neděle 15. září 2013

Moje úlovky ze Dnů Marianne

Další Dny Marianne jsou za mnou a letos to bylo věru velmi skromné. Oproti loňskému roku jsem se hodně krotila a koupila si jen pár věcí, které jsem opravdu potřebovala :) Navíc jedu příští týden do Drážďan a něco mi říká, že si koupím něco i tam, takže nebyl důvod utrácet. Třeba v Sephoře, která opět napálila ceny a dělá z lidí fakt tupce. Radši už to nebudu ani komentovat, nebo se zase vytočím :) Každopádně po práci jsem vyrazila směr Arkády, zamířila jsem do Douglasu a hned pryč, protože tam bylo tolik lidí, až mě to děsilo. S kamarádkou jsme zamířily do klidnější Harfy, kde to mám osobně moc ráda. Největší nával byl jednoznačně v CCC. Matky s kočárky, důchodci i studenti dychtivě prohrabovaly krabice s botama a nešlo se tam ani hnout :) Bohužel jsem potřebovala konečně nějaké boty na zimu, protože by jinak hrozilo, že do prvních mrazů budu chodit jen v balerínkách, takže jsem zatla zuby a hledala. Díkybohu první boty, co jsem si vyzkoušela, vyhovovaly mým představám, takže jsem neměla ani chuť zkoušet další. Na Harfě jsem byla opravdu spokojená, protože nikde žádné davy ani fronty a měli všechny velikosti bot a dárky k nákupům. Tentokrát bych Palladium asi nevydýchala :) 






Tentokrát spíš převažovalo oblečení. Kosmetický seznam si šetřím zatím na dovolenou :)



V Lindexu jsem kromě kabelky a kalhot sehnala ve slevě ještě krásný fialový náramek a jako bonus navíc dostala ten z kolekce Missoni. Nějak jsem tuhle akci nepochopila, ale nevadí :) V YR jsem se zastavila pro můj oblíbený odličovač a jako dárek jsem dostala ještě zápisník s tužkou.


V Douglasu jsem si koupila naprosto boží stíny z podzimní kolekce Chanel (blíže vám je ukážu v samostatném článku). Jsou vážně hrozně krásné (což můžete vlastně skvěle posoudit, když vám je ani neukážu :) Ke všem nákupům byla jako dárek miniatura legendární masky na obličej GlamGlow. Jsem na ní vážně zvědavá, protože očekávám poloviční zázrak. Podle všechno mi asi naroste úplně nový obličej, který bude krásný a dokonalý, takže vám dám určitě pak vědět, jak jsem pochodila :) Douglas tentokrát strčil Sephoru do kapsy a jejich dárek je mnohem lepší než lak na nehty (který dávala Sephora).


Zcela nečekaně jsem si koupila nalepovací nehty v Gatu. Vlastně ani nevím, jestli je někdy použiju, ale vzor je tak pěkný, že minimálně jako předlohu jsem je prostě chtěla :) Trochu divný, že? Divný každopádně už není, že jsem si pořídila další Lipcolor Butter od Astoru, protože jsou boží a stojí teď jen 129 Kč.


Uspokojení s nákupem bot se jistě brzy dostaví :) Můžu už v klidu očekávat přízemní mrazíky a nic mě nezaskočí.


Tuhle kabelku jsem v Lindexu měla vyhlédnutou už nějaký ten pátek a čekala jsem na Dny Marianne, abych něco ušetřila :) Co vám budu povídat, byla to láska na první pohled :)


Nakonec jedny kalhoty z Lindexu s cool zipem a černé šaty (C&A). Jsem taková černá vdova, ale mám ráda spíš barevné a výrazné doplňky, než vzorované a nápadné oblečení :)


Letos mi nějak uniklo, že má Marianne svůj lounge, protože na Václaváku nic nebylo. Kdybych nešla náhodou kolem, vůbec bych to nevěděla :) Byl pěkně schovaný na Ovocném trhu za Myslbekem. Letos jste si kromě dárků za účtenky mohly osvěžit s Mystery drinky a nechat se namalovat, nalakovat nebo učesat s Lorealem. A pokud sledujete můj Instagram, tak víte, co jsem včera dělala a má to co dočinění právě s Marianne stanem. Takže zítra bude pokračování a dozvíte se více :)




Vyrazily jste letos nakupovat? Koupily jste si něco pěkného? Jak na vás celá akce působí? :)

87 komentářů:

  1. Já byla nakupovat pár dní před akcí, bála jsem se, že bych jinak všechno rozfofrovala :D Jinak ty boty jsou naprosto úžasné ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Rendy jsou dny Marianne i dneska,v nedeli? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Megg ano jsou :-) av klidbejsim duchu...patek byl pry nejnatvanejsi ....rikala Rendy ;-)

      Vymazat
  3. Kabelka z Lindexu je krasna a na tiene som dost zvedava. ;) Inak ale cele Dni Marianne idu tento rok tak nejako mimo mna.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno pěkné, jen ty boty bych si na sebe nevzala ani za nic.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem v Hradci Králové nekoupila nic! Prostě nic! Bože jsem tak naštvaná :D Závidím tu kabelku, tu u nás ani neměli.. Jinak s botama z CCC mám hodně špatnou zkušenost, měla jsem asi 4 a všechny do dvou týdnů na vyhození, tak nevím jestli je to jimi, nebo mnou...

    OdpovědětVymazat
  6. Tolik krásných věcí,škoda že nemám penízky.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. v ktorej sieti predajni maju tie balzamy astor taku dobru cenu? ak to bude aj na sr tak sa asi porozhliadnem.

    carodejka008@post.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, ty botky jsou moc pěkné :)))

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký úlovky. Taky jsem vyrazila a neulovila vůbec nic. :D Je to docela smutný,ale nekoupila jsem si jedinou věc.

    OdpovědětVymazat
  10. Letos jsem těmto slevám neodolala, ale docela jsem se krotila a koupila jen pár věcí, které jsem měla vyhlídnuté. Nejvíc mám radost z košile, kterou jsem si pořídila v Orsay. Moc se mi líbí kabelka, kterou sis koupila :) U nás jsem takovou neviděla :( Jinak si myslím, že se takové akce vyplatí, ale člověk se musí hlídat :D
    kaniova.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. já jsem si minulý týden nakoupila Mixu, jinak jsem nebyla, musím se teď stejně učit a moc mě to davové šílenství neláká :D já celkově nerada nakupuju třeba oblečení, musím už fakt něco nutně potřebovat nebo mít náladu, a tu bych asi neměla. jedině mě mrzí Glamglow, chtěla bych ji zkusit a nechci si hned kupovat plné balení :(

    OdpovědětVymazat
  12. Jojo, ale taky jsem to letos moc nepřeháněla. Kupovala jsem už dárečky k Vánocům, zimní výbavu pro dceru a něco domů. Pro sebe jen trochu kosmetiky. Douglas je prostě vždycky nejlepší, na tu Glamglow jsem zvědavá ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty nehty vypadají opravdu moc pěkně:)
    Já sama bych je asi nevyužila, ale doma bych je mít taky chtěla:D

    OdpovědětVymazat
  14. Prosimtě, ta kabelka v Lindexu, kolik normálně stojí? Já že přemýšlím, že bych si koupila její černou variantu jako tašku do školy, tak by mě zajímalo, jestli by za ten kup stála :)
    Jinak co se týče toho, co sis koupila.. Obecně sis koupila moc pěkný věci :) Náramek z kolekce Missoni by se mi moc líbil taky :) u YR jsem jako dárek dostala oční stíny, je vidět, že co prodejna, to jiné bonusy :) Nákup v Douglasu ti závidím :) Vím, jak ony stíny vypadají, viděla jsem je na internetu :) Jinak jsem tam taky byla a musím říct, že v poslední době je pro mě lepší Douglas než Sephora, ačkoliv v Sephoře mají větší výběr značek, přístupu se to každopádně nevyrovná :) Kvůli vidině vyzkoušení legendární Glamglow jsem se rozhodla si něco pořídit, a tak jsem sáhla po jednom Chubby Sticku, který jsem měla už delší dobu vyhlídnutý, a po laku na nehty od Chanelu z nové podzimní kolekce :) Do nalepovacích nehtů bych nešla, i když máš pravdu, jako inspirace poslouží jistě dobře :) Lipcolor Butter od Astoru jsou opravdu moc povedené, jen se mi odstínově moc nezamlouvají, takže mám doma bohužel jen jeden kus :) Kozačky z CCC se mi moc líbí, taky si potřebuji pořídit nějaké vyšší, ve kterých mi nebude zima a bude je možné nosit k sukni nebo šatům :) A na závěr, co se týče oblečení, vybrala sis moc dobře :) Takové detaily na kalhotech se mi moc líbí, jen si nevím představit šaty z C&A, protože jsem snad takové u nás neviděla :) Nevadí :)
    Těším se na recenze nových přírůstků :)

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasné úlovky já jsem letos nějak dny Marianne propásla ale zas tolik mě to nevadí jelikož v říjnu mám s babičkou naplánovaný obrovský kosmetický nákup jelikož mám v listopadu narozeniny :))

    OdpovědětVymazat
  16. Ta kabelka je moc pěkná :) Já jsem se tento rok nechystala kupovat skoro nic, ale když už jsem jela nakupovat... :D Na výsledek se můžeš podívat u mě :) http://www.bloglovin.com/frame?post=1595708791&group=0&frame_type=b&blog=10097673&link=aHR0cDovL3Nvcm9yZXNzYS5ibG9nc3BvdC5jb20vMjAxMy8wOS9uZXctaW4tZG55LW1hcmlhbm5lLmh0bWw&frame=1&click=0&user=0

    OdpovědětVymazat
  17. Ta kabelka je úžasná!! Já jsem byla nakupovat včera v Brně, koupila jsem si v Tally Weijl krajkové šaty do tanečních a leopardí baleríny a pak velbloudí kabátek v H&M :) Jinak to na mě působí jako zajímavá akce a někdy bych se chtěla také zúčastnit :)

    kajisssek.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkný článek, skvělý report. :) Já bohužel tyhle akce tak nějak ignoruju, i když to bude asi i tím, že jsem zjistila až letos, že něco takového existuje, když už se časopis nedal sehnat. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tím že nejsem pražská mi takovéhle akce utíkají, bohužel. Ale mrzí mě to, třeba ale takový Interbeauty si ujít nenechám :-) A ty boty se mi líbí, nevěděla jsem, že v CCC takové už mají.

    OdpovědětVymazat
  20. Ach jo, já se letos konečně chystala, především do Douglasu a taky pro zimní boty do CCC, ale musím být se zápalem plic doma, takže smůla :(

    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Bohužel nejsem z Prahy, takže pro mě Dny Marianne nic neznamenají a mrzí mě to určitě bych si to užívala a lovila super věci v akci

    OdpovědětVymazat
  22. Si ma navnadila na nákupy! :D Kableka je skvelá !

    OdpovědětVymazat
  23. Hih :) já onemocněla (takže moc nevím, zda je to dobře nebo špatně - neb pár tipů jsem určitě měla x ale moje peněženka ušetřila).
    Rendy - sháním podzimní/zimní makeup - pleť máme podobnou - nemáš nápad? :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Krásně jsi nakoupila! Super věci :) Těším se na pokračování :)
    Já jsem bohužel letos dny marianne nevyužila :/ Protože sem šetřila na lepší foťák, tak snad příští rok ! ;)
    GIVEAWAY 2

    OdpovědětVymazat
  25. Toto nakupovací šílenství jde mimo mě. Nemám ráda davy lidí. Ale na druhou stranu je to skvělý nápad! Jinak Lipcolor Butter od Astoru si budu muset konečně pořídit. Teď mají v Rossmanu 25% slevu na celou kolekci Astor, takže bude můj.
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Pěkné úlovky! :) Lidi na Chodově? DĚS!! :)

    Zvu Vás na giveaway: http://thecompany-life.blogspot.cz/2013/09/giveaway-colorful-scarf.html

    OdpovědětVymazat
  27. Já letos poprvé asi po šesti letech musela nákupy Marianne oželet, právě jsem se vrátila z dovči a spánkový deficit je silnější než touha nakupovat. Sakra:D Nejvíce závidím boty, vždycky musím prolítat tucet obchodů, než se mi nějaké zalíbí, nemají vražedný podpatek a mají je v barvě a velikosti, jakou potřebuji, to bude zase boj...:)

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Megg: ano, akce je i dneska :)

    FairyChain: kamarádka od nich chodí boty reklamovat pořád a mě se nikdy nestalo, že by s nimi byl problém :) Uvidíme co tyhle, ale stačí mi, když mi vydrží tuhle zimu a pak je klidně vyhodím :)

    Katarina: v Rossmannu :)

    Sarah: bez slevy stojí 899 Kč :) je to celkem dost a nechtělo se mi tolik dávat, proto jsem za tu slevu ráda :)

    Sororessa: na tu tvojí kabelku z H&M jsem koukala a strašně se mi líbila, ale holt zvítězila sleva v Lindexu :) Jinak moc pěkný nákup!


    Kristine: v CCC už mají normálně zimní boty a kozačky :)


    OdpovědětVymazat
  29. Kabelka je opravdu krásná. Ja jsem tenhle víkend tak trochu mimo civilizaci, takže i kdybych chtèla, nemůžu. A i kdybych mohla, tak bych neměla, protože musím šetřit penízky..Ale jak se znám, kdybych mohla, stejně bych vyrazila a utrácela a pak měla sice radost z krásných věcí, ale i výčitky svědomí.
    Vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Asi je to zvláštní, ale mě dosud všechny ty slavné "Dny Marianne" úspěšně minuly - taky asi proto, že letos jsem v Anglii a vloni jsem touto dobou byla ve Finsku. Tak jako tak mě to nechává úplně v klidu, tyhle masové akce nemám ráda.

    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Super nákupy :)
    Už sa teším na recenziu na tiene Chanel :)
    P.S. strašne nemám rada preplnené nákupné centrá kde sa ľudia doslova bijú o každý kúsok v zľave...
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  32. Já nevim no, tyhle masový akce vynechávám - nechce se mi cpát se v obchodě s dalšíma x lidma. A stejně mi přijde, že to ze zahraničí vyjde levnějc...

    OdpovědětVymazat
  33. Boty a kabelka jsou úžasné!

    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Já si nákupy zakázala... Mám resty do školy a tak, v rámci potrestání se, si nic koupit nesmím, dokud nebudu mít splněné podmínky pro přijetí do dalšího semestru :D (ale při dodělávání zkoušek během něho se budu náležitě odměňovat :) )
    Hrozně se mi líbí kozačky, co jsi ulovila :)
    LuLu

    OdpovědětVymazat
  35. krásně si nakoupila, já jsem byla jen na chvíli na chodově a to ráno, takže se to ještě dalo.. do palladia apod. bych ani nejela.. davy lidí v obchodech, to není ni pro mne:-/

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  36. Krásné nakoupené věci, no, ale bohužel já neulovila nic díky tomu, že moje velikost nebyla a i tak mě tam moc věcí nezaujalo, ani se mi nelíbilo, jinak ty černé kalhoty bych si hned vzala :3

    OdpovědětVymazat
  37. poridila sis krasne veci! jsem zvedava na tu masku, jestli za to stoji, nebo spis ne :) s temi botami jsi celkem rychlik :D ja jeste chodim v balerinach :D zitra si koupim nejake podzimni a na kozacky dojde asi tak nekdy v polovine rijna nebo zacatkem listopadu :D vybrat si kozacky je pro me totiz nocni mura :D chci s minimalnim podpatkem -tak jeden dva centimetry max (vazne obdivuju ty, kteri si koupi kozacky na podpatku, ja bych se zabila :D), cerne, hladke a bez nejakych ozdob, presek atd. tak jsem zvedava letos, jak to dopadne :D

    OdpovědětVymazat
  38. Moc se mi líbí ty boty a kabelka :) Jsem zvědavá na stíny od Chanela, když jsou teda tak krásné :D
    Strašně mě štve, jak vidím X článků z těchto nákupních dnů, ale kolem mě jdou velkým obloukem - u nás v malinkém městě snad žádný z těch obchodů není a nikam jinam se nedostanu. Grr :D A přitom teď je tak ideální doba na nakupování.
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Boty se mi libi:) Ja letos nebyla a popravde, zacinam pochybovat, ze slevy pri teto akci jsou opravdu slevy...

    OdpovědětVymazat
  40. Akce je fajn, letos se mi povedlo snad poprve nebyt tenhle vikend nekde mimo. CCC jsem vzdala vcera (ja na Palladium odvahu mela i s kolegynemi) - hromada lidi a v rychlem probehu mi nepadlo do oka nic. Takze se poohlednu az bude v obchodech vetsi klid. Ja mela za cil hlavne dvoje dziny a tenisky, to bylo splneno. Zbytek byl uzetecny bonus rekla bych. Castecne jsme nakoupily i neco uz na Vanoce :-)

    OdpovědětVymazat
  41. já nakupovala po tři dny, ale teď už to jen třídím. Paradoxně mi přišlo, že nejvíc lidí bylo venku v pátek. Pro příklad, já jsem byla na Arkádách dnes a úplně v pohodě. V Douglas a Sephoře maximálně 5 lidí, nikde žádné fronty.

    OdpovědětVymazat
  42. Chodím na DM každý rok, takže jsem nevynechala ani ten letošní. Pořídila jsem si podzimní kabát, společenské kalhoty a kožené lodičky - u takových věcí se sleva vyplatí. A také něco málo z kosmetiky, například legendární zapečenou tvářenku od Bourjois.:)

    OdpovědětVymazat
  43. Letos jsem nakupovat nebyla, resp. užila jsem si to týden před Dny Marianne, kdy jsem měla jistotu, že vezmu jen to, co opravdu potřebuju, nebude nikde narváno apod.
    Kabelka je úžasná! A boty se mi také líbí. CCC mám ráda, kupuju boty jedině tam, značku Lasocki, lodičky mi drží už třetím rokem, a k této značce dávají i náhradní podpatek - tu spodní část, výměna snadná a jedeme dál. ;)
    Těším se na recenzi na stíny Chanel. Škoda, že z šatů nic nevidím, ale chápu, jsi beauty blogerka (jen že šaty miluju a ráda je "očumuju") ;)

    OdpovědětVymazat
  44. Já mám pocit, že v Douglasu všichni nakupovali kvůli tomu GlamGlow zázraku :) Určitě o ní pak napiš recenzi, jsem vážně zvědavá, jestli víceméně jílová maska za ty peníze může stát...jinak mně ty Dny Marianne znechutila hlavně Sephora, copak si vážně myslí, že si jejich "nenápadného" přeceňování lidi nevšimnou? Ne, děkuji, radši si nakoupím přes internet.

    http://dreaming-in-noir.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  45. Super věci si ulovila:)!!
    Já se včera nečekaně dostala do Českých Budějovic na Dny Marianne, tak jsem rychle na benzince koupila časopis s kupóny a jelo se.
    Koupila jsem si též boty v CCC, nějaké šperky a přítel si koupil kvádro v F and F.

    OdpovědětVymazat
  46. Pěkně jsi nakoupila, taky mám pár úlovků a myslím, že je to super akce.
    Bylo by zajímavé příště zapojit i nějaké eshopy, protože ne každý se zrovna v ten víkend může dostat do nákupáků.

    OdpovědětVymazat
  47. Moc se mi líbí ty nalepovací nehty, kalhoty, boty a kabelka :) ♥ Já jsem letos nakupovat nevyrazila.

    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Moc se mi líbí ty kalhoty z Lindexu. Já jsem byla nakupovat v pátek a něco málo jsem pořídila...kalhoty, bundičku, košili pro přítele a tričko pro ségru k narozkám :)

    OdpovědětVymazat
  49. Nalepovací nehty jsou krásné :)
    Moc hezky jsi nakoupila, já letos bohužel nevyrazila..

    OdpovědětVymazat
  50. Ááá, ty boty a kabelka! Závidím! :D Bohužel jsem nikdy na takovéhle akci nebyla, příště to musím napravit!
    whitedog1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Rendy, super úlovky, na stíny Chanel jsem fakt hrozně zvědavá, sem s nimi :)! Už máš "nový obličej" po GLAMGLOW?? :D Já ano!!! Jsem zvědavá na Tvůj názor. Za mne zatím nadšení, ale myslím si, že na suchou a citlivou pleť to fakt nebude (můj názor).
    V šoku jsem byla z dětského Benettonu, kde v pátek v půl 4 už měli skoro vše vyprodané, přímo v centru, Na Příkopě :D. Super úlovky mám z F&F, něco málo z Benettonu a ještě jsem si pořídila super sérum od Uriage. Jinak jsem se taky krotila, protože za a) už vše mám a za b) také se ještě chystáme někam za hranice ... :)
    PS. kabelka z Lindexu se Ti fakt povedla, je úžoooo!!! :)

    OdpovědětVymazat
  52. Nádherná kabelka! :) A celkovo super nákup, som zvedavá na tiene od Chanelu.

    OdpovědětVymazat
  53. Ten fialový náramek se mi taky hrozně moc líbí, jinak jdou dny Marianne mimo mne :)v obchodech je pak vždy mnoho lidí a to já radši nakupuji v klídku :D

    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. My to už asi 4.rokem pojímáme ve velkém stylu - letos nás bylo 9 :-) (moje máma, tety, sestřenice). Dny Marianne jsou teda spíše záminkou, proč jet do Prahy, ale jako proč ne? :-)
    Já jsem z CCC chtěla taky boty a koupila bych si je asi i tak, ale těch 25% je fakt příjemných. To samé co se týče kosmetiky. Spíš jde vidět, že reagují i jiné obchody. Byť nebyly součástí Dnů Marianne, dali si svoje slevy, což je taky super. Mile jsem byla překvapena tím lounge stanem, s minulým rokema a davovým šílenstvím se to nedá srovnat.
    Nicméně všem doporučuju, abyste nezapomínaly na to, že obchody jsou i na Hlavním nádraží v Praze. Je jich tam spousta a nikdo tam moc nebyl, takže jsem si to užila :-).

    OdpovědětVymazat
  55. Báječně jsi nakoupila:-), já bohužel onu akci trošku promeškala, tak snad příští rok:-(
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  56. No WAU! kabelka, topánky.. jednoducho závisť!! :) vážne krásne. No a som zvedavá na recenziu pleťovej masky :)

    OdpovědětVymazat
  57. Já tyhle hromadný akce nemusím, ale kabelka je fakt pěkná!

    OdpovědětVymazat
  58. Já si udělala radost kosmetikou, nejvíc mě doma hřeje High Beam a Hervana od Benefitu :)
    fireflylight@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Také jsem nakupovala, ale jen trochu, dost jsem utratila v letních slevách. :D Koupila jsem si jen kabelku v Reserved a svetr v FF. Chystala jsem se ještě do Albi, ale na narozeniny tam je dokonce 50%, takže radši ještě chvíli počkám. :)

    OdpovědětVymazat
  60. Vypredaje a podobne akcie su mojim problemom. V poslednom case sa zo mna stala shoppoholicka. Takze sa obchodom pokusam vyhybat.
    Velmi sa mi paci ten fialovy zapisnik, milujem fialovu :) a takisto cizmy vyzeraju byt velmi pohodlne.

    OdpovědětVymazat
  61. Bombové úlovky! =o)
    Já naposled kupovala 10 rohlíků, jeden chleba a tatarku domů, ale žádný dárek jsem v Lidlu teda nedostala =o(

    OdpovědětVymazat
  62. super inspirace, máš moc hezký blog! :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  63. tá kabelka má nádhernú farbu :)

    OdpovědětVymazat
  64. no čo dodat. Samé skvelé ulovky :)

    OdpovědětVymazat
  65. přesně na tuto kabelku jsem minulý týden koukala a s velkým smutkem ji tam nechala :(

    OdpovědětVymazat
  66. Moc pekne jsi nakoupila, nejvice se mi libi kabelka a nehty.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Moc moc pěkné úlovky! :) Boty sou super, ale já mám radši kotníčkové. V ccčku sem si vyhlídla jedny černé v pánské stylu a asi si pro ně zítra dojdu. Jinak v oblibě černé barvy sme na tom stejně. :)

    OdpovědětVymazat
  68. Hezký článek a skvělé koupené věci :-)

    OdpovědětVymazat
  69. Taky jsem byla nakupovat, mé úlovky - rozjasňovač Sephora, báze pod oční stíny Artdeco, šaty Desigual :).

    kolodziejova.l@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. To já jsem si letos skoro nic nekoupila, jelikož sem vůbec neměla náladu, navíc v Brně bylo všude šíleně lidí, takže člověk všude čekal:(

    OdpovědětVymazat
  71. Boty se ti povedly :) mě se minulou zimu kozačky už rozpadly a zase budu zoufalá až budu muset kupovat, protože mám vysoký nárt a široké lýtka :/
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ty nehty a ta kabelka jsou supr :)

    OdpovědětVymazat
  73. Mánie s Dny Marianne mě už před 2 lety přešla, takže jsem s klidným srdcem z Prahy odjela. Teď je tolik akcí a kuponů i během roku...

    OdpovědětVymazat
  74. Moc pěkné úlovky. :) Bohužel jsem masku GlamGlow už nestihla. :( Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  75. Preeeesne ako pises. Palladium a hlavne CCC boli masaker! Pre mna to boli moje prve Dny Marianne (nechapem, ako som to mohla doteraz ignorovat) a par svojich newbie dojmov som zhrnula na blogu, ak by niekoho zaujimalo.. :)

    Pekny den,
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  76. Mně to letos nebavilo. Byla jsemm na Chodově v Lindexu pro Juniorovy zimní kombinézy a oteplováky a v Hervisu pro věci na plavání do bazénu. Nakonec jsem si koupila bundu v Zaře za 4tis bez nějaké pitomé slevy a z té mám největší radost :-D

    OdpovědětVymazat
  77. Palladium bylo děs...tohle byly mé první dny Marianne a myslím si, že příště se na ně vykašlu. Všechno ostatní obchody stejně měly 20 procent dolů, tak co:D
    Jinak ty nalepovací nehty vypadají dokonale....jsem hrozně levá, ale zkusit tohle mě fakt láká.

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Ta kabelka je hooodne pekna :-)

    OdpovědětVymazat
  79. Nejvíc se mi líbí ta kabelka, podobná v téhle barvě by se mi taky hodila, hmmm... :D Já jsem tedy nikam na nákupy nevyrazila, nemám ráda tahle davová šílenství, radši hezky v klídku :) Navíc když vidím akce, tak si kolikrát koupím i věci, co vůbec nepotřebuju, takže pro mě by to úspora peněz nebyla ;)

    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)