neděle 8. září 2013

Etude House spící maska, která mi nedala spát

Myslím, že poslední dobou jsem měla štěstí, že jsem narážela spíš na tu "lepší" péči o pleť, se kterou jsem byla spokojená. Tou lepší samozřejmě nemyslím zákonitě jen dražší :) Bohužel dnešní post je o tom, co mě poslední dobou zklamalo a nevyhovovalo. Milovníci negativně laděných článků budou mít dneska pré...


Etude House Sleeping Pack - koupíte např. zde

Jak název možná trochu napovídá, jedná se o pleťovou masku, kterou si nanášíte na obličej před spaním a necháváte jí přes noc působit. Jednu takovou masku už doma mám a jsem s ní moc spokojená, tak jsem doufala, že tohle bude minimálně podobně dobré. No, bohužel není. Maska má hodně svěží gelovou konzistenci. Vsákne se během chviličky, bohužel se vsákne tak dobře, že to vypadá, že na obličeji nic není. Za pět minut nevím, že jsem si na obličej něco namazala a kůže začne nepříjemně pnout. Od masky, co se má nechávat na obličeji celou noc, je to teda trochu krátký čas. Ráno nebylo co smývat, protože pleť byla netknutá jakoukoliv péčí. Ale tak řekla jsem, že to nebudu vzdávat a budu jí zkoušet dál, třeba se efekt dostaví nějak potají :) Po prvním vyzkoušení mi maska voněla takovou svěží jemnou vůní, taková ta ala aviváž. Další vyzkoušení se už ale dostavil alkoholový odér (alkohol je na druhém místě ve složení, ach jo). Maska mi na pleti nebyla vůbec příjemná, protože jsem pod nosem stále cítila ten nepříjemný odér, který se míchal s vůní aviváže. Navíc jsem měla díky rýmě pod nosem trochu odřenou kůži a ta po nanesení masky pálila jak čert! Maska šla hned dolů a vysloužila si můj nepříjemný pohled (a že já ty zlý ksichty umím fakt házet dobře :) Posledním hřebíčkem do rakve je pro mě i balení masky. Bohužel taky zklamání, protože tohle se nepodobá rozkošným a vyladěným balením asijské kosmetiky. Takový Skin Food nebo Holika Holika mají vymazlené obaly, ale tohle bylo trochu zklamání. Nepěkná a jakoby vyšisovaná samolepka na tubě a hotovo. Kdyby maska za něco stála, tak to přejdu a řeknu si, že je hlavní obsah. Ten ale bohužel v tomto případě stojí za prd, takže obal to dorazil definitivně.

Přesná cena se mi nepodařila dohledat, protože maska teď na stránkách není k dostání.




Složení:



Kdybych předem tušila složení (teda spíš věděla o tom alkoholu), masku bych nechtěla vyzkoušet ani trochu. Bohužel maska měla na mém obličeji absolutně nulové výsledky. Žádná hydratace, menší póry nebo jiné benefity. Jakoby se vypařila během pár minut někam do Asie a totálně mě ignorovala :) Nepříjemný alkoholový zážitek to jen dorazil. Pro mě je tohle bohužel úplně zbytečný produkt, který nemůžu nikomu doporučit. Fakt mě to mrzí, protože jsem dosud měla s asijskou kosmetiku jen vesměs pozitivní zkušenost, ale holt nic netrvá věčně. Za mě palec dolů!

Zkoušel někdo z vás tuto masku? Vážně by mě moc zajímaly názory dalších uživatelek :)


PS: děkuji eshopu bbcreamshop.eu/cz/ za poskytnutí masky k recenzi

11 komentářů:

  1. Děkuji za recenzi, zrovna po této masce jsem koukala.. ale díky tomu alkoholu si ji raději odpustím!
    Spací masku jsem zatím vyzkoušela jen od O'slee. Má sice výborné účinky, ale za nic na světě nezaschne/ nevsákne a všechno se k ní přilepí.. a na to nemám moc nervy.

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. zvláštní, na tuhle masku čtu převážně negativní recenze, přesto jsem si ji kdysy koupila. Je pravda, že teď už jsem ji hodně dlouho nepoužila, ale to je prostě tím, že je mi nepříjemné dát si na noc saloos olejík a pak ještě masku (to je už moc ujetý :D). Ale když jsem ji používala, tak spíš jen na nos kvůli rozšířeným pórům a ráno byly opravdu o hodně menší, ovšem přiznávám, že to nevydrželo moc dlouho. I tak za tu cenu mi to přišlo ok. Ono to možná bude i tím, že spousta lidí ve skutečnosti nemá tolik rozšířené póry jak tvrdí (nebo je naopak nemám já a proto to zabírá? těžko říct :)
    Klára

    OdpovědětVymazat
  3. Ale neee:( To je naprd, ja chtela ty spaci masky taky vyzkouset:P x

    OdpovědětVymazat
  4. tak jsem nakonec rada, ze jsem odolala a nevybrala si ji! obal se mi tedy libi na prvni pohled, ale ty ucinky... to je skoda! ja ted na blogu psala o jine od Skin food a to je uplne neco jineho! :)

    OdpovědětVymazat
  5. já ještě spací masku neměla, protože při spaní šíleně rotuju a moje oblíbená poloha je obličejem v polštáři :D takže tahle by mi možná vyhovovala, když vlastně masku nevytvoří, ale trochu mě odrazuje vůně "alkoholové aviváže"...

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavá recenze :)
    Alkohol se vetře snad všude :D

    OdpovědětVymazat
  7. Uf sem ráda, že sem věrná Freemanovi. :) Já mám teda citlivou pokožku a kolikrát sem se trápila když sem se netrefila do správné kosmetiky. Už vím proč mě neláká zkoušet něco nového když mám doma to, co mi vyhovuje. :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Podobnou mám od Lioele. Je moc příjemná, ale účinky bohužel veškeré žádné, nebo spíše špatné - zanáší mi póry. Ale nápad je to super.

    OdpovědětVymazat
  9. Já měla spící masku od Holika Holika a taky jako nic moc. Jediné, co se mi na tom líbilo, bylo to, že se jmenovala Praha :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  10. ten lak ma krasnou barvu!!idealni na podzim
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  11. Spící masku mám od Mary Kay - gelovou hydratační. Je výborná a pleť je nádherně svěží a broskvová! Jde použít i před párty nebo nějakou akcí - 10min a pak krém, makeup, atd. Skvěle mi funguje. Jinou spací jsem nezkoušela.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)