středa 14. srpna 2013

Vedrem osvědčená kosmetika

Bože můj, jsem z těch veder už úplně zničená. Fakt mě takový léto vůbec nebaví a člověk si ho moc neužije, protože pokud není celý den pod větrákem nebo v bazénu, tak je to peklo! Konečně je pár dní trochu dýchatelněji a doufám, že se ty hrozné tropy letos už nevrátí. Ale dost o počasí - ráda bych vám tentokrát ukázala kosmetiku, kterou v současné době nejvíce používám a která se mi osvědčila :)


Sun Dance tělové mléko po opalování - stojí pár korun, svůj účel splní a když netrávím léto někde u moře, je škoda utrácet za drahé krémy po opalování. 

Marks&Spencer antibakteriální gel - už jsem ho tu ukazovala několikrát, stále patří mezi mé nejoblíbenější a mám už několikáté balení. Nejlepší na něm je, že pěkně voní a ruce neulepí.

Alpa Gel po bodnutí hmyzem - moc kosmetické to sice není, ale momentálně ho hojně využívám. Nosím ho pro jistotu pořád v kabelce, protože skoro není den, aby se neobjevil nějaký svědivý důkaz, že mě v noci navštívili komáři.

Body shop mentolový sprej na nohy - velikostí je do kabelky ideální a je opravdu osvěžující.

Balea krém na nohy s ureou - co dodat, stal se v blogosféře hitem a mým osobním miláčkem. Za 39 Kč je to poklad, co zachrání nohy po dlouhém létu a nošení žabel a sandálů.




Bez osvěžovačů obličeje nedám momentálně ani ránu. Velkou Biodermu mám na nočním stolku, Rival de Loop nosím v kabelce a hydratační sprej Salvus mě svou vůní oblažuje každé ráno před nanesením krému :)



Na obličej střídám momentálně nejvíce tyto tři produkty. Všechny mají SPF faktor, takže na léto ideální. Pod make-up dávám nejvíce krém od Ryoru (brzy bude samostatný článek) nebo fluid od Biodermy (KLIK). Přes víkend většinou žádný make-up nepoužívám a na obličej používám jen opalovací krém z řady Photoderm Bronz, která urychluje opalování. Se všemi jsem moc spokojená :)


Co se líčidel týče, nejvíc teď používám CC a BB krémy. Nejvíce tyto tři, co vidíte na obrázku (Missha, Max Factor a Dermaheal). Po korektoru nejčastěji sahám od Benefitu a začínám se s ním celkem více kamarádit. Pudr používám nejvíce od Bourjois, protože obličej dokáže užásně rozzářit.



Léto je jako dělané na používání bronzerů nebo rozjasňovačů, takže na nich si ujíždím asi nejvíce. Tohle jsou moji favorité, které střídám stále dokola. Neuvěřitelné, že bronzer od Clarins stále vypadá jako nový a jeho nádherný vzor se tolik neotírá. Bohužel se to samé nedá říct o rozjasňovači Chanel, který jsem už téměř "ohoblovala" a z jeho krásného vzoru už zbývá jen kousíček. Z tvářenek jsem si oblíbila Paradise duo Dior a někdy ho střídám ještě s Deep Throat od Nars. Když mám chuť spíše na růžový odlesk, tak použiju rozjasňovač M.A.C ze současné limitky. Teď na léto je ideální i Albatross od Nars, ale opatrně s ním, chce to lehkou ruku při nanášení, jinak se budete lesknout jak disco diva :)




Na rty nejraději používám srdíčkové balzámy Dermacol, které mají SPF faktor a kupodivu se mi doteď žádný nezlomil (ťuk, ťuk). O novém balzámo-rtěnko-lesku Astor jsem vám psala nedávno (KLIK) a vzájemné sympatie stále trvají (a něco mi říká, že se v blogo sféře a okolí stane hitem). Oblíbila jsem si i průhledný balzám Clarins a ze rtěnek gelovou od Inglotu.



Oční stíny teď trochu zanedbávám a když je fakt pekelné vedro, nemám chuť je vůbec používat. Vyhrávají to teď barevné tužky na oči v zářivých barvách a voděodolném provedení. Neroztečou se vedrem ani v bazénu a všechny jsou úžasně měkké a skvěle pigmentované. Pro mě značka ideál!



Fascinují mě všechny tutorialy ala "líčení k vodě nebo na pláž". Vy se vážně někdo líčíte když jdete na pláž? :) Neumím si představit, jak se čvachtám v bazénu nebo moři a hlídám si, jestli můj make-up neplave vedle mě :) Neřeknu, když člověk použije třeba řasenku nebo výše zmíněné barevné linky, ale líčit tvářenky, bronzery, make-upy nebo obočí, to fakt nechápu :) Jsem asi špatná beauty blogerka! Nevadí no...Budu ráda za vaše názory na líčení v těchto vedrech a případně jestli vás baví tutorialy na toto téma :) A hlavně mi prozraďte vaší oblíbenou letní kosmetiku.

Mějte se krásně :)

31 komentářů:

  1. super clanek. Nejvic me zaujala uzasna modra tuzka od Claris. To je odstin !

    jinak taky to nechapu. K vode nedavam ani tu rasenku... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Licim se,kdyz jdu na plaz. Jsem zvykla licit se i jen na doma,takze k vode taky. Nic se mi nerozteka,nemam cerno kolem oci. A hlavne se mi pripaluji ocni vicka,takze stiny jsou pro me zaklad:D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný článek! O tom Balea krému na nohy už jsem dost četla a některé z věcí vlastním nebo bych určitě vlastnit chtěla :D*

    OdpovědětVymazat
  4. Sundance na opalování a po opalování letošní léto taky používám. Rival de Loop se chystám teď koupit, na pláži v Tunisku se mi bude hodit.Bronzery a rozjasňovače jsou jasná volba a co se rtů týče, přišla jsem na chuť Color whisper balzámům, ale pravděpodobně to bude opravdu jen na léto.

    OdpovědětVymazat
  5. kompletní líčení k vodě fakt nechápu, hlavně pak slečny plavou strašně vtipným stylem :D ale bez řasenky a korektoru se neobejdu, jinak vypadám jak utopenec :( a ta Rival voda ti vyhovuje? četla jsem na ni dost negativní názory, nemá moc pěkné složení...a jinak používám víceméně stejnou kosmetiku i ve vedrech, která naopak miluju, já prostě potřebuju bydlet někde v teple :D teď už je mi venku zima!

    OdpovědětVymazat
  6. K moři jsem se teda nelíčila vůbec a hlavně po opálení obličeje nemám ani potřebu používat make-up, stačí bb krém na sjednocení. Ale co mě zklamalo byl drahý krém na opalování od Biodermy, po kterém jsme oba s manželem dostali šílenou kopřivku!!! Takže příště už opravdu jen krém s minerálními filtry.

    OdpovědětVymazat
  7. Na pláž se líčím akorát opalovacím krémem, nic si pak nespálím a ještě rázem vypadám sotva na 15 :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si celý roky dávala k bazénu řasenku (nic víc), ale tu mojí voděoddolnou přestali vyrábět a já nějak nenašla zatím nějakou, co by vydržela a zároveň nějak vypadala :-D

    Ale zase jak byly ty veldy vedra, tak jsem nepoužívala ani make-upy, ani BBčka. Jen krém, občas někde lehce korektor a pak pudr :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten antibakteriální gel patří také mezi mé oblíbence. Jinak osvěžovač mám těch vedrech pořád v kabelce, na dovolené jsem ho nosila i na pláž... je to skvělá vychytávka.
    Na ty tužky na oči (hlavně od Barry M a Holika Holika) se musím podívat!

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. tento způsob léta, zdá se mi poměrně vhodným... mnohem lepší pařáky než nijaké počasí prostřídané s deštěm :o) (a to mám v kanceláři přes 30°C, takže si to taky odtrpím)

    jinak já se teda nelíčím... musím si jen dávat pozor na spálení, tak teď testuju Biodermu - photoderm MAM make-up... je to takový mírně tónující krém... a když už použít řasenku, tak jsem naprosto konsternovaná z voděodolné essence (jakýsi črnomodrý obal, za asi 65 korun)...mám po ní krásný řasy, a drží jak přibitá až do doby, než na ni přijde 2F odličovač... tomu říkám kup!

    OdpovědětVymazat
  11. Wow ta tužka od Clarins! Po té musím zapátrat. Krásný článek ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten antibakteriální gel nemám ráda, je hořkej a když pak jím, cítím to na jídle :D. Radši Baleu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Natálka - Little Gem: s tou vodou problém nemám :) Četla jsem taky nedávno, že to složení není nic moc, ale mě to přijde jako obyčejná voda ve spreji :)

    OdpovědětVymazat
  14. No tak já k vodě nechápu ani tu řasenku. Nelíčím se do bazénu vůbec nijak, přijde mi to asi tak stejně "logické" jako líčit se na cvičení. A hlavně když vidím ty zmalované holky s výrazem "hlavně na mě nikdo necákejte ať se nerozteču" tak se musím smát:D Tohle fakt nikdy nepochopím.

    OdpovědětVymazat
  15. Bereš mi slova z úst, protože já s tebou naprosto v tom líčení k vodě souhlasím a vůbec nechápu, jak se někdo může malovat k moři a na pláž! Já se v posledních letech nemaluji na dovolené ani večer. Jak jsem opálená, tak vypadám tak nějak líp :-D. A nebaví mě se odličovat!

    Já jsem si teď oblíbila krém od Avéne Sun Cleanance spf 30. Je na obličej na mastnou a problémovou pleť a je dokonalý. Jinak já určitě v létě nedám dopustit na různé bronzery a rozjasňovače. Ale protože přes léto nechodím do práce, tak se moc nepohybuji ani v Praze v centru, takže jsem se v těch vedrech ani nemalovala. Protože ve volném čase doma nebo na chatě se fakt nelíčím. Navíc jsem byla okamžitě mokrá :-D!

    OdpovědětVymazat
  16. Pardon, že budu trochu "prudit", ale tu Rival de Loop vodu bych na Tvém místě zahodila, obsahuje 2 docela nepříjemná éčka. Psala jsem o tom tady http://50shadesofanna.blogspot.cz/2013/08/levne-vody-ve-spreji-opravdu-se-vyplati.html jestli chceš, tak se mrkni. Ale nechci tu spamovat odkazama na svůj blog, takže to klidně smaž.

    Hezký den! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Z trio krému Ryor jsem nadšená ! Recenze zde : http://slecnajahodova.blogspot.cz/2013/08/trio-aktivni-krem-ryor-zhave-novinky.html

    OdpovědětVymazat
  18. Rendy, musím pochválit "to srdcové cosi" (květináč, miska?) fotky vypadají skvěle!

    S líčením k vodě je to vtipné. Já si v těch tropech dávala jen řasenku a korektor na kruhy pod očima, nechtělo se mi dělat ani s linkami či bb/cc. Obávám se, že k vodě bych vypustila i tu řasenku. :-)
    Ověřeno to nemám, letos jsem u vody ještě nebyla (jsem buď v práci, nebo je takový vedro, že představa, že jsem ještě u vody na tom slunci je ještě děsivější než být doma pod větrákem).

    OdpovědětVymazat
  19. Sakryš, tu levnou vodu jsem si na léto taky koupila, ale já složení nikdy moc neřeším...
    U mě letí odličovací krém, micelárka, hydratační gel, pak korektor, pudr a bronzer a řasenka samozřejmě. Nemám teď náladu na stíny, linky nepoužívám kromě večerního líčení nikdy. Jo ještě mám slabost pro lesky :_))x

    OdpovědětVymazat
  20. Ach, závidím, že se ti Dermacolky nerozpadly, já mám tři a nepřežila mi ani jedna, nevím co dělám špatně:D Ty tužky na oči jsou opravdu nádherné barvy, zvláště ta zlatá.

    Já dávám na rty nejčastěji Color Whispers od Maybelline, jen škoda, že nemají SPF. A naprosto s tebou souhlasím ohledně líčení k vodě, já jsem ráda, že si nanesu řasenku a neopotím se z toho:)

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Pekny clanek :) tuhle jsem videla video kde se slecna k vode licila uplne kompletne (od báze pod make-up az po stiny na oci)..me na tom nejvic zajima jestli tyto slecny pak sedi na plazi, nebo si vubec nenamaci hlavu..a nebo se s tim opravdu i "potapi"...podle me to neni ani moc dobre pro plet- horko otevira pory a pak s tim jeste do vody..mela bych pocit ze se mi kuze udusi a vsechno se to do me "vsakne" :/ :D

    OdpovědětVymazat
  22. Bioderma je super :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. Moc mě zaujala tvářenka od Dioru a "chubby stick" od Astoru, který si plánuji pořídit. :) CC cream od Max Factoru jsem dnes se slevou 100 Kč zakoupila a těším se na zkoušení. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  24. Zarazil mě ten pudr od Bourjois v bílém balení. Tu značku mám ráda. To balení se mi líbí. Tak jsem byla rozhodnutá mu dát šanci, druhou, desátou. Je prostě děsný. Ať ho nanesu čímkoli, houbičkou, štětcem, prsty, na suchou pleť, na krém, na make-up, na podkladovou bázi, dělá hnusnou masku, zvýrazňuje póry, nejhorší pudr,co jsem kdy zkoušela. Přitom bych ho tak moc chtěla mít ráda. Můžu dostat radu jak na něj?

    OdpovědětVymazat
  25. Cherish: to jsme dvě :) hlavně jak se někdo může opalovat nalíčený, to nechápu prostě :)

    Therezka: přesně, jakmile se trochu opálím, tak se ani nelíčím, max. třeba oči, ale na obličej nic moc nedávám :)

    Anna Ananasová: vůbec neprudíš, naopak :) Četla jsem to u tebe a upřímně mě to trochu zarazilo. Nikdy jsem tedy nepocítila nic špatného a voda mi nic nedělá, ale budu hodně zvažovat, jestli si jí koupím i příště. Každopádně děkuji za článek, pro mě je velmi přínosný :)

    sl.Jahodová: já taky! přijde mi fakt příjemný a není kupodivu vůbec mastný :)

    Harmony: děkuji :) je to taková srdcová miska, či co :) Mám v tom na stole dekoraci. Jinak tě chápu, já vůbec nepobírám, že si někdo před cestou na koupák vymaluje obličej jak Velikonoce a nevadí mu to :)


    OdpovědětVymazat
  26. Kiss a Bee: snažím se je tolik nevytahovat z toho balení, ale v tom vedru se fakt rozpouští snadno a zlomit je, není takový problém :/

    Maggie: joo, tak to jsme dvě :) fakt to nechápu, pleť tím musí zbytečně trpět a znečišťovat se. Ale když to někoho baví, tak ať si to tak praktikuje, že :)

    Woodlandbutterfly: já ten pudr naopak miluju! Fakt tak pěkně rozzářenou pleť mi jiný nevykouzlí. Já na něj používám štětec na pudr od Real Techniques. Jinou formou ho nepoužívám, takže můžu doporučit jen štětec a zkusit jen lehoučkou vrstvu. Znám ten pocit, kdy bych měla ráda něco, ale nedaří se mi to.

    OdpovědětVymazat
  27. To líčení k vodě taky nechápu. Já se nelíčím vůbec nebo maximálně řasenku, ale to jsem udělala opravdu asi 3x :) Jinak ale slečny skoro jak já říkám s líčením na ples jsem už viděla a hlavně v aquaparcích na ně mám vždy "štěstí" :D bez komentáře jako ... přijde mi to naprosto ujetý.

    OdpovědětVymazat
  28. Některé kousky jsou vážně super :)) A ta zlatá tužka je nádherná ;)

    www.coffeewithmilkandtwosugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Moc hezký a přehledný článek! :) Sun Dance od Balea po opalování mám také moc ráda! Ohledně líčení k vodě - používám jen CC cream Dr. Brandt a zmatňující pudr, nemusím být namalovaná, ale bytostně nesnáším se lesknout! Moje vychytávka je, že si sama barvím obočí i řasy, takže za celou dovolenou jsem použila řasenku jen 1x. Ale i kdybych řasy nabarvené neměla, voděodolné řasenky nemám ráda. Ale líbí se mi voděodolné stíny v tužce od MUFE anebo používám tmavě hnědou, voděodolnou tužku od Diora na tečky mezi spodní řasy. Na rty mám k vodě nejraději Love Lips od Dermacolu, ale bohužel, jedna už to má "za sebou", zlomila jsem ji už při 2.použití :o)), jsem šikovná :D.
    Obecně, nejsem úplně pro, ale ani proti líčení k vodě. Nic se nemá přehánět, jak říkala moje babi :D. Ideální je podle mne vypadat "upraveně" ale ne zmalovaně....

    OdpovědětVymazat
  30. Nádhera, ten rozjasňovač!:) Ty mi dáváš..:D

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)