne. Na to ze je to essence :)

    OdpovědětVymazat
  89. Konečně nějaký smysluplný pravidla!!

    OdpovědětVymazat
  90. Navštěvuju tě pravidelně, protože vím, že u tebe vždy najdu nový článek, který mě zaujme :)

    kaca.vyslouzilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Krásný balíček a sympatická pravidla, za mě palec hore! :)

    OdpovědětVymazat
  92. natinka.rumlenova@email.cz Ty nové obaly od rtěnek jsou super! :O :)

    OdpovědětVymazat
  93. paradna giveaway:-)
    patoprsta.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Moc pěkné věcičky :) Ráda si zasoutěžím :)
    BajunkaPechacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Líbí se mi tvé férové podmínky, které jsou spravedlivé pro tvé čtenáře. A balíček je opravdu exkluzivní!:) Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Na tuhle soutěž jsem čekala několik týdnů.
    Sledovala jsem všechny moje nejoblíbenější blogerky a ejhle zrovna moje nej nej nej oblíběnější blogerka tuto soutěž udělala !! :))))
    Takže ti moooc děkuju za tuto soutěž.
    Přes GFC tě samozřejmě sleduju jako Petra Klimova
    email : klimovakat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. pěkné dárečky :)

    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. mysunnypineapple@gmail.com
    Ty věcičky na nehty bych ráda zkusila. :)

    OdpovědětVymazat
  99. splnené :) alenkakrivosudska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Strašne skvelé ceny !
    katusicek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Krásná soutěž a určitě se budu těšit na další :)

    ZeldaMartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Krásné ceny
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. teda to je výhra! Už jsou Vánoce? :D
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Pěkná soutěž! :)
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Moc povedená soutěž! :-) Už se těším až budou všechny essence novinky v prodeji.. na některé jsem zatím nenarazila :-)

    OdpovědětVymazat
  106. Pěkná výhra :) Už jsem novinky od Essence okukovala, hlavně ty dlouhotrvající rtěnky :)

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Ten systém je fajn :)
    sleduji jako Lucy Enne
    luciath483@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Hezký den :-)

    KataTTT@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Takovej balík! :)

    thecompanylife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. krásné věcičky :) Jasminna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Krásná soutěž! To je od tebe pěkné, že se podělíš:-)
    evamickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Moc hezká soutěž o zajímavé produkty :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Jsem moc zvědavá na rtěnku, snad se essence polepšili..:)Paja.Barosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. skvělá giveaway! :)
    tcd-hanny@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Krásné ceny, na nové essence produkty jsem zvědavá :)
    fairy.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Ja by som rada vyskúšala tú maskaru Lash mania reloaded, akurát som na ňu čítala krátku recenziu a celkom ma zaujala. Z noviniek som vyskúšala svoj úplne prvý Essence rúž, z ktorého som nadšená!!! Aj tie nové balzamo-lesky sú veľmi fajn.
    Sledujem ťa cez GFC.
    aknelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Pěkně uspořádáná GA. Já čtu, ale příliš nekomentuju:)
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Super GA!:)
    do komentářů nepíšu moc často, ale články čtu pravidelně!
    janicka.ondraskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. U nás ty novinky ještě nemají :/
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Čtu v práci po ránu pravidelně každý den, komentáře flákám, to přiznávám.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Sleduji i přes bloglovin. můj email je sukova.misa@gmail.com

    Tyto novinky od esence by mně celkem zajímaly, myslím si že udělali už trošku krok dopředu.

    OdpovědětVymazat
  122. Jéé, já jsem nikde neviděla tu SuperHeroes kolekci, copak to je?:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Tak to jsem u nás ještě neviděla, budu muset naběhnout do drogérky a okouknout to :-)

    lamblamb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Skvelá giveaway :)

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Tak si ještě malinko zvýším šanci :)
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Super způsob na vybrání výherce :)
    martina@karbusicka.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Essence kosmetiku mám celkem ráda, ale vyzkoušela jsem zatím jen, linky, tužky na oči, pudr, štetce a rtěnky...tak by bylo fajn zkusit něco nového :)

    terka.ud@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. super nápad :) pekný balíček :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  129. Pěkné ceny, tu rtěnku mám-je perfektní;)

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)