pátek 30. srpna 2013

USA wishlist

Hned jak ze mě spadly školní povinnosti, mohla jsem začít s plánováním dovolené. Na podzim se jí konečně dočkám a tak už se moje nákupní složka pomalu a jistě plní. Kromě toho, že se opět setkám s mým milovaným New Yorkem (a dalšími městy a místy), se samozřejmě těším na to, až vlítnu do Macy´s, Sephory, Victoria´s secret (atd.) a začnu nakupovat :) Snažím se trochu vyhnout nákupu zbytečností a věcí, které bych potom nepoužívala, takže mám samozřejmě takový malý seznam. Je mi jasné, že se nákupu zbytečností nevyhnu a stejně pár blbostí koupím, ale u většiny těchto věcí jsem si jistá, že je chci (nikoliv však potřebuji :) Některé omrknu až na místě a podle toho se rozhodnu, jestli za to stojí, nebo ne :) Takže takový kosmetický USA wishlist je tu! Ale samozřejmě si nemyslete, že si chci přivézt jen kosmetiku, můj seznam přání obsahuje i jiné věci :)

Dejte mi určitě vědět, jestli některou z těchto věcí máte a jste s ní spokojené nebo ne :) A protože spousta z vás v USA už byla nebo tam dokonce žije, budu ráda, když mi prozradíte svoje nákupní tipy. Aneb bez čeho prostě člověk nemůže odjet zpátky domů? :)




Chanel Les Beiges pudr - po několika měsíčním zkoušení jsem rozhodnutá si ho pořídit. Něco mi říká, že to bude velká láska :) Doufám, že v nějakém dutyfree ho budou mít za pěknou cenu

Benefit Stay Flawless primer - u nás jsem ho zatím neviděla, takže ho určitě chci vyzkoušet a podle toho se potom rozhodnu. Určitě mě láká, ale nad jeho koupí zatím jen přemýšlím

Maybelline Color Tattoo pigmenty - pochybuju, že narazím na testery, takže jedno balení pořídím asi spíš ze zvědavosti, protože dost pochybuju, že by se pigmenty objevily i u nás

Revlon Nearly Naked make-up - Po výborné zkušenosti s Colorstay make-upem mě láká vyzkoušet i tento. Americké blogerky ho hodně chválí, tak uvidíme. Kdyby mě nezaujal v obchodě, tak vezmu do zásoby Colorstay

Milani zapečená tvářenka - po té toužím už nějaký ten pátek. Opět jeden opěvovaný produkt za pár kaček, takže jí chci určitě vyzkoušet

Urban Decay Glide on pencil 24/7 - mám výbornou zkušenost s klasickou černou, která je opravdu asi úplně nejlepší tužka na oči, kterou jsem kdy měla, takže bych jí ráda pořídila bratříčka nebo sestřičku

Nars Radiant Creamy concealer - na tenhle korektor mě láká tolik lidí, že bude asi mezi prvními věcmi, co si koupím. Podle všeho je to naprostý zázrak :)

O.P.I Nail Envy - svoje sympatie jsem mu projevovala už před nějakým časem a protože mi malé balení už došlo a velké je u nás drahé, tak si ho koupím za oceánem :)

Physicians Formula Super BB pudr - Kája z blogu Plum Foolery o něm mluví stále v superlativech, takže mě láká ho vyzkoušet.

Benefit Hello Flawless pudr - pudry mě fascinují a zdá se, že jen s jedním neodjedu :) Na tenhle mě pro změnu stále láká Lucifrid, takže taky vyzkouším, zhodnotím a uvidím :) Je pech, že má Benefit v těch svých sladkých stáncích pořád nějaké akce a dává dárky k nákupu, takže se obávám, že budu utrácet :)

Maybelline Age Rewind korektor - další svatý grál amerických blogerek, který bych ráda vyzkoušela

Clinique Chubby stick oční stíny - na to, že verzi pro rty nemám ráda, tak tyčinka na oči se mi líbí. Mám vyhlídnutý takový lila odstín (ach ta moje skleroza na názvy). Zkoušela jsem si stíny už tolikrát na ruce a pokaždé držely suprově, tak doufám, že budou dobře držet i na očích :)

Sonia Kashuk - od této značky nemám ještě přesně vybrané, co bych chtěla, vím ale, že něco určitě chci :) Zatím se mi podle fotek líbí tvářenky a rozjasňovače, tak uvidíme, jak budou vypadat ve skutečnosti.

Urban Decay Naked skin make-up - další z věcí, kterou chci na vlastní kůži vyzkoušet a podle toho se rozhodnu. Láká mě moc, ale bojím se nízkého krytí, proto bych si ho po internetu nikdy jen tak bez vyzkoušení nekoupila.




Clinique lak na nehty - určitě to není must-have, mám ho na seznamu spíš proto, kdyby mi zbyl nějaký přebytečný kapitál a už jsem roupama nevěděla, co koupit :)

Clinique DDML + emulze - klasickou verzi používám už nějaký ten pátek a určitě bych chtěla vyzkoušet její inovované složení. A kde jinde Clinique nakupovat, než za oceánem? :)

Clinique Superpimer colour corrects - nových bází nabízí Clinique snad 5 a každý na jiný neduh pleti. Chci je omrknout a celkem i vyzkoušet.

L´Oreal Truematch korektor v tužce - na tenhle korektor mě nalákala Talka ze Zlatosféry (tak jako na dalších x věcí, takže jí pěkně děkuju, že kvůli ní zkrachuju :)

L´Oreal Magic Nude Liquid powder - tenhle make-up hodlám koupit hned jak ho někde uvidím :) Jestli se na něco těším, tak přesně na něj! Je mi jedno, co si o něm kdo myslí nebo říká, já si ho chci vyzkoušet na vlastní kůži :)




Nars Light Reflecting Pressed Powder - do parfumerie ho chodím zkoušet často a vždycky si říkám, že ho vlastně nepotřebuju, ale moje srdce po něm touží. Pleť je po něm tak hebká, až to hezké není :)




Sonia Kashuk - odličovač očí patří mezi položky, které rozhodně od této značky chci vyzkoušet.


Physicians formula - tuhle řasenku si moc pochvaluje Kája z Plum Foolery blogu, takže jí určitě omrknu :) Moc se mi líbí její obal


Maybelline Great Lash Clear - na průhledné řasence není nic zajímavého, ale používám jí před nanesení klasické řasenky. Tuhle jsem si kupovala už minulý rok a strašně dlouho mi vydržela, takže jdu do ní znovu.

Soap&Glory - tenhle peeling americké blogerky milují a mě se na první pohled moc líbí. Od této značky jsem už něco vyzkoušela, ale nebyla jsem tak spokojená, tak doufám, že Flake away ten dojem vylepší :)




Urban Decay - tahle triple tvářenka se mi na první pohled moc líbí, ale potřebovala bych si jí vyzkoušet na vlastní kůži. Už několikrát jsem jí na Beautybay měla v košíku, ale nakonec jsem jí nekoupila.



Victoria´s secret - jejich kosmetika mě až tak nebere, ale tohle trio je z podzimní limitky a moc se mi líbí. Jestli na něj někde narazím, tak určitě vyzkouším alespoň jeden z nich




Kiehl´s - značka, která u nás zatím zastoupení nemá (ale mohla by mít). Midnight recovery concentrate jsem měla ve vzorku a moc se mi líbil. Přijde mi jako nejprofláknutější věc z jejich nabídky a jestli potkám cestou někde jejich butik, tak tam určitě zajdu. O Clearly corrective dark spot solution jsem četla už několik velice pochvalných recenzí a jedná se prý o malý zázrak v lahvičce! Tož teda i já bych nějaký ten zázrak pro svůj obličej brala :)

Ani módní návrháři mi to neulehčili a museli přijít s úžasně vypadající kosmetikou. Od pana Korse chci kabelku i hodinky a pokud bych si ani jedno z toho nekoupila, tak minimálně bez jeho rtěnky nemůžu odjet :) Ta kolekce je prostě ÚŽASNÁ, NÁDHERNÁ a STYLOVÁ! Prodává se pouze v Macy´s, tak doufám, že až tam dorazím, nebude už beznadějně vyprodaná!



Ani Marc Jacobs nezahálel a vyslal do světa svojí beauty řadu. Prodává se v amerických Sephorách a ač se mi na první pohled nezdá tak líbivá, jako ta od Korse, tak se na ní chci stejně podívat trochu zblízka :)




44 komentářů:

  1. Tvůj wishlist bych brala všemi deseti!
    Snad ani jedna věc by mi na něm nevadila :D škoda jen, že se do Ámeriky nedostanu.....

    Budu si muset aspoň vystačit s UK, kam se mi konečně na podzim podaří dostat.

    OdpovědětVymazat
  2. Jééj Rendy :D Mám dojem, že do USA pojedeš s prázdným kufrem a budeš se vracet s kufrem, který praská ve švech :D

    OdpovědětVymazat
  3. Schvaluju všechny mé oblíbence od Physician's formula!:-D Pak Sonia Kashuk odličovač, protože se mi po něm fakt stýská, byl úplně nej co jsem kdy měla:-( Michael Kors závidím, protože to je opravdu "gurmánská" záležitost, strašně se mi líbí ty obaly! Mrkni se pak ještě po tělové kosmetice a péči c.Booth, já to kupovala v Rite aid myslím, a to je fakt paráda, zejména jejich mud mask a zázvorový tělový scrub!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Od Sonia Kashuk som si pred par dnami priniesla Hidden Agenda Concealer set a som zatial velmi spokojna. Stal par dolarov, takze vazne doporucujem vyskusat. Stetce od tejto znacky vyzerali tiez dobre, ale ja som si uz medzitym kupila Ecotools, takze Sonia Kashuk asi az nabuduce. Bohuzial na Milani som nemala stastie, pretoze bola v Targete zrovna akcia 30% off na celu znacku, takze stojan bol uplne prazdny. Peknu dovcu! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo toho Jacobse bych taky chtěla vyzkoušet :-) Mně se ty obaly zase líbí moc!

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím odkud letíš, ale v Praze mají Les Beiges N10 za 1054!! A pak mají odstíny až od N40 :(( a já potřebuji N20, řekni proooč?? :D :(

    OdpovědětVymazat
  7. Benefit primer uz maji v Sephorach, treba na Andelu. Seznam mas pekny, taky bych se vyradila :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, že jsme se dneska docela shodly :) Já bych z tvého seznamu asi nejvíc chtěla Michaela Korse, podle fotek vypadá naprosto dokonale!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám Nars korektor, který je výborný, to určitě ano, na kruhy pod očima lepší neznám, ale mám náhodou i maybelline Fit Me, který se ke mě dostal a přijdou mi jako hodně povedená dvojčata, jen jeden stál v akci 49 a druhý mě vyšel na šest stovek:-) Age Rewind korektor mě vůbec nebaví, nesedl mi podtonem ani balením a krytím, ten jsem někam zaštrachala. A 24/7 si přivez, kolik uneseš, lepší tužky taky neznám, hrozně moc bych chtěla nějakou barevnější sadu<3. A co tarte? Nebudeš rozšiřovat sbírku tvářenek? Ještě bych doporučila jít do Origins, mají to tam o dost levnější, než v UK a jejich masky - hydratační i čistící, jsou bezkonkurenční, stejně tak zbytek sortimentu.

    OdpovědětVymazat
  10. Nevím odkud letíš, ale v Praze mají Les Beiges N10 za 1054!! A pak mají odstíny až od N40 :(( a já potřebuji N20, řekni proooč?? :D :(

    OdpovědětVymazat
  11. tenhle wishlist vypadá skvěle, brala bych všechno! ale už dlouho také pokukuju po tom Maybelline korektoru, ten vidám u hodně youtuberek a pak také po tom Nars pudru..

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  12. Velmi obsahly wishlist :D Z NY jsem se vratila pred 2 mesici a hlavne s nakupem obleceni :D Jaky typ kabelky od MK chces?

    OdpovědětVymazat
  13. Takový wishlist bych brala taky. ;)
    Maybelline age rewind korektor jsem si zkoušela v Německu a podle mě kryje opravdu dobře. Ještě mě zaujalo http://www.maybelline.com/Products/Face-Makeup/Foundation/Fit-Me-Shine-Free-Foundation.aspx vypadá to zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Uáá! Hned bych tam jela s tebou! :D Slyšela jsem chválu na ten primer od Benefitu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Paradny wishlist, veci z neho by som brala vsetkymi desiatimi! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Do té Benefití Stay Flawless báze určitě běž je skvělá podle mě. Mám docela mastnou pleť a nemusím každou chvíli pudrovat :) a to balení je úžasný

    OdpovědětVymazat
  17. Mam odskusany Revlon Naked makeup, Physician formula BB puder, Maybelline korektor, Milani blush a so vsetkym som spokojna, kiels midnight recovery caka este na preclenie ale neviem sa dockat....urcite sa poobzeraj aj za rimmel scandal eyes pencil v odtieni nude....s michael kors kabelkou som odchadzala aj ja

    OdpovědětVymazat
  18. Připomněla jsi mi moje nákupní šílenství! Já jsem se inspirovala taky u Taliky i u tebe :-).Ten BB pudr PF jsem si koupila v akci 1 + 1, vzala jsem si k němu rozjasňovač. Jenže při přeletu z Washingtonu do San Francisca se mi rozsypal (naštěstí jen v krabičce) :-( :-( a já si ho pak už nekoupila, protože jsem objevila jiný pudry. Pak mám ten korektor od Maybeline a je super.

    Když jsi pudrová, tak se koukni od Milani na Multitasking pudr. Zatím jsem ho jen zkoušela, schovávám si ho na zimu, ale vypadá, že bude super krycí a přitom příjemný! Za tu cenu stojí určitě vyzkoušet! A pak mě ještě nadchly pudry HOURGLASS Ambient Lighting Powder. Jsou dražší, ale úžasný!

    A mrzí mě, že jsem si nepřivezla ten korektor od NARS. Myslela jsem na něj, ale pak jsem ho pod záplavou jiných značek úplně vytěsnila z věcí, které si chi přivézt. Trochu mě to mrzí.

    A pak mě štve, že jsem si přece jen nekoupila malou cross body kabelku od Marc by Marc Jacobs. Tam jsem si říkala, že je to zbytečné a te´ˇd ji chci, ale přes internet se to moc nevyplatí a v Evropě je MJ dražší nebo není vůbec :-(.

    Užij si to! Pěkně nakup!

    OdpovědětVymazat
  19. Jo, tak skoro přesně tak by vypadal můj wishlist,můžeš ho rovnou přivézt celý dvakrát :D. A závidím výlet do NY, já jem se po první návštěvě zamilovala na celý život

    OdpovědětVymazat
  20. ten maybelline korektor jsem si koupila letos v Anglii a musím říct, že je moc fajn, jen mě někdy zlobí to balení :)

    OdpovědětVymazat
  21. Katushkaa: do UK bych se taky už ráda dostala :) I tam se skvěle nakupuje :)

    Allen*: tak trochu jsi mě prokoukla :) Akorát ještě přítel neví, že použiju asi i jeho kufr :))

    Plum Foolery: moc děkuju za tip :)

    Barbra: letíme z Prahy. Ale já potřebuju ten nejsvětlejší, takže se obávám, že si ho pořídím jinde, než v Praze :)

    Lucifrid: fakt? no tak to ho musím omrknout, když jsem tam byla naposled, ještě ho neměli :)

    Mila de Illusoire: wishlisty dneska frčí všude, koukám :)

    Violet: nejvíc se mi líbí asi Hamilton, klasika prostě :) Ale je docela těžká, tak váhám, jestli nevzít jinou a ušetřit místo v kufru a Hamilton si pak koupit v Praze :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nádhera, nádhera, nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  23. radka: na ten jsem taky koukala, ale korektorů od jiných značek mám vybráno už dost, tak má tenhle smůlu :)

    Jacqueline Belefort: to moc ráda slyším! :)

    Therezka: Talka je moje velká inspirace :) Moc díky za tip, píšu si a mrknu na něj :) Jinak nějakou pěknou kabelku si přeju taky, tak snad mi zbydou dolary a neutratím to jen za pudry a rtěnky :)

    In your face!: no, tak vezmu ještě jeden kufr navíc a přivezu to dvakrát :)) Mě NYC taky uchvátil a miluju ho :)

    OdpovědětVymazat
  24. Rendy tvůj seznam je boží,kdybych měla možnost takhle vycestovat určitě bych si taky udělala radost ale bohužel :( tak si to hlavně užij a pak se pochlub s tím co jsi ulovila :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jö, Rendy, naprosto tě chápu :). Chtělo by to ještě nějakou výhru v loterii, že?

    OdpovědětVymazat
  26. Taky se pripojuji k "zavistivcum". Od M.Jacobce bych chtela moc paletku The Lolita ... Nechces mi ji privezt? :-D

    OdpovědětVymazat
  27. Všechno vypadá nádherně a všechno bych brala :-D Mám jen ten BB pudr of Physicians Formula - objednávala jsem ho u Plum v eshopu. A musím říct, že je super - nevysušuje a pěkně sjednotí barvu pleti. Dokonce mám pocit, že i trochu zmírní nedostatky :-)

    Like I See It

    OdpovědětVymazat
  28. Skvělý wishlist, spoustu věcí bych odsud brala také. Teď jsem objevila tohle: http://www.petralovelyhair.com/2013/08/nutraluxe-lash-md-serum-na-rust-ras.html#more, nad čímž bych tedy v USA vůbec nepřemýšlela.:-D

    OdpovědětVymazat
  29. Pár věcí mám a určitě je zklamáním PF BB pudr - leze do póru a nějak se vrství. Mám suchou pleť a je mi 31.

    OdpovědětVymazat
  30. ten benefit primer je dosť obľúbený u zahraničných vlogerkách...ale určite by som nebrala len ten ale všetko !! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ty pigmenty od Maybelline vypadají moc lákavě! :)
    http://fashiondrug1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. týjo boží! jsem zvědavá co si nakonec dovezeš :) a ty MJ věci maj i tady v sephorách řikáš jo? sákra to mě hodně láká :D tak přeju krásnou dovolenou :) a závidim - miluju ny a hrozně se tam chci vrátit...

    OdpovědětVymazat
  33. Maybelline Age Rewind korektor mají v DM v Palladiu. Nevím proč, ale v tomto DM má Maybelline úplně jiný sortiment než v ostatních drogerkách.

    OdpovědětVymazat
  34. Šárka K. Nebo nějakého hodného sponzora :)

    Makeuplover-girl: haha, no to se postav do řady :))

    Adele: teď jedno sérum na řasy zkouším, ale u Péti na blogu jsem žasla, jaké výsledky se dostavily!

    Alice: MJ je bohužel jen v zahraničních Sephorách, u nás zatím ne :)

    Lenka Roubíčková: všimla jsem si toho :) Schválně ten korektor půjdu omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  35. Nemám Tě ráda! :D :) Ba ne kecám! :) Také se v budoucnosti chystám s kamarádkou do USA (což než si našetřím bude trvat dlouho) :D Ale budu se těšit na fotky doufám, že budeš fotit! :) Wishlist je bomba! :) V pár věcích sme se shodli! :) Ale pro mě bude asi zásadní kabelka od Korse a Tiffany, ale to je na hoooodně dlouhé šetření. :D :)

    OdpovědětVymazat
  36. teda to je lakadel! brala bych vetsinu! ten peeling, Urban Decay tvářenku i cokoliv od MK nebo MJ!!! :) a ten pudr od Chanelu ti jedine schvaluju, budu se těšit na recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
  37. Wow, to je seznam! Jdeš na to pěkně od podlahy :-) Rendy, moc se těším na recenze, protože mám na duben letenky do Miami. Taky si dělám svůj seznam, no zatím na něm figuruje jen Advil :-D
    Krásnou cestu a těším se na příspěvky. P.

    OdpovědětVymazat
  38. Tak tu triple tvarenku od UD doporucuju.Mne hrozne lakalo duo tvarenky a bronzeru od Narsu,ale nelibila se mi ta prvoplanova ruzovka,tak jsem odolala.kdyz jsem pak videla tenhle poklad i s rozjasnovacem,sla jsem do nej.Dela mi spolecnost uz tyden a je to to to nejlepsi a njepraktictejsi,co doma mam.Bronzer idealne svetly jak na leto,tak na zimu,rozjasnovac takovy jemny,zadne trpztky a barva lehce tmavsii telova,proste ideal.UD tuzky jsou paradni a je Ti moc zavidim moznost Revlonu Naked =) hezke vyletovani

    OdpovědětVymazat
  39. Moc mě zajímá make up Revlon Nearly naked,pokud si ho pořídíš,prosím recenzi:)

    OdpovědětVymazat
  40. Jak mluvíš o pigmentech Color Tattoo (nechci dělat reklamu), tak taky jsem se dívala a za docela slušnou cenu se dají sehnat i v zapadákově jménem Česmá republika ;) http://www.plumfooleryshop.cz/Dekorativni-kosmetika/Oci/Ocni-stiny/Maybelline-Color-Tattoo-Pure-Pigments-vice-odstinu <--- i ten žlutý co máš na obrázku ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Ameriku si užij, tohle už bude jen taková pomyslná třešnička na dortu :) kamarádka mi před pár dny také odjela do New Yorku, tak jsem zvědavá, co si ona sama domů přiveze :) já bych tam nechala celoživotní úspory :D

    OdpovědětVymazat
  42. Tolik věcí o kterých jsem zatím ani neslyšela:) Tak ať dobře pořídíš a ať se ti dovolená povede.

    OdpovědětVymazat
  43. Rozjasňovač bych také chtěla;) Ještě žádný nemám! Používám jen stín...
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. ty VS tělové mléka mám dva, violet a magnolia, ta voní úžasně! určitě doporučuji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)