sobota 14. září 2013

Dermacol voděodolná řasenka Imperial aneb můj lov pokračuje

Moje hledání dokonalé voděodolné řasenky pokračuje. Zatím nemůžu říct, že bych našla řasenku, která by 100% vyhovovala a splnila mé představy voděodolnosti. Přiznávám, že mé oči jsou trochu náročné a rády mi dělají naschvály - neustále slzí a rozmazávají všechno, co jde :) Zkoušela jsem na doporučení už X lidí spoustu voděodolných řasenek a stále nejsem 100% spokojená. Jedním z dalších pokusných objektů je Imperial waterproof od Dermacolu. Jak si vedla? Čtěte dál :)


Imperial waterproof mascara (12ml) - 149 Kč (odkaz na eshop KLIK) - kromě eshopu koupíte i běžně v drogeriích

Na řasenku Imperial čtu chválu poměrně často. Skoro bych řekla, že patří Imperial k těm nejoblíbenějším řasenkám této značky. Ale protože stále hledám tu nej voděodolnou řasenku, tak jsem sáhla právě po této verzi. Začnu klasicky obalem, protože mi na řasenku přijde netypicky roztomilý. Na první pohled si toho člověk ani nevšimne, ale ty rybičky a vlnky se mi líbí. Kartáček řasenky je plastový a jakoby spirálovitý. Na fotce je to snad zřetelně vidět. Krátké výstupky jsou na všech stranách stejné a míří po spirále dolů. Překvapilo mě, že kartáček nenabírá ani gram barvy navíc. Opravdu nehrozí, že by řasenka byla příliš mokrá nebo se chtěla obtiskávat. Přebytečná barva se otře o hrdlo a řasenky a řasy se tak nemají tendenci slepovat. Vyhovuje mi nanést dvě vrstvy, protože přece jen té barvy na kartáčku není přebytek :) U voděodolných řasenek mi většinou nezáleží tolik na tom, jak vypadají řasy, ale jestli přečká náročné dny (déšť, sněhové přeháňky, návštěvy bazénu atd.) Všechny voděodolné řasenky, které jsem dosud měla, řasy spíš slepovaly, rychle mi vyschly a hlavně zatím nedržely podle mých představ. Imperial je první, u které se mi líbí, jak řasy po použití vypadají. Lehce prodloužené, rozčesané a mírně natočené. S výsledkem jsem vážně spokojená a za to má řasenka body navíc. Podrobila jsem jí několika návštěvám bazénu, vířivky i dešťové přeháňce. A výsledek? Splnila moje očekávání tak na 95%. Nemůžu říct, že by držela jako přibytá a ani se nehnula, protože večer jsem pod očima trochu té barvy prostě našla. Nicméně si vede velmi slušně. Je dost možné, že někomu jinému by splnila očekávání i na 100%, protože moje oči jsou vážně trochu náročnější tvorové :) Odličování s dvoufázovým odličovačem není problém a řasenka jde dobře dolů.







A když jsme u těch novinek - Dermacol nedávno představil řadu barevných řasenek Color Magnum Maximum Volume Mascara. Barevné řasenky jsou poslední dobou celkem hit a ve své podzimní kolekci je má třeba i Chanel. Pořád si říkám, jak bych v barevné řasence vypadala. Ta fialová se mi líbí, ale říkám si, jestli nejsem už trochu za zenitem takové věci používat :)




Když se vrátím k Imperial řasence, tak jsem opravdu mile překvapená z efektu, který s řasy dokáže. Opravdu chápu, proč tu klasickou verzi tolik lidí chválí. Umělé kartáčky sice moc nemusím, ale s tímhle jsem se kupodivu rychle skamarádila a celkem mi vyhovuje, že nenabírá přebytečnou barvu. Co se voděodolnosti týče, nemůžu říct, že bych našla svůj svatý grál voděodolných řasenek, ale řekněme, že spokojená celkem jsem. Určitě rezervy tu jsou, ale jak říkám, někomu by třeba držela jako vytetovaná a ani by se nehla :) Po té nejlepší se ale asi budu ještě po očku dívat, protože bych si vážně přála najít něco, co se nehne a sundá to jen olejový odličovač :)

Možná ale taková řasenka ani neexistuje a já se časem spokojím i s těmi 95% :)

Jaká je vaše nejlepší a osvědčená voděodolná řasenka? A co říkáte na barevné řasenky? :)


PS: děkuji zastoupení Dermacol za poskytnutí řasenky k recenzi

85 komentářů:

  1. Já jsem si nikdy voděodolnou řasenku nepořídila, protože jsem se bála, že půjde špatně odlíčit. Ale tahle vypadá dobře, líbí se mi její kartáček. Barevné řasenky mě nezaujaly, jsem stará konzerva.:D

    OdpovědětVymazat
  2. Zkoušela jsem hromadu voděodolných řasenek, protože mi běžné nesedí a rozmazávají se. Jednoznačně nejlepší Essence Get Big Lashes, ale vím, že jsi už někde psala, že tobě nesedla. Taky jsem jednou četla, že stejně voděodolná by měla být jakási s kónickým kartáčkem od Catrice, bohužel v mém okolí není tahle značka dostupná..
    Dermacolácké řaseny mi vůbec nejdou, jednou jsem měla nějakou voděodolnou a hrůza :/ Barevné řasenky jsou na mě moc extravagantní..

    OdpovědětVymazat
  3. Na barevnou řasenku bych si netroufla, mně si asi neslušela, navíc bych ji neuměla dobře zkombinovat s celkovým outfitem. :)
    Já jsem si o prázdninách koupila voděodolnou řasenku od Catrice, docela mi vyhovovala, vydržela, nemazala se.. ale strašně dlouho zasychala :( Ale já voděodolné příliš nevyužiji, takže jsem se s ní spokojila a další nehledala :)

    OdpovědětVymazat
  4. S voděodolnými řasenkami zkušenost nemám, k vodě se nemaluju a těch pár kapek nebo vloček přežije i většina normálních řasenek, aniž by se z člověka stala panda.
    Ale ty barevné.. Ta fialová.. Nad ní medituju už od té doby, co se nedávno objevili myslím u Rimmelu.
    Vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná recenze, já jen hledám klasickou , ale Dermacol má celkově prý dobré řasenky, tak tam asi brzo zaběhnu a nějakou testnu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dekuji za recenzi :) Potrebuji novou rasenku a ty jsi mu usnadnila vyber.

    OdpovědětVymazat
  7. Týjo ta řasenka ti udělala nádherné řasy :OO
    Asi se po ní taky mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja teda vodeoodolne riasenky nepouzivam, tato ale vyzera dobre, paci sa mi hlavne kefka, uprednostnujem taketo umelohmotne. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Do té hnědé bych šla. Jenže mám problém s řasenkama obecně protože mi po hodně z nich strašně pálí oči. Voděodolnou mám obyčejnou od Miss Sporty a jsem s ní moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  10. taky hledám nějakou voděodolnou řasenku...ale kartáček této se mi nelíbí mám ráda mega kartáčky...

    OdpovědětVymazat
  11. voděodolné řasenky moc nepoužívám, protože mi po nich padají řasy..:-/. Popravdě barevné řasenky se mi moc nelíbí.. jsem spíše na klasiku.:-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  12. Z kolekce Imperial mám make-up. Je fajnový, zvlášť, když teď přichází podzim. :)
    zuzlik.zuzla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem si oblíbila voděodolnou od miss-sporty. Drží dobře :) Jinak tato má velmi zajímavý kartáček a mám zálusk na nějakou tu barevnou :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Moc voděodolné řasenky nepoužívám, ale tahle vypadá vážně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  15. na řasách vypadá moc hezky! já mám nejradši od MUFE, ta fakt drží hodně, vydržela mi celý den v aquaparku, kdy jsem ji fakt nešetřila. a barevné řasenky bych asi nezkoušela, možná tak hnědou, ale s modrou bych asi nikam nešla ani v dobách před zenitem :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já voděodolné řasenky moc nepoužívám, ale tato vypadá dost dobře. Taky jsem na klasickou verzi četla dost chvály. Barevné řasenky moc nechápu, maximálně na nějakou akci či párty, ale na běžné nošení bych si jí určitě nevzala. Ale vzpomínám si, že ve svých "mladých" letech jsem jednu modrou vlastnila - byl to tenkrát velký hit :D

    radka.valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojky, já používám klasiku - voděodolnou verzi 2000 C od MF. Vždycky jsem jí nevěrná s nějakou jinou (teď to bude pravděpodobně takhle dermacolí), ale pokaždé se k ní vrátím.
    a ty barevné řasenky mne moc lákají - opravdu moc! - akorát si říkám, že jsem už taková stará větev a že by to asi vypadalo trapně. I když...:)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Taky jsem nenašla, všecko se mi rozmazává a to mi oči neslzí. Tak jsem virtuálně na lovu s tebou a snad něco objevíš, já na to momentálně zanevřela. A ty barevné řasenky - podle mě to záleží na celkovém stylu osoby, já se dobrovolné přiznám, že nosím už věky řasenku i žlutou (to vypadá dost srandovně na snědé holce s tmavýma řasama i očima), zelenou, fialovou, modrou,... ale mám trochu "praštěný" styl i oblékání. Asi se to nehodí k holce v elegantním outfitu s MK kabelkou a podpatky, ale to je jen můj názor. Normálně se skoro nelíčím a je to pro mě takový ozvláštnění jen černých řas.

    OdpovědětVymazat
  19. Nemám zkušenost s voděodolnou řasenkou, ani ji nepotřebuji. Když chodím plavat, stejně se nelíčím. Každopádně řasenky od Dermacol jsou skvělé, ale mým favoritem je přesto Lancome. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já používám také klasiku od MF, pak Benefitackou, GS a jsem jim věrná, nějak mě to nebaví neustále zkoušet nějaké nové řasenky, takže léta používám to, co vím, že funguje:)

    OdpovědětVymazat
  21. já voděodolné řasenky nepoužívám, ale vážně uvažuji o modré. Jinak tahle řasenka má pěkný modro-černý obal.

    OdpovědětVymazat
  22. Tato řasenka vypadá opravdu zajímavě, i předtím jsem koukala po klasické Imperial :). Jinak já jsem z voděodolných se přes hrůzy jako Miss Sporty,Rimmel atd dostala až k Essence, se kterou jsem maximálně spokojená. Je to konkrétně Get big lashes waterproof, má trochu větší kartáček, ale to mi vyhovuje. Udělá řasy jako mrkací panenka, výrazně neslepuje a ve vodě se ani nehne. no a za tu cenu O:) doporučuji vyzkoušet.

    kajisssek.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem voděodolnou ideální ještě nenašla vždy mi přijde že skoro nebarví a hrudkuje :(

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. ja ju mám a som spokojná ..jedna z najlepšich vodeodolnych z drogerie :)

    OdpovědětVymazat
  25. Musím říct, že řasy vypadají vážně dobře, taky si říkám, že s blížícím se sychravým počasím bych si nějakou novou měla pořídit :) Ale teď mě popravdě víc lákají ty barevné...
    LuLu

    OdpovědětVymazat
  26. Voděodolnou řasenku jsem používale můžou někomu sluset :)a naposledy na zíkladce :D A ty barevné řasenky se mi osobně moc nelíbí ale věřím ž

    OdpovědětVymazat
  27. Mám stejný problém, hlavně v těchto větrných obdobích. Řasenka a už vůbec ne tužka mi na očích moc dlouho nevydrží, tím pádem pak vypadám, tak jak vypadám :/ Asi se budu muset poohlédnout po tady té to, nebo hledat dál :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahojda,
    v létě jsem se po nějaké voděodolné řasence dívala (teda jen jednou a bylo to v Tetě) a žádnou jsem tam neobjevila, plánovala jsem si jí s sebou vzít na dovču. Tahle vypadá opravdu zajímavě. Moc se v těchto holčičích věcech nevyznám, a proto se musím zaměřovat na recenze jiných =o) Jinak mám 2 řasenky, jednu černou z oriflame, druhá byla v Ladyboxu (jednou jsem zhřešila a objednala si to) a ta je hnědá. Vždyť ono mi to na ty moje hokusy-pokusy bohatě stačí =o)

    OdpovědětVymazat
  29. ahojky :-) já už kolik let jiné než voděodolné řasenky nepoužívám a momentálně testuji 2000 Calorie od Max Factor.. a jsem s ni celkem spokojena, ale jak říkáš: večer pod okem prostě vždycky něco najdu. Také jsem ještě nenarazila na řasenku, která by to nedělala. Nejkrásnější a opravdu dlouhé řasy mi vykouzlila řasenka od essence sun club 100% splash-proof, která obsahovala takové malinké vlásečky, díky kterým jsem měla řasy jak mrkací panenka :-D ale opět ta výdrž "jen" 90%.. :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Tuto řasenku jsem si chtěla koupit v normální variantě, protože se mi moc líbil kartáček, ale když jsem jí na krámě otevřela, tak se mi zdálo že má na sobě moc barvy. Možná jsem měla špatný kus, protože jak jsem četla tvůj článek, tak ty jsi jí měla v pohodě. Asi zkusím spíše tu voděodolnou :)

    OdpovědětVymazat
  31. Já mám doma řasenku od Dermacolu, která to je nevím, ale jsou na ní růžové kytky :D Je hodně velká a ne a ne ji dopoužívat :)
    Jinak jsem se ti chtěla svěřit, že jsem si předevčírem díky 0 bodové slevě v dm pořídila vyživující tělové mléko do sprchy Nivea a fixační pudr od Dermacolu, tyhle dvě věci jsem poznala především díky tobě a s oběma jsem moc spokojená ;) ♥
    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Vypadá zajímavě, ale já voděodolně řasenky nepoužívám. Ale to možná ještě přijde:)

    OdpovědětVymazat
  33. Já mám voděodolnou řasenku od YR a jsem spokojená :) Na mých očí drží, sem tam se samozřejmě obtiskne nebo slepí, přece jenom v bazénu se potápím skoro pořád :D Jinak barevné řasenky vypadají dobře, obvzláště ta smaragdově zelená a elektrizující fialová mě lákají :) Tak uvidíme jak s tím budu vypadat a přinejhorším to někomu daruji :)

    OdpovědětVymazat
  34. ja som chcela prestat nakupovat a ty ma takto nalakas na cokoladovo hnedu rasenku :) inak vodeodolne ma vobec nelakaju, nemam nervy na to odlicovanie + zaroven nikdy nevykuzlia tak pekne mihalnice ako tie nevodeodolne :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Vodeodolnú riasenku som zatiaľ nepoužívala, cez leto som sa do bazéna radšej vôbec nelíčila. Teraz však chodím do školy a veľa krát sa mi stalo (hlavne keď snežilo) že som do školy prišla s čiernymi fľakmi pod očami. Táto riasenka vyzerá byť celkom dobrý riešením :)
    A farebné špirály? Mám doma fialovú linku, takže fialová špirála by sa možno celkom šikla :) Asi nie na každodenné líčenie, ale sem tam, keď v piatok večer vybehnem von...hmmm

    OdpovědětVymazat
  36. mne riasenky od dermacolu absolútne nevyhovojú majú zvláštne tie kartáčiky, a ani farebnú riasenku by som asi nevyužila, možno len hnedú :)

    OdpovědětVymazat
  37. Tak jako takové normální řasy udělá :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  38. Ten kartáček mi přijde velmi podobný řasence I'm Your Curl od Famous, kterou teďka mám. :)

    OdpovědětVymazat
  39. Já pořád nemám svou nejoblíbenější voděodolnou řasenku. Masterpiece od Max Factor je ale parádní, opravdu mi držela za každých okolností a ani se nehla, udělala krásné řasy, ale bohužel mně z ní pálily oči. Tak jsem letos testovala nějaké "nepálivé". Zkoušela jsem Essence, která pro mě byla použitelná, i když nějak extra nenadchla, Gabriellu Salvete (http://makeupcoctails.blogspot.cz/2013/08/5-srpnovych-zklamani.html), která se neprojevila jako voděodolná a nakonec L'Oreal Volume Million Lashes, která je z těch tří asi nejlepší, ale pořád to není ono.

    Ta Dermacol mě docela láká ke zkoušce třeba na příští rok a taky mě začínají lákat i ty barevné, i když mi je už skoro 24 :D

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, voděodolnou řasenku nehledám a ani nemám, takže moc neporadím, ale potřebuji nějakou, která by mi prodloužila ty mé chlupy, které si s drzostí říkají řasy :D. No nic, barevné mě moc lákají, ale nevím, která barva by se ke mně hodila :). Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  41. Ideální voděodolnou řasenku jsem hledala dlouho, protože moje nenalíčené řasy vypadají bíle a já si vždy připadala jak nahá :) celkem fajn byla 2000 Calorie od Max Factor, ale nakonec zvítězily permanentní řasy :)) konečně nemusím řešit kde co spadlo pod oko atp. Vše drží, jak má :) co se týče barevných řasenek, zkoušela jsem kdysi fialovou řasenku :D a už asi nikdy víc :) myslím, že mi to vůbec nesluší :)
    lokis.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. tuto řasenku jsem ještě nezkoušela, jinak mou top voděodolnou rtěnkou je "obyčejná" get big lashes od essence a co se týče těch barvených řasenek tak já osobně bych si to asi na řasy nedala, ale někomu to může slušet .. :)

    OdpovědětVymazat
  43. Do barevné řasenky bych asi nešla, na to nemám dostatek odvahy :D Ale na tu první jsem už koukala.. :)

    OdpovědětVymazat
  44. milujem značkku Dermacol :) našla som si v nej svoj NAJ make-up a naozaj veľké množstvo iných svojich vychytávok :) avšak zatiaľ som nenašla ani jednu dobrú špirálu od nich čo by mi sadla :/ naposledy som od nich dostala ako darček k objednávke novinku špirálu Color Magnum (odtieň smaragdovo-zelenú) tak som zvedavá na testovanie tej :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  45. Já jsem nikdy voděodolnou řasenku nezkoušela. K moři nebo do bazénu se nelíčím. Na cvičení si řasenku dám a i když se hodně zpotím, nepoužívám voděodolnou variantu. Moje stálice jsou od Lumene a Lancome Hypnose. S nimi jsem na 100% spokojená. Barevná řasenky jdou úplně mimo mě. Nelákají mě.
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Řasenku od Dermacolu jsem ještě nikdy neměla, ale ty barevné se mi líbí. Hlavně ta fialová ♥. Zdá se, že i kartáček je v pohodě, ten u té voděodolné by mi asi nesedl, mám docela problém s řasenkama :(

    OdpovědětVymazat
  47. Houby za zenitem! Mně je o 10 let víc jak tobě a na tu fialovou si brousím zuby :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Potrebovala by som nejakú. Chodím do školy s bazénom a to znamená, že maskaru v ten deň, predtým než plávam nemôžem použiť. Takže asi stavím na tú z Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
  49. Voděodolným řasenkám nevěřím. A barvené řasy se mi také moc nelíbí :D

    Můj bloghttp://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  50. nejsem si jistá, jestli jsem ti ji už necpala, ale zkus tuhle: www.audreydao.com/2010/04/04/kiss-me-heroine-mascara-review/

    ta se ti prostě nerozmaže, i kdybys prošla mycí linkou .))

    OdpovědětVymazat
  51. Ta imperialka je podle mě jedna z nejhorších řasenek. Obal je vážně super, ale kartáček mi vůbec nevyhovoval.
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Za sebe doporučuji Kanebo Sensai 38° se zahnutým kartáčkem. Je to opravdu dokonalá řasenka, která vydrží bazén, déšť, slzy..prostě všechno! Navíc mám po ní řasy jako mrkací panenka. Odličuju jí hydrofilním odličovacím olejíčkem od Saloosu:) sice je dražší (douglas cca 700kč) ale je nepřekonatelná..aspoň pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  53. Díky, za recenzi, vždycky jsem nad ní v krámu uvažovala, ale nikdy ji nevzala, tak si příště rozšířím obzor.
    Jinak mám stejný problém, oči mi slzí kdykoli vyjdu ven a šmouhy jsou na světě. 100% držící taky ne a ne najít, vždycky musím v průběhu dne mazat. Zatím se mi nejvíc vyhovuje od dermacolu volume mania, ale je fakt, že je taková mokřejší, o něco málo lépe držící mi zatím přijde maybelline one by one, pak mám hodně ráda i voděodolnou verzi řasenky supershock max od avonu, ty jejich supershock mi vždycky dělaly krásný řasy. Bohužel v katologu voděodolné verze nemívají moc často, ale tentokrát je tam dokonce jen za 99, takže asi lupnu rovnou několik balení. Myslím, že za tu cenu bys ji určitě mohla vyzkoušet, 100% to teda určitě taky nebude (obávám se, že něco takového najít leze, dokud nebude existovat nějaký ultra fixační lak na řasy :D), ale věřím že by se ti efekt, který dělá mohl líbit.
    Klára

    btw nevíte někdo proč se mi to jméno zobrazuje takhle pitomě v symbolech?

    OdpovědětVymazat
  54. Tak ta voděodolná řasenka mě docela zaujala :) Jinak jsem měla kdysi dávno řasenku jen od značky Essence. Barevné řasy vypadají zajímavě, ale nevím jestli bych do toho šla :)

    kaniova.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. No vypadá skvěle, i když na voděodolnou je pro mě už trochu pozdě. Ale možná by se hodila i do zimy, když je hoodně pod nulou, vždycky mi omrznou řasy a když přijdu do tepla, tak "tajou" :D Mám jednu voděodolnou z Oriflame, nic moc.. Má ale dobrý kartáček, takže jí tu voděodolnost odpustím a maluju se s ní i tak, i když je tedy primárně určená k tomu, aby něco vydržela.
    Barevné řasenky mě taky zaujaly, ale určitě bych v nich vypadala jako na maškarní :D Zase, když se doplní správným líčením i oblečením, nemusí to být zas tak špatné :) A možná by to mohlo i vypadat dobře, škoda, že nejsem takový experimentátor :D Z Dermacolu jsem teď objednávala díky té jejich akci, na to mě vždycky každý dostane :D Ale zatím nic netestuji, ležím v posteli se zánětem ledvin :/

    Zajímavý tip soutěže, aspoň se něco dozvím.
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Paní, taková fialová nebo modrá rasenka na vnější koutky očí by nemusela být marná...asi se po ní mrknu... :) A co se týká watterproofek... Až ji najdeš, tak dej vědět...Zatím také ta spokojenost není 100%

    OdpovědětVymazat
  57. Bez voděodolné řasenky ani ránu! Používám ji po celý rok a těm obyčejným už vůbec nevěřím :D naposledy jsem si ji od sephory v akci s odličovačem a jsou maximálně spokojená

    OdpovědětVymazat
  58. voděodolnou řasenku mám od Essence, pořídila jsem si ji jenom na léto a je super, nedrolí se, nerozmazává, neslepuje řasy :) určitě se drogerce mrknu na ty barevné, kdysi sem měla jednu tmavě modrou z Oriflame a vždycky sklidila úspěch :)

    OdpovědětVymazat
  59. Já sama voděodolné řasenky moc nepoužívám,jen když jdu do bazénu,to pak sahnu po Essence Get Big Lashes.Jinak,hezký článek.

    OdpovědětVymazat
  60. Voděodolné řasenky vůbec nepoužívám, takže ti ani nemůžu přidat další na seznam :D Tuhle jsem tuším zkoušela tu klasickou a mně ten kartáček moc nevyhovuje, potřebuju ten úplně veliký a tohle je takový prcek :D
    A co se barevných řasenek týče, koupila jsem si koncem června zelenou-omylem, tak jí chci otestovat :)
    A za zenitem určitě nejsi, jdi do ní! :)

    OdpovědětVymazat
  61. ideální voděodolnou řasenku jsem taky ještě nenašla :) ale barevné řasenky mě lákají, ovšem jsem přesvědčena že by mi neslušely :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Pro mě je nejlepší voděodolnou řasenkou Get big lashes od Essence, ale tahle také není vůbec špatná, navíc ten obal je vážně úžasný :)
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Já jsem tedy šťastná, že mým řasám naprosto vyhovuje obyč Essence voděodolná řasenka Get big lashes (dneska jsem koupila 1+1 za 60 Kč, jupí) :) !

    Kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. ja dermacol nejako moc nemusim, jedine co ma od nich oslovilo je make-up cover...kazda baba ma nejaku znacku, ktora jej nie je sympaticka a u mna je to tato...
    carodejka008@post.sk

    OdpovědětVymazat
  65. vodělodolné řasenky nemám moc ráda, je s nimi dost práce při odličování:) každopádně, až pojedu k moři, zkusím se po téhle podívat :) díky za tip:)

    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Mne nějak žádná z voděodolných řasenek neseděla. zkoušela jsem jich více, ale hrozně mi slepovaly řasy a šli hrozně blbě odlíčit tak jsem od nich ustoupila.

    OdpovědětVymazat
  67. Vůbec voděodolné řasenky nepoužívám
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Ta fialová řasenka by mohla vypadat krásně! :-)

    Kukinka007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Úplně ti rozumím, taky jsem náročná, zvlášť na voděodolné řasenky :D žádná prostě nevyhovuje :/
    A ty magnum colorky vypadají skvěle! ;)
    GIVEAWAY 2

    OdpovědětVymazat
  70. O této řasence jsem už slyšela a docela samé pozitivní věci! Kouknu po ní ;)

    Zvu Vás na giveaway: http://thecompany-life.blogspot.cz/2013/09/giveaway-colorful-scarf.html

    OdpovědětVymazat
  71. Tu klasickou verzi bych nejspíš vyzkoušela, voděodolné nemám ráda. Barevné řasenky beztak nebudou na tmavých řasách vidět (zkoušela jsem už kdysi od Avonu), takže zbytečnost.
    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Voděodolnou řasenku jsem ještě nikdy neměla, ale na příští léto by mohla být ideální :)

    OdpovědětVymazat
  73. Řasenka vypadá skvěle, jen já mám prostě nejradši voděodolnou One by One, která dokáže vykouzlit neuvěřitelný řasy se skvělou výdrží! Taky je fajn voděodolná Get BIG Lashes od Essence, ale tu zná snad každá slečna :D Jinak z těch barevných řasenek bych si tak maximálně vybrala hnědou, už jsem jednou takovou podobnou používala a vypadá přirozeně, takže někdy si ji možná pořídím. :)
    whitedog1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Vypadá skvěle, Dermacol je pro mě super značka:)

    OdpovědětVymazat
  75. Hm, vyzera byt fajn, aj efekt sa mi paci ale nemam rada riasenky s takymto typom kefky. Vacsinou mi riasy skaredo zlepia alebo si nimi picham do oka :D

    OdpovědětVymazat
  76. Donedavna jsem pouzivala vodeodolnou rasenku od rimmelu a pak jsem presla na normalni od GS a dlouho mi trvalo nez jsem si zvykla na obcasne otisky na vicku. Ale kupodivu mi to zadna jina nevodeodolna rasenka nedelala.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Já prostě na ty voděodolný věci nejsem :D řasenky se mi nerozmazávají a když vím, že budu muset podstoupit zkoušku vodou, tak se prostě nenamaluju. On se svět nezboří.

    sellinafromblacksun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. asi jsem šťastný člověk, ale mě se moc nerozmazává ani normální řasenka.
    Barevné se mi líbí, ale většinou jen na těch produktových fotkách. Ještě sem nepotkala nikoho kdo by je dokázal vhodně použít.

    OdpovědětVymazat
  79. Mě se řasenka nerozmazává, takže i u moře jsem používala svoji oblíbenou colosalku a bylo to v pohodě :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Upřímně obdivuju, kolik toho dokážeš napsat o jedné řasence:-)

    OdpovědětVymazat
  81. barevné řasenky nesnáším už ze svých náctiletých dob a pokusů s Avonem. Fuj, nenechám se zlákat ani Chanelem :-))).
    A k voděodolné řasence - minulý podzim jsem měla voděodolnou černou Lash Love od MK, přežila i slaný bazén s Juniorem a byla jak přilepená. Odlíčení v pohodě. pak jsem měla tmavěhnědou a to byla katastrofa. Přitom stejná značka i druh.... A dnes jsem koupila nějakou žlutou od Maybelline.... zítra jdu plavat, tak uvidím. Držte palce, ať neznečistím bazén :-)

    OdpovědětVymazat
  82. Chtěla jsem si jí nedávno koupit a jsem ráda, že jsem to neudělala...tenhle kartáček by nebyl nic pro mě:)
    Děkuju, že mi šetříš peníze:D

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Kedysi som mala skvelú vodeodolnú řasenku od Miss Sporty, bohužiaľ sa už ale nepredáva, tak musím za ňu hľadať náhradu. Zatiaľ bez úspechu :(

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Voděodolné řasenky nemám ráda, špatně se mi odličují. Jedinou zkušenost mám s Maybelline colossal volum express, kterou jsem dostala a ta byla skvělá, dělala mi krásné řasy, ale to odličování mi opravdu vadilo (nesnesu olej v očích). Jinak je ještě dost chválená řasenka od Essence Get big lashes. Minimálně není drahá, takže i kdyby ti nesedla, tak za zkoušku stojí ;)

    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. musím říct, že mě vůbec nevyhovuje :( Mám problém, že se mi řasenky rozmazávají pod očima a tadle je naprosto nejhorší, jsem pak jak mýval. Na horní řasy dobrá, ale na spodní musím použít nějakou jinou. Asi se vrátím k řasence Loreal, která mi to nedělá skoro vůbec.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)