pondělí 9. září 2013

Inglot nákup

Před nějakým časem jsem vám ukazovala fotky z otevření nové pobočky Inglotu na Černém Mostě (KLIK). Při té příležitosti jsem si samozřejmě koupila i něco pěkného a konečně to všechno vyfotila a článek připravila. Berte to spíš jako ukázku dalších odstínů, protože o většině produktů se už samostatné recenze objevily. Všechny patří mezi mé oblíbené, které si kupuji už opakovaně :) 


Oční stíny z Freedom systému č.133 (předchozí články zdezde a zde)

Oční stíny jsou už taková inglotí klasika. Myslím, že si je kupuje většina lidí, která do obchodu zavítá, protože jich je hodně a hrají všemi barvami. A ty prázdné paletky se taky musí nějak naplnit :) Tyto tria stínů patří mezi nejnovější odstíny, pokud se nemýlím a jedno trio už doma mám. Nejvíc se mi líbí nejsvětlejší stín, který hází krásné odlesky. Jinak platí všechno, co se kdy objevilo v minulých článcích :)






Oční linky AMC Eyeliner gel - 75 (předchozí články - fialové, zelené a vánoční kolekce)

Oční linky už mám několikáté a stále si stojím za tím, že jsou skvělé. Když se budu opakovat a řeknu, že mají neuvěřitelný výběr odstínů, o kterém se jiným značkám může jen zdát, tak oceňuji i jejich výdrž. Celý den se z oka ani nehnout a drží jako vytetované. Od jiných značek už ani nemá cenu linky nakupovat :) Tentokrát jsem si vybrala tmavě fialový (švestkový) odstín, který na fotce vypadá možná až černě, ale na oku není tak tvrdý.









Lak na nehty (předchozí články - zde)

Když jsem kupovala tento odstín laku, myslela jsem u toho na podzim. Je to asi trochu zvrhlý, když jsem ho kupovala uprostřed léta, ale ten odstín jsem sháněla už dlouho. Teď koukám, že jsem zapomněla napsat číslo odstínu, tak to omluvte, až se k laku dostanu, doplním to sem :) Jak se tak koukám z okna, brzy nastane vhodná doma lak vytáhnout a vesele lakovat :)








Rtěnka Slim Gel (předchozí článek zde)


Rtěnka má opravdu gelovou konzistenci a já osobně jí mám strašně ráda. Nikdy jsem u jiné značky podobnou konzistenci nepotkala a proto jsem si pořídila další odstín. Ten předchozí jsem už téměř vypotřebovala, protože má prostě dokonalou barvu. Rtěnky vřele doporučuji nejen kvůli příjemné konzistenci, výběru odstínům, tak i velice dobré výdrži na rtech.







Tvářenka z freedom systému v odstínu č. 28 je už moje druhá. První jsem našla v Ladyboxu a toto byl dárek k nákupu. Obě jsou poměrně dost pigmentované a trochu práší. Jsou opravdu velmi jemně namleté a chce to jemnou ruku při nanášení. Občas někde čtu, že mu tvářenky voní, ale ty moje prostě nijak nevoní :) Výdrž v pohodě většinu dne a co se mi líbí úplně nejvíce, je její odstín. Odpovídá nejvíc fotce na ruce výše :) Sama bych si ho asi nevybrala, nebo by mě spíš nezaujal, ale hned po prvním vyzkoušení jsem si ten odstín zamilovala. Nevím ani jak ho pořádně popsat - je to spíš nenápadná barva, trochu starorůžová s kapkou fialové...néé, fakt nevím prostě, na popisování barev jsem špatná :) Mě se strašně líbí a na podzim bude jako dělaná. Na to, že stojí nějakých 150 Kč jsem s ní fakt moc spokojená :)





Tak to by byly moje nákupy. Vesměs je většina barev spíš podzimních, nebo mě samotné se k podzimu hodí. Ani o jedné věci nemůžu říct křivé slovo a většinu z nich už doma mám v jiných odstínech :)

Byly jste už navštívit nový stánek Inglotu na Černém Mostě? Koupily jste si případně v poslední době něco pěkného? :)

21 komentářů:

  1. Inglot má moc hezké věci, škoda jen, že není i v Ostravě :D

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  2. hm, zase si me nalakala. Na ty linky mrknu.

    Od Inglotu mam par stinu, tvarenku z LB... na CM jsem uz byla, ale v danou chvii tam bylo tolik lidi, ze jsem to vzd ala.. na dalsi navstevu zatim ceka :))

    Obecne se mi Inglot libi, ovsem casto u nich mam problem s tim , ze si neco vyberu a slecma mi pak rekne, ze to nemaji - stalo se mi to uz hodnekrat se vsim moznym - stiny, tuzka na oboci, linky, lak, rasy i limitky... :(

    OdpovědětVymazat
  3. ja som si myslela ze tie prve tiene su licka!

    Inak pozyvam na super giveaway o BIELENDA balicek!Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Stánek Inglotu na Čerňáku jsem také navštívila, tady jsem sepsala svůj report: http://www.beauterama.cz/2013/08/recenzeinglot.html
    Po trio stínech jsem pokukovala, ale už by byla velká útrata, tak jsem si je nechala na příště. Ty gelovky vypadají fajn, akorát musím sehnat ten správný štětec na ně...

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se chystám na nákupy, jen mě mrzí, že tos nejsou slevy na Dny Marianne, tak trochu jsem s tím počítala :)

    OdpovědětVymazat
  6. dost se mi líbí ten lak a linky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se fakt hodně líbí ty linky, určitě bych si pár barviček vybrala....až pojedu do Prahy tak se tam nesmím zapomenout stavit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super nakup.;) Premyslim nad linkami v nejakem podobnem odstinu,mam doma jen cerne,tak by to chtelo neco zivejsiho.:)..Urcite omkrnu priste i rtenky,ta kkonzistence zni zajimave, mne se snad jeste nikdy nepodarilo nejakou vypotrebovat. Rtenku pouziju vzdycky jen rano,hodim do tasky a pres den zapomenu,ze existuje i neco jiineho nez balzam, mela bych v tehle ohledech jit do sebe.:-P

    OdpovědětVymazat
  9. Zatím jsem byla jen na Chodově, ale stíny z posledního boxu mě nalákaly k další návštěvě.. a na Čerňák to mám blíž :)

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Mě zaujaly ty linky. Já mám teď gelovky od L'Oreal a říkala jsem si, že jsou perfektní, že si je koupím znova. Ale teď čtu o těch z Inglotu a láká mně je zkusit. Musím se na ně někdy zajet podívat.

    Ach jo, to je mé prokletí, že u ničeho nevydržím a pořád hledám něco dalšího :D

    http://makeupcoctails.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Linky jsou boží - texturou, výdrží a barevnou škálou. Další výrobek, kde jsem dala na tvou radu a nebyla jsem zklamaná. Mám tmavězelené a určitě plánuju koupit další... Jen co najdu důvod za co se odměnit. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Až se dostanu zpět do Čr, nejspíš také neodolam Inglotí masáži... Ty linky vypadají skvěle...

    OdpovědětVymazat
  13. tvarenka nevypada vubec spatne, ale hlavne se mi libi ten odstin laku, ten je uzasny :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty linky se mi moc líbí :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Lucy Enne: pokud jsi z Ostravy, tak zkus navštívit Inglot stánek v obchoďáku Sfera v Bielsko-Biale kousek od Českého Těšína. A navíc tě produkty výjdou o hodně levněji než v Praze ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Jéé, ty linky vypadají krásně :) I ten výběr barvy je bezva :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné barvy. Nechala jsem si na ČM nalíčit oči, bohužel růžovou nemůžu, vypadám jak ubrečená. Ale když někdo nemá problém s konzistencí, nepotřebuje chodit do jiných obchodů, protože tady je tak obrovský výběr, že to nikdy člověka neomrzí. Dneska jsem si nalakovala podobným lakem, když už máme skoro podzim :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)