středa 11. září 2013

Paleta tvářenek Fashionista

Tak nějak mi ušlo, že MUA přišel s novou řadou dekorativky, kterou nazval Fashionista. Jsem špatná beauty blogerka, když mi něco takového uniklo, ale dneska to můžu trochu napravit :) Minimálně budiž přínosem, že bude k dohledání víc swatchů a fotek tvářenek, které jsem marně googlila snad všude. Některé značky se prostě nikde moc neobjevují a proto jsem většinu těchto odstínů spíše jen odhadovala a tipovala, které by mohly být ty pravé.







Fashionista tvářenky (2,5g) - koupíte např. zde za 79 Kč/kus

Pokud si chcete vytvořit vlastní paletku, můžete mixovat stíny, tvářenky nebo bronzery. Prázdnou paletku koupíte zde za 49 Kč. Tvářenky můžete vybírat celkem v 15 odstínech. Já si vybrala tyto 4 odstíny, které jsem se vám pokusila co nejlépe vyfotit, protože příliš použitelných fotek jsem na internetu nenašla :)

Tvářenky rozdělím do dvou skupin - jednu tvoří takové spíš zapečené tvářenky (Milan a London) a druhé jsou klasické pudrové (Juicy Apricot a Rose Shine). Původně jsem chtěla i odstín New York, který je podobný jako Milan a London, ale byl bohužel zrovna vyprodaný. Začnu s těmi podle mě lepšími odstíny :)

Mě osobně víc vyhovují odstíny Milan a London. Tvářenky jsou jakoby zapečené a díky tomu příliš nepráší. Nanáší se dobře, pigmentace je také velice dobrá a vydrží mi na tváři téměř celý den. Jsou trochu lesklé a jejich reliéf je podobný Skinfinishům od M.A.C. O New Yorku ještě vážně uvažuji, protože za tu cenu jsou tvářenky velice slušné. Víte, že jsem celkem náročná, co se tvářenek týče a jen tak se mi nějaká nezavděčí, ale tyhle nejsou vážně vůbec špatné.

O dost horší jsou pro mě odstíny Juicy Apricot a Rose Shine. Přijdou mi hodně podobné MUA tvářenkám a ty mi moc nevyhovují. Hodně práší, jsou pigmentované až příliš a na tváři mi dlouho nevydrží. Nevím, prostě jsou takové až moc pudrové, nebo jak lépe to říct a to se mi na mé mastnější pleti moc neosvědčilo. Stačí do nich poklepat trochu tvrdším štětcem a jste zaprášené od hlavy k patě. Jinak stačí opravdu jen lehce poťupkat a máte intenzivní barvu, což mě osobně moc nevyhovuje a raději tvářenku postupně vrstvím a přidávám na intenzitě. Vedle svých zapečených kolegyň tyhle vypadají trochu jako chudé příbuzné :)




Takto vypadá balení tvářenky, pokud si koupíte jednotlivé odstíny. Pokud si chcete sestavit vlastní paletku, tvářenku z obalu vyndáte a umístíte jí do paletky. Balení samotné tvářenky je dost hrozné a trochu ošklivé. Opravdu laciný plast, který se špatně otvírá a blbě vypadá. Diametrální rozdíl je však v paletce, která je fakt pěkná, bytelná a jakoby od jiné značky :) Je to trochu nepoměr, ale velká paletka (druhá fotka) je fakt moc pěkná. 




Jednotlivé odstíny:





Odstíny celkem odpovídají realitě. Jediný Juicy Apricot obsahuje pidi zlaté třpytečky, které na tváři ale nejsou téměř vidět.





Odstín London a Milan mě opravdu mile překvapily a vzhledem ke své ceně stojí za vyzkoušení. Ano, tvářenky jsou sice malé a pokud si je koupíte v single balení, tak vám parádu zrovna neudělají, ale jestli tohle neřešíte a je vám to jedno, tak proč je nevyzkoušet. Cenově vás určitě nezruinují. Druhé dva odstíny mé doporučení nezískají, protože mi tolik nevyhovují. Jestli ale vám osobně např. MUA tvářenky vyhovují a líbí se vám, nejspíš se vám budou líbit i tyto :)

Podle mě odstín London a Milan trumfnou většinu tvářenek z drogerie a cenově jim může máloco konkurovat.

Znáte řadu kosmetiky Fashionista? Zkoušely jste tyto tvářenky? Líbí/nelíbí se vám? :)


PS: děkuji eshopu makeupshop.cz za poskytnutí tvářenek k recenzi

28 komentářů:

  1. Ty jsou krásné :) Taky to omrknu :)

    OdpovědětVymazat
  2. London a Milan su naozaj pekne a zaujimave odtiene, hned si ich idem obzriet na webe. :D ;)

    OdpovědětVymazat
  3. k MUA radši nic, ale nemůžu souhlasit, že jsi špatná blogerka, když o něčem takovém nevíš, holt máš v hledáčku zajímavější priority než tuhle pofiderní Čínu, což lze jen schválit ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, tak to ti teda fakt děkuju... Teď to vypadá, že značná část výplaty padne ještě dřív, než dorazí na účet :-D A nejen za tvářenky (jako kdybych jich doma neměla plnou kosmetickou taštičku, že), ale líbí se mi tam i pudry a paletky stínů... Ach!

    OdpovědětVymazat
  5. Mě teda velmi zaujal odstín Apricot, obecně klasické MUA tvářenky mám dost ráda, takže v tomhle ohledu je to nejspíš něco pro mě:) Super díky za odstíny

    OdpovědětVymazat
  6. Černá Moora: ty mě vždycky tak pobavíš :) Ale jako ty dva odstíny nejsou fakt tak marné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem si chtěla objednat ten London... a zrovna ty čtyři odstíny, co máš ty, jsou vyprodané. Tak nevím, buď to mají po jednom kusu (a ty jsou u tebe), nebo děláš opravdu dobrý PR :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Luci.K: no není vůbec zač :) Jen aby se ti taky zamlouvaly :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hanka Teichmannová: teď na to koukám :)) Ráno tam bylo k dispozici určitě všechno, tak fakt nevím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Teda vypadají fakt supr! Už jsem pátrala a vyprodané budou do deseti dní skladem:)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám Fashionista stíny a ty jsou fajn, vybrala jsem si světlé odstíny, jsou dobře pigmentované, nepráší. A také sypký pudr, ale na něj jsem si ještě úplně nevytvořila názor.

    OdpovědětVymazat
  12. Ty zapečené vypadají fakt parádně! A taky jsem o nich dosud vůbec neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  13. O téhle kosmetice slyším poprvé :) Ale ty tvářenky vypadají moc super! :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Tak třeba MUA kosmetika jde úplně mimo mě, takže já jejich kolekce nebo produkty neznám vůbec... ale tvářenky jsou krásné, fakt hodně pěkné odstíny, máme podobný vkus:)

    OdpovědětVymazat
  15. O téhle značce - řadě jsem ještě neslyšela, ale některé vypadají docela lákavě. Ale mám teď vyhlídnutý další odstín od Flormaru, tak asi tyhle zatím zkoušet nebudu.

    http://makeupcoctails.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Jé ale ty nevypadaj vůbec špatně...hlavně ty zapečené teda :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mají krásnou barvu, nejvíce se mi líbí asi London:)

    OdpovědětVymazat
  18. ty dve zapecene tvarenky vypadaji moc hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  19. všechny odstíny jsou překrásné, hlavně milan a london..ale asi bych si neuměla vybrat!

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  20. O značce Fashionista jsem už slyšela, ale pořádně jsem se o ní nezajímala. Teď to budu muset asi napavit. Ty tvářenky se mi totiž dost líbí :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  21. Vůbec tuhle značku neznám, ale ty tvářenky se mi moc líbí! Díky za super tip ;)
    Máš moc pěkný blog, už chvíli tě sleduji,a ráda si vždy počtu :)

    www.coffeewithmilkandtwosugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tie su nadherne. Balenie sa mi velmi paci, som skor za jednoduchost ako vselijake vycackane veci... No a cena je skvela. Asi nad tym porozmyslam.

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadají dobře. Vůbec jsem to neznala a ráda na to mrknu lo London vypadá slibně :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak London vypadá fakt dobře, ostatní odstíny mě bohužel tolik nenadchly... zatím taky stále googluji, že pokud mě zaujme víc barviček a dám dohromady tu velkou paletku, že si je též pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  25. tenhle systém se mi docela zamlouvá. i cenově je to dobře dostupné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)