pondělí 30. září 2013

Novinky Gabriella Salvete + ukázky odstínů


Mám pocit, že kosmetické novinky z drogerií stále přibývají a stojany jsou pořád plnější a plnější. Ráda bych vám ukázala tři čerstvé novinky z nabídky Gabriella Salvete, tak jsem zvědavá, jak se vám budou líbit. Všechny novinky už najdete v drogeriích, pokud jste z Prahy, tak je rozhodně má např. Rossmann na Křižíkově :)



Hydratační pudr (8g) - koupíte za 139 Kč

Na úvod je možná lepší začít něčím pozitivním, ale začnu spíš negativním. Respektive tím, co mi vyhovovalo nejméně. Pudry nejsou zrovna věc, se kterou bych bůhví jak experimentovala a zuby nehty se držím svých osvědčených dvou (Bourjois a NYC). Ovšem už první vyzkoušení pudru mi naznačilo, že kamarádi asi nebudete. Bohužel se tento pudr chová úplně stejně jako Stay Matt od Rimmelu, který nemám vůbec ráda. Ten buď milujete nebo nesnášíte, takže nic mezi tím není :) Věřím, že skupině slečen a dam, které Stay Matt milují, bude GS pudr vyhovovat. Bohužel mě ale tvoří mapy na obličeji a zalézá mi do pórů. Bohužel nemůžu potvrdit jeho hydratační schopnosti, neb mi kolem pupínků zásadně tvoří suché mapy a super je zvýrazňuje. Odstín je fajn, vážně pěkně mi sedí, ale na tváři mi dělá spíš neplechu. Navíc celkem dost práší a jeho balení se mi také nelíbí. Celkem takový nebytelný plast. Mám pocit, že až pudr otevřu po padesáté, tak přestane držet a bude se sám v kabelce otevírat :) Součástí balení je labuťěnka a zrcátko, což na druhou stranu oceňuji. Bohužel za mě u pudru říkám ne, ale jsem psala výše, ty z vás, co milují Stay Matt si možná přijdou na své víc jak já. Jako milý bonus je pak SPF 15.





Lesk na rty Extra Volume lipgloss (5ml) - 129 Kč

Ještě než jsem tušila, že budu moci novinky vyzkoušet, mě lesky v drogerii zaujaly. Objevily se už před pár týdny a měla jsem v plánu si nějaký koupit. No, ale GS mě předběhla a tenhle mi poslala :) Když se tak dívám na odstíny, asi bych si vybrala ten samý. Je to klasická milkshake růžová s jemným shimmerem. Na rtech si ho téměř nevšimnete. Zajímavý je aplikátor ve tvaru přesýpacích hodin, který je ale plochý. Úplně mi tenhle tvar nesedí a mám raději ty klasické. Lesk je moc příjemný, nelepivý a výdrž je taková standardní. Nic extra prostě :) Jakmile se něčeho napiju, tak setřu většinu lesků a tenhle není výjimka.







Kompletní kolekce, tak jak jí najdete v drogerii




Oční stíny v odstínu 02 (2g) - koupíte za 79 Kč

To nejlepší jsem si nechala na konec :) Budu se opakovat po stopadesátédeváté, ale oční stíny z drogerie nevyhledávám. Důvodů mám víc a kromě toho, že kvalita většiny z nich spíš pokulhává, málokdy seženete nějaký opravdu výjimečně barevný odstín. Nicméně přiznávám, že GS mě svými stíny mile překvapila. Tak moc, že jsem nelenila a běžela vám do drogerie vyfotit všechny odstíny a dokonce se rozhodla, že si koupím ještě jedny (v odstínu 04). A to je u mě docela co říct. Stíny mají skvělou texturu, téměř máslovou a jsou vážně skvěle pigmentované a lesklé. Odstín se odborně nazývá zřejmě taupe (směs fialové a šedé), ale já ten název nerada používám a vlastně těžko říct, jestli tam vůbec patří :) Ale bacha na to, že ne všechny odstíny jsou úplně stejně máslové. Rozhodně si je vyzkoušejte před nákupem z testru, protože se to celkem liší odstín od odstínu. Jedním přetřením máte s 02 intenzivní barvu, která s bází nemá problém vydržet celý den. Stíny téměř nepráší a jdou nanášet jak na sucho, tak na mokro (nečekaně). Balení je jednoduché a bytelné. Ze začátku bylo zavírání trochu "tuhé", ale po několika použití se krabička otevírá lépe. Myslím, že vzhledem k jejich ceně je to fakt super kauf a doporučuji všema deseti vyzkoušet. Myslím, že leckteré drogerkové značky můžou jen závidět :)










Swatch na ruce odstín vystihuje mnohem lépe. Fotka na oku trochu lže a stín vypadá víc do hněda a méně intenzivně. S mým foťákem to bohužel už lepší nebude a dokud si nepořídím nějaký lepší, tak podobné věci prostě nemá cenu fotit. Někdy si říkám, že produktu spíš škodím, když řeknu, že se mi líbí a ve výsledku to na fotce nevypadá nic moc, ale pak zase někdo řekne, že chce fotku i na oku a je to pořád dokola :)



V drogerii najdete celkem 6 odstínů:



Z novinek mě rozhodně nejvíce zaujaly oční stíny. Tuším, že se stanou hitem, jako např. nedávno chubby sticky od Astoru :) K lesku mám spíš neutrální postoj a s pudrem jsme si moc nesedli :)

Určitě mi dejte vědět, jestli se vám novinky líbí nebo ne a jestli jste si případně už třeba něco samy koupily :)


PS: děkuji zastoupení GS za poskytnutí produktů k recenzi

27 komentářů:

  1. Vypada to docela dobre, odstin lesku moc pekny:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mna zaujali asi najviac tiene, tie vyzeraju naozaj celkom dobre. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pudry od GS moc nemusím, lesky nerada používám, ale ty oční stíny vypadají vážně pěkně a ta tvoje barva mi zrovna chybí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty stíny jsou fakt pěkné, už si dělám dlouho zálusk na Color Tatto v odstínu Pink Gold (nebo jak se to jmenuje), ale ta 04 od GS vypadá jako vážná konkurence :) Budu to ještě muset v drogérce omkrnout :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na ty lesky sem také koukala, ale já spíše balzámy. Ten pudr nevypadá špatně a ty stíny už vůbec ne! :D Na novinky se mrknu, ale budu si muset silně opakovat, že nic nepotřebuji. :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten 03 stín nutně potřebuju! :-)) určitě se na stíny někam zajdu podívat

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  7. A to jsem si říkala jak ten pudr musí být fajn :)

    OdpovědětVymazat
  8. Lesk i stíny odstín parádní, fakt krása. Moc věcí od této značky nemám, myslím jen nějaké rtěnky, ale taky se začínají hezky rozjíždět a nabízet přesně to, co ženské chtějí..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejsem vůbec lesková, ale ty oční stíny vypadají dobře, zvláště 03 a 05 mě nadchly:)

    OdpovědětVymazat
  10. no, stiny nevypadaji vubec zle. 02,03,04 se mi libi moc :-)

    Ale mam tolik stinu, ze pro ne nepujdu :-)

    OdpovědětVymazat
  11. já chválím fotku oka ;) ráda vídám produkty v akci. stíny vypadají lákavě, někdy zkusím, dávám na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na pudr jsem se hodně těšila, ale po tvé recenzi už se mi do něho moc investovat nechce, protože vím, že bych měla asi stejné zkušenosti:/

    OdpovědětVymazat
  13. Ty stíny mě hodně zaujaly. Přidávám do košíku :)

    Můj blog s giveaway :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Oční stíny a lesky na rty vypadají velice dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Už dlhšie nad očnými tieňmi uvažujem no a teraz som sa rozhodla. Odtieň 04 sa mi naozaj veľmi páči, zajtra si idem poň !! :)

    OdpovědětVymazat
  16. jo tak to vidím na 02,03,04 :D doufám, že z nich na oku zbyde víc než pár třpytek

    OdpovědětVymazat
  17. Ty stíny vypadají fakt parádně! Musim se na ně v drogérii mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  18. Stíny vypadají moc hezky. Ale taky jich mám hodně, navíc plánuju nějakou novou paletku...

    OdpovědětVymazat
  19. lesk ma hezky odstin a ani ty stiny nevypadaji spatne :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ty stíny vypadají skutečně zajímavě, kromě té 02 bych vyzkoušela i 03 a 05. Okouknu to v obchodě a uvidí se, jak budou vypadat naživo. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Všechny tady zdravím
    Moc se mi líbí tvůj blog. Líbí se mi tvé pravidelné příspěvky, doufám, že se mi také podaří získat více čtenářů jako máš ty. Po dlouhé době uvažování jsem se odhodlala psát si také svůj vlastní blog o módě a životním stylu, doufám, že všichni budete trpělivě čekat na mé další příspěvky a budu velmi ráda, za každý komentář od vás všech. Adresa mého blogu je http://piecesoflifestyle.blogspot.cz/ . Těším se na vaše návštěvy.
    S láskou A

    OdpovědětVymazat
  22. vidím to na oční stíny v odstínu 02 a 03, ty vypadají mooc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  23. Stíny vypadají krásně, ale téměř vůbec je nepoužívám. S pudry taktéž moc neexperimentuji, Stay Mate od Rimmelu sice mám, ale taky z něho nejsem nějak odvázaná. Ale lesk vypadá pěkně :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Od GS mě zaujaly pouze laky na nehty, pudrové stíny, lesky ani kompaktní pudry moc nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
  25. Pokud budeš souhlasit,ráda odkoupím lesk i pudr :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)