čtvrtek 19. září 2013

Natura Siberica haul

Dlouho tu nebylo nic od značky Natura Siberica, tak si dneska dáme takové menší shrnutí. Všechny tyto produkty používám už delší dobu, takže si myslím, že je můžu posoudit už dostatečně :) Na tuto značku chodí občas dotazy, kde jí nakupovat nebo přímo vyzkoušet. Pokud jste z Prahy, tak se na ní můžete jít podívat do obchodu Biooo do obchoďáku Kotva (naproti Palladiu) a přes internet se dá koupit jak přes stránky Biooo, tak přes oficiální stránky naturasiberica.cz, kde je i sekce, která se věnuje prodejnám, ve kterých tuto značku seženete - KLIK.


Hustý sibiřský bílý olej na tělo proti celulitidě (200ml) - koupíte např. zde za 139 Kč

Když jsem si poprvé přečetla název tohoto produktu, tak jsem zajásala a představila si, jak asi vypadá. No, bohužel moje představa byla až příliš bujná a ve skutečnosti jsem otevřela trochu jiný produkt. Očekávala jsem něco mastného, hutného, prostě něco úplně božího, co mojí kůži zvláční tak, že to ještě po týdnu budu vědět. No, není to tak úplně pravda. Mám pocit, že v tubě je spíš jen normální tělové máslo, sice hutné, ale ne moc mastné. Sice je fajn, že se rychle vsákne a člověk není ulepený nebo mastný, ale ráno, když se probudím, tak nevím, že jsem si na nohy něco mazala. Bohužel žádná zázračná hydratace ani pořádné promazání se nekoná. Řekla bych, že se "bílý olej" chová spíš jako průměrné tělové mléko, které má jen hustší konzistenci. Bohužel tento produkt nesplnil má očekávání, takže znovu bych do něj nešla. Neříkám, že je špatný, kůži vám trochu zvláční, ale já si představovala prostě něco jiného, něco víc, než co mi neposkytne kdejaké tělové mléko z drogerie.






Krémové mýdlo zvlhčující (500ml) - koupíte např. zde za 99 Kč

Natura Siberica na velikosti balení svých produktů rozhodně netroškaří a tak si spoustu věcí koupíte v mega balení. Jako například toto mýdlo. Vybrala jsem si produkty, u kterých se těžko něco hodnotí, protože mají málo vlastností, které by se daly nějak sáhodlouze hodnotit nebo popisovat :) Mýdlo opravdu příjemně a zajímavě voní, v tomhle to NS fakt umí a jen tak někdo jí nekonkuruje. Ruce nevysušuje a dobře pění. To mi tak nějak stačí :) 




Sprchový gel a pěnu do koupele už mám skoro vypotřebované a pamatuju si, že jsem je kupovala v nějaké slevové akci před delší dobou. Sprchový gel stojí normálně 109 Kč (400ml), ale jeho balení je fakt mega veliké. Vůni této vitamínové verze popsat nedokážu, protože je prostě nepopsatelná. Nevoní mi jako něco konkrétního. Nicméně s gelem jsem moc spokojená nebyla, protože strašně málo pěnil. A to nemám ráda. Co jiného na sprchovém gelu hodnotit, kromě vůně a nějaké té celkové příjemnosti při mytí. No, každopádně mě gel nenadchnul natolik, abych měla chuť si příště koupit další balení. Gel můžete koupit např. zde

Pěna do koupele je na tom o něco lépe, ale každopádně vám nejsem schopná říct, jak vypadá kvalitní pěna do koupele. Mě stačí, když pění a voní :) V tomhle ohledu jsem tvor skromný. Obě kritéria pěna splňuje, takže bych si jí klidně koupila znovu. Uznávám, že její vůně je opět trochu netradiční a nevadilo by mi, kdyby byla intenzivnější. Ale to jsou spíš takové detaily. Praktické je i její balení a dávkování, díky klikacímu uzávěru. Pěny je 600 ml a koupíte jí za 129 Kč např. zde.








Teplý rakytníkový zábal mě upřímně strašně lákal. Je mi jasné, že nějaké zábaly nebo tělové masky jsou pro spoustu lidí zbytečnost a nepoužívají je, ale já na sebe ráda něco patlám a nevadí mi to. Zábal opravdu hřeje hned jak ho nanesete na kůži. Není to žádný žár, spíš jen takové příjemné teplo. Konzistence zábalu je taková hodně hustá, trochu lepivá a taková jakoby gumová. Vážně se to špatně popisuje, ale je trochu netradiční :) Po kůži se rozmazává celkem snadno a nikde nedře. Zábal nanesete na tělo (já dávám na nohy a pozadí) a necháte 15-20 působit a poté smyjete teplou vodou. Ideální je zábal natřít předtím, než se jdete sprchovat. Nepřišlo mi, že by zábal nějak zaschl nebo ztuhl, během toho, co je na kůži a konzistence je pořád stejná. Smýt jde dobře a oceňuji, že mi nijak nezašpiní vanu, jako jiné zábaly, co doma mám :) Po umytí je kůže jemná a opravdu hydratovaná. Skoro jako po natření olejem, ale není mastná. Chápete, ne? :) Zábal je opravdu moc fajn, ale must-have to není. Spíš bych řekla, že podobné produkty zajímají jen užší skupinu kosmetických nadšenkyň a běžně se v koupelnách neobjevují. I když možná se mýlím, dejte mi to vědět v komentářích :) Moc se mi líbí uzávěr a celkově balení zábalu (už přemýšlím, co si do něj uložím, až zábal vypotřebuji). A abych nezapomněla, zábal má velmi pěknou parfemaci, ale budu se dneska už opakovat, když řeknu, že jí nedokážu blíže popsat nebo specifikovat. Zábal (350ml) koupíte např. zde za 379 Kč.









Jaký je váš oblíbený produkt této značky? Používáte některý z výše uvedených produktů? :) A co vy a tělové zábaly?



PS: na nákup na biooo.cz mi byl poskytnutý voucher v hodnotě 200 Kč, Rakytníkový zábal věnovala naturasiberca.cz, všechno ostatní jsem si koupila sama :)

45 komentářů:

  1. Od této značky nic vyzkoušeno nemám :) Docela mě zaujal ten rakytníkový zábal na tělo, vypadá luxusně ! Ještě jsem žádný zábal nezkoušela, ale určitě to musí být příjemné :)
    kaniova.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. já mám přivezené nějaké věci přímo z Moskvy, taky chystám článek. sprcháče mají příjemné a teplý zábal mám taky, jenom trošku jiný. strašně se mi ty jejich věci líbí, nejradši bych si koupila všechno. ale máme to tady o dost dražší, já jsem si koupila zábal, krém na ruce a sprcháč dohromady za míň než tady stojí ty zábaly...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak túto značku vôbec nepoznám, neviem aká je jej dostupnosť na Slovensku. No a telový zábal? Pre mňa celkom novinka. Určite by som nejaký chcela vyskúšať. Kritéria mám celkom obyčajné: hydratácia pokožky a príjemná vôňa. Taký kúpelňový relax si viem celkom predstaviť :)

    OdpovědětVymazat
  4. O této značce jsem slyšela, ale nikdy jsem od ní žádný produkt nevyzkoušela. Tělový zábal je pro mě také novinka. Děkuji za přínosný článek!
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto značku vůbec neznám a i cenově je úplně mimo mě

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle značku miluju, nejvíce přípravky na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já plánuji nakoupit nějakou vlasovou kosmetiku. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som od tejto znacky tiez este nic neskusala, ale paradoxne najviac ma zaujal prave ten zabal, no co, zjavne patrim do toho uzsieho kruhu kozmetickych nadsenkyn. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju Natura Siberica, ou jééé... hrozně mi láká zkoušet.
    Co je fakt super je krém noční/denní na mastnou pleť, prostě fungujou... a jejich detox mýdlo je skvělý, detox noční maska je boží...
    Teda ten zábal vypadá v tom kelímku jak jíška :-D úplně se mi vybavila, hahaha

    OdpovědětVymazat
  10. Od NS mám zatím vyzkoušeno jen černé mýdlo, které sice báječně voní a je příjemné, ale slibované hloubkové čištění nějak nepozoruji..
    Druhým vyzkoušeným produktem je šampon na mastné vlasy, který je také příjemný, ale vlasy si stejně musím denně mýt..
    Na poličce na mě ještě čeká sprcháč, tak jsem zvědavá, jak se předvede.. malá pěnivost mi ale osobně nevadí, alespoň vím, že tam není plno chemických tenzidů :)

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/search/label/Natura%20Siberica

    OdpovědětVymazat
  11. všechny produkty vypadají zajímavě, tuto značku jsme ještě ani nezkoušela..

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám strašně ráda peeling na suchou pleť od NS, nenašla jsem mu konkurenci (kromě handmade:-), jsem ráda za Tvou recenzi, je moc pěkná - chtěla jsem to máslo na celufuj, ale jak vidím, o nic jsem nepřišla, ten zábal mě zaujal moc, ale máš pravdu - must have to není :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Natura Siberica znám právě díky blogům, ještě jsem nic nezkoušela, ale láká mě to. A hodně..
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný obaly, férový ceny... definitivně jsi mě nalákala, jdu objednávat :)

    OdpovědětVymazat
  15. tuto znacku som na sr este nevidela..budem si musiet prestudovat ich portfolio...

    carodejka008@post.sk

    OdpovědětVymazat
  16. docela mne tvoje clanky nalakaly, asi si neco poridim ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Od téhle značky nic nemám, ale moc se mi líbí ty obaly (y) :3
    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Naštěstí mě nic neláká
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Zajímavé, slyšela jsem o nich, ale nevyzkoušela - no, každopádně si mě nalákala a nějaký určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  20. O této značce slyším poprvé :)) A docela jsi mě nalákala Rendy :))

    OdpovědětVymazat
  21. Taky tuhle značku neznám, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  22. Když se tahle značka začala objevovat na blozích, tak byli recenze v drtivé většině pozitivní a já si pěkně vypsala seznam co chci a ten nalepila k ostatním lístečkům "co si jednou koupím" a pak přišli ty negativní recenze a já začala váhat.. Takže od nich nakonec nemám nic :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Tuto značku vůbec neznám, ale to krémové mýdlo mě dost zaujalo, stejně tak rakytníkový zábal :)

    OdpovědětVymazat
  24. o tejto som ešte ani nepočula :)

    OdpovědětVymazat
  25. tehle znacce jsem zatim nevenovala nijak velkou pozornost a ani nic z techto produktu me extra nezaujalo :) mozna ale kouknu na stranky a uvidim, treba mi neco padne do oka :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nikdy jsem tuhle kosmetiku nevyzkoušela a upřímně mně zatím ani nijak nezaujala :)

    OdpovědětVymazat
  27. o téhle značce jsem slyšela prvně :) ale docela mě láká!


    OdpovědětVymazat
  28. Tyjo, úplná novinka pro mě :) Ale vypadá to pěkně :)
    GIVEAWAY 2

    OdpovědětVymazat
  29. Že by teda z Ruska přišlo jednou taky něco dobrého? :o)) (jak už jsem slyšela mnohokrát v okolí od militantních antikomunistů: "Z Ruska nepřišlo nikdy nic dobrého!" :-)) A náš profesor na VŠ a jeho zabijácká věta:" Dostat se do ruské nemocnice znamená zemřít!!!
    (to jen taková vsuvka, nemohla jsem si odpustit)
    Ten zábal na mě působí zvláštní - řekněme si na rovinu, myslím tím divně - zábal, který se do ničeho nebalí? Ta aplikace by mě hrozně otravovala...čekat na něco, až to zapůsobí...z toho důvodu nepoužívám ani masky do vlasů.
    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Tak tahle značka mě opravdu zaujala! A ještě k tomu z přírodních produktů, to je prostě moje! :D Jinak já bych si ten zábal taky klidně pořídila, nezdá se mi, že by byl "k ničemu", když takhle dobře hydratuje :)

    OdpovědětVymazat
  31. Tuhle značku jsem předtím vůbec neznala, díky za tip, skočím se na ní mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  32. NS mám ráda a chystám se toho ještě dost vyzkoušet. také mi přijde značka výjimečná tím, jak těžko specifikovatelné vůně její výrobky obsahují ... zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
  33. Musím se přiznat, že NS je značka, která mě vůbec nebere, ale žádný pádný důvod k tomu nemám.

    OdpovědětVymazat
  34. O této značce jsem ještě moc neslyšela, ale velmi mne zaujal ten rakytníkový zábal :) něco takového bych si ráda pořídila, krém proti celulitidě taky nezněl špatně, škoda, že nesplnil tvá očekávání.

    kajisssek.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Velmi sa mi pacia obaly. Urcite by som rada niektore ich produkty skusila, najma pletove ale som prilis leniva to objednavat :/ a minat na neoskusane kozmeticke pripravky. Najprv musim minut, co mam :D

    OdpovědětVymazat
  36. Ano, ano i v lesich máme tuto znacku radi a máme sve oblibence, kde zacit? Husty sibirsky olej pusobi na me sramy, uz mám vypatlane dalsi baleni. Cedrove rucne vyrabene mydlo taky stale drzi, nezny peeling, masky na oblicej, pena, sprch.gely, sampon, kondicioner..máme toho tady dost a je to radost pouzivat. :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Od Natura Siberica chci něco vyzkoušet ani nevím proč, prostě je mi tato kosmetika sympatická :) Asi vyzkouším to mléku nebo sprcháč. Jak ty píšeš, že to stejné najdeš v drogerii a proto tě to neuchvátilo, tak já jsem právě nadšená, že to dělá to stejné jak klasická drogérka za podobnou cenu plus to má přírodní složení, což je pro mě důležité. Dřív jsem se o složení také nezajímala, takže chápu, že to neřešíš ...

    OdpovědětVymazat
  38. Natálka - Little Gem: dražší to to máme určitě, ale i tak mi ty ceny přijdou dost v pohodě :)

    Michaelle: zdá se ti drahá? Mě naopak přijde, že některé věci vyjdou levněji, než z drogerie :)

    Mikinka: zábal vypadá v kelímku fakt divně. Na první pohled je to trochu odrazující, ale pak si člověk přivoní a je pohlcen :)

    Wonderfull Today: já si na černé mýdlo dělám názor doteď a to ho používám už asi 4 měsíce :)

    eM: děkuju, to mě moc těší :)

    Jeannette: tak já ze začátku narazila na věci, co mi vyhovovaly, ale zatím je skóre celkem v pohodě. Vyloženě jen jeden propadák v podobě masky na nohy :)

    OdpovědětVymazat
  39. Zbožňuju tuhle značku, nejvíc přípravky na vlasy :)
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Na ten rakytníkový zábal si ma nalákala, asi ho skúsim :)

    OdpovědětVymazat
  41. Každopádne to má zaujímavú konzistenciu :)

    OdpovědětVymazat
  42. Teda, asi budu muset mrknout, kde poblíž se něco z toho prodává :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Zaujal mě teplý rakytníkový zábal, může být fajn pro chladné podzimní večery :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Tak už vím, co životně nutně chci a potřebuju :-)) strašně jsi mě nalákala na ten zábal, takže až se přítel bude ptát, co chci za zkoušky, už nebudu váhat s odpovědí :-))
    LuLu

    OdpovědětVymazat
  45. Tuhle značku znám, ale nic od ní nevlastním a ani mě nikdy nějak moc nezajímala. Proto mě překvapilo, že je poměrně levná, nevím proč, ale měla jsem za to, že je mnohem dražší... :D Jen by mě zajímalo... když si na sebe člověk namaže ten zábal a musí to nechat těch 20 minut, co dělá? Vždyť si nemůže ani sednout :D Nedokážu si představit, že bych třeba celou tu dobu poskakovala v koupelně s holým zadkem :D

    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)