středa 18. září 2013

Oblíbené letní laky - 2.část

Léto je definitivně pryč, ale nechci se vzdát sluníčka, tak jako poslední výkřik do tmy je tu jeden prosluněný článek. Víkendové slunko (ehm, nějaký ten pátek zpátky) si ale žádalo vytáhnout do zbroje moje oblíbené letní laky ve studených odstínech. Navazují tím na první díl (KLIK), kde se objevily teplé odstíny. Dovolte mi vám představit mé modro-fialovo-zelené přátele :)


Představuji vám své oblíbence č. 2. Pro někoho to možná nejsou typické letní odstíny, ale já si na modré nebo fialové celkem ujíždím a mám jí ráda.


Gabriella Salvete pískové laky - tak trochu už hit letošního léta. Stále je miluju, často je lakuju a občas se pak vztekám, když je odlakovávám (spíš teda u toho modrého, protože má v sobě větší třpytky). Ale prostě mě stále baví a asi jen tak nepřestanou :)



Modrá je dobrá, mám chuť říct, když vidím tohle trio laků. Pokud máte rády echt modrou, tak vřele doporučuji omrknout tyto odstíny. Barry M jsou z českého eshopu mojesminky.cz a NYC koupíte v drogeriích.

Cyan Blue je taková dost provařená a krásná modrá barva. Pěkně krémová, dobře se lakuje, drží a neloupe se. Akorát je potřeba použít podklad pod lak, protože má tendence vám pěkně zažlutit nehty. Odstín je dost podobný neonce od Dermacolu (níže), akorát se lépe lakuje a stačí jen dvě vrstvy. Raindrop je světle blankytně modrý a Blueberry je o něco tmavší. Zahraniční blogerky si tuhle Gelly řadu chválí, ale já jsem na ní nespatřila nic jiného nebo neobvyklého, tak nevím no :)


Ze spektra zelenějších jsem si oblíbila Blue Sky, který má odstín přesně jako logo proslulého Tiffany&Co a tenhle zelený od S-he. Na fotce moc není vidět, že je to neonka, ale je to tak. Během léta jsem neonovou kolekci S-he viděla všude možně, tak pokud vás neonky baví, mrkněte po ní. Věřím, že někde budou stále ještě v prodeji. Jako pod všechny neonky, používám i po tuto vrstvu bílého laku, aby barva lépe kryla.



L´Oreal lak z limitované letní kolekce Miss Pop se mi líbí opravdu strašně moc a občas ho používám jako takový top coat na jiné laky. Vytváří opravdu pěkný efekt :) Blankytně modrá neonka, kterou mi Dermacol daroval, je také součástí letní limitky. Na drogerkovou značku opravdu progresivní počin a palec za to nahoru! Neonová kolekce obsahuje 10 odstínů, ale až se vyprodá, tak k sehnání nebude. Opět je skoro nutný bílý lak jako podklad, jinak vám ani 4 vrstvy nebudou stačit. Někdo si občas stěžuje, že se mu neonky rychle olupují a nic nevydrží, ale já osobně s tím problém nemám. Důvodem je KLIK ... :)






Jaké byly vaše oblíbené letní laky? Měníte barvy laků s ročním obdobím, nebo to vůbec neřešíte? :)

53 komentářů:

  1. ten zelenej od she mam taky a je naprostá pecka! :) jinak modrou moc nemusim, ale ten dermacol vypadá pěkně

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  2. modrá se mi nikdy moc na mých nehtech nelíbila, ale teď jsem naprosto propadla catrice denim moore... takže i v tomto výřadu našly laky, které bych s chutí vyzkoušela, no a ten zelený je naprosto super
    www.gleysishere.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Najviac sa mi paci odtien 325 Raindrop, ten je naozaj nadherny! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Z tvých laků mě nejvíce zaujal L´Oreal lak z limitky Miss Pop, je krásný :)) Pro mě byl nejvíce používaný lak v létě od NYC v odstínu 300 Spring Tulip, je to taková krásná letní lososová barva, určitě doporučuju :)))
    kaniova.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tefa, to je modre:) Ale nejvic se mi libi ten zeleny od She:)

    OdpovědětVymazat
  6. Fíha, toľko modrých lakov :) U mňa v lete jednoznačne viedli jemné až výrazné ružové. S ročným obdobím laky striedam, na podzim plánujem určite viac využívať GS Stars Princess, je perfektný! (ešte keby GS chceli robiť presne taký, ale s normálnym povrchom, tak by som ich nakúpila do zásoby snáď na 100 rokov :)) No a okrem toho klasiku - nude, hnedé a snáď aj červené.

    OdpovědětVymazat
  7. Celé léto jsem používala neonové a pískové laky (oranžový a růžový). Ale to odličování bylo vždycky peklo! S ročním obdobím se snažím měnit laky. Teď na podzim se těším na tmavší odstíny (neonky si nechám opět na jaro).
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. laky Gabriella Salvete sú nádherné! takže úplne chápem, že si ich lakuješ často :)

    http://annellie.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné barvy, já modrou na svých nehtech moc nemusím, ale přiznávám, že vypadá krásně

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  10. Ty pískové jsou super:) Laky na nehty moc neřeším, mám doma pár na nehtech skoro neviditelných a pár odstínů červené, ale stejně většinu času nelakuju.. Všechno si z těch nehtů v dlouhé chvíli sloupu:/

    OdpovědětVymazat
  11. Vo flastickach vyzerali dost nezaujimavo, ale na tych unelych nechtoch su nadherne :) Ja mam radsej dotiene ruzovej a cervenej, modre a zelene laky nenosim vobec, pretoze sa mi na mne nepacia, no na inych ludoh ich obdivujem...

    OdpovědětVymazat
  12. Hezká laková sebranka. :) Taky se mi teď líbí modré nehty. Ale ty STARS (podobnost s NARS čistě náhodná? :p) laky mě už vůbec nebaví. Jak jsem z nich byla nadšená, tak teď skoro lituju nákupu. Mám je samozřejmě skoro všechny...

    OdpovědětVymazat
  13. Modré laky mám nejradši a taky jich mám nejvíce. Nosím je celoročně ne jen v létě, takže se jich nevzdám ani na podzim nebo v zimě. Jinak pískové laky od GS jsou nejlepší.

    R.

    ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem taková konzerva, svůj druhý modrý lak jsem si pořídila zrovna před pár dny. Ale je to taková petrolejová, takže na podzim/zimu ideální. První, kupovaný před cca měsícem, krásné mint barvičky, už jsem spolu s oranžovým, bronzovým apod. letními barvami uložila do šuplíku.
    Vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. já modrou moc nemusím, na nehtech mám radši růžové a červené odstíny, ale mám tu modrou GS a to je nejkrásnější lak, co jsem kdy viděla! sice ano, odklakovat to je utrpení, ale ta barva! nemůžu se na ni nikdy vynadívat :)

    OdpovědětVymazat
  16. Všechny barvy jsou krásné, nejvíce se mi líbí odstín modrého pískového laku, i když jsem tomuto povrchu na nehtech nějak nepřišla na chuť. V létě také lakuji modře (a nejčastěji tyrkysově), v jiných ročních obdobích se mi to moc nelíbí.

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Vsechny tyto laky jsou krasne alr nejvice se mi libi ten modry piskovy od gabriela salvete :-)

    OdpovědětVymazat
  18. krásne krásne krásne krásne už som si asi štyri napísala a pri najbližšej návšteve drogérie sa po nich porozhliadnem :)))
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  19. J8 laky střídám často , ráda a miluju to ♥ Je jedno jaké je období, ale většinou to mám tak, že v létě světlejší odstíny a v zimě tmavší i když to není pravidlem. Pískové laky GS jsou taktéž mojí láskou...momentálně mám na nehtech odstín Lila. Musím si dokoupit ještě dva , aby moje sbírka byla kompletní :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Celkovo milujem modrú a teraz som si kúpila ten neonový od Dermacolu,tak sa teším keď ho vyskúšam.

    ZAZAlovelife

    OdpovědětVymazat
  21. Ta 320 je super :) Moc se mi líbí :) Jinak moc modré laky nemusím :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. modré laky zrovna moc nemusím, přijde mi, že ke mě moc nejsou a vůbec se v nich necítím, ale moc se mi líbí ten od Lorealu :)

    OdpovědětVymazat
  23. ja nejako modrej na nechtoch neviem prist na chut...cely rok nosim nude, koralovu, ruzovu, cervenu, fialovu...

    carodejka008@post.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Všechny jsou moc pěkné, ale mě bohužel modrá na rukou nesluší, teda aspoň si to myslím :) Ale jeden z těch pískových laků si musím pořídit jen nevím kterou barvičku :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Upřímně moc lakům neholduju (určitý druh lenosti), ale ty od BarryM se mi moc líbí :) Už jsem koukala an jejich magnetické laky a jsou teda peckovní :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak modrým lakom určite fandím! Cez leto som si ich tiež zopár nazberala a teraz mám naozaj pestrú škálu. Od tmavomodrej až po modro-zelenú.
    Cez leto sú určite fajn, no ja ich nosím aj na jeseň. Doladila som si k nim šátok a prívesok na kabelke, takže mne sezóna pokračuje :)
    Ale je pravda, že cez zimu si radšej doprajem teplejšie tóny, aby moje zmrznuté ruky nepôsobili ešte mrazivejšie.
    Pekný článok :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tyto barvy mám na nehtech nejradší! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Na mě s létem padne nálada nakupovat letní laky automaticky, teď s podzimem to mám taky tak. Tohle léto bylo ve znamení malých laků Rimmel a China Glaze Sun of the peach a Flip Flop Fantasy.

    OdpovědětVymazat
  29. To jsou nádherné barvičky, miluju odstíny modré :) Líbí se mi obzlávště laky Stars Enamel a BarryM:) Akorát ty Gabriella Salvete jsem nemohla nikde sehnat, asi je hned vyprodali a nedoplnili.

    kajisssek.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Já jsem si prostě zamilovala pískový laky Gabriella Salvete!! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Neřeším barvy laků podle ročního období.Hlavně bych chtěla lak kterej vydrží bez odlupování aspoň 4dny,ale bohužel jsem vyzkoušela plno vychytávek a nic.Asi špatné nehty.

    OdpovědětVymazat
  32. Pro mě v létě vedla růžová, tyrkysová a žlutá...

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Nádherné farby :) Najviac sa mi páči trojica She,NYC a Dermacol ;)

    OdpovědětVymazat
  34. Překvapuje mě, jak ten zelený lak od She vypadá na nehtu :O V lahvičce to vypadá jako celkem 'vyblitá' barva, ale na nehtu je hodně hezká :)
    Já jinak mám nejvíc v oblibě nejvíc růžové odstíny :D
    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Samozrejme, mením farby podľa ročného obdobia.... Potom sa do toho môžem viac vcítiť :3

    OdpovědětVymazat
  36. Ten fialový pískáč od Gabriely Salvete mám taky a prostě ho miluju :3 Stejně jako laky v odstínech modré! I když upřednostňuju spíš tmavší modrou.
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Já si nehty nelakuji. Ale tvoje sbírka je moc pěkná. :)

    OdpovědětVymazat
  38. Stejně jako u tebe, tak i u mě v létě vedly pískové laky, ale v tom korálovém odstínu a ten zelenkavý od S-he :)

    OdpovědětVymazat
  39. * k minulému komentáři jsem zapomněla připsat e-mail, takže ještě doplním hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ne, ne, modrá mi nesmí na nehty, dávám přednost teplým barvám nebo přirozeným.

    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Já nosila na nehtech typicky letní barvy, ale ujížděla jsem na starší verzi laků Colorama od Maybelline - a to na blankytně modrém! :D

    OdpovědětVymazat
  42. Máš pěknou sbírku! :) Já mám asi celkem okolo 30 laků, různé odstíny, ale víc jich mám do červené a růžové barvy.. :) Modrý mám jen jeden :D A pak mám jeden krásný mintový od NYC :)
    Je mi jedno, co je za roční období, barvy střídám podle nálady, ale většinou vítězí červená, korálová nebo skořicová barva :) ten zbytek používám jen hoodně občas :D

    OdpovědětVymazat
  43. Fialový GS je taky můj oblíbenec! :-) Laky NYC jsem zatím v drogerii vždycky přehlížela, ale ten modrý vypadá krásně, asi ho budu muset jít obhlídnout :-D Díky za tip! :-)
    Kukinka007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Neonovou řadu od dermacolu prostě miluju ! ♥ Moc pěkné laky, jsem na to ujetá :D
    GIVEAWAY 2

    OdpovědětVymazat
  45. Presne takéto laky v lete obľubujem, takže ďakujem za super tipy :)

    OdpovědětVymazat
  46. Moc pěkná sbírka :) Ale ta teplejší varianta se mi líbí víc, já na modrou moc nejsem..

    OdpovědětVymazat
  47. Krásna zbierka, tiežsom zaťažená na modré farby :) Najviac sa mi ale páčia tie pieskové, asi sa konečne odhodlám ich skúsiť.

    OdpovědětVymazat
  48. Na modré laky moc nejsem, jediný co vlastním je od NYC 325 Raindrop. Letošním letním favoritem pro mě byl lak v odstínu 257 Lavender Cupcake (také od NYC) :)

    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. laky od Barry M mě lákají stále víc :)

    OdpovědětVymazat
  50. To je nádhera, ty modroučké <3

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)