pondělí 16. září 2013

Představení rtěnek a lesků Caresse

Jak jsem slibovala včera, dnešní článek je tak trochu pokračování toho včerejšího. O víkendu jsem se sešla s jinýma blogerkama na akci L´Orealu, kde se prezentovaly novinky - rtěnky a lesky Caresse. Jsme sice jedni z posledních, u kterých se tyto novinky objevily, ale buďme rádi, že tu už jsou :) O novinkách se víc rozepíšu někdy příště v samostatném článku (ať vás dneska neunudím spoustou textu) a dneska se zmíním spíš o akci samotné :)


Sešly jsme se v příjemné italské restauraci, kde byla zároveň i backstage pro vizážisty L´oreal, kteří líčili modelky a moderátory pro Marianne Lounge, která byla hned vedle. Jsem moc ráda, že jsem po nějaké době potkala zase Klárku, Léňu, Evu a nově Anetku. Na chvíli se k nám připojily i holky z blogesrobes blogu, ale ty pak spěchaly na fashion week, tak neměly tolik času. Bylo to opravdu milé odpoledne plné kosmetiky a povídání :)




Na fotce můžete vidět i novou micelárku L´Oreal, o které jsem doteď vůbec nevěděla :)




Nové rtěnky Caresse. Mám i nějaké pro vás, takže je někdo z vás bude moci vyzkoušet :)




Růžový ubrus a růžové rtěnky nejdou moc k sobě :)




I make-upy True Match prošly malou inovací



Anet s Klárkou





Později jsme se přesunuly do Marianne Lounge a poslechly si vystoupení Ivy Frühlingové a porozhlédly se kolem. Čekalo nás česání a lakování nehtů. Kdokoliv, kdo přišel do Marianne Lounge se mohl nechat nalíčit, učesat nebo si nechat nalakovat nehty. Zájem byl opravdu veliký a slečny se prý někdy i praly o to, aby je někdo učesal nebo namaloval :) 





Ve stanu bylo trochu lepší světlo, tak jsem vám vyfotila všechny odstíny rtěnek i lesků








Focení s Ivou a poté i s Míšou Maurerovou









Po akci jsme s holkama zašly ještě na Mystery drinky a pak už jsme se odebraly na přilehlé Příkopy, kde jsme až do pozdního večera vedly (nejen) kosmetické debaty :) 




Moc děkuji holkám za příjemné odpoledne a L´Orealu za pozvání. Bylo to tak příjemné odpoledne, že jsem ani nestihla dorazit na fashion week akci, na kterou jsem byla také pozvaná. I když je to možná lepší, protože když jsem četla, co si někdo dovolí říct Petře z Lovely Hair a nebojí se veřejně útočit na její silonky k šatům, tak je asi lepší se fashion akcím vyhýbat, protože bůhví, co by si kdo našel na mě :)

Jak jste si víkend užily vy? Navštívily jste Marianne Lounge a nechaly se nalíčit nebo učesat? A co říkáte novým leskům a rtěnkám Caresse? :)

77 komentářů:

  1. To musela byt paradni akce, urco jste si to uzili.
    Rtenky vypadaji dobre :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé i já bych o sebe nechala takhle pečovat a u toho si povídala s bloggerkama :)))
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na tenhle článek jsem se moc těšila, reporty z akcí mě vždycky moc baví a ráda se podívám na fotky novinek a samozřejmě i jídla :) Ty rtěnky mě hodně zaujaly, už jsem je viděla u zahraničních blogerek a jsem ráda, že se k nám konečně dostaly, určitě si nějakou pořídím :) A nevíš, kdy budou v prodeji?

    OdpovědětVymazat
  4. ruze vyzeraju uzasne! krasne farby...
    tie laky na nechty mam snad vo vsetkych odtienoch a nemozem ich vynachvalit..maju super zastrihnuty stetec,paradne sa s nimi pracuje :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy doufám že se brzy zase potkáme ! Ten večer byl moc příjemný, stejně jako celé odpoledne ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je snad poprvé, co mě víc zaujaly lesky než rtěnky :D Ty obaly vypadají skvěle.
    Na Fashion Weeku jsme byla a vzhledem k tomu, že nejsem profláklá bloggerka, tak jsem měla klid a příjemně si popovídla s Petrou z Lovely Hair (ježiš, to jí fakt někdo vyčetl silonky?) a s Petrou Němcovou :)

    OdpovědětVymazat
  7. super fotky, vypadá to na skvělou akci, jsem moc zvědavá na ty rtěnky :) kdy budou v drogérkách?

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, tak to musela být parádní akce :) Pro mne by byla určitě zajímavější než fashion week :)

    OdpovědětVymazat
  9. Akcia vyzerala naozaj super :)
    A odtiene rúžov taktiež nevyzerali najhoršie, 501 a 102 sú naozaj pekné. Ak ich objavím v drogérii, určite aspoň jeden vyskúšam :3

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to muselo být super odpoledne :) Rtěnky a lesky Caresse vypadají úžasně :) Určitě si nějakou barvičku pořídím :)
    kaniova.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Super fotky, musela to byt prijemna akcia a ruze vyzeraju naozaj dobre! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to jako super akce, všechny tak vysmáté:)
    Ty rtěnky se mi hodně, hodně líbí, krásné obaly i odstíny parádní, určitě některé neodolám!!:)

    OdpovědětVymazat
  13. a kdy se maji objevit v drogerii??

    OdpovědětVymazat
  14. Takové akce tak závidím, škoda že se nedělá něco takhle i v Brně aspon :(

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Samé příjemné blogerky!:) hezké fotky

    OdpovědětVymazat
  16. Byl to nejvíce parádní den, v té nejlepší společnosti! Jsem ráda, že jsme se zase shledaly a doufám, že nebude brzy trvat a uvidíme se zase! ;) S Tebou se totiž nejlíp kecá, z těch tvých historek člověk padá :D :) Ještě jednou moc díky! :) Jo a to moje krvavé oko je moc super, fakt! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Lesky ani rtěnky vůbec nepoužívám, ale poslední dobou si říkám, že bych mohla nějakou zkusit :3 Jenže když stojím v drogerii, tak vůbec nevím jakou, jaký odstín a tak, takže se na to zase vykašlu :D Ale třeba jednou..
    Tyjo, takové krásné laky, to mi připomíná, že bych měla udělat něco se svými nehty :D Jste tam všechny moc hezké :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Určitě jste si to užily, závidím tyto akce pro blogerky :)

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadají dokonale, hlavně ty rtěnky, takový nádech luxusu :) A ty laky L'oreal mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to sis parádně užila:-) Novinky vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
  21. OMG, ty rtěnky, už se na ně těším :)

    OdpovědětVymazat
  22. příjemné odpoledne! lesky se mi líbí víc, rtěnky moc nepoužívám a navíc mají strašně krásné obaly!

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné fotky... taková akce se nedá nezávidět :)) Jinak se mi tedy moc moc líbí ty rtěnky. Balení krásné a odstíny také. Už se těším jak je okouknu naživo :0)

    OdpovědětVymazat
  24. Já už se vidím se rtěnkami v odstínech 101, 102, 200 a 501 :D Opravdu moc se mi líbí ^__^
    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Sakra zase další lákadlo :-D ty rtěnky budu muset omrknout! :-D

    OdpovědětVymazat
  26. Ty rtěnky vypadají vážně zajímavě, už jsem o nich někde slyšela a vzbudily ve mě zájem, i když z těch značek z drogérie L'Oreál moc nemusím (jakože není přehnaně drahý, ale myslím, že kvalitou nevyčnívá nad některé jiné značky z drogerie, které jsou podstatně levnější - možná blbý názor, ale mám ho :))

    OdpovědětVymazat
  27. Ok peňaženka zase raz zaplače...ja tie rúže a lesky asi potrebujem všetky:/

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherné obaly i odstíny rtěnek i lesků. Evokují ve mě nádech luxusu. Jsem však zvědavá na cenu. Doufám, že nebude přemrštěná. Celý víkend jsem ujížděla na seriálech :-)
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Na ty rtěnky jsem se moc těšila, jsem ráda, že už je máme taky! :)

    OdpovědětVymazat
  30. já jsem si víkend užila pěkně v posteli s horečkama a kašlem, ten mě bohužel provází i nyní v práci :(

    OdpovědětVymazat
  31. Ooo, tak predsa len dorazia aj k nám, už sa teším na tvoje postrehy!
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  32. To muselo být opravdu fajn odpoledne :) Rtěnky se mi moc líbí, super odstíny, těším se až si je budu moct omrknout na vlastní oči :)

    OdpovědětVymazat
  33. Mila de Illusoire: na jídlo tentokrát nebyl ani moc čas :) Rtěnky byly zajímavější :) Měly se k nám do prodeje dostat už teď někdy. Je možné, že je někde třeba už mají :)

    Lena Čerge: já také děkuji :) Doufám, že zase brzy dáme nějaký sraz :)

    Violets: měly by být k dostání každým dnem. Je možné, že je někde už mají :)


    Nikol M.: to máš štěstí :) Bohužel se silonky kritizují i když mi to hlava nebere a nechápu, že si každý nehledí svého :)

    www.ilovemakeup.cz: no my byly vysmáté celé odpoledne :)

    Aja: měly by se objevit co nejdříve, někde už dost možná budou :)

    Skodulka: já moc děkuji za super odpoledne :)

    OdpovědětVymazat
  34. Teda, to musela být super akce :))

    OdpovědětVymazat
  35. Já jsem tu jednu rtěnku a lesk dostala o kamarádky, co dělá kosmetickou redaktorku v jednom časopisu a jsem jimi moc mile překvapená. Hlavně tím leskem, takže až přijdou do prodeje, určitě si nějakou další pořídím.

    OdpovědětVymazat
  36. Wow tak to vypadá jako luxusní akce :)) a ty rtěnky vypadají bombově, mám už dlouho zálusk na novou rtěnku a nejspíš vyzkouším jednu z těchto :))Zaujal mě odstín 04 a 101.

    kajisssek.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. krásný report, tohle by se mi taky moc líbilo :) škoda, že nemám šanci to zažít..naštěstí máme bloggerky! takže báječný zážitek přes Tebe :)) Těším se, až budou Caresse k dostání :) Zatím jsem na ně bohužel nenarazila:(

    OdpovědětVymazat
  38. Super akcička :) Obaly se mi strašně líbí a na rtěnku už si brousím zoubky .

    OdpovědětVymazat
  39. Moc krasne barvy rtenek :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Tak jsme se taky konečně dočkali, ještě by na náš trh mohli zavést Maybelline Age Rewind korektor a budu prozatím spokojená.

    OdpovědětVymazat
  41. tie rúže su krasne :) a ten cheeky magenta odtien :))

    OdpovědětVymazat
  42. Super report!

    Ačkoli rtěnky moc nemusím, tak odstíny Rose Mademoiselle a Mauve Cherie se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  43. loreal dekorativku vobec nepoznam kedze tie ceny sa mi zdaju premrstene..co sa u nich najviac oplati co sa tyka pomeru cena kvalita?

    carodejka008@post.sk

    OdpovědětVymazat
  44. parádní akce,krásný rtěnky
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. A sakra, další rtěnky :D Odstíny jsou přenádherné, určitě si budu muset nějakou nude koupit, moje oblíbená mi už dochází :) I ta micelárka vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  46. Na Caresse se už moc těším, vypadají nádherně. :) Akce musela být skvělá. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  47. ty rtěnky jsou úžasné, snad brzy budou v drogerii :)

    OdpovědětVymazat
  48. tie lesky aj rúže vyzerajú naozaj lákavo :) zaujal ma na nich hlavne krásny obal :) určite budem po nich pokukovať :)))
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  49. Hezké:)
    Já se nalíčit nenechala, protože jsem o tom teda ani neslyšela :D

    OdpovědětVymazat
  50. Marianne Lounge v Brně bohužel zkrášlování nenabízelo, ale stejně kvůli novému foťáku nebylo na nakupování :) Jinak super novinky, a účast na akci závidím ! :)♥
    GIVEAWAY 2

    OdpovědětVymazat
  51. Podle fotek to muselo být vážně bezva :) Vypadáte všechny tak mile, to je hezký :)
    A ty rtěnky se mi líbí, budu je muset omrknout :D

    OdpovědětVymazat
  52. Všechny rtěnky se mi moc líbí :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  53. Páni, podle fotek to musela být skvělá akce.:) Zaujali mě ty rtěnky, tak jsem zvědavá jaké budou ve skutečnosti až je uvidím v drogerii.:)
    misacek133@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Skvělý report, rtěnky vypadají krásně.
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ty jo, odstíny jsou náherný a design taky!!! A to jsem si nechtěla kupovat už žádnou další rtěnku.;)Mauve Cherie bude moje.

    OdpovědětVymazat
  56. nie tak máju luxusné obaly ale ešte aj odtiene..vedela by si teda vybrať! :)

    OdpovědětVymazat
  57. Je vidět, že jste si to parádně užily! Některé odstíny rtěnek vypadají moc hezky, popřemýšlím o nich. :)

    OdpovědětVymazat
  58. Tie ruze su na mna prilis gycovite (kýč, nemam rada zlate obaly kozmetiky a ak uz, tak na jednoduchom obale. Niekedy je menej viac. Viac ma zaujalo obcerstvenie :D :)

    OdpovědětVymazat
  59. wow, a co z toho sis užila nejvíc? :-)

    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Nedávno jsem začala používat rtěnky, takže ráda zkouším nové a nové odstíny. Tyto vypadají fakt hezky, tak jsem zvědavá jaké budou.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. se mi to zdá nebo odstín 102 je tam dvakrát? Jsou to asi nějaké dvě edice, ne? Vypadají krásně, určitě pro nějakou vyrazím :_) LOrealky jsem kdysi měla a byly moc fajn.

    OdpovědětVymazat
  62. Krásné fotky! Vypadá to na velmi podařenou akci :) Rtěnky vypadají podle obalu opravdu moc hezky :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Ahojda,

    wau! Tak to je výhoda beauty blogerek, že je zvou na takové akce a nám ostatní zbývá jen slintat nad fotkami! =o)

    Vypadalo to tam opravdu krásně a lakování drápků, česání vlasů, jééé! To by se mi taky líbilo!! =o)

    O těch silonkách jsem to taky četla. Přijde mi to, jako boj proti konkurenci... je to smutný, že některé blogerky jsou útočící hyeny =o/

    OdpovědětVymazat
  64. Vypadalo to jako moc fajn akce. Jako ženská, co má ráda blýskavé cetky, se mi samozřejmě lesky a rtěnky líbí minimálně obalem..
    VyroubalovaB@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Moc hezký článek a moc hezké novinky od Lórealu.

    OdpovědětVymazat
  66. Jéé, Klára mi připadá neskutečně sympatická:)

    A ty rtěnky a lesky vypadají hrozně něžně, asi si budu muset nějaké pořídit..

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Ty nove rtenky vypadaji moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  68. Hezké novinky, líbí se mi ty obaly rtěnek, jsem na ně zvědavá :)

    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)