středa 4. září 2013

Garnier Dark Spot Corrector - zmizík na skvrny nejen po akné

Se sjednocujícími krémy jako by se poslední dobou roztrhnul pytel. Před nějakým časem jsem vám něco podobného ukazovala od Mixy (klik) a dneska si dáme novinku od Garnieru. Nejsem expert přes složení a nepovím vám, jak moc se oba přípravky od sebe liší, pro mě mají stejné poslání. A tím je sjednotit mou (všemi barvami hrající) pleť. Nejlépe trochu vyzmizíkovat červené flíčky po pupíncích a sjednotit odstín pleti. Jak si vedla Mixa už asi víte, ale jak je na tom Garnier?


Dark Spot Corrector (50 ml) - koupíte běžně v drogeriích za 249 Kč (často bývají akce a dá se sehnat i pod 200 Kč)

Krém je trochu nezvykle v celohliníkové tubě, aby byly zachovány účinky vitamínu C. Balení se mi moc líbí a tubám celkově fandím :) Dejte jen pozor, když je krém nový, tak má tendence sám z tuby vytékat a chce to ho rychle zavřít. Aplikátor krému je úzký a můžete tedy vymačkat i pidi množství krému. Parfemace krému mi strašně připomíná BB krém od Vichy. Nevím, jestli se mi to zdá, ale ta vůně mi přijde prostě skoro stejná (holt jeden kosmetický koncern se pozná :) Vůně je příjemná, svěží, malinko je cítit citrusově, ale opravdu jen nepatrně. Konzistence krému je hodně lehká, nemastná a až trochu tekutá. Po použití se krém rychle vstřebá a já sama mám pocit, že bych se tak po 5ti minutách potřebovala ještě něčím namazat. A to nemám nijak suchou pleť, spíš naopak. Na mě je lehký prostě až moc :) Pod make-up není problém ho použít a nijak se nedrolí. Používat se dá ráno i večer na čistou pleť.

Co se účinků týče:

Se slibem, že pleť hydratuje celých 24h nemůžu bohužel souhlasit. Jak jsem psala, po chvíli mám pocit, že se potřebuju ještě něčím namazat a není to úplně nejpříjemnější pocit. Nechci tvrdit, že by pleť vysušoval, ale jeho textura je opravdu hodně svěží a lehká. Sjednocení pleti jsem zaznamenala, ale trvalo to mnohem déle, než když jsem používala CC krém od Mixy. U něj jsem si všimla prvního rozjasnění obličeje už tak po týdnu, ale Garnieru to trvalo trochu déle. Pozorovala jsem změny na jednom neodbytném flíčku po pupínku, co se mě drží snad už čtyři měsíce a ne a ne zmizet. Garnier ho pravdu trochu vybělil, ale určitě ho definitivně z pleti nevymazal. Celé jeho působení mi přijde stejně lehké jako jeho textura :) Nějaké pozitivní změny tam jsou, ale nepřijdou mi dramatické a spíš bych řekla, že si jich všimnu jen já sama. Jestli by zvládl odstranit pigmentové skvrny si netroufám odhadovat, sama zatím žádné nemám, takže těžko říct :) 

Technická poznámka: krém používám od konce června :)



Trocha té teorie:

Díky svému efektivnímu složení s koncentrovaným vitamínem C, účinně bojuje proti všem typům pigmentových skvrn - od slunce, po akné či skvrn způsobených věkem. Vitamín C je známý pro své antioxidační a zesvětlující účinky, díky nimž skvrny redukuje a pleť rozjasňuje. Pleť i preventivně chrání proti agresivním okolním vlivům.





Krém není nijak zabarvený a je průhledný


Líbí se mi promo krému - "Jsou skvrny a flíčky, které si zamilujete. Malé, roztomilé, veselé. Třeba takové jako mají dalmatini. Ale pak jsou tmavé skvrny, se kterými se kamarádit nikdy nebudeme"... :)




Složení:



Co si budeme podívat, kdo z nás by nechtěl dokonalou pleť bez pupínků nebo flíčků po nich? Já tedy ano. Moje pleť asi nikdy nebude taková, že bych bez make-upu vyrazila do ulic a ohromovala kolemjdoucí :) Ale dokud budou na trhu podobné přípravky, tak je budu asi i nadále zkoušet a doufat v zázrak :) Kdybych si příště měla vybrat, jestli si koupím další balení Mixy nebo Garnieru, tak říkám, že bych brala Mixu. Jednak mi její účinky přišly viditelnější a rychlejší a navíc i textura je pro mě lépe vyhovující. Každému vyhovuje prostě něco jiného :) Může se najít někdo další, komu by Garnier vyhovoval třeba víc, nebo mu udělal lepší službu. Dokud to člověk nevyzkouší sám na sobě, těžko to zjistí a může něco soudit :)

Každopádně můžu slíbit, že za několik týdnů se tu objeví ještě jeden podobný přípravek, ale v trochu vyšší cenové kategorii :)

Co vy a podobné "zmizíky" na nedokonalosti? Používáte něco? Zaujala vás novinka od Garnieru? :)


PS: děkuji zastoupení Garnieru a poskytnutí krému k recenzi

17 komentářů:

  1. Neskusala som ho a s najvacsou pravdepodobnostou ani nevyskusam, Garnier celkovo ako znacka ma teda vobec nelaka, skor ta Mixa ked tak. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Na zmiziky po nedokonalostiach neverim nicomu inemu len Skinorenu. Ide o krem z lekarne, ktory realne vybieli flak po akne a zahoji vyrazky. Krem sice znie super, ale nikdy nebude ziaden drogerkovy taky dobry ako Skinoren.

    OdpovědětVymazat
  3. já ho zkoušela už loni v rámci test group a tam nám říkali, že můžeme nanést nejdřív Garnier a pak libovolný další krém. funguje dobře na skrvny po akné a zkoušela jsem ho i na flek od sluníčka a poradil si s ním taky, akorát ho teda i na obličej používám jen lokálně.

    OdpovědětVymazat
  4. Super, že o něm píšeš. Zrovna včera jsem na něj narazila v nějakém časopise a docela mě zaujal. Říkala jsem si, že musím najít nějakou recenzi a omrknout, co všechno umí a neumí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. mám ho také a bohužel jsem ho musela přestat používat, protože se mi z obličeje drolil neskutečným způsobem :-/ nechápu proč, ale to se prostě nedalo na té pleti mít...

    OdpovědětVymazat
  6. Já používám olejíček od Bi-Oil - ten je taky určený na takové problémy jako jsou pigmentové skrny, skvrny a jizvičky po akné atd. :) Dopřávám si ho jednou za týden na čelý obličej na noc a musím říct, že super :) Ráno je pleť krásně hladká, rozzářená a sjednocená. Už ho používám delší dobu a zdá se mi, že se mi pleť trochu zlepšila. Takže určitě doporučuju. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Právě dopisuji recenzi :D Objeví se tam také :) Mně vyhovuje moc :) S větší částí souhlasím, ale jak říkáš, každému vyhovuje něco jiného :) Jdu to dopsat, ať to mám z krku. Recenze na krémy se píší velmi těžko, že? :))

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to slibně, ale asi zůstanu věrná Bi-Oilu,ten mi vyhovuje maximálně:-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Biancaprincipessa: díky za tip, podívám se po něm :)

    OdpovědětVymazat
  10. Natálka - Little Gem: byla jsem nucená si po použití natřít ještě další krém a tohle beru spíš jako takové "sérum" :)

    OdpovědětVymazat
  11. Lenka K.: to mě těší, že jdu s článkem vhod :)

    Natálje: fakt se ti loupe? To mě naštěstí ne. Holt máme každá jinou pleť a ne všechno sedne všem :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nikdy jsem takové zmizíky nepoužila jelikož problémy s pletí nemám. :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Mně vyhovuje Mixy CC krém a žádný jiný :) Tenhle mě ani moc nezaujal a za tu cenu...asi ne děkuji :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  14. Musím říct, že tento krém asi moc hydratovat nebude. Hydratace totiž neznamená jen vodu do kůže dostat, ale také ji tam udržet. K tomu přispívá především neporušená lipidová svrchní vrstva kůže, která je běžně pro vodu nepropustná. Krém, který je na vodní bázi, jako je tento, nezaručí, že bude kůže hydratovaná, protože nezajistí celistvost té lipidové vrstvy (k tomu právě slouží spíš krémy na bázi tuků). V tomto krému je glycerin, který trochu vody do kůže dostane, ale to není samospásné. Krém na vodní bázi totiž udělá na kůži vrstvu a obsažená voda, která do kůže neprojde, se začne tělesným teplem odpařovat, takže krém na kůži vlastně oschne a pak se zbytek může olupovat. Navíc tím osycháním se na kůži koncentrují látky obsažené v krému a ty vytahují vodu z kůže, protože jsou koncentrované (tělo se vždy snaží vyrovnávat prostředí tak, aby byly koncentrace všude stejné, takže to tou vodou z kůže zřeďuje). Tímpádem se kůže spíš ještě víc vysuší. Proto se takové krémy na suchou, ale i normální pleť příliš nehodí. Sama bych si krém založený na vodě a silkonu, jako je tento, na obličej nikdy nedala.

    P.S.: doufám, že je to moje vysvětlení pochopitelné, mám profesionální deformaci a nevím, jak moc do hloubky se normální člověk orientuje

    OdpovědětVymazat
  15. Chemical Cat: díky za dobře podané (cenné) informace.

    OdpovědětVymazat
  16. Já si s Garnier prostě nerozumím, takže za mě never ever! :(

    OdpovědětVymazat
  17. škoda, při nadpisu jsem trochu nadskočila, že by mě mohlo něco zachránit :-))) a ne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)