pátek 27. září 2013

Podzimní novinky, které vás nezruinují

Značka S.he patří mezi ty cenově dostupnější drogerkové značky. A vy si často píšete o cenově dostupné produkty, protože spousta z vás ještě stále studuje a nemá tisíce korun, které by mohla utrácet za kosmetiku, takže přesně pro ty z vás je dnešní článek. Tato značka nepatří zrovna k těm, které bych aktivně vyhledávala, ale díky spolupráci s DMkem můžu vyzkoušet i něco, co bych jinak třeba přešla a nezaujalo mě to. Možná to bude dneska trochu delší, ale věřím, že se najde někdo, kdo to třeba ocení :) Všechny produkty, které vidíte, jsou z podzimní kolekce, takže nezoufejte, pokud jste je třeba ještě nepotkaly, určitě se objeví.

Malá technická poznámka: posledních pár dní mi blbne Blogger a nevím proč, ale když nahrávám některé fotky, tak se automaticky nějak ztmaví a vypadá to strašně. Opravdu nevím, čím to může být a budu ráda, když mi dáte vědět, jestli s tím máte taky problém. Doufám, že se tento neduh brzy odstraní nebo mi z toho švihne :) Proto dnes některé fotky chybí. Připravené je mám, ale nejsou použitelné. Hned jak to půjde a tenhle problém se vyřeší, tak je sem doplním.




Jako první tu máme dvojici lesků na rty. Long-lasting a Volume-up lipgloss - oba stojí 74,90 Kč. Balení produktů jsem hodnotila už v předchozím článku (KLIK). Bílý plast prostě nikdy nebude vypadat tak dobře jako ten černý, ale třeba v porovnání s Miss Sporty se mi S.he líbí o dost víc. Minimálně kvůli jednoduchému a čistému vzhledu. Nicméně kosmetika, která připomíná Lego asi nikdy nebude snem dívek a žen. Ale zpět k leskům. Výdrž mi přijde u obou stejná, i když je jeden údajně long-lasting. Lesky mají spíš hutnější, malinko lepivou konzistenci, ale delší výdrž se jim proto nedá upřít. Volume-up na rtech trochu štípe, jako jiné "zvětšující" lesky. Mě osobně to nevadí, naopak se mi to líbí, takže s tím problém nemám. Rty celkem zvětšovat nemusím, myslím, že mi v tomhle ohledu příroda nadělila dost. Nicméně už jen to, že si dáte něco lesklého na pusu, tak docílíte minimálně optického zvětšení, takže je asi jedno, jaký lesk to bude. Long-lasting verze nijak neštípe a přijde mi jinak úplně totožná s druhým leskem. Lesky rty nevysušují a celkově bych je označila jako příjemné. Aplikátor je štětečkový.






217 je světlejší starorůžová barva a 132 vypadá v lahvičce sice trochu vínově, ale na rtech je spíš bezbarvá. Třpytečky na rtech nejsou moc vidět. Ve výsledku se mi líbí víc 132 :)






Světlejší odstín vypadá na fotce fakt blbě. Odlesk světla působí, že je lesk narovnoměrně natřený, tak se za to omlouvám. Je to vážně jen optický klam :)




Rtěnky Magic Colours stojí 69,90 Kč a jejich obal se mi líbí asi úplně nejméně ze všech produktů, co dneska vidíte. Podle mě balení vypadá fakt hrozně lacině. Když jsem viděla poprvé oba odstíny, tak jsem si říkala, že ten červený nebude nic pro mě a ten lososový bude to pravé. No a bylo to úplně jinak. Lososová je hodně decentní, na rtech skoro žádnou barvu ani neuvidíte, spíš jen přirozený lesk. Červená tak řvavá není a ve výsledku je decentní a jemná. Bohužel ale musím říct, že pigmentace rtěnek není celkově nic moc. Rty musím přejet několikrát, než dostanu nějakou barvu a trochu mi vadí i chemická vůně rtěnek. Konzistence je spíš tužší, nic krémového nečekejte. Výdrž také nic extra, přijde mi, že barva se do rtů nijak nevpije a spíš jen "sedí" na povrchu, trochu cuckovatí (ta červená) a při první příležitosti se setře. Za sebe tedy nedoporučuji, protože v drogerii se dají najít mnohem lepší rtěnky.








Kompaktní pudr seženete za 99 Kč. Trochu mě překvapilo, jak je pudr samotný tenoučký. Trochu mi připomíná carpaccio :) Nějak mi není jasné, jak ho tam může být 9g, když je tak tenký a přijde mi zbytečné, že je nad ním ještě centimetr plastového obalu. Ale tak nevadí, někdo tohle vůbec neřeší :) Každopádně pudr trochu víc práší, je opravdu hodně jemný. Pleť zmatní dobře, tak 5-6 vydrží matná v pohodě. Netvoří mi na obličeji mapy, což je super, takže ho můžu hodnotit jako fajn pudr :) Barva je spíš transparentní, odstín pleti neztmaví. Nicméně mého oblíbence od NYC nepřekonal ani cenou ani vlastnostmi, takže znovu bych neměla důvod si ho koupit.




Pudr a jeho boční část



Laky na nehty mě osobně zaujaly asi úplně nejvíce. Jeden koupíte za 59,90kč. Můj favorit a zároveň miláček pro nadcházející podzim je ten boží fialovo-šedý se zlatým odleskem (323). Sklízím s ním úspěch všude možně a zamilovala jsem se do něj na první pohled. Druhý, který se mi též líbí je temně smaragdový odstín (311). I když musím říct, že v lahvičce vypadá o něco lépe, než pak na nehtech.


Červený (329) se mě osobně moc nelíbí. Mám raději jasně červené odstíny a tenhle je takový trochu cihlový s nepatrným zlatým shimmerem a úplně to není můj šálek kávy. To samé tmavě modrý (296), který je pro mě příliš tmavý. Na nehty takového skoro až černé laky vůbec nepoužívám a nelíbí se mi. Podzim nepodzim, ale tmavé laky mě neberou.



Jinak trochu obecně o lacích - nejde je porovnávat hromadně, protože každý je trochu jiný. Spíš záleží na odstínu, protože třeba 323 se lakuje skvěle, rychle schne a skvěle drží, tak 329 třeba schne delší dobu a jeho aplikace je taková složitější. Mám stále pocit, že tvoří nerovnoměrný nános barvy a prostě se mi to nějak nelíbí :) Jinak jsou všechny celkem slušně krycí i v první vrstvě, ale pro dokonalý výsledek to chce spíš dvě vrstvy.






Mono oční stíny koupíte za 39,90Kč. Asi už jste si zvykly, že málokdy pochválím nějaký oční stíny z drogerie a ani v tomto případě jsem z nich neomdlela blahem ale... není to tak špatné. 

Světle růžový (010) je ve skutečnosti spíš stříbrno-růžový a šedo-černý (050) je takový hodně decentní a jeho pigmentace je spíš slabší. Nejlépe ze všech vychází fialový (020), který se mi svou barvou líbí asi nejvíce. Jeho pigmentace není vůbec špatná, stíny mají takovou měkčí texturu, trochu práší, ale dobře se s nimi pracuje. Výdrž s bází je celodenní, ovšem musím podotknout, že barva v průběhu dne trochu ztrácí na intenzitě. Pokud jste zvyklé spíš na dražší značky stínů, tak tyto vás asi na zadek neposadí. Nicméně nejsou špatné a pro někoho, kdo za stíny nechce utrácet horentní sumy, jsou celkem v pohodě. Stíny se navíc dají do sebe zacvakávat jako lego a dají se tak lépe skladovat.










S.he patří v drogeriích asi spíš mezi ty přehlíženější značky, nebo minimálně se o ní nepíše tolik, jako o jiných drogerkových značkách. Někoho možná odrazují lego obaly, ale v případě některých produktů je skoro lepší odhodit předsudky a v drogerii vyzkoušet na vlastní kůži :) Možná narazíte na něco pěkného, co byste si za jiných okolností nekoupily.

Každopádně pro mě jsou z dnešního článku nejoblíbenější určitě fialové stíny, šedo-fialový lak a lesk na rty č.132. Ty podle mě za vyzkoušení určitě stojí :) Naopak rtěnkám se spíš vyhněte.

Zajímá mě váš názor na tuto značku - nakupuje S.he nebo jejich stojany přehlížíte a případně proč? :)


PS: děkuji DM drogerii za poskytnutí produktů k recenzi

46 komentářů:

  1. Aj ked niektore odtiene su pekne, radsej si necham zajst chut. S kozmetikou S.he mam dost mizerne skusenosti, vyskusala som ich, ked sa objavili v DM, ale odvtedy to ide mimo mna.

    OdpovědětVymazat
  2. S.he jsem nekupovala ani jako "malá", když jsem šetřila každou korunu, takže tentokrát mě ani post nenalákal :) Na druhou stranu jsem si to stejně s chutí prohlédla :))

    OdpovědětVymazat
  3. U regálu S.he jsem se nezastavila hodně dlouho. Dekorativku kupuju normálně v drogérce, mám své oblíbence i u nejlevnějších značek jako je Miss Sporty, ale u S.he mně něco odrazuje, asi hlavně ty obaly - masivní plasty, bílá barva, vypadá to lacině a fakt spíš jako lego pro děti :)

    OdpovědětVymazat
  4. Markvitka: naprosto tě chápu :) Většinou jejich stojany přehlížím, ale třeba ten lak mě naprosto uchvátil :) A navíc mi pořád chodí maily, že jako Chanel pěkný, ale že na to slečny nemají a stačí jim Essence nebo Maybelline, tak že by taky někdy chtěly číst o tomhle :) Tak to mají :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja teda S.he tiez obchadzam, od kedy som si od nich kupila riasenku:) a zrejme ani tato kolekcia ma nepresvedci, aby som si nieco kupila. mozno tak ten lak. tiez sa mi paci ten fialovy asi najviac.

    OdpovědětVymazat
  6. Chjo, ty umíš i o takových celkem nezajímavých věcech psát tak, že mám chuť jít plenit regály. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Včera jsem zrovna stála u stojanu a na tyhle monostíny koukala. Shodou náhod stál zato jen zmíněný fialový a perlový :-) Ostatní byly nepříjemně prašné a matné. Vůbec nejhorší je tenhle černý, přišel mi jak hrouda uhlí nacpaná do plastové krabičky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ja sa teda priznam, ze tato znacna ide mimo mna, inak ale pekny clanok, pre mladsie slecny urcite prinosny. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kosmetiku She moc ozkoušenou nemám, strašně se mi nelíbí ty obaly... Ještě za starého balení jsem měla nějaké laky na nehty a jednu tužku na oči, ale ani jedno mě nepřesvědčilo o kvalitě, tak jsem v nákupech věcí od této značky nepokračovala. Nicméně odstín laku 323 vypadá fakt pěkně a jako jediný mne zaujal. :)

    OdpovědětVymazat
  10. stíny vypadají docela obstojně, ten růžový lesk 217 vypadá strašně ošklivě na rtech :( jinak mám dva laky od S-he a jsou skvělé, drží mi skoro pět dní, teda ten jeden určitě, takže je to zřejmě jak všude, kus od kusu.. Nepřehlížím žádný stojan kosmetiky, pokud mě něco zaujme, tak vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  11. Fialovy lak je velmi pekny..aj ked ja by som sa nedonutila kupit asi nic, uz len kvoli tym obalom, ktore ma fakt odpudzuju :D

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. FOTKY!
    Zrovna předevčírem jsem o tom problému s fotkama zjišťovala něco víc, tady je výsledek.
    http://brunwen.blogspot.cz/2013/09/kratky-blogger-tip-zkreslene-fotky.html

    OdpovědětVymazat
  13. Já se musím přiznat, že S-he spíš přehlížím...zaprvé se mi fakt nelíbí ty obaly (maximálně bych to ocenila u těch stínů, které teda můžete do sebe zacvakat a lépe skladovat) a za druhé jsem si od nich koupila dva laky a oba jsou fujky....nekryjí, schnou strašně dlouho...škoda, škoda :-( Barvy se mi celkem líbí....

    OdpovědětVymazat
  14. Stojan S-he přecházím bez povšimnutí, mám trochu averzi na jejich obaly, které se mi nelíbí, bez výjimky. Ten lak, na který pěješ chválu, se mi ale líbí, jinak by mě nic nezaujalo.

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Líbí se mi ty laky, krom červeného bych nepohrdla žádným ;)

    (S kvalitou fotek mám taky problém, blogger ji hrozně žere a kazí.)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky tuhle značku víceméně přehlížím, ale včera mě napadlo kouknout se, jestli nemají bezbarvou konturku, protože ji moc značek nevyrábí a fakt ji měli, tak jsem zvědavá, jaká bude.
    Beauty District

    OdpovědětVymazat
  17. tuhle značku moc nemusím, ale ty laky vypadají suprově

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  18. V balení se mi líbí hlavně růžový stín, ale na ruce mi přijde už moc stříbrný, zato na ruce se mi líbí moc ten fialový, ale sama bych ho asi neunosila. Nicméně se po něm aspoň v drogerii mrknu :))

    OdpovědětVymazat
  19. Kosmetiku S.he moc nekupuji, dříve jsem si nakoupila pár laků a doma mám jedny stíny, jinak si novinek této značky moc nevšímám.

    OdpovědětVymazat
  20. She jde úplně mimo mně a v nejbližší době tuto značku ani objevovat nechystám.
    Jinak co se fotek týče, taky se mi to stalo. Tak jsem místo formátu jpg nahrála png a šlo to normálně.

    OdpovědětVymazat
  21. zase S-he? aach jo :D ale stíny vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  22. Recenze hezká, ale já a s-he to ne... Je to mimo mojí kategorii, ty věci mi prostě přijdou infantilní a ...!
    zůstanu věrná HE

    OdpovědětVymazat
  23. od She jsem kupovala laky na nehty, ale ještě v těch starých obalech ... jakmile je "inovovali", vůbec mě nelákají a nemám ani jeden a myslím, že ani mít nebudu :D každopádně laky měli super, byla jsem s nima spokojená a měla jsem je ráda ... bohužel nevím, jestli se změnou obalu změnili nějak i složení (jako třeba Essence), takže nemůžu posoudit :(

    OdpovědětVymazat
  24. S-he jsem měla ráda, když měla ještě původní obaly, kdysi jsem měla skvělý lesk na rty, a hnědé tekuté oční linky jsem si taky oblíbila. teď už to není, co to bývalo ...

    OdpovědětVymazat
  25. s s-he jsem skončila, protože mi museli strhávat nehet kvůli těm jejich lakům...


    Přihlaš se do giveaway o bižuterii, která brzy končí!

    OdpovědětVymazat
  26. s tím holubím lakem to máme stejně, taky se mi moc líbí;))

    OdpovědětVymazat
  27. Já taky tuhle značku přehlížím, působí na mě až moc obyčejně :D.

    OdpovědětVymazat
  28. Ty stíny vzhledem k ceně vypadají opravdu dobře :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tiez som mala tento problem s bloggerom..fotky boli dake tmave a vykontrastovane..pripomina mi to tvoja foto #217 lip gloss. Dlho som sa s tym hrala, nakoniec pomohlo, ked som novu fotku ulozila vo photoshope sposobom 'save for web and devices' a restartovala blogger.

    Inak s-he moc moc nepouzivam. Kedysi mali celkom v poho blush a mam jeden lak, ktory schnie nekonecne dlho..

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  30. S-he mě nikdy moc nezaulaja ..z levnější kosmetiky si stále vybírám Essence nebo NYC :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Teda upřímně musím říct, že ač nejsem povrchní, tak kosmetiku s takhle ošklivým obalem bych si nikdy nekoupila :D

    OdpovědětVymazat
  32. ja bych chtela videt ty laky nalakovane, ta tva oblibena barva me laka, tak abych vedela, zda mam mamku hnat do DMka:))

    OdpovědětVymazat
  33. A zrovna ty rtěnky se mi moc líbí. Škoda no. Ale jinak už jsem pokukovala po těch lacích na nehty. Vypadají strašně fajně na podzim :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  34. Ty laky mi přijdou šílené :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  35. Ty lesky vypadají tak... fuj :D Musím se přiznat, že jsem snad od she nikdy nic nezkusila... absolutně mě to neláká. Ale rozhodně to není tím, že je to levná drogérková značka, nejsem snob, miluju Cien šampony z Lidlu a sprcháčů od Balei mám tolik, že bych s tím umyla náklaďák... ale she mě nějakým způsobem prostě odpuzuje..

    OdpovědětVymazat
  36. tyto články si určitě každý rád přečte se zvědavostí a zajímavostí ,ale mě S-he přijde jako laciný bílí plast. Neříkám že to nemůžou být kvalitní výrobky ,ale moc slečen se u stojanu nezastaví:) ale produkty vypadají zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  37. ja musim rict, ze me S-he vylozene odpuzuje jejich lacine bile obaly, takze i kdyby meli ten nejlepsi produkt na svete, tak bych si ho pravdepodobne stejne nekoupila. netusim proc mi je tato znacka tak nesympaticka, ale je to tak :)

    OdpovědětVymazat
  38. Značka S-he mě nikdy nelákala a ani tahle limitka mě nepřesvědčila :)

    OdpovědětVymazat
  39. Super článek Rendy :))
    Určitě něco vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  40. Na S-he obvykle moc nekoukám, ale ty fialové stíny mě zaujaly! Okouknu to, třeba mě zaujmou i další věci. A žádná drahá sranda to není, takže třeba i něco vyzkouším. ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Z těch levnějších dávám přednost spíš Essence, she jsem taky dříve kupovala, ale už nějak moc ne :)
    Coffee with milk and two sugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  42. zamlouvaj se mi hlavně ty laky - krásný odstíny.

    OdpovědětVymazat
  43. Stíny i laky vypadají celkem lákavě, ale-mám k té značce celkem averzi, kdysi jsem si kupovala laky S-he, které mi nikdy neusychaly, takže s-he nee.

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)