čtvrtek 22. srpna 2013

Výlet za nevšední kosmetikou z Pemi

V Brně mají drogerii Jasmín, v Praze máme Pemi. Obě místa mají společný trochu nezvyklý sortiment kosmetiky, kterou v Dm nebo Rossmannu většinou nepotkáme. Takový kosmetický underground, řekla bych :) Pokud rády objevujete značky kosmetiky, o které si jen tak někde nepřečtete, tak určitě vyražte do Pemi! Já sem tam zavítám do té na Olšanském náměstí v Praze, jedna další je i na Palmovce. Občas tam člověk sežene neuvěřitelné věci a nutno dodat, že tam mají narváno stále! Připadala jsem si trochu jako blázen, když jsem se plížila kolem regálů s foťákem a lovila pro vás fotky :) Takže se můžete pokochat a nabrat třeba inspiraci, kam se podívat, až budete mít cestu kolem. 

Pokud jste nikdy v této části Prahy nebyly, tak nezoufejte, drogerie je přímo vedle tramvajové zastávky. Pro lepší představu jsem vám vyfotila i okolí drogerie.


Jestli milujete mastičky Dr.Popova, tak vězte, že tady seženete snad kompletní sortiment :)



Tuto značku vůbec neznám, ale obaly mi trochu připomíná L´Occitane (i když fakt jen vzdáleně)



Pokud fandíte voskové epilaci, tak v Pemi si můžete vybrat z několika značek voskových pásků 



Deodoranty Bourjois za příjemnou cenu







Často se mě ptáte, kam si chodím nakupovat oblíbený suchý šampon Batiste. Tak přesně sem :)



Jestli se vám líbí tvorba Alfonse Muchy, tak si jí můžete užít i ve vaší koupelně :)



Tyto obaly mi zase evokují obaly Manufaktury :) Na zkoušku jsem vzala ten melounový.




V Pemi seženete i něco málo od Ziaji





Štětce UBU mě příliš nezaujaly. Před nějakým časem jsem si nějaké koupila a přijdou mi dost podprůměrné. Než dát třeba 163 Kč za ten stipple brush, tak si radši pár korun připlatím a koupím si Hakuro, které nebude vypadat jak pro líčení panenek :)










Pro mladší sourozence Čtyřlístek do vany




I sprcháče Bourjois tu mají za pěkné ceny



Velký výběr mají i od Saloos



A seženete tu i komplet Freemana



Značka AB zanikla a zjevně teď frčí pod jménem BC. Příště to bude asi značka CD :)






Balzámy na rty Nonique mě velmi zaujaly. Vzala jsem si tu modrou verzi a voní dost intenzivně po citrusech





Překvapením je pro mě sortiment Lumene. Navíc i ceny mi přišly celkem fajn a nic nestálo víc jak 138 Kč. Nevím tedy ceny, za které se prodává Lumene jinde, ale tyhle mi přišly dost v pohodě.






V Pemi mají i velký výběr Ryoru




Pokud milujete klasické a tak trochu oldschoolové prostředí drogerií, tak se v Pemi vyřádíte. Kromě tuny kosmetiky tu seženete např. sortiment papírnictví nebo nějaké dobroty.

Znáte Pemi a chodíte sem někdy? Případně máte tip na nějakou podobně vypadají drogerii s nezvyklým sortimentem? :)

53 komentářů:

  1. wow, teda Freeman a Saloos me prekvapili nejvice.

    Diky za tip!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Já do Pemi chodim pro Gestil Wonder a pak taky pro různý šílenosti jako je třeba peroxid a miluju to tam! Je to jako prozkoumávat něco novýho a tajemnýho :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tam se musím vypravit, díky za reportáž!

    OdpovědětVymazat
  4. Pemi nepoznam, ale tiez mam rada take trochu old school predajne, viem tam stravit aj hodiny. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Takové drogerie mě baví, v Pemi jsem ještě nebyla, nejsem z Prahy, ale zašla bych se tam mrknout:)
    Docela mě překvapilo, že tam mají kosmetiku Lumene, to bych nečekala:)
    Máš jen ten sprcháč a balzám nebo sis koupila ještě něco jiného?:):)

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna včera jsem chtěla jít do té na Palmovce, ale při pohledu na svojí peněženku jsem si to raději rozmyslela :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tý jo, proč něco takového není i v Ostravě? :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Jo do Pemi chodim :). Hlavně na Saloos a zkoušela jsem i UBU, ale teda nic moc.. štětce na oči docela ujdou, ale na štětce na obličej sjem neměla odvahu, protože podle mě se prostě nedokáže vyrovnat Sigmě, RT a Hakuro :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tie peny do kupela alebo co to je s Ladovymi obrazkami su uzasne!

    OdpovědětVymazat
  10. No já jsem z Brna, takže Jasmín :) Ale je to tam opravdu dost podobné, aji třeba lumene jsem tam viděla, nebo třeba Freeman péči na nohy, velký výběr ryoru nebo štětce UBU .. co tam ale fakt nemáme (nebo jsem to tam aspoň neviděla) jsou teda šampóny Batiste a Bourjois .. ty ceny jsou fakt krásné, třeba oproti DM .. a takový obr výběr Freemana jsem taky asi ještě neviděla :) Ale zas v Jasmínu je hodně veliký výběr Ziaji. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ma Provence mají i u nás v minidrogerce, zatím jsem nezkoušela - 250ml sprcháče stojí 150,- Kč

    BODY TIP vypadá zajímavě, ale potřebovala bych zázvor ! :D Bez toho nejedu a každá značka za to má u mě velké mínus.

    Sprcháč Bourjois za páďo ? WOW. Nehledě na to, že tohle je letní limitka ;)

    Šmoulíkovýho FREEMANA jsem sháněla všude možně a oni tu mají všecko, sakra. Je nebezpečný bydlet poblíž.

    LUMENE do 140,- Kč to nemyslíš vážně ! Teď uvažuji že se asi přestěhuji do Prahy :D !

    OdpovědětVymazat
  12. Hodně mě zaujaly deodoranty od Bourjois. Ale celkově,tolik kosmetiky, které vubec neznám!

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Já osobně tyhle drogérky docela ráda, ale nechce se mi táhnout přes celou Prahu....
    Ještě doporučení pro nepražské, podobná drogérka je v Sedlčanech, na náměstí přímo naproti Rozvoji =o)

    Jo a k tomu Cannabis bezoplachovému balzámu, nedoporučuju pro někoho s mastnějšími vlasy, mně osobně zmastil vlasy úplně šíleně, ale mamce, která má suchý a barvený vyhovujě =o)

    OdpovědětVymazat
  14. Takovou drogerku bych ráda navštívila možná až někdy bude výlet do Prahy, ale do Jasmínu bych se podívat mohla přeci jen to mám do Brna o hodně blíž něž do Prahy :oD

    OdpovědětVymazat
  15. BC je Bione cosmetics. Teď studuju jejich letáček :))

    OdpovědětVymazat
  16. Speciálně tenhle článek hážu do záložek a v září vyrážím :D

    OdpovědětVymazat
  17. Znám, o PeMi jsem poprvé četla na některém kosmetickém blogu. Ale nikdy jsem tam nebyla, ale po přečtení článku si říkám, že tam už jednou musím zavítat. Sprcháč Bourjois za super cenu, Ryor proti celuliditě, který jsem marně hledala v DM po tvém posledním článku, balzám na rty Piňa Colada? Sem s ním.
    Navíc na www.pemi.cz jsem se dost zasekla i v ostatních nekosmetických kategoriích, a možná proto jsem tam stále nebyla, podvědomí říká, že bych tam nakonec utratila víc než v DM apod. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. O pemi sem slyšela až teď od tebe a určitě se tam zajdu podívat jen když mě nasměruješ přesnějš třeba tramvajová zastávka?

    OdpovědětVymazat
  19. Aha! Překvapivé :-) no až budu mít cestu do Prahy tak si vyhradím čas i na Pemi, protože staré drogerky já můžu. Tam se najdou poklady :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem tam pořád a miluju to tam =oD mám vyzkoušenou většinu sortimentu, což mě tak napadá by mohl být taky docela přinosný článek, asi nějakej sepíšu =o))

    www.magicalbeauty11.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. EMS - Batiste mívají v Jasmínu na Kobližné

    OdpovědětVymazat
  22. Krome Jasminu mame v Brne jeste specialni a unikatni drogerii na Orlí (zasveceni vedi), kde se da sehnat naprosto vsechno

    OdpovědětVymazat
  23. Na Pemi mám nejvíc nostalgický vzpomínky, chodila jsem tam na základku na Lupáčovku, takže návštěvy Pemi pro mě byly skoro každodenní záležitost! Ale tenkrát jsem spíš brouzdala v oddělení sešítků, notýsků a pravítek :D Ale zaujalo mě to Lumene, možná tam zase podniknu jednu výpravu a zavzpomínám na staré časy..

    OdpovědětVymazat
  24. Ty jo, tak to vůbec nevím, že takováhle drogerie existuje :O .. Nejsem z Prahy ale bydlím od ní kousek, až tam budu, určitě tam zajdu... Mají tam opravdu veliký výběr co jsem vykoukala z tvých fotek :) Fakt skvělý, tam bych byla každý den :D

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Četla jsem o Pemi v únoru/březnu u někoho na blogu a hned za týden jsem měla cestu do Prahy a byla jsem podobně nadšená. Hlavně ty ceny!

    OdpovědětVymazat
  26. To vypadá zajímavě. :) Nadchl mě hlavně výběr ze všech mask od Freemana. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  27. Terča: tentokrát jsem měla jen sprcháč a balzám :) Neměla jsem tolik času to tam prolézat, jinak bych si odnesla určitě ještě něco dalšího :)

    Suzie: viď? Jako UBU mě nepřesvědčily vůbec. Možná kdyby stály dvacku, tak jo, ale za tyhle ceny mají mnohem lepší konkurenci :)

    Klára Daňková: já právě nevím ceny Lumene jinde, tak by mě to docela zajímalo :) Tyhle mi přišly ok :)

    Harmony: Ryor tam mají snad komplet sortiment :) Takový u konkurence téměř jinde není, takže tady určitě najdeš, co potřebuješ :)

    Ness Winnieova: je to zastávka Olšanské náměstí :)

    Magicalbeauty: tak to pak určitě pošli odkaz, ráda si to přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  28. Rendy, AB není BC :). AB krachlo a údajně jeden z původních majitelů si založil značku DC - Damita Cosmetics (vážně existuje :D). BC je Bione Cosmetics.

    OdpovědětVymazat
  29. na Pemi mě nalákala už Jája ve svém článku, ale zatím jsem byla moc líná, s čímž bych měla něco dělat, jak to tak vidím :D

    OdpovědětVymazat
  30. u této Pemi mám školu, takže sortiment a ceny sleduji pravidelně a hodně ráda v něm nakupuji :)

    OdpovědětVymazat
  31. Pemi na Olšanským nám. mám hrozně ráda, vždycky se tam musím stavit, když jedu kolem. Chodím si do Pemi pro Ryor a Reginu, ale vždycky odejdu i snějakou pečující kosmetikou méně známé značky. A baví mě i koutek s papírnictvím.:)
    Akorát jsi teda odvážné děvče, minule jsem tam pokoušela něco vyfotit, ale ty prodavačky jsou jak ostříši, tak mi to bylo blbý.:-P
    Zaujaly mě obaly značky MA PROVENCE, příště si na tuhle kosmetiku políčím.;)

    OdpovědětVymazat
  32. Naproti Pemi je základní jazyková škola, kam jsem chodila i já. Takže tohle Pemi je pro mne hlavně nostalgie a vzpomínky na mládí :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Já tam sem tam zajdu, je to pro mě takový jiný svět, ale nesnáším to mačkání se tam s ostatními lidmi :D

    OdpovědětVymazat
  34. na tu palmovku obcas zajdu, maji tam poklady :)

    OdpovědětVymazat
  35. Jak je možné, že vůbec netuším, že v Praze máme takový poklad? Musím tam zaskočit, to je nutný! :D

    OdpovědětVymazat
  36. Tak myslím že vím kam vyrazit :)) dík

    OdpovědětVymazat
  37. Ta nabídka je uplně super, hlavně ten freeman. škoda, že u nás nic takového není...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  38. tak o pemi slyším poprvé, ale vypadá to celkem dobře :)

    OdpovědětVymazat
  39. Bione Cosmetic dle mého názoru se staží parazitovat na jiných značkách, např. Cannaderm, Top Vet, Aquila, Doliva, tedy především co se týče obalů a konceptu, kvalita je někde hodně vzadu.

    OdpovědětVymazat
  40. Ještě, že tady ve městě nic takového není, to bych tam nechala všechny peníze :D.

    OdpovědětVymazat
  41. Ty růžové štětce ♥ :) Tuto drogerii vůbec neznám :( bohužel..

    Chtěla bych tebe a taky tvoje čtenáře pozvat na můj blog na GIVEAWAY!

    OdpovědětVymazat
  42. Do Pemi taky chodím, musím říct, že ablzám na rty Nonique mám ten stejný jak Ty, a vůbec mě nezaujal ( recenze tady: http://www.deer-meadow.com/2013/07/kosmetika-nonique-extreme-energy-balzam.html), kdyby jsi chtěla mrknout ;) a z té řady co píšeš, že vypadá trošičku jak L´Occitane ty obaly tak mám mýdlo a krásně voní, ale hrozně vysušuje :/ O těch Batiste šamponech jsem nevěděla, že tam mají, já je objednávám přes net tak to musím okouknout. Jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  43. Jee to je jak za starych casu na vesnici - ryor a alpa :-). Super tip, vubec ostatni znacky neznam, freeman jsem uz taky dlouho nevidela ani lumene. A ty ceny. Super, ale pekne z ruky :-/

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj,
    v září se stěhuju z tohodle krásného místa u Olšanského náměstí. A musím říct, že mi Pemi bude dost chybět, takže asi nebudu váhat a zajedu si i na "výlet" přes půl Prahy :D. Ze začátku jsem k téhle drogerce neměla důvěru. Dyť to je nějaká stará komoušská zaplivaná díra, že jo :D. Ale opak byl pravdou. Podle mě se toho ujali správní lidi, kteří nakupují zajímavé a neokoukané značky. Nehledě na to, že já se tam cítím moc dobře, je to pro mě vzpomínka na staré drogerky z dob komunismu a co si budeme říkat, v takových se vždycky nějaký poklad našel :-). A to platí v dnešní době o Pemi :-).
    Jen takové info, mají i webovky, kde si můžete věci vybrat a pak si je přijít do prodejny jen vyzvednout :-). Já sama to nedělám, protože ji mám u baráku, ale viděla jsem tak hodně lidí nakupovat a měli vždycky u pokladny nějakou slevu! Tak na to mrkněte.

    Zdraví Denisa

    OdpovědětVymazat
  45. dost podobnou nabídku máme u nás v Tetě :) třeba ty sprchové gely alá Manufaktura :) jeden jsem měla a ten melounový by se mi také líbil :)

    ty šílené štětce tam máme taky a to je teda hrůza :D

    OdpovědětVymazat
  46. nezávislé drogérie sú často pre kozmetických nadšencov prekvapivým rajom, väčšinou od nich nikto nič nečaká, ale je to chyba, nakoľko nie sú viazané žiadnymi nalinkovanými marketingovými pravidlami a nezaujímajú ich rôzne cenové dohody so značkami, tak sa v nich proste doslova "povaľujú" rôzne u nás neznáme značky, alebo naopak old school legendy a často za smiešne ceny :)

    OdpovědětVymazat
  47. Pemi mám prolezlou horem dolem a s tou na Palmovce se nedá srovnávat :-) Nkaupuji tam i třeba RioMare, které mají o třetinu levněji než v potravinách - nehcápu. Navíc tam mají v prodeji i nej marcipán s nugátem, achjo :-D Jinak tam kupuju hlavně Saloos, mají celý sortiment a za normální ceny. A papírnictví je taky super, takže Pemi je fakt poklad.

    OdpovědětVymazat
  48. V Pemi jsem nikdy nebyla, ani jsem nevěděla, že o existuje. Ale jestli je Jasmín to stejný...

    OdpovědětVymazat
  49. wow, parádní sortiment s mnoha zajímavýma kouskama.

    OdpovědětVymazat
  50. na přírodní kosmetiku NONIQUE se tam rozhodně zajedu podívat zbízka!

    OdpovědětVymazat
  51. V drogerii Teta ve Vršovicích v Moskevské ulici je podobný výběr, opravdu neuvěřitelné jaký mají tyto drogerky sortiment.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)