úterý 27. srpna 2013

Vlasy jako od moře s Toni&Guy

Trochu jsem se s tímto článkem opozdila, na to, že je léto skoro za námi. Ale tak nějak jsem se slanému spreji na vlasy snažila přijít na chuť (doslova). Na stylingové přípravky na vlasy mě vážně moc neužije a vrchol všeho jsou pro mě laky na vlasy a spreje na žehlení. Můj sen je udělat z mých rovných vlasů bez tvaru alespoň na chvíli něco nadýchaného a jemně zvlněného. Doufala jsem, že mi slaný sprej od Toni&Guy trochu helpne a vytvoří mi vlasy jak z pláže :) No...nedopadlo to úplně podle mých představ.



Sea salt texturising spray (200ml) - kupovala jsem v parfumerii Douglas za 269 Kč

Sprej jsem kupovala v pobočce na Černém mostě někdy na začátku léta. Od té doby ho pravidelně zkouším a stále doufám v menší zázrak. Nevím jak vy, ale když jsem na dovolené u moře, tak mám většinou nejhezčí vlasy. Jsou pořád jemné, mají objem, přirozeně se sem tam vlní a prostě se mi hrozně líbí. Jenže přes léto se k moři nedostanu, takže jsem si pocit takových vlasů chtěla navodit alespoň částečně díky tomuto spreji. Původně jsem chtěla koupit ten od Got 2 be z drogerie, ale hodně z vás mě od něj zrazovalo, že je hrozný a slepuje vlasy. Tak jsem zainvestovala do dražšího kousku a čekala co to udělá. 

Sprej se stříká jak do vlhkých, tak suchých vlasů a ty pak stačí jen prsty promačkat. Zkoušela jsem obě možnosti a víc mi vyhovuje aplikace na suché vlasy (do délek vlasů). Když jsem sprej nastříkala na vlhké vlasy, tak mi přišlo, že se rychle cuchaly a byly celkem vysušené. Sprej opravdu vlasy trochu vysušuje a jestli máte od přírody spíš poničené a suché vlasy, tak se podobným přípravkům spíš vyhněte. Moje mastnější vlasy občas trochu vysušit potřebují a sprej jim nijak nevadí. Většinou jsem sprej nastříkala v předklonu, vlasy jakoby namačkala, hodila je zpátky a trochu je urovnala. Objemově jsem si trochu polepšila, sem tam nějaká lehká vlna, ale žádný zázrak. Pokud máte stejně jako já, od přírody rovné vlasy, tak nečekejte, že vám je tento sprej bůhvíjak navlní. Pokud máte lehce vlnité vlasy, tak se určitě dočkáte lepšího výsledku, než já. Moje vlasy je těžké udržet ve zvlněném tvaru i "násilím" díky kulmě a tuně tužidel a laků. Bohužel tenhle spej má spíš vlastnosti lehce fixačního laku na vlasy a tak se mi výsledek tolik nelíbil. Respektive jsem očekávala prostě něco jiného. Není to chyba spreje, mám prostě jen blbé vlasy :)



Věřím, že vám sprej udělá lepší službu, pokud se vaše vlasy vlní přirozeně. Tak jak o tom psala např. Kája zde. Moje rovné vlasy jsou bohužel ale oříšek a jen tak něco je nezvlní. Sprej jim dodá jen určitou texturu a trochu toho objemu. Ovšem sprej jsem musela během dne použít tak 2-3x, abych objem udržela. Není to asi úplně košer a kadeřník by se ze mě oběsil, ale holt na ten styling moc nejsem :)

Jinak musím pochválit obal, ten se mi strašně líbí. Lahvička je taková jakoby pogumovaná a sprej funguje, jak má. Celkově se T&G co se obalů týče neuvěřitelně zlepšil a moc se mi jejich nový design líbí. Vážně palec nahoru! Sprej má i velice příjemnou parfemaci, nevím, jestli bych jí nazývala jako "mořskou", ale je moc příjemná. A ano, sprej je slaný :)





Fotku vlasů jsem záměrně ani nedělala, protože byste rozdíl ani neviděly :) Spíš by vlasy vypadaly jen víc rozcuchaně a neupraveně :)



Složení:



Mě osobně sprej teda moc nenadchnul, ale je to opravdu spíš jen z důvodu mých neposlušných vlasů. Určitě ho používat budu dál, ale pro další balení bych si nešla. Podobný efekt mi udělá i jemně tužící sprej a bude mě stát mnohem méně. A vlastně úplně nejlepší efekt mi udělá jen dovolená u moře :) Což je z finančního hlediska bohužel ta nejdražší varianta.

Moje rada je, pokud máte od přírody rovné a pevné vlasy, které jen tak něco nenatočí, tak si slaný sprej vůbec nekupujte. Je to fakt zbytečné a budete nejspíš podobně zklamané jako já. Pokud máte celoročně spíš vlnité vlasy, má pro vás asi větší smysl.

Někde jsem dokonce četla, že si holky slané spreje doma vyrábějí z mořské soli a kondicionérů, takže jestli máte odvahu, klidně to zkuste. Já na tyhle domácí DIY moc nejsem a radši si to koupím hotové v lahvičce.

Dejte mi vědět, jestli slané spreje také používáte a jestli se vám líbí nebo vám přijdou jako úplná blbost :)

20 komentářů:

  1. Tyhle spreje vůbec nepoužívám, měla jsem jednou jeden, ale není to bohužel nic pro mě. Řekla bych, že mnohem lépe sedí vlnitějším vlasům a ne úplně rovným :)

    OdpovědětVymazat
  2. nepoužívam slané spreje ale rada by som vyskúšala :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. ja som si aj celkom myslela, že to bude blbosť a hlavne nič moc pre moje suché vlasy. O to lepšie - ušetrila som :)


    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem něco podobnýho viděla u amerických youtuberek a hrozně se mi ten efekt líbil. Pravda je, že už od přírody měly trošku zvlněné vlasy, ale já, já mám vlasů plno, dlouhý a rovný :D Takže pro mě by tohle asi taky nebylo to pravý ořechový :)

    OdpovědětVymazat
  5. Slané spreje nepoužívám. Jak jsem psala už i u Káji, nějak nemám potřebu si na vlasy zbytečně dávat sůl a ničit je tak kvůli pár vlnkám. Já mám od moře vlasy vždycky strašně vysušený a krepatý. Ale vlky by mi určitě vytvořil. Když si vlasy fénuju, tak je mám rovné, ale když je nechám volně uschnout, tak se mi přirozeně jemně vlní..
    Fczelkamaya

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle sprej by byl pro mě zbytečnost :) Mám pěkně vlnité vlasy, ale už jsem o něm hodně slyšela. Prý je fajn zkusit smíchat vodu s trochou soli. :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mě zbytečná koupě. Jednak mám rovné husté hřebíkovské vlasy a pak taky suché, co se mastí jen u kořínků, takže je v podstatě nechci ničím příliš zatěžovat (a ještě solí k tomu). Kdysi jsem si koupila sprej na zvlnění vlasů při vyfoukání difuzérem v naději, že budu mít vlnité vlasy, ale z rovných hřebíků fakt nic nevyčaruju. :-) Proto zatím úspěšně odolávám i kulmě, protože mám obavy, že by mi vlny stejně dlouho nevydržely...

    OdpovědětVymazat
  8. Přes rok mám onen "slavný" Sea Salt Spray od label.m a nějak nevím.. vlasy mám od přírody vlnité a momentálně s délkou po pas a použiju ho tak maximálně 10 krát do roka, jinak "zdobí" vlasovou poličku v koupeně.

    Vadí mi že ten od label.m tak divně smrdí/voní, vysušuje vlasy a hlavně jsou po něm takové "tvrdé" - dá se říct, že přesně jako u moře ;) Bohužel tohle pro mě není, v našich zeměpisných šířkách, moc žádoucí.

    OdpovědětVymazat
  9. já o něm uvažuju, vlasy mám vždycky od moře krásné, vím, že to sprej nenahradí, ale pro ten pocit :D

    OdpovědětVymazat
  10. Slaný sprej T&G mě lákal, hledala jsem ho v DMku, ale marně. Vlasy mám rovné a suché, takže by mi byl asi k ničemu..

    OdpovědětVymazat
  11. Ja mam doma ten od got 2 be a jsem spokojena..mela jsem i redken a tento toni&guy a prijdou mi vsecky v podstate stejne. Davam si ho aby dodal texturu, popr. nastrikam sprej, "zasroubuju" vlasy do takovyho bobecku a zagumickuju, az vlasy uschnou mam perfektni beach waves :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moje vlasy také protestují proti jakémukoli natáčení. Vlny kulmou mi vydrží tak možná hodinu, nejrůznější stylingové přípravky na podporu vln na mě prostě nefungují (a to nemám hřebíky, občas mi nějakou tu vlnku i udělají, ale vždy jinak, než bych chtěla). Jediný, co se mi osvědčilo, jsou "magické natáčky". Jsou to takové pružné duté trubičky, do kterých se natáhne pramen mokrých vlasů, udělá se to po celé hlavě, nechá se uschnout a pak se sundají. Sice člověk při natáčení vypadá jak chobotnice (z hlavy mu trčí jakési ruličky), ale vážně to funguje - po sundání mám krásně kudrnaté vlasy a když je pročešu, udělá to holywoodské vlny. A bonus k tomu - vydrží mi to celý den a i přes noc do rána (i když už ne tak krásné)... Vážně jediná věc, která mi vlasy dokáže zvlnit...

    OdpovědětVymazat
  13. Vlasy mám poslední dobou hodně zničené. Zkusím tohle a uvidíme :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Celé léto pokukuji po těchto slaných sprejích, jak po Got2be, tak po tomhle a pokaždé jsem si řekla, že mi to určitě neudělá vlny, jaké chci. Vlasy mám přirozeně spíš rovné, tak jsem asi udělala dobře, že jsem neutrácela zbytečně. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Je pravda, že pro slečny s rovnými vlasy jsou tyhle spreje asi vyhozené peníze. Já je mám od přírody jemně vlnité, o něco víc než Kája, a celkem rychle se mi mastí, takže sea salt spray (mám ten od Lee Stafford, jsem s ním spokojená, jen mi dost smrdí :/) používám moc ráda a efekt velkých, přirozeně oddělených vln se mi dost líbí. Ale taky ho nemůžu používat každý den, moje vlasy mají tendenci se cuchat a tohle se vyčesává dost špatně...Jinak mně pro změnu víc vyhovuje aplikace na ještě trochu vlhké vlasy.

    OdpovědětVymazat
  16. ja som minule bojovala v drogerke, ci si ho kupim, ked som u Plum citala, ake je fajn, nastastie som odolala:), ale ako sa hovori kazdemu sadne nieco ine, esteze mame taky siroky sortiment na vyber:)

    OdpovědětVymazat
  17. Celkově mi tohle přijde hodně na hraně, připadá mi, že sůl vlasy strašně ničí. Aspoň já vím, že vlasy jako mívám u moře už nikdy mít nechci - naprosto nerozčesatelná sláma :-/

    OdpovědětVymazat
  18. Douglas vyhlásil 70% slevy na výrobky Toni & Gyu ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem na tom s vlasy stejně jako ty, rovné, nic mi je nezvlní, jediné, co mi na ně funguje a trochu jim to vlny dodá, je opravdové moře a mořský vzduch, zkoušela jsem bezpočet přípravků a bez šance...:D

    OdpovědětVymazat
  20. Pořád přemýšlím, zda si od této značky koupit šampón nebo ne..;)

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)