čtvrtek 5. září 2013

Koupit nebo nekoupit - Essence + podzimní novinky

Dlouho jsem přemýšlela, jestli Essence do této rubriky vůbec zařazovat. Přece jen mi bylo jasné, že většina produktů bude mít spíš NE, protože se už většinou pohybuju u trochu "lepších" stojanů s kosmetikou. Pro Essence už spíš nejsem ta pravá cílová skupina a mám trochu vyšší nároky na kosmetiku obecně. Tak nějak ale pozoruju, že hodně z vás baví zmínky i o levné kosmetice z drogerie a ne všichni vydělávají, aby si mohli kupovat líčidla za tisíce. Takže jsem se nakonec rozhodla, že Essence zařadím, ale komentovat budu jen ty věci s ANO a MOŽNÁ, abych nebyla moc zlá :) Nikomu neberu, pokud si tuto značku nakupuje a je to každého věc, kolik za kosmetiku utrácí, ale beru to ze svého pohledu, tak na to prosím berte ohled.



Řada Studio Nails patří podle mě k tomu nejlepšímu, co Essence produkuje. Dlouhou dobu jsem si jiné podkladové laky a topcoaty nekupovala a jejich oblíbenost je myslím celkem známá. Takže tato řada rozhodně ANO.



Jelikož mi došel můj milovaný podkladový lak O.P.I, tak zatím používám Pro white effect lak a jsem s ním spokojená. Nehty nežloutnů a plní svou funkci, takže můžu určitě také doporučit. Navíc ty ceny jsou opravdu více než přívětivé.

Celkově bych řekla, že co se týče všech možných (a nemožných) vychytávek na nehty, tak Essence v drogerii ostatní značky válcuje. Ani u těch dražších většinou nenajdete extra topcoat nebo nějakou bázi pod barevný lak, takže v tomhle ohledu bych řekla, že je Essence na špici :)



Když se pigmenty objevily poprvé, tak to bylo velké haló. Postupně se objevily další odstíny, ale já si už pro žádné nešla. Některé odstíny jsou spíš jen třpytky a do pigmentu mají daleko. Ovšem pro nějaké pokusy nebo líčení na karnevaly či Halloween je to ideální a člověk se může dost dobře vyřádit. MOŽNÁ




Essence taštičky mám ráda a zrovna tato se mi třeba moc líbí. Na taštičce se asi nedá moc co zkazit, takže ty určitě mají ANO



Make-upy, korektory, pudry - NE



Balzámy Kiss care - NE



Matné tekuté barvy na rty Stay Matt - MOŽNÁ 

Můj oblíbený odstín je ten úplně vlevo. Matné rtěnky nebo lesky jsou v drogerii taky trochu nedostatkové zboží, ale pokud bych chtěla nějakou super ultra kvalitní, tak bych asi investovala do něčeho dražšího, kde bude na výběr víc odstínů. 



Lesky na rty Stay with me - ANO

Na drahé lesky si nepotrpím, takže si ráda chodím i pro tyhle. Mají příjemnou konzistenci, hezky voní a celkem pěkně na rtech drží. Trochu mě vytáčí akorát ty jejich divně tvarované aplikátory, ve tvaru přesýpacích hodin.



U většiny stínů této značky říkám NE, ale příjemná výjimka jsou tyto 3D stíny. Některé barvy jsou celkem pěkné a dobře pigmentované. I tak je můj názor takový, že když už stíny z drogerie, tak od jiných značek.



Mono stíny i paletky mají moje NE, protože se jejich kvalita a pigmentace liší dost kus od kusu a to není moc dobře. Ač stínům z drogerie obecně příliš nefandím, tak se dají najít určitě lepší a kvalitnějí. Nákup těchto stínů mi přijde jako vyhazování peněz z okna.



Matující/fixační pudry - MOŽNÁ 

Nenabízí je tolik značek, takže v drogerii takový výběr není a pokud se díváte na cenu, tak Essence bude asi dobrá volba. Já sama ale raději dávám přednost fixačním pudrům Dermacol.


Tvářenky - NE

Musel by se stát asi zázrak, abych si zamilovala nějakou tvářenku z drogerie. Na nich se podle mě nevyplatí šetřit a opět je to vyhazování peněz (a je jedno, o kterou značku se jedná).




Pudry, bronzery, paletky - NE




Tužky na oči - NE

Můj názor je, že v drogerii seženete lepší a kvalitnější a nejsou o tolik dražší. Mě tyto příliš nezaujaly. Týká se to i fixů na oči. Fixy mi pokaždé rychle vyschly a na očích dobře nedržely. Tužky na oči mi také tolik nedržely a nebyly dobře pigmentované a měkké.



Podkladová báze pod oční stíny - NE

Tato báze mi byla úplně k ničemu, stíny lépe nedržely ani se jejich barva nezvýraznila a tak po hodině se stíny slily v jednu čárku.


Rozjasňovač v peru - NE

Ehm...raději nebudu komentovat, ale tohle je jen parodie na rozjasňovač :)




Řasenky - NE

Teď to beru trochu obecně, ale všechny řasenky, které jsem kdy od Essence vyzkoušela stály za prd. Vyschly mi po měsíci, voděodolná se drolila z očí a celkově mě vůbec nevyhovovaly.




Lesky - NE

Od Essence mám ráda jen lesky, které jsem vám ukazovala výše. Tyto se mi nelíbí, protože jsou plné třpytek a působí dost lacině.


Barevné laky na nehty - MOŽNÁ

Řekla bych, že jsou tyto laky celkem populární, ale opět nejde říct, že by byly všechny skvělé. Liší se to odstín od odstínu - jak krytí, tak i výdrž. Sama jsem si strašně dlouho žádný nekoupila a asi dlouho nekoupím, ale jestli se někomu líbí, proč ne :)





A teď slibované podzimní novinky. Jako vždy se sortiment trochu obměnil a objevily se nové produkty. Novinkou jsou i pomůcky na tvoření gelových nehtů doma. Koupit si tak můžete i UV lampu a dělat si nehty v pohodlí domova :) Nemám vyfocené úplně všechny novinky, protože drogerie, kde jsem byla, neměla ještě komplet sortiment naskladněný, tak něco chybí. Na všechny novinky se můžete podívat na stránky (KLIK).




















Jaké jsou vaše oblíbené produkty od Essence? Nakupujete jejich produkty, nebo máte trochu jiné nároky, co se kvality kosmetiky týče? A co říkáte na podzimní novinky? :)

46 komentářů:

  1. ja mam asi jen stetce na ocni stiny, ktere pouzivam na color tatto

    OdpovědětVymazat
  2. Essence mam rada,sice vydelavam,muzu si dovolit drazsi kosmetiku,ale ta z drogerie mi vyhovuje a vic za ni davat nehodlam.
    U Essence se vzdy vrham na limitky,ty vetsinou maji super tvarenky, ty laky na nehty mam taky rada.

    OdpovědětVymazat
  3. Mna teda tiez Essence nenadchyna, taktiez mam pocit, ze pre nich nie som cielova skupina, hlavne od isteho casu nerobim to, ze toto si kupim, ved to stoji len tri eura a potom sa mi len zbytocne doma hromadi kozmetika, ktoru nepotrebujem, lebo je to vzdy hop alebo trop. Asi je to vekom, skusenostami a zarabanim, ale uz si naozaj radsej priplatim za kvalitnejsiu kozmetiku, ktora bude naozaj plnit svoju funkciu ale co je hlavne, nepodrazdi mi plet, oci a nevyhadzem sa z nej. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi hodnější, než bych čekala:-) Já jsem asi z jiné planety, ale mě od Essence přišlo líto peněz za všechno, co jsem si kdy koupila. Hlavně laky na nehty, které se na mě loupají po hodině. Přijde mi to jako kosmetika pro děti, dokonce ani taštička, na které "není co zkazit" se mi nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, od Essence si kupuju vysunovací tužky na oči, dříve tužku na obočí a vždycky jeden mono stín (Capuccino, please myslím). Také mám doma ten lesk Stay with me. Celkově Essence nezavrhuju, má některé dobré produkty a samozřejmě i nějaké úplné propadáky (třeba tvářenky, laky, pudry atd mi od Essence nikdy nevyhovovaly).

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  6. Dřív jsem nebyla tak náročná, například, co se týká pigmentace, ale postupem času (hlavně, jak jsem objevila kosmetické blogy) se moje laťka značně zvýšila a musím říct, že v mojí kosmetické sbírce se nějaký oční stín najde, ale nepoužívám už a pošlu ho dál někomu, kdo ho ocení. Jinak, od Essence jsem měla moc ráda jejich laky na nehty, ale pravdou je, že co změnily lahvičky tvar, tak už jsem je nekoupila, četla jsem dost negativních recenzí. Produkt, který mám ale od Essence moc ráda, a to se neshodneme :) jsou tužky na oči, já jsem s nimi velice spokojená. A ještě jednu věc používám pravidělně a to jsou jejich rukavice - každý večer natřu ruce hutným krémem, nasadím rukavice a hurá spát, ráno jsou jak dětská prdelka - nevím, jestli se dají ještě pořídit :/

    Jsi nejlepší :)

    http://ukoralky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Charmedka: jestli ti to vyhovuje a jsi spokojená, tak proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Elle Pomsar: přesně, jak se říká, nejsem dost bohat na to kupovat levné věci :)

    An zHelloBeautyblogu: to možná jen tak vypadá, protože jsem nekomentovala všechno :) právě proto, že jsem nechtěla být tak zlá :) Já na ty jejich top coaty dlouho nedala dopustit, ale je fakt, že ty mi přijdou jako to nejlepší, co produkují :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak za mě ještě - ty nové peel off gellaky - NE.. Jako není to tak strašné, ale rozhodně nejhorší, co jsem vyzkoušela a určitě se vyplatí si připlatit.

    Ty Metal glam eyes shadow vypadají z fotek moc hezky, osobně jsem je ještě neviděla.. Ale asi budou hodně prášit.. Možná by šly hodit přes nějaké stíny jako takové třpytkové rozjasnění.

    Já mám od Essence jen ty štětce na kouřové líčení.. Jo a nějaké destičky k tomu razítkovní nehtů, ale jen, že se mi líbily obrázky.. jinak laky a razítka mám Konad. Dřív jsem měla nějaké laky ne nehty, ale už si nějakou dobu dělám doma gellak. Taky jsem měla jedou řasenku, a ta mě zklamala. A ten bílý pudr mě taky hodně zklamal, vysušil mě, vylezly všechny póry a vrásky a bily vidět jemné chloupky, jak se na nich držel bílý prach :-D

    Fczelkamaya

    OdpovědětVymazat
  10. Once upon a time: děkuju :) v těch propadácích se shodneme

    Korálka: děkuju :) Ty rukavice si pamatuju, ale nejsem si jistá, jestli se dají ještě sehnat :) Já jsem u stínů celkem náročná a bohužel tyhle mě moc neuspokojují :/

    OdpovědětVymazat
  11. waw! perfekne :) vykupila by som vsetky lesky na pery :D

    OdpovědětVymazat
  12. Bázi pod stíny jsem měla z minulého roku Colours arts nebo jak se to jmenovalo a byla dobrá, v tubičce a plnila svůj účel. Pigmenty mám, ale nepoužívám.... (počáteční nadšení opadlo).
    Docela by mě zajímalo, jaké budou ty "gelovky" v praxi. Prý se to sundavá tím, že se to sloupne...no, to potěš :-D Dokonce jsem někde četla, že někdo si to chce pořídit, aby "mohla dělat nehty rodině a známým". Jsem zvědavá, kdy se objeví české recenze.

    OdpovědětVymazat
  13. Veronika - Cosmetic Jam: to že se to sundavá sloupnutím, na tom není nic špatného. Má to více značek a u těh ostatních i přes slibovaných 10 dní vydržely bez problému 14 dní, ale mě rostou rychle nehty, takže pak už musím sundavat, protože nesnáším odrosty. Tyto od Essence teprve testuju (a určitě budu dělat recenzi), ale narozdíl od ostatních značek mě tyto hodně pálí a hlavně odlézají od krajů :-/ Takže odrosty budou ještě dřív..

    OdpovědětVymazat
  14. já mám snad jen ten transparentní pudr a balzám na rty a obojí je celkem fajn :) balzámek hezky voní (ten kiss care love) a pudr i přijde to samé, co Dermacol :) jinak Essence není nic moc pro mě. i když ty laky (výživa, top coat atd...) by nemusely být špatné :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dřív mě Essence celkem lákalo, ale po pár neúspěšných koupích mě to přešlo. Jediné oční stíny nejsou tak špatné, balzám mi rty akorát vysušil, lak po měsíci zhoustnul a hrozně se loupal. Moje nejhorší zkušenost je ale s top coatem better than gel nails, který se mi odlupoval po velkých kusech jen pár hodin po nalakování.. Novinky se mi sice líbí, ale raději žádnou si nepořídím. Škoda peněz.
    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Rendy, dříve jsem taky měla chuť tuto kosmetiku pořádně prozkoumat (po těch nadšených recenzích) ale už jsem se asi doufám vyléčila :) neříkám, něco málo by se ještě dalo... ale už jsem si řekla dost, to si radši našetřím na mou vysněnou YSL Rouge Volupte, kterou určitě s nadšením vypotřebuju a nebudou mi v šuplíku ležet kvanta nekvalitních rtěnek "pro děti" (pardon)... ;)

    OdpovědětVymazat
  17. já mám ráda jejich věci na nehty, kromě laků (ale to že jsem žádný neměla, z drogerky mi víc vyhovuje Rimmel, těch mám asi deset). na ty gelové věci jsem koukala, že budou, ale nelákají mě, postup bych asi se svou šikovností nezvládla, hlavně na pravé ruce :D občas koupím něco z limitek, třeba v létě se mi líbila gelová tvářenka, ale jinak od nich ani moc věcí nemám. jo v létě jsem milovala ty vlhčené ubrousky ze zmrzlinové kolekce, ale byly hned fuč :(

    OdpovědětVymazat
  18. Tak já muliju hlavně všechno, co mají na nehty, to je většinou i dost dobré. Ale třeba makeup, řasenku, to bych si nikdy nekoupila :-) Ale je to jediná značka, která má stále novinky a zajímavé věci!

    OdpovědětVymazat
  19. u Essence si koupim spis obcas neco z limitek. Je to pro mne znacka (spolu s Coloramou) jsou u mne znacky na zkouseni novych barev. Jinak novy longlasting rtenky od Essence meli zatim celkem pozitivni recenze

    OdpovědětVymazat
  20. Já beru na milost právě ty tužky na oči, s některými mám fakt dobrou zkušenost, protože dobře drží, třeba ty vysouvací a pak jedny stíny v tužce z limitky. Zaujala mě z těch nových věcí ta tvářenka v tyčince, ale musela bych ji zkusit, jestli to není šunt :)

    OdpovědětVymazat
  21. ty jo já miluju takové posty :) tolik se dovím :) hodně si mi pomohla s tou řesenkou od essence chtěla jsem si ji koupi ale asi nekoupím :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Nevím, já si většinou objednávám kosmetiku přes internet, ale někdy si koupím i z drogerie. Od essence mám ráda právě tvářenky, hnědé tužky na oči jsou super a ty balzámy a lesky jsou taky moc fajn a u mě jsou třeba naprosto příšerné ty matné rtěnky, jelikož zalézají do vrásek. Pokud si kupuješ hodně drahou kosmetiku a jsi zvyklá na jinou kvalitu, tak je jasné, že ti nebude vyhovovat skoro všechno, ale mají i dobré věci, skoro všechno bylo označené NE nebo nevím - myslím, že až tak striktně bych to neviděla.

    OdpovědětVymazat
  23. Od zkosené štětečky na gelové oční linky - za tu cenu jsou bezkonkurenční...

    OdpovědětVymazat
  24. Já je jdu omrknout zítra, tak jsem zvědavá, co mi padne do oka :P

    OdpovědětVymazat
  25. Pigmenty mám a hojně využívám některé ;) Stačí koupit vhodný odstín a jiné nechcete.

    OdpovědětVymazat
  26. Ja si myslím, že pre mladšie baby je to relatívne fajn lacná kozmetika (mám na mysli riasenky, tiene či lesky/rúže), na niečom sa naučiť "musia", okrem toho možno výhodou je práve menšia pigmentácia výrobkov, aspoň sa to s tým nedá prehnať, čo mladučkej tváričke podľa mňa až tak nesvedčí. Čo sa týka čiernych linkovacích fixiek, s tými mám opačnú skúsenosť - nevyschla mi ani jedna, pekne kreslia a dlho vydržia (len sa po dlhodobom používaní ohne špička, no). Inak mám od Essence snáď už len jeden profláklý "rúž" All about cupcake, páči sa mi voňa a že je veľmi prirodzený (len ten obal... chjo), jeden lesk na pery v makkej tubičke a štetec na oči, ktorý som si kedysi kúpila len na skúšku a je furt dosť dobrý na to, aby som ho vymenila za lepšieho kolegu :)Zaujali ma jedine nové rúže, vyzerá to, že budú mať krajšie farby a snáď aj obal...

    OdpovědětVymazat
  27. Mě teda Essence docela vyhovuje, mám spoustu produktů, ke kterým se vracím ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Myslím že toto je článek který měl přijít minulý rok protože teď v říjnu se spousta stálého sortimentu od essence ruší a doplňují se novinkami. V polovině Prahy už polovina věcí není k dostání .

    OdpovědětVymazat
  29. V podstatě s tebou souhlasím, nejraději mám určitě podklady a top coaty na nehty, veškeré mé oblíbené produkty jsou shrnuty v tomto článku: http://kissabee.blogspot.cz/2013/08/essence-produkty-na-ktere-nedam-dopustit.html. Nejhorší od Essence mi připadají tvářenky ze stálé nabídky, to je něco hrozného, nejvíc mě šokovaly ty pěnové, když jsem se v drogerii podívala do testeru, vůbec mi z toho nebylo nejlíp, díky bohu, že je už stahují z prodeje. To si označení tvářenka nezasloužilo ani náhodou. Rozjasňovač v peru používám na oční víčko, na které je docela fajn, ovšem na tváře bych si to asi nedala.

    OdpovědětVymazat
  30. Veronika - Cosmetic Jam: mě gelovky moc netáhnou, ale představa "olupování" z nehtů mi nahání husí kůži :)

    Wonderfull Today: mě se díky tomu Topcoatu taky někdy olupoval celý lak jako samolepka. Proto jsem ho vyměnila, protože mi to po čase začlo vadit :)

    Reny y: nemůžu než souhlasit :)

    Kristine: to se musí nechat, že s novinkami nešetří a je to pro někoho zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  31. Arwen: mě přijdou lepší tužky od Rimmelu nebo Lorealu, protože ty od Essence mi tak dobře nekreslí, ani nedrží, ale jestli ti vyhovují, tak proč ne :)

    Michaela Hajdová: někdo jiný je má třeba rád :) Klidně jí vyzkoušej a sama uvidíš :)

    Eliška Manamana: neřekla bych, že si kupuju hodně drahou kosmetiku, jak co, ale spíš nejsem cílovka Essence :) Když jsem byla mladší, tak jsem jí nakupovala ve velkém, ale holt ta kvalita není taková, jak bych si představovala :)

    Kass.enka Bows: minulý rok tu nebyla ještě ani tahle rubrika :) Zas tak se to nemění, spíš třeba jen nové odstíny, ale podstata je pořád stejná :)

    Michaela: jo, ty suflé tvářenky byly děsné :) úplně nepříjemné na dotek, fakt se takovým věcem vyhýbám :) Nikdy nechápu, jak je někdo může mít rád :)

    OdpovědětVymazat
  32. já používám krémovou tvářenku z kolekce Ready for boarding a je to asi jediná věc se kterou jsme byla kdy od Essence spokojená.. je tak pigmentovaná že je to až skoro moc :) jinak si občas koupím lak na nehty abych vyzkoušela nějakou šílenější barvu ze pár korun

    OdpovědětVymazat
  33. Kupuju pravidelně tužky na oči Longlasting Eye pencil, krásně krémové a drží, pak péči a top coaty na nehty, laky už jen z limitek občas.
    Z podzimních novinek mám dvě rtěnky (v černém obalu) a jsou zatím naprosto parádní!

    OdpovědětVymazat
  34. Já zrovna nejsem milovnék této značky..ale kupodivu mě od ní vyhovuje tekutá oční linka a to jsem jich vyzkoušela sakra hodně od daleko dražších značek..ale od Essence jsou opravdu nejlpší a vydrží nejdéle:)

    OdpovědětVymazat
  35. Ta báze pod oční stíny z obrázku je hrozná, k ničemu a navíc mi pálila na očích. Ale ta druhá Colour Arts je naopak docela dobrá, za 65,- slouží víc než dobře. Jinak mám ráda jeden jejich topcoat a občas některé tvářenky z limitek.

    Od Essence občas ráda něco vyzkouším, ale obecně si raději připlatím za lepší kvalitu.

    http://mojitobykate.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Essence mam ráda ale z týhle kolekce mě nic moc neoslovilo... :)


    Zúčastni se u mě na blogu giveaway :) !

    OdpovědětVymazat
  37. Laky od essence jsou nejlepší. Má moc krásné barvy :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  38. Od Essence mám nejradši laky (moje dlouholetá stálice), ale Better than gel nails nic moc, radši mám ten topcoat od NYC. Potom používám taky jejich transparentní pudr (mám ještě ten sypký) a připadá mi prakticky stejný jako ten od Dermacolu. Mám i jednu tvářenku a jsem s ní celkem spokojená, až na to, že obsahuje třpytky, ale to skoro všechny tvářenky z drogerie, jedinou čistě matnou má snad jen Alverde (a to ještě jen jeden odstín). Pak už používám asi jen tu průhlednou gelovou ,,řasenku na obočí" - na té se asi nedá nic zkazit :)) Měla jsem taky pár stínů, ale ty mi moc nevyhovovaly, slévají se do záhybu (i s bází).

    OdpovědětVymazat
  39. Essence nebrat nic, je to shit. Btw nejsem tak bohatá, abch si kupovala levné věci. Někde se na tom ve výrobě MUSELO ušetřit! Jinak by Urban Decay nestál 600 paletka a Essence 100. Je to prostě znát na první pohled, výdrž atd.

    Gelový nehty? Ježíši! Další šmelung podle mne! Pokud chci gelový nehty, jdu do nehtového studia. Ne, že si to budu patlat samo-domo, budu to mít křivý a s bublinkama. Gely se musí nanášet táhnutím (pokud nebudete táhnout, budete tam mít bublinky) a v určité vrstvě a pokud to tak neuděláte, tak ten gel bude praskat (málo gelu) a nebo se bude lámat (moc gelu). Navíc dvouzářivková lampa, kterou nabízejí není schopna gel skutečně kvalitně vytvrdit.

    Taky se dají koupit nůžky na vlasy, tak proč se všichni nestříhají rovnou doma?

    A co úplně NESNÁŠÍM jsou ty jejich pitomý kolekce, maj snad každej tejden nějakou. Všechny mi přijdou podobný, ta vlnka ve 3D stínech mi přijde nějak moc pobodná MACu...
    Nová kolekce je u mne jednou za dlouhou dobu, inovativní, krásná a musí na ní být vidět měsíce práce a ladění k dokonalosti! A né to naflákat šup, šup a 15 letý to koupěj.

    Prostě děs a hrůza. Ať se jde zahrabat celej Essence.

    Vyventilovala jsem svůj nafoukanej názor, dík =o)

    OdpovědětVymazat
  40. Pěkně jsi to shrnula :). Já s tebou v podstatě souhlasím, sama si jen občas koupím něco z limitované kolekce, protože mě to nějak popadne :D. Ale jinak v tom nijak extra nejedu, ještě mají dobré ty gelové linky celkem...a z novinek se mi líbí ty blush sticky, ale kvalita asi nebuden ic moc.

    OdpovědětVymazat
  41. Od essence jsem měla asi dva laky na nehty a pak balzám na rty, co se nabíral z kelímku a ten byl teda super :) Jinak mne essence moc netáhne, mají pořád nové kolekce a abych tam utrácela co týden za blbosti tak to fakt ne, radši si našetřím na dražší. Jo, ještě si vzpomínám, že jsem od nich měla umělý řasy a ty nebyly úplně nejhorší..

    OdpovědětVymazat
  42. Mě by moc zajímalo kterej lak ze studio nails je nejlepší je jich asi 15 a nevím jak a v čem se liší?

    OdpovědětVymazat
  43. od Essence mám lesky na rty,které máš i ty v oblibě..měla jsem jednou i make up,bohužel nevím který přesně,ale byl dlouhotrvající a musím (i když nerada) pochválit. Měl skvělé krytí a konzistenci a vydžel opravdu dlouho

    OdpovědětVymazat
  44. Rendy, kdy jsi pořizovala tu první fotku? Pokud to bylo v posledním týdnu, tak chci vědět kde, protože bych tam okamžitě letěla! Už totiž nikde ten rychleschnoucí krycí lak nemají! Z té řady Better then gel nail mají jen ten nadlak s vysokým leskem! Já si od essence kupovala pravidelně jen tenhle rychleschnoucí krycí lak a skvělý je pak ještě jeden stín. Mám i par jiných výrobků, ale nic moc! Taky úplně essence nevěřím.

    OdpovědětVymazat
  45. mě učarovaly ty nové rtěnky, které přidali do sortimentu. lesky stay with me (i ty matné) jsou také fajn. donedávna jsem dokonce používala i jejich linky ve fixe, ty mi také nepřijdou nejhorší. každopádně například make-upy jsou věc, kterou bych od nich nikdy nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  46. Ja som spokojna s lakmi na nechty. Povedala by som, ze lepsie ako ma napr. Loreal (moja vlastna skusenost :)) Mala som este raz ocne tiene a linku. Stacilo :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)