neděle 1. září 2013

Best of August 2013

Věřily byste tomu, že je dneska už 1.září? Skoro 20 let to pro mě bylo znamení konce prázdnin a léta k tomu. Tenhle školní rok mě poprvé nečeká nástup do školy a je to báječný pocit, to vám teda povím :) Doufám teď jen v babí léto, dovolenou a sehnání kozaček podle mých představ. Tropická vedra nás už asi nečekají, takže se do mé výbavy pomalu a jistě vrací make-upy a oční stíny. Zářivé laky na nehty poputují do šuplíku, rtěnky vystřídají barevné pastelky a vlasy přivítaly tmavší odstín. Zdá se, že jsem na "kosmetický" podzim připravená :)



1) Yves Rocher rtěnka Grand Rouge - 71.Rose poudré (zde)
2) Korres Lip butter - plum 
3) Lancome Teint Idole Ultra make-up (zde)
4) Fashionista tvářenky (zde)
5) Max Factor CC krém (zde)
6) Astor Lipcolor butter - 008 (zde)
7) MUA Power Pout - Broken hearted (zde)
8) Nars rozjasňovač Albatross (zde)
9) Dermacol řasenka Imperial waterproof (zde)

Nikdy bych to asi neřekla, ale Ladyboxu se povedlo umístit rtěnku od YR do mého boxu opravdu výborně. Odstín jsem si zamilovala a mohla bych si na její obal nechat vyrýt "schváleno Rendy" :) Rtěnka je super příjemná, krásně voní a ten odstín! Sice prd vydrží, ale to mi nevadí :) O barevných pastelkách na rty jsme debatovaly nedávno, takže si to můžete připomenout a další z krabičky krásy, co mělo v minulých týdnech úspěch byl lip butter od Korresu. Sice ten odstín není podle mých představ, ale je lepší, než Guave, kterou jsem měla kdysi předtím. Make-upy pomalu střídají BB a CC krémy a pomalu a jistě roste spotřeba očních stínů. O těchto nových od Catrice (na fotce jsem je zapomněla označit číslem, pardon) se určitě výhledově zmíním víc, protože si to zaslouží, ale nedaří se mi sehnat ještě jeden jejich odstín, takže jestli jste někdy potkaly úžasný Rose gold, sem s tím! Záliba v tvářenkách a rozjasňovačích je celoroční záležitost a se změnou ročního období neustává. No a taky stále hledám ideální voděodolnou řasenku a zjišťuji, že taková, která se nehne ani o píď, prostě neexistuje.



1) Natura Siberica Teplý rakytníkový zábal (zde)
2) Skin Food odličovač očí Milk shake (zde)
3) Ryor Duo aktivní krém (zde)
4) Freeman Creamy apricot scrub (zde)
5) Bi oil olej na tělo (zde)
6) Balea krém na ruce s bambuckým máslem 

V péči je to tentokrát trochu nuda. Hodně věcí bylo shodných z minulého měsíce a nic jsem výrazně neměnila. Koupila jsem si nový pleťový peeling (bude porovnání se St.Ives) a krém na ruce od Balei. Je s bambuckým máslem a arganovým olejem a voní naprosto úžasně. Jestli si pamatuje na Balea limitku s názvem Afrika (taková obří dóza s tělovým krémem), tak přesně tak tenhle krém voní. Arganový olej mi zjevně vážně dost voní :) Fakt doporučji omrknout! V mé koupelně si už nějaký čas lebedí i světoznámý Bi oil a rakytníkový zábal. O zábalu chystám článek výhledově, o Bi Oilu zatím asi ne :) Uvidíme...


Každopádně mějte krásnou neděli a pokud se zítra chystáte do školy, tak vykročte pravou nohou, ať je váš školní rok úspěšný :)

Dejte vědět, co jste si za poslední měsíc oblíbily vy :)

24 komentářů:

  1. Rakytníkový zábal se mi moc líbí, jelikož mi jeho účinky vyhovují. A rtěnka od YR je skvělá i pro mě a nemůžu říct, že má mizernou vídrž. Já jsem s ní spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Co se týče té voděodolné řasenky, zkoušela jsi Max Factor Masterpiece Waterproof? Já ji měla loni a byla to fakt nejlepší voděodolná řasenka, co jsem kdy měla v ruce - udělala krásné řasy a přes jakékoli koupání se vůbec nehnula, vydržela na očích dokonalá déle než 36h. Znovu jsem ji nekoupila jen proto, že mi pálila na očích, což mi dělají řasenky MaxFactor bohužel docela často.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som na tom podobne ako ty, tiez som si v poslednej dobe oblubila rozne ´pastelky´ na pery a lahucke BB kremy. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím ti, že nemusíš do školy :-/ Krásně sepsaný článek, taky se připravuji na podzim, i když stále čekám na plavky, které jsem si objednala v polovině prázdnin :D co už.. alespoň budu vybavená na další léto.. jak si řekla, taky budu schovávat zářivé laky a měnit je za tmavší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vidíš a pro mě je 1. září narozeninový den, což je snad ještě horší než že končí léto a začíná škola. Naštěstí jsem už velká a nedostávám darem věci do školy, to mě jako malou hrozně štvalo. :-) Libil se mi úvod, přesně, nedávno jsem taky svým vlasům dala tmavší odstín, protože už je nebude sluníčko vyšisovávat.
    Jinak mým favoritem je YR rtěnka. Odstínem se mi Ladybox trefil tak, že až koukám, sama bych si tento odstín nekoupila, takže o to větší překvápko, a Rose Eclatant moje nejoblíbenější rtěnka. Většinou rtěnky střídám, ale tahle za srpen jednoznačně vede.

    OdpovědětVymazat
  6. Super shrnutí!! A máš pravdu, dokonalá voděodolná řasenka asi opravdu neexistuje...

    OdpovědětVymazat
  7. Ja si tento mesic oblibila strasne moc veci:) napr: revlon photoready korektor, soap and glory telove maslo, palmer's balzam na rty, simple odlicovaci ubrousky, laky barry M :)

    OdpovědětVymazat
  8. Co se týče dekorativky, s rtěnkami YR se po prvním spojeném senzaladyboxu roztrhnul pytel a tak pro mě tak trochu ztrácí to kouzlo.. Chtěla bych vyzkoušet CCcream, ale nabyla jsem dojmu že než se k tomu dostanu budou už creamy po celé abcedě :D.. Určitě nám napiš recenzi na Bi-oil... :*

    OdpovědětVymazat
  9. Lip butter od korresu Ti schvaluju :)A s řasenkama to mám podobně, ne a ne najít tu pravou, L'oreal se mi děsně rozmazává, Bourjois nebarví a navíc má umělý kartáček, takže nejlíp je na tom u mně Lancome Hypnose star..
    Jinak, závidím Ti, že už do školy nemusíš :) Mě to čeká za měsíc.

    OdpovědětVymazat
  10. super veci :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Ten balzám na ruky od Balei mám tiež a máš pravdu voní krásne je perfektný.

    http://nelkamaniacofcosmetics.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. vubec ale vubec me netesi, ze uz tu je pomalu podzim :) vzdycky kdyz zacina podzim/zima nebo jaro/leto, mam pocit, ze nemam nic na sebe :D

    Ty Catrice stiny vypadaji krasne, uzvjsem na ne koukala a teda... skoda ze ja a stiny nejsme kamaradi :D i kdyz o nejakem kremovem projasnujicim premyslim :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento mesiac som aj ja "objavila" Lipcolor Butters od Astoru, krémovú lícenku Like a Doll od PUPY a nový odtieň od Color Tattoo (recenzia tu http://aboutthatjazz.blogspot.sk/)
    A Korres PLUM lipbalm ma už čaká na jesenné dni!

    OdpovědětVymazat
  14. Ten krém na ruce od Balei mám doma taky.. zatím jsem ho jen jednou zkusila.. a zdál se mi příšerně tekutý, tak uvidím jak obstojí u mě:)

    OdpovědětVymazat
  15. O tom Bi-oilu slýchám nějak často, kouknu oč běží, ať jsem v obraze. rtěnka YR mi vydrží právě něuvěřitelně dlouho. Asi to může být i od odstínu. Ten zábal vypadá hodně lákavě!

    OdpovědětVymazat
  16. Balea Afrika =o( tak úžasný body butter jsem neměla už dlouho, bohužel už jsem na dně a nedá se koupit... Ach jo

    OdpovědětVymazat
  17. Ten krém na ruce zkusím. Snad ho ještě v DM budou mít. Díky za tip! :-) Já si v srpnu uvědomila, že mě nebaví obyčejné pleťové vody, ale potřebuju tu dětskou micelárku od Biodermy, která mi došla. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Ten stín od Catrice co sháníš se jmenuje přímo Rose gold :-)?

    OdpovědětVymazat
  19. Kristý: mám pocit, že se tak jmenuje :) Je jediný takový zlato-růžový :)

    OdpovědětVymazat
  20. Díky, v tom případě ho musím mít :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ten stín, na který se ptáš, jsem dneska kupovala v Rossmannu v Myšákovi, jmenuje se přesně Gold n' Roses a ještě tam jeden měli!

    OdpovědětVymazat
  22. tenhle peeling od Freemana mám moc ráda :) o CC creamu teď také dost uvažuji.

    OdpovědětVymazat
  23. Bi- oil pouzivam a cakam od neho zazrak...uvidim po 3 mes. pouzivania :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)