neděle 29. září 2013

Co nás čeká a nemine na Vánoce aneb dárkové sady


Možná si říkáte, že jsou Vánoce ještě daleko. Ale věřte, že to tak rychle uteče a budou tady, než mrknete. A inspirace na vánoční dárky není nikdy dost! Sama dárky pro své blízké kupím tak od září a občas když vidím něco pěkného, tak to koupím klidně i během roku. Vánoční čas miluju a patří k mým nejoblíbenějším svátkům v roce. Kosmetické firmy samozřejmě nezahálejí a servírují nám své dárkové sady, které vám dneska ukážu. Nevím jak vy, ale já mám vybráno :) Milý Ježíšku, prosím tě, letos bych si přála třeba...

Dárkové sady Lancome řasenek je už taková vánoční klasika. Pokud jejich řasenky máte rády, tak si jí můžete pořídit v setu s mini odličovačem (30ml) a tužkou na oči za 696 Kč. K dostání bude verze Hypnose Star, Doll Eyes, Hypnose Drama a Hypnose.


Tento Beauty Box bude k dostání v Lancome Beauty Institutu a bude stát 2500 Kč. Kufřík obsahuje plné balení odličovače Bi-facil, Advanced Génifique aktivátor mládí (7ml), Visionnaire (7ml), Génifique Yeux Light Pearl (5ml), 3x mini řasenka, 3x mini Gloss in Love, mini tužka na oči, tvářenka Blush Subtil palette, paletka očních stínů Hypnose palette, vůně La vie est belle 5ml.

Ehm, milý Ježíšku, tenhle kufr rozhodně chci! I kdybych neměla dostat nic jiného, tak tohle mi prosím naděl :) Děkuju!
Dárkové sady parfémů je klasika největší. Nabízí je strašně moc značek a Lancome není výjimkou. Vybírat můžete z verzí Prestige (obrázek výše), kde je např. vůně La vie est belle 50ml + 10ml za 1870 Kč a k dostání bude v Sephoře. 

Pak budou k dostání kazety Standard (obrázek níže) a budou ve verzích La vie est belle (1870Kč), Trésor Midnight Rose a Trésor in Love (1705Kč). Sada obsahuje 50ml parfému, 50ml parfémovaného mléka, mini řasenku a elegantní večerní kabelku.

Dárkové kazety Basic pak obsahují 30ml vůně, 50ml parfémovaného tělového mléka a 50ml parfémovaného sprchového gelu. K dostání budou verze La vie est belle (1260 Kč), Trésor Midnight Rose, Trésor in Love (1160Kč), Trésor bude pouze v Lancome Beauty Institutu za 1610 Kč a Miracle (1405 Kč).
Dárková sada 4 mini lesků Gloss in Love je vážně sladká! Koupíte jí exkluzivně v Sephoře a stát bude 1000 Kč.
Lancome bude mít v nabídce i spoustu setů pečující kosmetiky. Nechtělo se mi vypisovat úplně všechno, protože je toho opravdu hodně, takže pokud by vás zajímalo, co konkrétně a za kolik se bude prodávat, dejte mi v komentářích vědět a já vám na to odpovím :) Jen tak letem světem - k dostání budou sady s Advanced Génifique Aktivátorem mládí, novinkou DreamTone, Visionnaire, Rénergie Multi-Lift nebo HydraZen.


Clarins nabízí též několik balíčků zejména s pečující kosmetikou. Vybrala jsem některé, pokud by vás zajímaly i další, dejte v komentářích vědět a zjistím vám to :)

Zástupce dekorativní kosmetiky je balíček s BB krémem (45ml), taštičkou a leskem na rty Instant Light natural Lip perfector #1 (5ml). Cena balíčku je 890 Kč.


Tento set obsahuje Tonic Body treatment Oil (100ml), Exfoliating Body scrub for new skin (30ml) a vůni Eau Dynamisante (15ml). Set stojí 1190 Kč.


Sada s Double Serum (30ml) obsahuje kromě taštičky ještě Extra-Firming day cream (15ml) a Extra-Firming night cream (15ml) oba jsou pro všechny typy pleti. Za balíček zaplatíte 1890 Kč.
 





Biotherm sází během Vánoc na osvědčené a oblíbené produkty. Veselý design balíčků má na starosti ilustrátorka Kari Moden. Vybírat můžete ze setů pečující kosmetiky jak pro ženy, tak pro muže.
 Můj oblíbený noční gel Aquasource Nuit seženete v setu s čistícím gelem Biosource (50ml) a tonikem Biosource (125ml) za 1050 Kč.
V setech se objeví i řada Aquasource pro normální a smíšenou pleť, Aquasource deep serum nebo Blue Therapy day cream. V pánských setech najdete High Recharge s pěnou na holení s čistícím hydratačním gelem za 1190Kč nebo High Recharge  s čistícím hydratačním gelem, pěnou na holení a oční péčí za 1290 Kč.
YSL připravil i letos vánoční sety složené z nejoblíbenějších produktů z řad dekorativní kosmetiky, vůní i péče o pleť. Opět jsem vybrala jen pár setů, ty které se mi líbí osobně nejvíce. K dostání jsou i pánské sety a opět kdyby vás zajímalo něco více, tak se ptejte v komentářích.

Set Manifesto obsahuje toaletní vodu Manifesto 50ml a stejnou 10ml verzi ve zlatém pouzdru. K tomu je elegantní černá taštička. Cena setu je 2100 Kč.




Set s legendárním rozjasňovačem Touche Éclat obsahuje kromě jiného i mini řasenku Volume Effet Faux Cils Baby Doll a stojí 860 kč.


Dárkový balíček řasenky a odličovače se prodává ve verzích s Mascara Volume Effet Faux Cils a Mascara Volume Effet Faux Cils Baby doll a stojí 750 Kč.

Balíček péče o pleť zastupuje tento set složený z Forever Light Creator séra (30ml), FLC krému (7ml) a Top Secrets Gommage Action Bio (5ml). Cena setu je 2820 Kč a k dostání bude exkluzivně v parfumeriích Marionnaud.


Armani si pro nás připravil také několik balíčků. Na ukázku jsem vybrala verzi Acqua di Gioia, kterou mám sama moc ráda. V setu je vůně (75ml), tělové mléko (50ml) a sprchový gel (75ml) a stojí 1800 Kč.


Vichy si na Vánoce připravilo variace oblíbených přípravků v retro metalických boxech. Musím říct, že se mi na první pohled opravdu líbí a myslím, že takový dárek někoho určitě moc potěší. Vybrala jsem na ukázka dvě sady- první sada Aqualia Thermal určená pro intenzivní hydrataci pleti obsahuje Aqualia Thermal denní péči (50ml) a oční roll-on (15ml) a zaplatíte za ní 899 Kč.



Sada Normaderm je určena pro pleť s nedokonalostmi. Obsahuje Normaderm Global denní péči (50ml) a čistící gel (200l), zaplatíte za ní 699 Kč.




Který set se vám líbí nejvíce a nevadilo by vám, kdybyste ho našly pod stromečkem vy? Je nějaký set, o kterém doufáte, že ho v parfumerii najdete? :) Já mám letos asi jasno...


PS: všechny fotky jsou z PR materiálů. Ráda bych podotkla, že článek píšu sama od sebe a nikoliv na přání některé z firem :)

46 komentářů:

  1. Ten první balíček s Lancome řasenkou jsem dávala mamince k Vánocům loni :) Byl fakt krásný :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Já už viděla dárkové balíčky v drogériích asi v polovině září, blázni, příští rok to bude snad srpnu.Osobně se mi líbí také ten Lancome kufřík, ten by mě vážně neurazil.

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra, ty retro boxy od Vichy jsou úúúúžasné! I když řasenku Hypnose doll eyes jsem chtěla vždycky vyzkoušet, takže ideálně obojí. :-) Děkuju Ježíšku. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se nejvíc líbí ta dárková sada od Lancome Doll eyes :)))

    OdpovědětVymazat
  5. no tak ten kufr teda je! ale asi nejvíc by se mi líbila ta sada s Touche Éclat, ten bych někdy chtěla zkusit... a možná mrknu po nějaké pánské sadě pro přítele. sama pro sebe bych letos chtěla něco od Benefitu, tak to budu muset Ježíškům nějak vnuknout :D

    OdpovědětVymazat
  6. Okrem Vichy som ziadny z vyrobkov neskusala, takze urcite kufrik..je v nom najviac prekvapeni :) Inak by som ocenila sadu od Biodermy, ich vyrobky na plet mam asi najradsej.
    Ale dobre sa pozeralo na tvoj Vianocny wishlist, ziaden zo setov by som neodmietla:)

    Pekny den,
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  7. No, tak co mě zaujalo, jsou jedině sety od Lancomu, to bych nezlobila najít pod stromečkem alespoň jeden z nich :D A pak set od YSL (Touché Éclat a mini řasenka), jinak nic moc :) Parfém Manifesto mi nevoní, Biotherm mi je neznámý, stejně tak jako Clarins, VICHY bych si koupila spíš normálně.. Ale tak musí se jim nechat, že sety zkombinovali hezky dohromady :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dárkové sady jsou krásné, ale nikdy jsem je nikomu nedala kVánocům. Letos přemýšlím, že ségře nadělím balíček s Lancome řasenkou:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Rendy, nevíš od kdy bude moct Ježíšek koupit ten krásný set s kufříkem od Lancome?

    OdpovědětVymazat
  10. všetky sú krásne , mna by najviac potešil ten s lancome špiralou :)

    OdpovědětVymazat
  11. tuhle drahou kosmetiku jsem si nikdy nekupovala a ani nemám tu potřebu, nicméně lesk na rty Gloss in love od Lancome mě zaujal už v letní ELLE, strašně se mi líbil a tak bych nad těmito čtyřmi mini lesky, jakotžo vánoční dáreček, možná i uvažovala - otázkou je, jestli by o nich uvažoval i Ježíšek anebo tento nápad okamžitě označil jako nesmysl, jak je jeho zvykem ...

    OdpovědětVymazat
  12. Lancome ma vzdy pekne balicky, velmi casto s kopou miniatur, ten kufrik sa jednoznacne oplati! Ja som od nich mala minuleho roku presne tu kazetku s Doll Eyes, a bola som velmi spokojna - riasenka fenomenalna, odlicovac dokonaly, akurat ta ceruzka - mno aj Miss Sporty vyrobi lepsiu:D Ale v pripade nudze sa da :D

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Určite by som brala setík s Hypnose od Lancome a pozdáva sa mi aj Normaderm set od Vichy :)

    OdpovědětVymazat
  14. vybarala bych si hned nekolik balicku, nejvice se mi ale asi libi zy Vichy. samozrejme diky tem krasnym dozickam, ktere bych potom nejak hezky vyuzila a vystavila si :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zaujal mě hned ten první balíček, jen se musím pořádně rozmyslet, do jaké řasenky investuji :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Všechny sady vypadají hrozně dobře:)
    mě by třeba potěšila ta poslední :)

    OdpovědětVymazat
  17. Pineapple93: kosmetické balíčky mi ani tak nevadí, ale když v září objevuji čokoládové Mikuláše a hvězdy na stromeček, tak mi to přijde fakt přehnaný :)

    Duhová kočka: k prodeji budou od začátku listopadu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Miluji dárkové balíčky, ráda je dostávám i dávám! :) Brala bych jakýkoliv s řasenkou Lancome Hypnose Star :) Moc hezký článek!!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Rendy, chtěla bych se tě zeptat, jakožto zkušené s těmito výrobky :) jestli se ta cena za kufřík od Lancome vyplatí? Jsou tam vlastně jen samé malé vzorečky a full size jen odličovač, tvářenka a stíny. A netušíš, zda bude kufřík jenom v tomhle složení nebo mívají i jiné varianty? Dík :) Lucka

    OdpovědětVymazat
  20. Tak ty Gloss In Love bych brala :D.

    OdpovědětVymazat
  21. lucinka: podle mě se vyplatí :) jen odličovač stojí něco kolem 700 Kč, paletka stínů 1200 a ta tvářenková paletka dost podobně. A třeba ty miniatury lesků - 4 kusy se prodávají za 1000 Kč a tady jsou tři, takže mi to přijde jako dobrej kauf :) Navíc i ten kufřík samotný něco stojí a celkově bych řekla, že se vyplatí :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mě zaujal ten balíček s těmi lesky na rty od Lancome <3333

    OdpovědětVymazat
  23. Rendy a nebude nějaký dárkový balíček Lancome Primordiale, prosím? Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Tý joo já bych klidně brala taky ten s tím kufříkem :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Kobzana: bohužel tento balíček v oficiálních materiálech není :(

    OdpovědětVymazat
  26. milý ježíšku, chci všechno co je tu uvedeno. letos jsem byla fakt hodná, díky :)


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
  27. Ježiš ten kufřík je tak božííí :-O

    OdpovědětVymazat
  28. Všechno vypadá fakt lákavě, ale já nesmím moc utrácet, ani na Vánoce. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak niektore z tych setov si viem naozaj predstavit aj u seba pod stromcekom! ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Ten kufrík je krásny no pochybujem že ho zoženiem na Slovensku...

    OdpovědětVymazat
  31. Ten lancomí kufřík musím mít! :)
    Můžu se zeptat, co je v setu s DreamTonem a kolik zhruba stojí? :)

    OdpovědětVymazat
  32. Tak ještě Estée Lauder, tam asi skončím já :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Jeee to jsem se zas namlsala :-)... Nejvíc bych brala Aqua di Gioa

    OdpovědětVymazat
  34. Effy Peregrina: v sadě je - DreamTone 02 40 ml, Advanced Génifique Aktivátor mládí 7 ml, Visionnaire 7 ml, Génifique Yeux Light Pearl
    5 ml. Cena : 2 380 Kč

    OdpovědětVymazat
  35. Díky díky díky. Dneska jsem si chtěla objednat Hypnose řasenku, ale teď si radši počkám na ten set. To vydržím :-)

    OdpovědětVymazat
  36. My doma moc Vánoce neslavíme, ale každý rok zápasím s tím, že si koupím dárkovou sadu od Lancome či YSL jen tak pro radost jejich sady každý rok bodují, :)

    OdpovědětVymazat
  37. Páni, jen si vybrat:) Miluji řasenku Hypnose Star, takže to máme prvního favorita, strašně mě nadchnul červený kufřík a zejména jeho obsah a nutně potřebuju doma tu retro krabičku od Vichy... Jediné, co bych mít nemusela, je set Trésor, protože jsem vůni měla a nevydržela na mně vonět ani půl hodinky...

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  38. No ten kufřík, o tom není třeba diskutovat :)
    Já doufám, že zase bude nějaký pěkný balíček s Alienem, minulý rok krabice ve tvaru Muglerovské mašličky, tak bych brala další do sbírky, protože téhle vůně nikdy nebudu mít dost.

    OdpovědětVymazat
  39. Sbíhají se mi sliny! Moc se mi líbí ty balíčky od Biothermu a Vichy :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  40. Mě se líbí ty krabice od Vichy, su na ty plechovky nějak zaměřená:)

    OdpovědětVymazat
  41. Ta retro plechovka Vichy je kouzelná, hned bych jí využila na další kosmetické poklady.

    OdpovědětVymazat
  42. na Lancome moc nejsem, ale ty balíčky nevypadají vůbec špatně. YSL balíčky také skvělé!

    OdpovědětVymazat
  43. Rendy, mohla bys mi prosí dát tipy na sady typu kufřík od Lancôme?Myslím podobně velké, za podobnou cenu a dekorativka spíš.:-)

    OdpovědětVymazat
  44. Smart Nails etc. Estée Lauder má podobné :) Každý rok nad nima slintám a strašně se mi líbí. Jinak menší má letos třeba i Clinique nebo Clarins :) Ale Lancome a EL mají podle mě největší kufříky a taštičky :)

    OdpovědětVymazat
  45. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)