úterý 3. září 2013

Dny Marianne a všechny kupóny pohromadě


Dny Marianne se jako už tradičně rychle blíží. Tentokrát budou probíhat ve dnech 13-15. září 2013. Jestli vůbec netušíte, co jsou dny Marianne, tak vám to rychle nastíním. Koupíte si nejnovější časopis Marianne, kde je i slevová knížka s kupóny do jednotlivých obchodů. Během trvání této akce pak můžete uplatňovat slevy nebo získávat dárky ve vybraných obchodech napříč celou zemí. I na Slovensku platí některé kupóny z této knížky. Čím víc podobných akcí probíhá, tím víc mi přijde, že to jde s množstvím pro mě zajímavých obchodů spíš do háje. Kde jsou ty doby, kdy se na podobných nákupních akcích objevilo např. H&M nebo třeba Mango? Kosmetiku letos asi kupovat nebudu a počkám si na dovolenou. Ráda bych nějaké podzimní kousky do šatníku, ale bůhví, co na nás v obchodech čeká :)

Pokud stále váháte, jestli letos vyrazit nakupovat, tak si prohlédněte všechny kupóny, které jsem vám nafotila :) Vybrané, co mě samotnou zajímají, jsem označila šipkami.




V Armani Jeans mám už asi rok vyhlédnutou kabelku, ale když je sleva jen na vybraný sortiment, tak nevím, jestli zrovna i na to, co chci :)



Klasika - CCC aneb lov kozaček začíná, C&A jen tak z legrace omrknu a pokud máte rády vůně Calvin Klein, tak můžete k jejich nákupu dostat dárek.



Clinique má jako každý rok dárky k nákupu a na Dermacol se asi i letos bude stát ve studiu fronta :)



F&F, taky klasika :) Doufám, že budou mít nějaké pěkné šaty :)





Přemýšlím, že bych si koupila nějakou pěknou knížku. Nesbo mi už došel a než vydají dalšího, tak to bude asi chvíli trvat :) Máte tip na nějakou pěknou knížku? 



V Lindexu mám vyhlédnutou kabelku, ale bojím se, že se jí v prodejně nedočkám a bude hned fuč :) Do Manufaktury mrknu, kdyby měli nějaké pěkné věci, které bych mohla koupit třeba už na Vánoce pro rodinu.



A zase ve M&S není sleva na jídlo! Sakra proč?



Douglas mě se svými dárky k nákupu potěšil asi nejvíc! Kvůli Glamgow bych si snad něco i koupila :) Toužím jí vyzkoušet, ale nevím, jestli stojí za těch 1300 Kč :) Možná kdyby jí na vyzkoušení dostala nějaká beauty blogerka, co by o ní napsala víc, než jeden řádek, tak už bych si pro ní běžela :) Holt fashion kolegyně na ty složitější popisy skutečností moc nejsou a já pořád nevím, v čem spočívá její kouzlo :)



Dárky nebo slevy nabízí Douglas, Marionnaud i Sephora. Stačí si jen vybrat :)










YR a jeho klasické 40% slevy. Zaujdu si asi pro zásoby mého oblíbeného odličovače :)



No, nebudu vám lhát - není zas tak o co stát a v klidu si asi akci můžete nechat ujít. Slevy nejsou zas tak unikátní a hlavně většina obchodů mívá podobné akce a slevy během roku normálně. Jsem na to sama zvědavá, doufám, že v obchodech nebudou davy a seženu něco zajímavého :) Oproti loňskému roku ale asi nečekejte články s obr nákupy. S těmi počkejme na listopad :)

Chystáte se letos vyrazit nakupovat? Jaké obchody vás z výběru zaujaly? :)

33 komentářů:

  1. Jááááá jdu :), akorád jdu uplně poprvé tak jsem zvědavá, ani nevím jestli si ty lístečky mám vystříhat nebo je nechat v knížčce...jo jsem slevový neználek :-P :).

    OdpovědětVymazat
  2. lákalo mě to, ale nechci teď moc utrácet, když nevím co přesně a všechno budu potřebovat (prvák na VŠ:)), takže snad třeba za rok:)

    OdpovědětVymazat
  3. letos asi ne, možná na poslední chvíli a někdy k večeru, moc se mi nechce mačkat ve Zličíně plném ženských s vínovou Dny Marianne taškou :D a hlavně nemám ráda nákupy oblečení, musím na to dostat náladu, a parfumérky mě moc nezaujaly, všechno, co bych brala, má akorát nějaký dárek, co moc nechci :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ja - pokud se dostanu do Ph - klasicky vyuziji slevy do parfumerek, mam vyhlidnuto (preloz jako "nutne potrebuji") par drazsich kousku. Uvidim, ale zda je vubec budou mit :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se chystam. A nevis,jak je to s tim 1+1 na L'Oreal? Jestli fakt jen jedna plus jedna,nebo toho muzu vzit vic?

    OdpovědětVymazat
  6. škoda, že tam nemají slevu na Zaru nebo v Sephoře na Chanel nebo Too Faced. takže na nákupy se sice chystám, ale asi né kvůli těm slevám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem první rok na dny Marianne v Praze, tak jsem se těšila jako malá, ale když jsem listovala knížečkou slev, tak jsem byla trochu zklamaná. Ty obchody, na které jsem se těšila nejvíc, tam vůbec nejsou. A třeba taková sleva 20% do Sephory, to je fakt výsměch. vždyť to tam můžu mít kdykoliv během roku. :-D Ale stejně pro nějakou maličkost někam zajdu.

    OdpovědětVymazat
  8. Vyrazím, ale bez Marianne kuponů, určitě se zase přidají i ostatní obchody s víkendem slev ;-) Poslední roky byly dny Marianne psycho a stejně jsem skoro nic se slevou nepořídila...

    OdpovědětVymazat
  9. Dají se ty kuponky v Sephora kombinovat? Jako, že bych si koupila dvě věci od Nars a uplatnila na to i tu 20% slevu? Nikdy jsem se toho neúčastnila tak v tom neumím moc chodit a orientovat se..

    OdpovědětVymazat
  10. Tak mna by teda popravde viac potesili zlavy v obchodoch ako je napriklad Zara, Mango a H&M, ale aj tak su podla mna tie dostupne celkom dobre, hlavne som zvedava ake z nich sa vobec objavia na Slovensku. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Lena Čerge: v obchodech už mají většinou nachystané nůžky a nemusíš si kuponky stříhat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Některé slevy určitě zaujaly a mile ráda bych je i využila, ale dala jsem si od nakupování stopku, i když nějaká pěkná kabelka by se bodla:-), díky za tip:-).
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  13. Já se s mamkou taky chystám :)) Chtěla bych si koupit Bourjois "chubby stick" v Sephoře...

    OdpovědětVymazat
  14. kupónky máme doma, tak uvidím jestli je využijeme

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  15. já asi zajdu na ysl do marionnaud a možná i do grand optical pokud budou mít slevu 25% i na dioptrická skla, ale to pochybuju...

    OdpovědětVymazat
  16. Veronika Sandra Jirátová: nad tím jsem taky přemýšlela, ale podle mě se to kombinovat nedá. Fakt nevím, nejlepší je se zeptat přímo na prodejně :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já spíš nepůjdu, ty davy jsou někdy šílené. Navíc mě ta nabídka tolik nezaujala :(

    OdpovědětVymazat
  18. Když mě ty tlačenice taak nebaví.... asi vynechám

    OdpovědětVymazat
  19. Uvidíme, záleží na přebytcích v rodinném rozpočtu. Zas bych to s těma slevama neviděla tak černě... V H&M stejně chodí všichni, to v klidu oželím...

    OdpovědětVymazat
  20. Není někde napsané, ve kterých městech ta akce platí? Nikde to nemůžu najít.

    OdpovědětVymazat
  21. Aylin Leto: platí to všude, kde jsou obchody výše :) Takže např. v každé Sephoře po celé zemi :)

    OdpovědětVymazat
  22. A já už kuponek využila :)..Včera jsem šla do klenot koupit hodinky DKNY za promoci a paní prodavačka mi řekla, ať buď počkám na dny M. kde taky mají kuponek nebo mi ho vezme hned a napíše to na paragon a zanese do kasy později :). Takže mám fakt radost..protože na hodinkách za pár tisíc je těch 20% znát :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já je nestihnu, jedu do Chorvatska a taky už mi to jaksi přestalo vadit :))

    OdpovědětVymazat
  24. ahoj Rendy! prosim napisala by si mi ktore kupony platia aj na Slovensku? nikde na internete to neviem najst :(
    dakujem :) Tereza

    OdpovědětVymazat
  25. Chodím s mamkou už asi 3 roky jestli se nepletu, ale tenhle rok jsme se rozhodly, že půjdeme spíš někam na kafčo a dort a pak jen pro praktické věci jako učebnice apod. ovšem jak se tak znám stejně si odnesu něco o čem jsem vůbec neuvažovala, že si koupím (o tom to celé je). Škoda jen že od colistar nedávají zase tu perfektní řasenku ale jen nějakej peeling :/

    OdpovědětVymazat
  26. Mě tam nic extra nezaujalo. Minulý rok to bylo lepší. Letos mi to přijde, že je většina spíš o dárcích než o slevách, takže to klidně letos vynechám :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  27. Holky nevíte, jestli můžu použít v jednom obchodě třeba 2 kupony? :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Letos nepůjdu. Byla jsem poprvé loni a stačilo. Nechala jsem se strhnout (znáte to, nákupní rauš, kdy si mozek bere dovolenou) a utratila docela velký obnos, který mi pak před Vánoci citelně chyběl...

    OdpovědětVymazat
  29. Lucie: slevy sčítat nejdou určitě, ale pokud myslíš např. parfumerie, kde je těch akcí a dárků víc, tak tam to určitě půjde :)

    OdpovědětVymazat
  30. Slevovou knížku mám ale nevím, nezdá se m to nějaké až tak výhodné. Zřejmě zaskočím do Sephory a Loccitanu:)

    OdpovědětVymazat
  31. Neví někdo zda jeden kupon se slevou platí na jeden výrobek nebo na celý nákup? Zajímá mě především CCC.

    OdpovědětVymazat
  32. Já vloni nebyla a taky jsem to přežila, letos už jsem si časopis ani nekupovala. Ale dnes na plavání s prckem se mi málem rozpadly plavky... ale jestli kvůli jedné věci mám shánět ten pitomý časopis a jet někam do davů... si to asi nechám ujít. Těch 15% ve sportu mě nevytrhne.

    OdpovědětVymazat
  33. Pokud jsem to dobře pochopila s tou Sephorou, tak se ty akce kombinovat dají. Ptala jsem se totiž na Benefit a prodavačka mi říkala, že na něj dostanu 20% a ještě dárek k nákupu dvou produktů. Ale jestli nekecala nebo se nespletla, to nevím.

    Jinak objevila jsem další fake od Sephory na tuhle akci - nevím, jestli je to cíleně, ale byla jsem dnes večer ve dvou Sephorách (na Václaváku a v Palladiu) a ani v jedné neměli novinku od Benefitu rockateur. Přijde mi divné, že by byl úplně vyprodaný a zmizel i jeho tester... Ale ceny byly stejné!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)