sobota 24. srpna 2013

Všechno nejlepší Lady!

Všichni slaví, protože Ladybox oslavil své první narozeniny. I já jsem včera slavila, což je důvod, proč se dneska článek objevil trochu později. V určitém stavu je lepší články prostě nepsat :) Takže si připijme ještě jednou na naší oblíbenou krabičku krásy a přejme jí do dalšího roku jen samou pěknou kosmetiku, která nás bude těšit a bude se nám líbit :)


Přepravní obal byl stejný jako minule a musím říct, že se mi moc líbí, takže doufám, že takový ještě nějaký čas zůstane. Krabička je tentokrát jiná - černo-růžová. Opět mi tedy přijde, že je toho na ní trochu moc a nechala bych tam buď tu krajku nebo jen ten proužek, ale to je holt jen můj vkus. Obsah je samozřejmě přednější :)



Dopis byl tentokrát trochu jiný, nebyla na něm klasická pečeť, ale byla je to jen kartička. Musím pochválit materiál, protože na tomto není vidět každý otisk prstu :)


Co jsem si rozbalila ve své krabičce?


1) Korres Lip butter - plné balení

Tento produkt mi udělal asi největší radost. Ač jsem kdysi dávno měla tento balzám ve žluté verzi a tolik mě nezaujal, tak tentokrát doufám, že mezi námi jiskra přeskočí :) Minimálně kvůli lepší barvě i vůni v to doufám. Někdo mohl mít místo balzámu lesk na rty. Jsem ráda za balzám, z lesku bych asi takovou radost neměla.

2) Inglot oční stíny č. 46 - plné balení

Inglot mi v boxu vůbec nevadí, ba naopak. Akorát bych byla radši, kdyby se produkty neopakovaly a místo dalšího stínu jsem našla třeba linky nebo třeba jejich krásné pigmenty. Dorazil mi světlý odstín, taková světle broskvová barva s pidi třpytečkami. Přemýšlím, jestli si ho nechám nebo ho s někým za něco jiného nevyměním :) Místo stínů mohl někdo najít ve svém boxu lak ne nehty Beauty UK. Opět jsem velice vděčná za stín a lak by mě nepotěšil.




3) Ryor Uvolňující mátový gel 50ml - cestovní balení

Jako mátový gel asi není zrovna věc, ze které by kosmetický nadšenec omdlel blahem a Ryor má spoustu jiných a voňavějších věcí. Ale tak zase na vyzkoušení proč ne. Pocit těžkých nohou má občas asi každý, tak se pro gel snad využití najde. Má tedy opravdu hodně výraznou mentolovou vůni a trochu mi přijde, jako bych si na nohy natírala spíš pastu na zuby :)

4) Eveline Slim extreme 4D peeling - 50ml

Tato položka je v každém boxu trochu jiná a jedná se o dárek k prvnímu výročí boxu. Zrovna jsem nedávno dopotřebovala toto balení, které se objevilo v jednom z předchozích boxů a říkala jsem si, že plné balení si spíš asi nekoupím. No, tak vypotřebuju ještě tohle a uvidím, jestli se můj názor změní. Pasta Marvis nebo další suchý šampon Lee Stafford by mě potěšily jako dárek asi trochu víc :)


5) Pure Fiji šampon - 30ml

6) Pure Fiji kondicionér -30ml

Tato značka se objevila tuším někdy v začátcích boxu a zjevně měla úspěch a proto se znovu zařadila do krabiček. Oba opravdu moc pěkně voní, za to rozhodně palec nahoru. Hned dneska oba vyzkouším a uvidím, co to udělá. Někde jsem na ně četla docela pěknou recenzi a dotyčná si je pochvalovala, ale nepamatuju se kde to bylo :)


7) TMT Cristall Liquidi Latte - vzoreček

8) TMT Inca Oil Pandora Oil - vzoreček

Zjišťuji, že co se týče vlasové péče, mám ve značkách velké mezery. TMT mi vůbec nic neříká a vůbec netuším, že taková značka existuje :) Ráda oba přípravky vyzkouším a uvidím.




Zatím jsem nestihla téměř žádné články s hodnocením nejnovějšího boxu, takže ani nevím, jak si tentokrát vede. Musím říct, že jsem vychytala to lepší složení (z mého pohledu) a jsem za to opravdu ráda. Kdybych měla v boxu lesk a lak na nehty, tak bych byla asi trochu zklamaná. Každopádně tohle balení beru spíš jako z těch průměrnějších, protože se několik produktů a značek opakovalo. Já vím, že není možné vymýšlet stále nové značky, které by se nikdy neopakovaly, ale tentokrát mi jich pohromadě přišlo prostě moc. 

Nejvíc mě rozhodně potěšil balzám na rty, po něm oční stín. V závěsu za tím je šampon s kondicionérem a peeling. Mátový gel mě tolik nebere, protože na ty mentolové věci prostě nejsem. Od Ryoru by mě potěšilo asi cokoliv jiného :) Vzorečky vlasové péče ráda vyzkouším, ale nemůžu říct, že bych z nich měla takovou radost, jako např. minulý měsíc z Macadamia masky na vlasy.

Každému se holt líbí něco jiného :) Zajímá mě, co na narozeninové vydání boxu říkáte vy a případně co jste ve svém boxu našly? :)

34 komentářů:

  1. Já mám stejné složení boxu a jsem na něj moc ráda. Po pastě, nebo laku na nehty zrovna moc netoužím.. :)
    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. box jsem si neobjednávala a popravdě toho ani moc nelituju, líto mi to spíš bylo u minulého vydání, to se mi líbilo hodně

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Rendy,opravdu si vychytala tu lepsi verzi.

      Mne hrozne stve ten nepomer ceny mezi inglot stinem a tim lakem. Inglot mam daleko, tesila sem se ze treba diky krabicce vyzkousim. A dostanu obyc lak, co se da v britanii sehnat i za libru. Mam na navsteve kamaradku z UK, nevymyslim si. A udavana cena 150 kc za stin a proti je lak za 60 kc, co vypada hur nez nektere nas drogerkove. Lip butter pekny, ale ja si v dotazniku psala, ze balzamy nechci.

      No, ja tu krabicku malem obrecela, byla moje prvni.dyztak vice u me na blogu

      Vymazat
  3. Co jsem četla recenze, tak zatím skoro všichni kritizují. :)) Mně přijde krabička až v pondělí, jelikož jsem pryč, tak jsem tedy zvědavá, co tam najdu! Lesk bych okamžitě předala dál, lak bych možná využila, každopádně se mi líbí varianta tvého boxu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já vyloženě pláču, že jsem si ho objednala, tentokrát opravdu nic pro mě :´((( příště už neobjednám.

    OdpovědětVymazat
  5. Lenka Cigánková: vůbec se ti nedivím. Já bych z toho laky byla taky naštvaná. Jako u toho Korresu chápu, že je to buď lesk nebo balzám. Je to stejná značka, stejná cena...ale u tohodle je to fakt nepoměr a nedivím se, že je pak někdo naštvaný. Je to škoda no...

    Reny y:to mě mrzí, ale chápu, že člověk nechce pokoušet štěstí příště, když jednou nebyl spokojený

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mne taky prvni, takze asi do dalsiho nepujdu

      :-(

      Vymazat
  6. Rendy, mít tvé složení tak si pískám :) já mám lesk (což tedy ještě beru), lak na nehty (to už tedy neberu) a místo peelingu mám ten collagen (jsem sakra naštvaná, když už mám doma dva a nevím co s nimi :D). Největší radost mám z Pure Fiji, na mé cestování se to bude hodit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skodul, k cemu je dobry ten kolagen? Klidne vymenim za pastu a ty vzorky toho pure fiji

      Vymazat
  7. Měla jsem úplně strach co v tom bude po reakcích na facebooku. U nás pošta chodí až v pozdních odpoledních hodinách takže jsem byla úplně uzlík nervů :-D Nakonec to není tak špatné, ale na narozeninovou edici mi to taky přijde málo. Řekla bych, že mám tu lepší verzi ( stíny, lip butter a jako dárek lesk od Lee stafford který jsem strašně moc chtěla vyzkoušet). Akorát musím říct, že mi začíná štvát to jejich spojení. Já jsem vždycky dostávala Ladybox krásně urovnaný a v Senzaboxu jsem naopak měla vše naházené a jednou i bez kartičky. Teď jsem dostala krabičku opět s čouhající slámou a výrobky naházené na sobě..... vím, že je to asi "maličkost", ale mě tohle prostě naštve. A kartičku s produkty jsem málem vyhodila, myslela jsem, že je to leták. Raději bych zase krásný rozbalovací dopis s pečetí.

    OdpovědětVymazat
  8. Pro měl byl box spíše takový průměr no:-). Našla jsem tam zrovna ten lesk, který se jeví docela hezky, ale...:-). Celkově když porovnám boxík s tím minulý, rozdíl je myslím veliký, ale i tak všechny výrobky v něm myslím, že spotřebuji:-). Jinak skvělá recenze Rendy:-).

    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Mě ta stuha na krabičce přijde jako parte.. měli jí udělat bílou! Jinak mě by box teda opravdu nenadchnul. Ale já si ho ani nikdy nekoupila, protože mě se tam vždycky líbí tak maximálně jeden produkt a to mi za 300 Kč přijde dost málo :-D

    OdpovědětVymazat
  10. já jsem tentokrát neobjednala a moc mě to nemrzí. ale docela by mě zajímalo, kdy přestanou dávat jako "dárky" věci ze starších boxů. někdo má třeba už třetí Lambre stíny a to mi přijde trochu mimo. uvidím, co za variantu bude mít tchýně, přijde jí až v pondělí, díky dalším zmatkům ze strany LB...

    OdpovědětVymazat
  11. Kdyby ses rozhodla, že si ten Inglot stín nenecháš, hlásím se o něj! Na výměnu toho mám dost, klidně vyměním i za něco co není z boxů.
    Já chytla bohužel lak, Lip Butter v odstínu Plum, takže je na mě moc tmavý a jako dárek pastu Marvis, co mi vůbec nechutnala, takže ji znova fakt mít nemusím. Ani ten zbytek mě nijak zvlášť nebere, takže za mě velké zklamání, protože tam není ani jediná věc, která by mě potěšila! Příští měsíc rozhodně počkám na zveřejnění obsahu a objednám teprve když se mi bude líbit.

    OdpovědětVymazat
  12. viennettka: tak jestli nechceš ten Korres lip butter, tak ho ráda vyměním za Inglot stín :) Napiš mi kdyžtak mail prosím :) Já měla v předchozím boxu dost podobný stín a dva podobné mi jsou k ničemu :) Jinak teda teďka už nejdou boxy objednávat po tom, co vyjdou. Dají se koupit jen do té doby, než vyjdou a pak už ne

    OdpovědětVymazat
  13. Fakt?? To mi nějak uniklo... Tak v tom případě asi sbohem Ladyboxe :-)
    Ten Lip Butter už jsem bohužel udala :-(

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem teda byla hodně zklamaná. Měla jsem celkem 9boxů (vsechny senzaboxy) a vzdycky jsem byla prakticky nadsena, ale ted me to nastvalo. Mam teda lak... No prijde mi to nepomer oproti stinum. Potom balzám v odstinu plum, me ale bohuzel nevoni. A pasta mi prijde docela fajn zatim. Ale celkove me box moc nezaujal :(

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy, já jsem včera bohužel dostala tu ,,horší,, variantu :( Takže lesk, lak a jako dárek Collagen. Chtěla jsem spíš lip butter, ale ten lesk se mi začíná docela líbít, ale z toho laku teda vůbec nadšená nejsem :( Vzhledové není nějak extra hezký, barva průměrná - no opravdu sem čekala víc a oproti tomu stíny za dvojnásobnou cenu. Měli tam alespoň ty laky dát dva. Nicméně když se spojil LB a SB tak sem čekala, že ty krabičky budou opravdu bomba, já bych tam osobně ten lak vůbec nedávala, nehodil se tam :(
    Pure Fiji a vzorečky ale ráda vyzkouším :)
    Celkové hodnocení je ale podprůměrné :( Snad to bude další měsíc lepší :)
    P.S. když jsem LB rozbalovala, tak jsem vyloženě hrabala v krabičce jak zběsilá, jestli se tam náhodou ještě něco neukrývá a ono nic :( Čekala jsem, že tam bude alespoň jeden výrobek ze kterého si ,,sednu na zadek,, a budu spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pure Fiji je vcelku drahá, ale dle mého názoru kvalitní kosmetika a určitě bych od nich ráda někdy něco vyzkoušela!

    OdpovědětVymazat
  17. Já je už neobjednávám a je fakt, že kamarádka byla nadšená, ale měla stejné složení jako ty - stíny+balzám. Vidím to stejně, kdyby mi přišel lak a lesk, vůbec bych nejásala, takto se mi boxík zdá fajn. Nicméně už jsem od nich upustila a dávám raději penízky stranou na něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  18. Rendy, byla jsem pryč, takže jsem tento měsíc objednat nestihla. Ale upřímně, měla jsem "tušáka", že po úžasném obsahu minulého "Just Married", další měsíc nebude už tak ohromující. Takže když to vidím, jsem ráda, že za ty tři stovky jsem si koupila něco jiného. Mj. šílený Pressed Powder od NYC, o kterém jdu právě psát na blog :D.
    Lip butter od Korres se mi z celého boxu líbí nejvíce! Inglot mám ráda, ale odstín stínů, který dali Tobě, bych asi také nevyužila...

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám lesk a stín, a jsem mooc spokojená :) Jinak Eveline mám také. Za mě je tento box super, ale co vím, u většiny dost pohořel. Záleží na vkusu.

    OdpovědětVymazat
  20. Já ho také neobjednávala a moc toho ani nelituju. Jediné, co by mě zaujalo jsou ty přípavky na vlasy, protože těch není nikdy dost :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  21. Moje dojmy ze srpnové krabičky jsou sepsány zde: http://www.beauterama.cz/2013/08/srpnovy-ladybox-zahaleny-do-krajek.html

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem dostala právě lak na nehty a lesk, z lesku jsem byla nadšená a z laku, no, nic moc upřímně. Spíš teda proto, že skoro totožnou barvu mám od jiné značky. Celkově je to ale docela zklamání.

    OdpovědětVymazat
  23. UPřímně, asi bych byla dost zklamaná, protože z žádného produkty nejsem nijak vyjuchaná. Zařekla jsem se, že do krabiček už nepůjdu a vím taky proč..:/

    OdpovědětVymazat
  24. tak tvá varianta by se mi líbila daleko více - jednak kvůli tomu balzamku a jednak kvůli tomu peelingu, se kterym jsem byla strašně spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  25. Mě se líbí, kdybych si ho koupila tak bych asi naštvaná nebyla, ale rozhodla jsem se, že kupovat box jen kvůlu PF je blbost, navc ten dárek do jejich internetového obchodu je pěkně na nic, teď jsem se na to dívala za poštovný chcou nějakých 130,-Kč a šampóny a vůbec všechno maji dražší než na e-shopu Ladyboxu, tak mě tím dost naštavaly...

    OdpovědětVymazat
  26. Jsem ráda, že v krabičkách nejedu :-) Od Korres jsem měla podobný balzám - GUAVA. Nechal jen jemný krémový nádech na rtech a skvěle hydratoval. Jen mi vadí strkání prstů do kelímku, takže i přes spokojenost, už jsem ho znovu nechtěla.

    OdpovědětVymazat
  27. Rendy? Až vyzkoušíš ten šampon tak mi řekni jestli tě nesvědila hlava nebo krk...mám pocit, že mi asi nesedí :/

    OdpovědětVymazat
  28. Petra: no, mě hlava sice nesvědí, ale přijde mi, že ten šampon blbě pění a celkově jako nic moc. Plné balení bych si teda nekoupila ani omylem :) Zlaté moje Pantene pro V :)

    OdpovědětVymazat
  29. Souhlas. Celkově nic moc - tuctový. Rozhodně nekoupím. Jediné plus je to, že hezky voní. :)

    OdpovědětVymazat
  30. já měla tu jinou verzi a jsem radši. Tahle by mě tolik nenadchla. No, nedá se říct, že by mě ta moje verze nějak nadchla ale zklamaná jsem taky nebyla. Z téhle bych asi trochu byla.

    http://theplacewhereicandream.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)