středa 25. září 2013

Chanel gri-gri eyeshadow - podzimní limitka

S tímto článkem jsem nechtěla dlouho čekat, protože jsou tyto stíny z podzimní limitované edice. A pro ty mám, jak možná víte, poměrně slabost. Jiné stíny Chanel doma nemám, ale po zkušenostmi s těmito si asi ještě někdy pořídím další. Opět berte tento článek spíš jako inspiraci, po čem se v parfumerii podívat, protože se jedná o limitku, nemá cenu déle vyčkávat :)




Na Gri-gri jsem se chodila dívat už pár týdnů před tím, než jsem si stíny koupila. U některých věcí mám prostě pocit, že je musím několikrát vyzkoušet, abych se ujistila, že mi ta investice za to stojí a věc se mi líbí pořád. Takže pokaždé když jdu kolem parfumerie, naběhnu dovnitř a zkouším. A jednoho dne to třeba skončí i nákupem. Jako v případě tohoto drahouška. Kupovala jsem ho se slevou v Douglasu a místo 800 Kč stály stíny něco kolem 600. Jasně, je to pořád strašná pálka za jedny stíny a někdo si klepe na čelo, ale mě se ten odstín tak moc líbil, že mi za to stál. O tom, že mi vydrží několik let a bude mě těšit asi nemusím zase mluvit :) Jak jsem psala, naprosto mě dostal odstín, který je tak boží, že mi dochází slova na jeho popis :) A nejhorší je, že na fotkách jeho krása ani z poloviny nevynikne (ach ta technika). Je to směska růžové, fialové, šedé se stříbrným odleskem ...pro mě je to nepopsatelný odstín. Nádherně se třpytí a na oku dělá parádu i samotný bez dalších stínů.



Pigmentace i výdrž stínů je skvělá. Nemám jedinou námitku nebo připomínku. Téměř nepráší a textura není ani máslová a ani úplně suchá, prostě něco mezi tím a je úžasně jemná. Součástí balení je i houbičkový aplikátor a zrcátko. Balení je typicky chanelovské, akorát se mi zdá zbytečně veliké, vzhledem k velikosti stínů. Výdrž s bází je celodenní, intenzita barvy je stále skvělá a nijak nebledne.





Fotky stínů na očích se vůbec nepovedly a byly kvůli špatnému světle rozmazané, tak jsem je sem raději ani nedávala. Škoda, že nesvítilo sluníčko, protože by lépe vyniklo, jak stíny krásné září :) Na Googlu jsem našla i několik povedenějších fotek, tak mrkněte třeba sem.






Škoda, že nejde krása stínů zachytit mnohem lépe a věrohodněji. Nejlepší je se na ní podívat do parfumerie, protože tam nejlépe oceníte jejich krásu. Já k nim nemám jedinou výtku a podle mě jsou prostě skvělé a nádherné (nicméně nechci tvrdit, že by jejich odstín byl naprosto jedinečný :). Cenu asi komentovat nemusím, je to Chanel a ten nikdy stovku stát prostě nebude :) Myslím, že mám svého podzimního favorita, co se očních stínů týče.

Pro mě jsou stíny prostě krásné a doporučuju vám je omrknout všemi deseti :)

Máte nějaké stíny této značky? Často o nich člověk zrovna nečte, tak budu ráda za názory ostatních. Líbí se vám přímo tyto? :)

42 komentářů:

  1. Já na ně koukám od tý doby, co ta limitka vyšla a furt se přemlouvám, že je nepotřebuju :D Ale asi do konce týdne opravdu neodolam a odnesu si je dom :)

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  2. S tienami od Chanelu ziadne skusenosti nemam, tento odtien je ale naozaj nadherny, wow! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem nad ním "och-ala" :-) je krásný, ale vzhledem k tomu, že budu platit za svojí blbost a převod předmětů, mám smůlu a nic si nezasloužím :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Mono stín nemám, bohužel mám ty paletky 4 stínů a ty jsou zapečené, stín se nedá vůbec nabrat, jakkoliv, hrůza:/
    Tento je sice takový moc nevýrazný, ale jinak krásný, to rozhodně.. ale mě po té mé zkušenosti jejich stíny vůbec nelákají, i když vidím, že u těch mono je to asi jinak..

    OdpovědětVymazat
  5. Je opravdu nadherny! Ja jsem si ted zase oblibila VS Provocateur - penezenku zatizil o trochu min nez Chanel, ale kdo vi...mozna dojde i na nej=)

    OdpovědětVymazat
  6. Blondies: já jsem taky taková, ale předtím jsem si nic dražšího nekoupila, tak jsem nakonec usoudila, že je potřeba si udělat radost :)

    LuLu B.: tak až ty předměty úspěšně doděláš, tak se odměníš něčím pěkným :)

    www.ilovemakeup.cz: ty jejich zapečené paletky jsou hodně diskutované. Ony se vyrábějí jiné pro evropský trh a jiné pro americký. A právě ty americké jsou úplně jiné a skvělé, pigmetované atd. Takže na ty naše každý nadává :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký, zajímá mě jak vypadá na oku, to bys nám mohla ukázat :-) Škoda, že mě se takové "experimentování" s barvama nevyplácí, protože mi například šedá na oku absolutně nesluší. Jakmile to není odstín hnědé, nebo béžové, tak už to vypadá divně :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Gri - gri je taky jistící pomůcka :) Jinak moc krásný odstín a ten lesk :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak pro tyhle stíny bych měla taky slabost:)

    http://beautyinatub.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Simbli: důvod, proč není fotka na oku jsem psala výše v článku. Navíc můj foťák nikdy u líčení nezachytí reálné barvy a výsledek spíš škodí produktu jako takovému, mám pocit :) Fakt už jen kvůli tomuhle bych si měla pořídit nějaké lepší vybavení :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzera nadherne, je ako bledsi surodenec Satin Taupe od Macu. So Chanel nemam skusenosti, trosku to ide mimo moj budget, ale poznam ludi, ktori na ne nedaju dopustit. Mozno raz :)

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  12. mám od Chanelu tři paletky stínů, tedy dvou paletky a v jedné jsou 4. No jako ok je to Chanel, jsem ráda, že je mám, ale na Urban Decay nemají, tím myslím konzistence, výdrž.. tento tvůj stín je samozřejmě krásný :))

    OdpovědětVymazat
  13. Škoda těch fotek na oku, také bych je ráda viděla v akci. Vypadá hodně luxusně a je to přesně můj šálek kávy :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  14. Ta barva! Omlouvám se, ale mám jednu otázku mimo tento článek- dá se v ČR sehnat Soap and glory a Yankee candles v kamenném obchodě nebo na internetu v české měně? Moc děkuji za odpověď ;))

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ten odstín je fakt nádherný...Zkusím ho omrknout tady u nás na Rhodose... :) třeba tu cena bude příznivější ... :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná barva stínů, určitě se na ně při další návštěvě Sephory podívám :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. akurat nedavno som si kupila tien od artceda, odt. 626 a na tom linknutom obrazku z ineho blogu mi pride velmi podobny tomuto :D tento vyzera velmi pekne :D

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Chanel stíny mám moc ráda, mám duo stíny z kolekce Ombre Contraste Duo, odstín Taupe-Délicat, takové krásné na denní nošení. Moc na stíny nejsem, ale kdybych byla, pořídím si i další. Tato barva je moc pěkná, vím, že já bych s ní ale nevypadala dobře:D

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. všetko super, len fakt mi veľmi chýba fotka na oku :)) určite by sa mi to zišlo viac ako zloženie alebo zadná strana (i mean, who cares ? :D ) :))

    OdpovědětVymazat
  20. Ty jsou krásné škoda že jsou tak drahé :'((

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherná barva, ale za tu cenu bych si je nikdy nekoupila. Radši bych si za ty peníze pořídila něco na sebe, ale tak každej na to má jinej názor :)

    OdpovědětVymazat
  22. Suhlasim so vsetkym, na nete ma vobec nezaujali, ale na zivo je to ine kafe :D neodolala som im ani ja, je to sice drahsia zakezitost, ale vysledny efekt rozhodne stoji za to :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak uznávam, že toto je skutočne jedinečný odtieň! Nádhera :) Ja má dvoje tiene Chanel, ale už veľmi dlho, jedny sú také mint a druhé fialové, nechce sa mi ich ísť teraz hľadať kvôli názvu :D Ale som s nimi spokojná, aj keď pigmentácia by mohla byť trošku lepšia.

    OdpovědětVymazat
  24. Ó, to je barva! Nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ten je moc hezký! Opravdu hezká barva, která by mi podle mě i slušela :D akorát je to trochu moc no :(

    OdpovědětVymazat
  26. Tak ty jsou krásné, přesně barva ,kterou mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já moc stíny nemusím, pudrové zvlášť, takže i stíny Chanel jdou mimo mě.

    OdpovědětVymazat
  28. Tahle barva je nádherná :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Nějak mě nelákají. Já ráda zkouším nové barvy a různé značky, takže si místo jedněch Chanelek koupím tři různé paletky od Sleeku...

    OdpovědětVymazat
  30. ježiš ty stíny jsou fakt krásný... škoda, že jsou mimo moje finanční možnosti :D

    OdpovědětVymazat
  31. Já na nějaký výrazný barvy na víčku nejsem ,spíš jsem na nějakou matnou hnědou nebo tak. Ale vypadají fakt krásně :)))

    OdpovědětVymazat
  32. Vypadají opravdu nádherně, jenom ta cena no. :/ To si radši od nich koupím namísto stínů kvalitní make-up, který vím, že opravdu užiju a nebude mi pak líto těch investovaných peněz. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Líbily by se mi :-) přesně moje barva, aspoň co vidím na fotkách. Za tu cenu mi ani nestojí a navíc si nemůžu pomoct - černá humpolácká balení Chanelu mě odpuzují.

    OdpovědětVymazat
  34. To je nádherný stín! Sním o tom, že jednou si něco takového koupím, zatím jsem totiž drogérková;D Ale moc bych chtěla někdy rozjasňovač z Mac;)

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)