úterý 24. září 2013

Retro řasenka a stíny od Rimmelu + novinky

Není to tak dlouho, co Rimmel představil zářivě zelenou řasenku Scandaleyes Lycra Flex (KLIK) a je tu s další novinkou. Nová řasenka se jmenuje Retro Glam a slibuje návrat do 60.let. A nová není jenom řasenka, ale i tekuté oční stíny Scandaleyes. Jinak Rimmel v poslední době uvedl na náš trh několik novinek, takže je máte ve zkratce na konci článku :)



Scandaleyes retro Glam (12ml) - cena 189 Kč - koupíte v drogeriích

Obal řasenky se mi tedy osobně líbí mnohem víc, než u její svítivě zelené předchůdkyně. Jestli ten někomu vadil, tak tentokrát může být v klidu. Černo-bílá kombinace je klasika a mě nijak nevadí. Kartáček je klasický, ve tvaru přesýpacích hodin. Výrobce slibuje, že řasenka vytvoří neuvěřitelný objem a skandální vějíř řas. Kartáček je navržen tak, aby zachytil i ty nejjemnější řasy. Na můj vkus je kartáček trochu moc masivní. Kdyby byl tak poloviční, vyhovoval by mi víc. Ani jeho tvar mi úplně nesedí a docela chvíli mi trvalo, než jsem se ho naučila používat. Celkem obtížně se s ním líčí řasy ve vnějším koutku a mám problém s jejich slepováním. Ani tvar přesýpacích hodin neumím dostatečně ocenit, protože mi prostě nevyhovuje. Nevím, mám pocit, že trvá delší dobu, než řasy rovnoměrně nalíčím a celkově mi líčení s touto řasenkou přijde takové zdlouhavé. Jinak řasenka nežmolkuje, neopadává pod oči a kupodivu se během dne ani nijak nerozmazává. Ale sama bych si jí znovu nekoupila a její zelená kolegyně mě osobně vyhovuje víc. Pro mé kratší a řídké řasy není kartáček vhodný, ale pro někoho, kdo má od přírody husté a dlouhé řasy bude asi vhodnější.





Díky poměrně masivnímu kartáčku mám problém nalíčit hlavně řasy u vnějšího koutku a řasenka mi je strašně slepuje.



Scandaleyes Shadow paint - 129 Kč - koupíte v drogeriích

Nové multi-dimenzionální krémové oční stíny mi dorazily v odstínu 005 Golden Bronze. Myslím, že název celkem věrohodně popisuje jejich odstín. Není to taková ta žlutá zlatá, ale bronzová zlatá, rozumíme si, jo? :) Na krémové stíny mě moc neužije, zvlášť na tyhle se štětečkovými aplikátory, takže nemám takové srovnání, jako v jiných případech. Musím uznat, že pigmentované jsou stíny opravdu skvěle. Když je nanášíte na oko, tak se nestane, že by se vám rozmazávaly a barva se nanášela nerovnoměrně. Dokonce suprově drží a jen tak něco s nimi nehne. Vydržely i zkoušku vodou a vážně se ani nehly. Nemá cenu je hanit jen proto, že nemám krémové stíny ráda :) Jsou vážně dobré, ale já nemám ráda ten studený pocit na víčku, když se stíny nanáší. Pokud máte krémové stíny rády, tak tyhle v drogerii určitě vyzkoušejte. Aplikátor je celkem fajn, protože je houbička úzká a nijak zkosená a stíny se dobře nanáší. Pokud je chcete nějak rozmazat, je třeba pracovat svižně, protože rychle zasychají a pak s nimi nehnete :)




U nás budou dostupné tyto odstíny:

#011 Mercury Silver
#002 Slate Grey
#005 Golden Bronze
#006 Rich Russet
#014 Manganese Purple







Podívejte, jak tyto stíny miluje má oblíbená blogerka Lily Pebbles. Označila je za nej 10 věcí, které seženete do 10 liber :)





Rimmel kromě nové řasenky a krémových stínů představil i další novinky:

Tužky na oči Scandaleyes Shadow stick (o tužce jsem vám psala zde)





(web)


Laky na nehty Star dust s pískovým efektem (mrkněte na fotky třeba zde)





(web)


Make-up Stay matte (psala o něm Ája např.zde)






(web)


Fix na oči Scandaleyes Thick&Thin






(web)


Konečně se k nám dostaly i matné rtěnky z řady Kate (psala jsem vám o nich zde)





(web)


Které z novinek se vám nejvíce líbí? Už jste si některou z nich koupily nebo to plánujete? :)



PS: děkuji zastoupení Rimmel za poskytnutí produktů k recenzi


41 komentářů:

  1. Rasenka vypada dobre. Zaujaly me i tuzky a stiny.

    OdpovědětVymazat
  2. já plánuji rtěnky na 100%, takže je 8 odstínů u nás, tak jak máš na fotce?

    OdpovědětVymazat
  3. líbí se mi ty stíny a také laky vypadají hodně dobře

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Stíny se mi líbí nejvíc, mají krásné barvy!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Violets: přidala jsem foto rtěnek, když jsem je fotila v drogerii :) Podle všeho by jich tedy mělo být 8 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si určitě plánuji koupit matnou rtěnku, bohužel u nás v drogérii neměli testery - tak si musím počkat.

    R.

    ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. musim rict, ze ty tuzky na oci me zaujaly. na ty urcite mrknu. Diky!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, díky za další super článek =o)

    Mně osobně nevyhovovala ani oranžová Scandalka ani zelená, ten kartáček je na moje oči skutečně jak já říkám kravskej! Ale co mi fakt láká jsou krémový stíny, dřív jsem je nesnášela, ale našla jsem si k nim cestu a koupím si je :-) jen mám dilema s odstínem, takže asi všechny a bude to...

    OdpovědětVymazat
  9. na novinky od Rimmelu mam podobny nazor.. riasenka mi vyhovuje, ale zlepuje mi riasy..mozes si pozriet recenziu TU. Dalej kremove tiene, mam rovnaky odtien ako ty :) dlho vydrzia, su skvele pigmentovane, ale az tak strasne rada nemam kremove tiene... Licenie a recenzu s nimi si mozes mrknut TU

    OdpovědětVymazat
  10. s recenzí s tebou naprosto souhlasím, jen asi stíny moc nepoužiji, protože mi přišly fialové a nějak se s touhle barvou na očích neumím vyrovnat :)
    a prosím, v jaké drogérii jsi viděla ty nové RL rtěnky? já jsem si tedy předevčírem objednala nějaké odstíny na Asosu, protože tam byla akce, ale jak se znám, u dvou odstínů nezůstanu...:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Stíny mě zaujaly, líbily by se mi ve fialové. Akorát s těmi tekutými moc neumím. Řasenka vypadá zajímavě a rtěnky mají moc pěkné odstíny. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám te´d nějaké rtěnkové období, takže minimálně do těch krasavic Kate půjdu :). Omrknu i ty tekuté stíny, taky sice nemusím krémovky, ale na léto by se mohly hodit.

    OdpovědětVymazat
  13. Mikinka: moc děkuju, jsem ráda, že se ti líbí :)

    Dorota: určitě mrknu :)

    Tereza: mě by fialová teda nevadila vůbec :) Ale jsem ráda, že se s někým shodnu :) Rtěnky jsem viděla v Rossmannu na Křižíkově v Kladně :) Já je dřív taky objednala z Asosu, takže jsem je teď v drogerii spíš minula obloukem a už pro mě nejsou tak zajímavé :)

    Brunwen: já ty tekuté taky moc nemusím, přijdou mi obecně takové složitě aplikovatelné, takže dávám přednost pudrovým :)

    OdpovědětVymazat
  14. tie ruze musim mat! su uzasne..dufam,ze uz sa u nas predavaju :/ uz len na pohlad som sa do nich zamilovala <3

    OdpovědětVymazat
  15. Tato kolekcia ma popravde az tak nezaujala, najviac snad tie ruze. ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Řasenku od Rimmelu jsem neměla už ani nepamatuju, momentálně mne nejvíce baví jejich laky na nehty, i když tahle mne celkem zaujala a svým obalem. Ale ještě víc se mi líbí ten fix, bojím se totiž tekutých linek a podobný fix už jsem dřív měla a byl fajn :)

    OdpovědětVymazat
  17. No hodně se mi líbí vše, ale co si plánuji určitě koupit jsou ty rtěnky, laky na nehty a oční stín v tužce.. :)

    http://fashiondrug1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Určitě vyzkouším rtěnky; moc se mi líbí stíny, tekuté mám dokonce raději než pudrové, ale barvy jsou na mě bohužel moc výrazné.

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Hodně věcí mě láká, tak asi napíšu Ježíškovi.

    OdpovědětVymazat
  20. Už jsem pořídila rtěnku :) Jinak krémové stíny taky nemusím, nikdy se mi to nepodaří pořádně rozmazat. Leda jako podklad.

    OdpovědětVymazat
  21. Jéé, moc se mi líbí laky na nehty Star Dust, hlavně světle růžový a fialový odstín, světle růžový si zařadím do whistlistu :)
    Z rtěnek Kate bych brala odstíny 101, 102 a 105 :3 Ale všechny jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  22. Táto kolekcia ktorá k nám prišla ma vážne zaujala a už neviem dočkať hlavne na rúže :) Ale všetko vyzerá tak super,mohla si dať fotku ako vyzerajú tie tiene na očiach :)

    OdpovědětVymazat
  23. Zaujaly mě ty stíny, laky a pak samozřejmě rtěnky! Nejsem sice moc rtěnková, ale celkem mě překvapilo, že k nám vůbec dorazily :) Minimálně se na ně mrknu v drogerii :)

    OdpovědětVymazat
  24. Stardust laky vypadají pěkně, zase trochu jiné odstíny než Gabriela Salvete. A alespoň jednu "matnou Kate" taky musím mít. Ještě by mohli dodat nude tužku na oči Scandaleyes, teď jsem jí po shlédnutí videa objednala na Asosu:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Tyhle kartáčky ve tvaru přesýpacích hodin taky nemám ráda.. Krajní řasy s tím opravdu nejdou.. A takovýhle "mokrých" stínů se bojím. Zkoušela jsem jen jednou jedny a otekly mi strašně oči :-D a je to fakt nepříjemný pocit na oku..

    Fczelkamaya

    OdpovědětVymazat
  26. Zaujaly mne nejvíce rtěnky a tekuté stíny, ty mne fakt lákají hodně :). Na řasenku jsem se někde dívala, ale z velikosti i tvaru kartáčku jsem usoudila, že to asi nebude žádná velká "hitparáda". Fakt super mi připadá ten make-up. A z non-Rimmel novinek jsem si pořídila novou rtěnku od Essence, za 59,-, která je hodně podobná recepturou na "Mossku", zřejmě asi i snaha o "kopii" a musím říct, že za 6 pětek vůbec není špatná! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Už se těším, až ty stíny budu mít na očích! Ty tmavě fialové jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  28. Já nevím proč, ale obal té řasenky mě vůbec neoslovil :) A odstín těch stínů vypadá dobře, ale pro mě krémovky taky nejsou :)
    Ale musím se v drogerii podívat na rtěnky a laky, nutně :D

    OdpovědětVymazat
  29. Já asi nejvíc sháním tu matnou rtěnku, ostatní novinky mě moc nezaujaly. Ale po přečtění článku se mrknu na ty stíny.

    OdpovědětVymazat
  30. Ty jsou krásné škoda že jsou tak drahé :'((

    OdpovědětVymazat
  31. Ty novinky jsou bomba :)) Mám ten lak na nehty a je to super podzimní barvička :))) 005 Total Eclipse

    OdpovědětVymazat
  32. Sakriš, ty novinky vypadají slibně.. asi začnu šetřit na tu matnou rtěnku :D a to jsem se zřekla nakupování jakýkoliv dekorativky, mám doma všechno, co potřebuju, ale tohle u mě nesmí chybět :D

    OdpovědětVymazat
  33. Je bezva, že jsou matné Kate konečně tady. Normální Kate mám moc ráda a na matné se těším, až je vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ta řasenka prý je nic moc .. ale ty tekuté stíny jsou absolutně skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  35. jsem nadšená z těch rtěnek, že k nám konečně dorazily :))

    OdpovědětVymazat
  36. Mně se hrozně líbí laky, na ty stíny čtu samou chválu, ale zrovna to jsou takové odstíny, že úplně nevím, jestli bych nějaký z nich dokázala nosit, možná ten hnědý :).

    OdpovědětVymazat
  37. Dnes jsem poprvé viděla rtěnky Kate matné, ale mrzí mě, že není více odstínů, třeba nějaký tmavý "podzimní"..;)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)