pátek 20. září 2013

Paletka korektorů Catrice aneb to si nekupujte

Tato korektorová paletka od Catrice je podle mě celkem známá. V drogerii jí seženete do stovky a nejspíš si ze začátku taky jako já řeknete, že za ty peníze to stojí. No, nestojí, to vám tedy povím. Ani za polovinu to nestojí. Vůbec nechápu, kde se berou pochvalné články na tuto paletku, protože mi přijde, že dotyčné asi v ruce nikdy neměly kvalitní korektor, když jim tohle přijde skvělé (to neberte prosím jako urážku, ale jako konstatování). Nevadí, popojedeme k paletce samotné.


Catrice seženete ve vybraných drogeriích a dokonce sem tam i v Tescu. Pro mě byla Catrice vždycky kvalitnější a dospělejší sestrou Essence. Bohužel touto paletkou si u mě ale pověst trochu pokazila. Četla jsem na ní vážně strašně moc chvály a logicky mě lákalo jí vyzkoušet. Teď můžu s čistým svědomím říct, že byl její nákup pěkná blbost.



Balení je plastové, otevírat i zavírat jde zatím dobře. K paletce nejsou žádné aplikátory a ani zrcátko nehledejte. Nejdříve mi přišlo fajn, že máte pohromadě jak zelený korektor (na neutralizaci červených flíčků), tak růžový (na kruhy pod očima) a ještě tři odstíny béžových korektorů. Nicméně můžu říct, že prostřední odstín korektoru je pro mě barevně absolutně nepoužitelný. Takhle tmavá nebudu nikdy a korektor ke konturování ani jiné kamufláži nepoužívám. Úplně nejsvětlejší korektor je zase hodně světlý. Fakt až takový mrtvolný a vyloženě mi sedí jen ten prostřední. Já vím, nemůžu to hodnotit jen podle sebe, někomu jiné odstíny zjevně sedí víc, ale v tom případě pro mě paletka postrádá nějaký hlubší význam. Tester na prodejně nebyl, takže jsem si to dopředu vyzkoušet nemohla. Zelený a růžový korektor jsou barevně v pohodě, zelená už zelenější asi být nemůže :)



A teď bych se ráda dostala k tomu, proč bych tuhle paletku už nikdy nekoupila znovu a zároveň to nikomu dalšímu nedoporučuji. Korektory strašně pleť vysušují. Ale fakt děsně! Po chvíli mám na obličeji doslova mapy a vypadá to děsně! Pod očima to vypadá snad nejhnusněji. Fakt jsem byla zděšená, co za hrůzu se mi to objevilo. Nehledě na to, že kromě vysušení, korektory nic moc nevydrží a po pár hodinách nedokonalosti začnou prosvítat. Růžová taky moc kruhy pod očima nezamaskuje a musím říct, že se víc osvědčil můj oranžový korektor. Pro mě je u této paletky všechno špatně a nevidím na ní nic dobrého. Korektory sice na první pohled vypadají pěkně krémově, i krytí je celkem slušné, ale výsledky děsné. Fakt upřímně nechápu nikoho, kdo tuhle paletku chválí. Neříkám, že musí mít člověk korektory za stovky korun, to vůbec, ale v drogerii najdete v podobné cenové relaci mnohem lepší kousky! 








Složení:




Tahle paletka je pro mě jak noční můra. Vážně to beru jako hodně špatný kup a vyhození peněz. Samozřejmě je to jen můj subjektivní názor a zjevně existují spousty spokojených slečen, ale já jsem prostě nespokojená. Říkám velké NE a této paletce se vyhněte. Paletku jsem nechávala vyzkoušet i kamarádce a měla na ní stejný názor jako já, takže minimálně dva odpůrci mezi námi jsou. Zajímá mě, kolik nás takových bude :)

Budu ráda za vaše názory, pokud máte s paletkou zkušenost :)

93 komentářů:

  1. NAPROSTO souhlasim . Koupila jsem ji prave po precteni pochvalnych recenzi, ale osobne mi vubec nesedla! Predala jsem ji na test sestre a ani te nesedla. Letela do kose.... :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto paletku som si kupila na zaklade mnohych kladnych recenzii a mam na nu podobny nazor ako ty, nikdy viac!

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím. Dlouho jsem na ni četla a slyšela chvály a tak jsem ji jela jednou konečně omrknout. Pro mě také jeden odstín totálně nepoužitelný a na ruce mi to dělalo běsy. Věděla jsem, že konzistence mi nesedne, tak jsem ji tam nechala.
    Každopádně já nemám tyhle paletky moc ráda, většinou bych v nich nějaké odstíny nevyužila, množství je také titěrné. Radši si koupím pořádné balení normálního korektoru v různých odstínech :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já osobně korektory nepoužívám, ale mám doma na foto make-up takovou menší paletku od Oriflame, ale nepoužívám ji, přijde mi k ničemu, ale možná to je tim, že s korektorama prostě neumim. To radši vše zamaskuju Dermacolem make-up cover, když má modelka špatnou pleť :D

    OdpovědětVymazat
  5. Na Olomoucku nemůžu Catrice sehnat,ale vidím že jsem o nic nepřišla

    OdpovědětVymazat
  6. A já pořád váhala, jestli si jí mám koupit.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem váhala mezi tímhle a tím od Dermacolu a nakonec vyhrál Dermacol (a nejen kvůli bonusu ve formě rozjasňovače - recenzi mám na blogu, kdyby se chtěl někdo mrknout). Jsem tedy ráda, že jsem zvolila tu lepší z možností :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Paletku jsem měla také a mám na ní podobný názor. Vypotřebovala jsem jen prostřední odstín béžové, kterým jsem byla schopná zakrývat maximálně pupínky, kde je vysušení potřeba. Růžový korektor mi nejdříve přišel fajn, nakonec jsem ale zjistila, že mnohem lepší službu mi udělá samotný BB cream, který drží i vypadá lépe. Zelený odstín jsem nikdy nepoužila, protože na zarudlosti netrpím. 100 za jeden vypotřebovaný kalíšek nic moc korektoru bůhvíjaký kauf není, no...

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jsme vážně ráda, že jsem za tuhle paletku nakonec peníze nevyhodila! (odradilo mě, že by mi seděl jen nejsvětlejší odstín tělového korektoru a ty zbylé dva by jen zabíraly místo) Už tak mám pleť suchou dost. Já nevím, ale u korektorů dávám přednost highendovým, jsou pro mě ve stejné kategorii jako make-upy a tónováky. Ale to asi hlavně proto, že opravdu všechny drogérkové - kromě roll-onu od Garnier - vysušovaly.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty hele já nevím...je pravda, že vlastně první tři korektory zleva nepoužívám vůbec, ale ten nejsvětlejší mi ohromě vyhovuje na kruhy pod očima a mapy nedělá...asi je to hodně o pleti, těžko říct:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za recenzi, konečně vím s klidným svědomím, že si ji kupovat nebudu ani náhodou. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jupí - jsem ráda, že jsem si ho nekoupila - držela jsem ho před týdnem v ruce - kdy jsem skákala radostí, když jsem konečně objevila stojan Catrice.

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. ja som prekvapena! nozaj..lebo tolko pozitivnych recenzii na nu som videla a zrazu prides ty a..ale som rada,dakujem :) aspon uz po nej budem pokukovat v drogerii :)

    OdpovědětVymazat
  14. Po všem tom vychvalování jsem se taky nechala napálit... moc dlouho u mne nepobyla...

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem ji teda nezkoušela, a ani asi nezkusím, podle toho co píšeš. :D Ty tři béžové odstíny jsou tam asi na to, aby si každá vybrala jeden, pochybuju, že by výrobce počítal s tím, že zákaznice využije všechny. I na zadním obalu je popis "béžová - růžová - zelená".

    OdpovědětVymazat
  16. To jsi mě tedymoc nepotěšila :-) Anebo možná spíš zúžila výběr, protože po podobné paletce za rozumnou cenu se už nějakou dobu rozhlížím a ne si vybrat..
    Vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. no nevim není sice nic extra jenže ja těch nedokonalostí zase tolik nemam , pupinek se objeví jednou za 100 let kruhy pod očima taky.... ale že by mi dělala nějaký mapy a vysušovala ... to řict nemužu asi jak u koho a podotýkám že mam hodně suchou pleť

    OdpovědětVymazat
  18. Hm, ja by som si ju teda asi aj tak nekupila a po tvojej recenzii uz vobec nie. ;)

    OdpovědětVymazat
  19. nesouhlasím. ty barevné nepoužívám, ale ty béžové používám ráda, pod očima nevysušují a ten tmavý jsem za léto skoro vypotřebovala :) sto lidí, sto chutí...

    OdpovědětVymazat
  20. tiež som premýšlala nad tou paletkou...dikes za recenziu..Viete odporučiť nejakú lepšiu náhradu ? :o)

    OdpovědětVymazat
  21. Skvělá recenze! :)) Dlouho jsem přemýšlela, jestli si paletku pořídit nebo ne, protože někteří ji opravdu chválí. Možná to bude typem pleti, nevím :( Já mám pleť suchou dost, takže mě by nejspíš paletka nevyhovovala...Teď už vím, že do ní nepůjdu :)
    kaniova.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem nevyzkoušela, zatím jsem hltala obdivné recenze.. Někde jsem dokonce četla, jak je výborný na sušší oční okolí. Co člověk, to názor. Sama si ji asi nepořídím, obzvlášť při mojí spotřebě jednoho balení za dva roky..

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. ja som ju kedysi mala a bola som s nou spokojna, ale odvtedy som vyskusala X krat lepsie korektory a asi by nebola recenzia taka dobra ako pred vyse 2 rokmi...

    OdpovědětVymazat
  24. aj ja mam tuto paletu, mam nedobru plet a mozem povedat, ze ta zelena nie je vobec dobra.. omnoho viac sa mi osvedcila paleta od Dermacolu a najradsej mam z ebay, kde je 15 korektorov za skvelu cenu. Inak mi korektory mapy nerobili, aj ked raz som naniesla aj ruzovy a ten mi viac vysusoval miesta pod ocami... uz 2 x by som si ju nekupila...

    OdpovědětVymazat
  25. Sice jsou si jí nekoupila, ale už vím že ani nekoupím

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ja osobne mám mastný typ pleti a preto som si myslela, že mi táto textúra nebude vyhovovať. Práve naopak. Môžem potvrdiť, že vysušujem, ale na svojej pleti to len oceňujem. Každopádne textúra je veľmi ťažká a cítim sa akoby som mala na tvári omietku. Kúpou sklamaná síce nie som, ale tiež by som si ju znova nekúpila.

    OdpovědětVymazat
  27. Chtěla jsem si ji koupit cca před 2 týdny, naštěstí ji měli vyprodanou. Tak jsem sáhla po jiném korektoru od Catrice - jmenuje se Camouflage Cream, je krémový a je ÚŽASNÝ. Kryje skvěle, všechno - od té doby, co ho mám, nepoužívám Dermacol Cover Make-up a přemýšlí, že ho pošlu po proudu dál, protože ho už nepotřebuji.

    OdpovědětVymazat
  28. Plánovala som si ju kúpiť, ale teraz je už jasné, že si radšej kúpim niečo iné :)

    OdpovědětVymazat
  29. Já ji taky okukovala, ale nekoupila jsem si. Hlavně proto, že bych využila jen tu zelenou a nejsvětlejší béžovou a nemám ráda, když mi většina paletky zůstane nevyužitá:)

    OdpovědětVymazat
  30. Tohle je oblíbený kousek jedné z nejnavštěvovanějších českých bloggerek (asi víš, koho myslím). Já ty její tipy na nákup beru jako rady, co si nekupovat a funguje mi to na 100 %. :)

    OdpovědětVymazat
  31. Taky jsem tuhle paletku okukovala, ale mám doma podobnou od Sephory a s tou jsem velmi spokojená.

    OdpovědětVymazat
  32. Já jsem ji teda zkoušela v drogérce, u nás měli tester, nějak se mi nezdála, už na ruce nevypadala ok, ale věřím, že někomu sedí, já potřebuju pořádné krytí, takže se jen tak s něčím nespokojím

    OdpovědětVymazat
  33. Ještě, že vím, že si ji už nekoupím. O koupi jsem přemýšlela.

    OdpovědětVymazat
  34. no mne tiez moc nesadla, no bolo mi luto vyhodit celu paletku, ked som minula stredny pouzitelny korektor, tak som potom tie dva krajne miesala - farebne to tiez nebolo take zle, dalo sa pouzit ale znovu by som si ju nekupila, zdalo sa mi ze mi korektor na pleti nevydrzal

    OdpovědětVymazat
  35. Esteze som si ju nekupila. Mam take trio od Essence a s tym som celkom spokojna

    OdpovědětVymazat
  36. mě catrice nikdy moc nezaujala,.. :)

    OdpovědětVymazat
  37. ja som zatial na zeleny korektor (akykolvek) nenabrala odvahu..neviete o nejakom za dobru cenu, ktory by bol aj kvalitny? kebyze som sa raz nahodou rozhodla :)

    carodejka008@post.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Tak tato paletka mi doma taky leží.Myslím, že jsem mezi korektory zatím nezkoušela nic tak hrozného. Krytí mi tak super nepřišlo, protože se ten korektor ani nevsákl do pleti, takže se hned někam otřel, překrývání navzájem (snaha zakrýt zelenou nebo růžovou pomocí tělové) taky nedopadlo dobře.
    Musím souhlasit, že jsou to vyhozené peníze...

    OdpovědětVymazat
  39. Jednou už jsem si ji nesla v košíku k pokladně, ale když jsem to promyslela, používala bych stejně jen jednu z těch barev, takže pro mě nepříliš využitelný korektor...

    Povedená recenze:)

    OdpovědětVymazat
  40. S paletkou mám stejný problém jako ty, po nanesení jsem měla na obličeji strašné mapy. Takže paletka putovala ke kamarádce a ta je s ní zase hodně spokojená.
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Viděla jsem jí ve videu u Petry Lovely Hair tuším a dost dlouho mě lákala, musím říct, že to je hlavně asi tím vzhledem, jak je tam více barev těch korektorů, to není tak často vidět. ALe nakonec naštěstí zvítězil rozum a tak nějak jsem tušila, že to moc velká výhra nebude. Díky za článek, tvými recenzemi se totiž dost řídím, takže když něco takle "sprdneš", tak mě na to přejde chuť :D :D

    OdpovědětVymazat
  42. Pro mě je to mastná hrůza, taky bych využila max 1 odstín, nic růžového ani zeleného si na obličej mazat nepotřebuji. Když jsem ji zkoušela v testeru v obchodě, tak jsem nechápala, co na ní kdo má.

    OdpovědětVymazat
  43. Taky jsem uvažovala o její koupi, ale jako většina slečen tady bych používala jen jeden odstín a zbytek vůbec nevyužila. kamarádka jí má a je z ní doslova na větvi, ale mě po tady těch recenzích a zkušenostech už moc neláká :)

    OdpovědětVymazat
  44. Jsem vážně překvapená, kolik z vás má stejnou zkušenost nebo názor :) Čekala jsem, že budu ukamenována, že haním tak skvělou věc :)

    Smart Nails etc.: je dost možná, že to bude pletí. Péťa z Lovely Hair mi na fb psala, že sama má suchou pleť a že jí korektor vyhovuje maximálně, takže je to opravdu dost individuální :)





    OdpovědětVymazat
  45. Rose: o něm čtu taky času a taky jen chválu :) Upřímně se teda bráním tomu si ho koupit, protože se zase bojím zklamání a navíc mám teď celkem zásobu korektorů, ale věřím, že může být fakt skvělý :)

    Anna Ananasová: napadají mě dvě :) Klidně mi napiš někam soukromě, kterou myslíš :)

    OdpovědětVymazat
  46. S touto paletkou zkušenosti nemám... Naštěstí netrpím na kruhy pod očima a používám jen jeden tuhý antibakteriální korektor na pupínky.

    OdpovědětVymazat
  47. Já od této paletky byla zrazována naštěstí už kdysi dávno. Myslím, že je to taková korektorová parodie :)

    OdpovědětVymazat
  48. Me teda nevysusuje,ale hrozne zalejza i do jemnych vrasek pod ocima a do poru,kdyz chci zamaskovat nejaky ten pupinek.Uprimne nechapu,kde u tohoto korektoru udelali soudruzi chybu,protoze takovy Catrice Camouflage si nemuzu vynachvalit.

    OdpovědětVymazat
  49. O této paletce jsem toho hodně slyšela. Přemýšlela jsem, že bych si ji taky koupila, ale po tomto článku rozhodně ne. I komentáře mluví za vše.
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Naprosto souhlasím. Nechápu jak ji může PetraLovelyHair chválit, od ní bych čekala, že pozná, co je a co není opravdu kvalitní a dobré. Konečně někdo má stejný názor jako já. Super Rendy ;)

    OdpovědětVymazat
  51. Paletku neznám a korektory ani nepoužívám. Jen chci napsat, že je hodně individuální, jestli je někdo s něcím spokojený nebo ne. Třeba někomu fakt sedí. Já jsem třeba u tebe nedávno četla pochvalnou recenzi na lesk na rty od Yves Rocher. Já ho mám taky - nevyhovuje mi vůbec, má hrozně umělou chuť. Takže jsem se divíla, že ty ho chválíš. Prostě sto lidí sto chutí.

    Ms. Blogger Eva

    OdpovědětVymazat
  52. Já jsem na něj slyšela chvály :)

    Zvu tě k nám na giveaway http://sumarg.blogspot.cz/2013/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  53. já bych jsem si ji ani nekupovala jelikož mám mastnou plet a tento korektor je ještě více mastnější takže mě ani nikdy nelákala :))

    OdpovědětVymazat
  54. Mně se vždycky líbila, ale nakonec jsem šáhla po Catrice Camouflage, který se mi opravdu osvědčil a používám ho jak pod oči, tak na nedokonalosti na pleti. Tady u toho mě lákal právě ten zelený a růžový, ale jsem ráda, že jsem odolala a nevzala ho :)

    OdpovědětVymazat
  55. Tento korektor chci již dlouho!

    OdpovědětVymazat
  56. Já jsem a tuto paletku slyšela zatím jen chváli a už už jsem si ji chtěla koupit. Teď už vím že rozhodně nee!

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  57. Taky jsem se nechala nalákat na velkou barevnou škálu, která se v drogeriích jen tak nevidí..navíc jako bonus příjemná cena a pozitivní recenze (pamatuji se na PetruLH). Výsledek - po půl roce ležení na dně zásuvky letěl do koše. Něco tak úděsnýho jsem naštěstí dlouho na sobě neměla - cuckuje to, vysušuje to, hrůza je to :).

    OdpovědětVymazat
  58. Mně přijde, jako kamufláž jak konzistenčně tak i barevně ok. Fakt mi sedí. Nepoužívám jí moc často, ale problém s ní nemám. :)

    OdpovědětVymazat
  59. bohuzel jsem si ji taky koupila:) a je fakt blba..

    OdpovědětVymazat
  60. Tak ted se trochu desim toho, co bude, protoze prave vcera jsem si ji nadsene koupila.. Tak uvidíme no :(

    OdpovědětVymazat
  61. Me minule prekvapilo, kdyz jsi rikala, ze ti dela tahle paletka suche mapy, protoze mne ty korektory prisly vzdycky takove mastnejsi. Ja uz mam paletku dobre dva roky, tak nevim, jestli treba nemohli trochu pozmenit slozeni, protoze to mi teda nejde vazne do hlavy, mam suchou plet a nikdy se mi nic takoveho nestalo, driv jsem ji pouzivala moc rada.:) I ty barvy mam opacne, tak jestli v Catruce neudelali nejakou "super" inovaci.:-P..S tou vydrzi sohlasim, neni to nic valnyho..

    OdpovědětVymazat
  62. ta zelená a růžová jsou teda hodně výrazný :D ten nejsvětlejší by mi asi sedl barevně, ale jak čtu, že leze do vrásek, tak díky nechci. spíš mě teď zaujala ta Dermacol paletka

    OdpovědětVymazat
  63. děkuju za recenzi, mám camouflage a s tím jsem moc spokojená, tak aspoň vím, že po těchto korektorech nešahat

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  64. :)) Paletka vypadá jako hezká hračka, celkem ale věřím, že nic extra nebude... přitom ale i levnější drogérkové korektory mohou být super, mám jeden, teď nevím, zda je to rimmel nebo miss sporty, každopádně stál 100 Kč a funguje stejně jako ty dražší co mám z parfumerií.
    Tak ale barvičky hezké si ji nech na okrasu:)) Ne, umím si představit, jak to naštve...

    OdpovědětVymazat
  65. naopak catrice camouflage je super :)

    OdpovědětVymazat
  66. Já už jí mám doma nějaký ten čas, ale nepoužívám ji pravidelně. Zatím si nejsem jistá jestli ANO nebo Ne. Jsou dny kdy mi sedne a jsou dny kdy mi dělá neplechu jako tobě. Uvidíme. Na dno krabičky je ještě daleko :-)

    OdpovědětVymazat
  67. to jsem ráda, že nejsem sama komu nevyhovoval, já jsem ho dostala od kamarádky, které taky nevyhovoval a dost rychle jsem jí ho vrátila zpět :D

    OdpovědětVymazat
  68. Mě zase mrzí, že jsem doposud ještě neměla možnost od Catrice vyzkoušet, protože u nás ve městě prostě nikde není k sehnání :(

    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Vďaka za recenziu, akurát som sa ho chystala kúpiť, takže viem, že aspoň nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  70. Taky jsem si ho koupila po pochvalných recenzích, ale použila jsem ho asi třikrát a už rok mi leží doma. Nekryje, nedrží, nedá se vrstvit. Byly to vyhozené peníze.

    OdpovědětVymazat
  71. Já moc tyhle paletky nemusím, doma mám už podobné dvě, takže na tuhle jsem vždy jen mrkla a víc mě nezajímala. Navíc mi už na stojanu v obchodě přišla podezřelá :-D. Takže jsem jen ráda, že jsem si ji nepořídila!

    OdpovědětVymazat
  72. Mám v plánu koupit si Catrice camouflage korektor, ale tenhle mě odradil už jen na fotkách, navíc bych používala jen ten střední béžový odstín.

    OdpovědětVymazat
  73. Uf uf, to jsem rada ze vim co to je sunt a nevyhodim zbytecne penize:)

    OdpovědětVymazat
  74. Ahoj :) Pred nedávnom som uvažovala presne o tom, že si túto paletku kúpim. Čítala som veľa pozitívnych recenzii ale tak nejako som o tom sama nebola presvedčená. Mám doma zopár výrobkov od tejto značky a až tak 100% som s nimi nikdy spokojná nebola- pre tom s touto kúpu váhala. Ďakujem za článok !! aspoň viem, že sa mám poobzerať po niečom inom a nebudem zbytočne vyhadzovať peniaze :)

    OdpovědětVymazat
  75. Tohle může někomu dokonce i vyhovovat?? Osobně mi kosmetika Catrice příjde hrozná a kvalitou nad ní vítězí i Essence, tak asi tak.

    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Já jsem naopak slyšela i chválu, ale vyzkoušet mi to neláká protože mám své oblíbence, které měnit nechci. Od catrice jsem ještě nic nezkoušela páč u nás není k sehnání, ale někdy na tuto kosmetiku snad natrefím.

    OdpovědětVymazat
  77. Dlouho jsem měla v plánu si ji koupit, ale teď nevím, že by to byly zbytečně vyhozené peníze, protože jak teď na fotkách vidím ty odstíny ani jeden z těch béžových odstínů by mi neseděl, potřebovala bych něco mezi:)

    OdpovědětVymazat
  78. To jsem si ale oddechla, ze nejsem jedina, ktere nesedl. Pouzivala jsem zeleny a cerveny a slo to, ale zbytek hruza, cuckovatelo a vypadalo to hrozne. Nekam jsem ji zalozila a delam, ze o ni nevim. :-D

    OdpovědětVymazat
  79. Paletku mám doma a používám ji akorát na Haloween, když nechci patlat zbytečně drahou kosmetiku. Ze začátku jsem byla vcelku spokojená, ale čím víc korektorů jsem vyzkoušela, tím kritičtěji ji sem jí viděla.

    OdpovědětVymazat
  80. Já teda tuhle paletku vlastním, cca od června... Je fakt, že to není nijaká extra hitparáda ale využití si u mě teda rozhodně našla...

    Hlavně je to vše o typu pleti, o životosprávě a reakci kůže na chemii v přípravku. Proto já za sebe říkám paletce ano. :) Pleť mi přinejmenším ani nevysušuje (to se vyhni obloukem Aknecoloru, jestli ti tahle paletka vysušuje pleť.).

    Nejsvětlejší tón používám k projasnění a fresh looku pod oči. Krásně mi otevře oči, zmizíkuje nepatrné kruhy pod očima a celkově se mi zdá, že vypadám mnohem, mnohem probuzeněji. Druhý zprava používám zřídka kdy, jen na malé nedokonalosti a je fakt, že u tohoto odstínu postrádám výdrž... Prostředním jsem zkoušela konturovat ("zeštíhlit") nos, a přišel mi taky vcelku fajn, ale mám matný bronzer od Sleeku, tudíž používám raději pudrovou verzi... Zelený používám okolo nosu, protože tam je mé začervenání pleti asi nejintenzivnější... Ale je třeba ho během dne znovu aplikovat... Zelený odstín po zafixování pudrem mi taky velice dobře posloužil/poslouží!

    Jediný, s kým si netykám je ten červený, protože (díky bohu) na kruhy pod očima netrpím, tak jsem pro něj nenašla zatím žádné využití a pochybuji, že do budoucna najdu...

    Celkově si myslím, že paletka je na svou cenu kvalitní a rozhodně využitelná. Ale spíše pro ty, co nepotřebují extra krytí, nebo magickou kamufláž nějakých neřádů (ať už kruhy pod očima, zčervenalou pleť nebo jiné nedokonalosti...). Podle mě, je paletka jen na přirozené doladění těch drobností, které by tam být klidně mohly (ale jestli je někdo perfekcionalista jako já) tak je tam mít nechtějí. :)

    Ale jak říkám, vše záleží na reakci pleti atd. Ono taky psaní kosmetických recenzí je hodně individuální záležitost... Mně například nevyhovoval nijak extra make-up od Clinique a dalších 1000 si ho nemůžou vynachválit... :)

    OdpovědětVymazat
  81. Hm to je zaujimave. Ja som to vzdy obchadzala uz len kvoli tomu, ze mi tie korektory prisli praveze mastne a teda na moju plet nevhodne. Inak cele korektorove paletky som si nikdy nekupovala a asi ani nebudem. Nemam cas to na seba patlat :D a najma, ked na mojej pleti by hocico vydrzalo max 4 hodky vo velmi prijemnom suchom a chladnom pocasi.

    OdpovědětVymazat
  82. Já si vystačím s běžným světlým korektorem, kruhy pod očima a zarudnutí příliš neřeším, takže by mi ani nehrozilo, že bych si tuto paletku koupila. Každopádně ten tmavý béžový korektor vypadá opravdu nepoužitelně. :)

    OdpovědětVymazat
  83. Koupila jsem si ji před dvěma týdny a...plně s tebou souhlasím, Je naprosto nepoužitelná, vyhozený prachy. když tosrovnám třeba s takovou 3v1 mini paletkou kolektorů od Oriflame (ano Oriflame!)..je to jako nebe a dudy. Za sebe mohu tu od Oriflame vážně doporučit, ačkoliv jinak tuto znaščku nemusím. S Catrice mne to mrzí, čekala jsem,ž tato plaetka bude něco jako výborný Camouflage..

    OdpovědětVymazat
  84. Tahle paletka mě naštěstí nikdy nelákala, jak se tak znám, tak bych využila s bídou jeden odstín a taky mám raději tekuté korektory v tubičce než krémové, zdají se mi hygieničtější :)

    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Už jsem nad ním přemýšlela, tak si ho asi nekoupím a pokouknu po Camouflage Cream :)

    OdpovědětVymazat
  86. Už som o nej čítala a boli to taktiež pozitívne články... Po tvojom článku viem, že si ju už nekúpim a ostávam pri mojom vernom dermacol makeup cover :)

    OdpovědětVymazat
  87. čítala som na ňu už naozaj veľa kladných ale aj záporných názorov... no podľa mňa keď ide o korektor radšej si priplatím za kvalitu...
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  88. Já používám na všechny druhy maskování jen jeden odstín, takže tahle paletka by pro mě nebyla tak jako tak, ale je pravda, že mě to překvapilo, zatím jsem četla jen ty pochvalné recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  89. To je škoda že tobě nesedí ale já ji chci tak jako tak protože mám mastný typ pleti tak mi možná bude sedět :)) ..

    OdpovědětVymazat
  90. Koupila jsem si jí nedávno a ještě jsem ji nezkoušela, tak doufám, že mi bude vyhovovat víc, protože myslím, že recenze u korekorů jsou subjektivní :)

    OdpovědětVymazat
  91. Asi je každý korektor o typu pleti. Mě třeba sedí v klidu a někomu zas ne. Takže rozhodně aspoň zkuste a pak se rozhodněte ;)

    OdpovědětVymazat
  92. Ahoj Lou,
    Potřebovala bych se zeptat, jestli nevíš, kde bych koupila samostatně sytě růžový korektor na kruhy pod očima, na který se pak dává tělový korektor.
    Zatím jsem ho našla jen v paletkách, ale mě přijde zbytečné pořizovat si paletku korektorů, když využiji jen růžový odstín.
    Korektor by se měl dobře roztírat, neucpávat póry, nezalézat do vrásek a nevysušovat, protože mám velice suchou a citlivou pleť se sklonem k atopickému ekzému. Korektor by samozřejmě měl mít vysokou krycí schopnost a výdrž. Předem děkuji za odpověď, s pozdravem Blue

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)