středa 28. srpna 2013

Ukaž nám svůj blog - 3.díl

Vítám vás u již třetího pokračování projektu Ukaž nám svůj blog. Opět bych ráda poděkovala všem, co se zatím přihlásili, za jejich zájem. Prosím o trpělivost, přihlášených je opravdu hodně a trvá, než se všemi blogy prokoušu a vyberu je do jednotlivých vydání. Ráda bych podotkla, že primárně vybírám kosmetické blogy, protože jsou mému srdci nejbližší a většina z vás očekává něco kosmetického a ne módního :) Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli některé zmíněné blogy už znáte. Pro přesměrování na blog prosím klikejte na jméno blogerky.

PS: nevím proč, ale fotky jsou takové trochu posunuté a nevím, čím to je, tak to prosím omluvte :)

1) http://aliceinwonderlandcz.blogspot.cz/

Alča zaměřuje svůj blog zejména na kosmetiku, vaření a cestování.Snaží se blog psát stručnou a jednoduchou formou a doufá, že si každý čtenář najde to své.





Mini dotazník:


1) Kdy a proč jsi začala blog psát?

Blog jsem začala psát před půl rokem, ale přemýšlela jsem o tom už hodně dlouho. Vůbec jsem se nemohla rozhoupat a přitom to bylo tak jednoduché. Prostřednictvím blogu jsem se chtěla podělit s ostatními o věci, které se kolem mě dějí - tj. kosmetika, vaření, cestování a vše možné.

2) Co tě na blogování nejvíc baví?

Mám ráda celý proces od sepsání článku až po diskuzi se čtenáři.
Vždycky mě moc bavilo psaní, tak mám alespoň možnost sepsat něco, co může někomu pomoci. Také mě moc baví číst komentáře od čtenářů, moc si toho vážím a jsem moc ráda, že i v dnešní uspěchané době se najde pár lidiček, kteří si článek poctivě přečtou a vytvoří diskuzi. A právě ta zpětná vazba je pro mě velmi motivující a dodává mi sílů psát dál.

3) Máš raději dekorativní nebo pečující kosmetiku a proč?

Toť otázka :) Myslím, že pečující a dekorativní kosmetika se
navzájem krásně doplňují. Ale pokud bych si měla vybrat, tak spíše dekorativní. Při líčení si totiž kolikrát docela vyhraji a
experimentuji a díky široké škále výrobků člověk může každý den
vypadat jinak :)

4) Jaký je tvůj kosmetický svatý grál?

Nad touto otázkou jsem přemýšlela opravdu dlouho, nicméně můj
kosmetický grál je odličovací voda od Garnier. Je pro mě důležité, aby si odličovač poradil i s voděodolným líčením, odličoval makeup bez problému a aby pleť byla hydratovaná a svěží. Neodlíčená prostě ani neusnu :)

5) Preferuješ raději dražší nebo levnější značky kosmetiky
(případně tvé oblíbené značky kosmetiky)?

Já osobně o něco více preferuji levnější značky kosmetiky, protože i u levnější kosmetiky se dají objevit úžasné věci, se kterými jdou vykouzlit zázraky. Nejraději mám Rimmel, Catrice a Maybelline, ale i Essence má pár kousků, na které nedám dopustit. Musím se ale přiznat, že mám některé kousky z dražší kosmetiky, zde ale pro mě platí pravidlo, že si snažím kupovat jenom to, co opravdu využiji.

Kanály, přes které můžete blog sledovat:

Facebook: KLIK
Instagram: KLIK
Bloglovin: KLIK



2) http://therezka-my-world.blogspot.cz/

Tereza popisuje svůj blog takto: zajímá a baví mě spousta věcí, proto je můj blog hodně různorodý. Hlavním tématem je samozřejmě kosmetika (recenze, doporučení co brát a co nebrat, tipy na laky na nehty apod.), ale objevíte tu i články s tím, co jsem si nového pořídila, různé tipy týkající se aktuálního dění, ale třeba i recepty, cestovní příspěvky a jiná témata z mého života.







Mini dotazník:


1) Kdy a proč jsi začala blog psát?

Blog jsem začala psát loni v březnu. Nejdřív jsem sledovala blogy módní, ale pak jsem objevila ty kosmetické, které mě začaly hrozně bavit, a delší dobu si říkala, že by bylo fajn se také s ostatními podělit o své zkušenosti s nějakým výrobkem a svou recenzí případně i pomoct ve výběru. Takovým spouštěcím momentem k založení blogu ale byl nákup dvou laků od Christiana Diora, které jsou naprosto strašné (teď nemyslím barvy), navíc za ty peníze! A já si řekla, že o tom zklamání chci říct ostatním, tak vznikl můj první článek na blog :)

2) Co tě na blogování nejvíc baví?

Pozitivní komentáře :), ale vlastně vůbec všechny komentáře, které nejsou hnusné. S tím souvisí i komunikace se čtenáři, sdílení stejných zájmů a možnost sdělit někomu svůj názor na cokoli. Baví mě, že blog je můj, a tak si s ním mohu dělat prakticky, co chci. Jsem svobodná ve výběru fotek i obsahu, nikdo mě neomezuje. Jsou to moje výrobky a moje názory :)!

3) Máš raději dekorativní nebo pečující kosmetiku a proč?

Určitě mám raději dekorativní kosmetiku, to je jasné i při pohledu do mé koupelny :) U stojanů s dekorativkou jsem schopná strávit několik desítek minut a jen zkoušet a vybírat. A pak si třeba ani nic neodnesu, ale udělám si alespoň přehled o tom, co je v nabídce. Pečující kosmetiku spíš považuji za "nutnost", protože bez krémů apod. to není ono.

4) Jaký je tvůj kosmetický svatý grál? 

To je těžká otázka, protože já svůj svatý grál v podobě dokonalého korektoru na kruhy pod očima stále hledám (a musím říct, že poctivě, podle toho množství korektorů, co mám doma)! Ale napadá mě ještě jedna věc a to rychleschnoucí top coat od Essence Better then gel nail. Nikdy mě totiž nebavilo čekat až mi zaschnou nehty, s tímhle výrobkem už s tím nemám problém!

5) Preferuješ raději dražší nebo levnější značky kosmetiky (případně tvé oblíbené značky kosmetiky)?

Jasně že obecně preferuji levnější značky, je super sehnat cenově dostupný výrobek, který bude odpovídat mým představám, ale poslední dobou se výrobkům dražších značek vůbec nebráním :) Pro mě je důležité to, jak mi výrobek vyhovuje. Mojí oblíbenou značkou kosmetiky, hlavně pleťové, je Korres a Avéne. U té dekorativní asi L`oreál (miluji jejich stíny a řasenky). A některé výrobky mám ráda od Avonu (laky na nehty, gelové linky v tužce). A teď jsem se zamilovala do řasenek Lancome!

Kanály, přes které můžete blog sledovat:

Facebook: KLIK
...

3) http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

Vendula o svém blogu říká:


"Milí čtenáři, moc ráda bych vás pozvala na svůj blog. Pokud se rádi dozvíte něco nového z oblasti kosmetiky, líčení a módy, tak jste na správné adrese. Najdete zde však i plno článků na pobavení, relaxaci či inspiraci. Budu se na vás moc těšit."




Mini dotazník:

1) Kdy a proč jsi začala blog psát?
Blog jsem začala psát před necelými 2 měsíci. O jeho tvorbě jsem však přemýšlela opravdu hodně dlouho, nikdy jsem však nenašla odvahu blog si založit. "Blogový svět" mě však lákal každým dnem víc a víc, až jsem jednou prostě a jednoduše neodolala :) Psát o kosmetice, módě, líčení bylo vlastně takové mé přání, které jsem se až doposud neodvážila uskutečnit.


2) Co tě na blogování nejvíc baví?
Tak zde opravdu nevím, kde začít, protože mě napadá hned milión důvodů :) Na první místo bych však určitě umístila samotné tvoření článků, ve kterých se snažím naplno vyžívat. Dále by to byly určitě pozitivní ohlasy čtenářů, protože ty u srdce zahřejí nejvíce. Dále oceňuji také to, že blogování dává člověku možnost poznat nové lidi, se kterými lze diskutovat o společných tématech a zálibách.


3) Máš raději dekorativní nebo pečující kosmetiku a proč?

Určitě dekorativní, s dekorativní kosmetikou si můžete rozhodně víc vyhrát. Poslední dobou se v líčení docela vyžívám a baví mě objevovat produkty a s nimi si poté vyhrát.


4) Jaký je tvůj kosmetický svatý grál?

Tak na tuhle otázku nebude zrovna lehké odpovědět. Za takovou nezbytnou věc považuji například kvalitní řasenku. False lash wings od L'OREAL PARIS pro mě představuje takový ideál, který z vás v okamžení vykouzlí rovnou i mrkací panenku. Řasy navíc nejsou slepené a nedrolí se.


5) Preferuješ raději dražší nebo levnější značky kosmetiky (případně tvé oblíbené značky kosmetiky)?
 
Za kvalitní kosmetiku si ráda připlatím, jelikož kvalita je přeci jen kvalita. Ovšem mnoho skvělých výrobků se dá objevit i v drogeriích, takže většinou záleží na tom, jaký typ produktu zrovna sháním. Například při koupi odličovací vody, denního krému či make-upu si raději sáhnu hlouběji do peněženky. Mám docela nevyzpytatelnou pleť, tak většinou neriskuji. Někdy však neodolám a zkouším nové a levnější varianty i u těchto výrobků. K oblíbeným značkám a vlastně takovým špičkám bych přiřadila rozhodně značku MAC, pokaždé, když jsem byla nalíčena výrobky této značky, byla jsem vždy maximálně spokojena. Co se týče levnějších značek, tak preferuji Dermacol, Max Factor nebo Rimmel.

Kanály, přes které můžete blog sledovat:

Facebook: KLIK
Instagram: KLIK
Bloglovin: KLIK


...


Natálka bere kosmetiku jako svoje hobby a podle ní se to snad i dostatečně na blogu projevuje. Natálka je mi sympatická také z důvodu výběru značek a produktů a často se s ní v něčem shodnu.




Mini dotazník:

1) Kdy a proč jsi začala blog psát?

Blog jsem začala psát na konci května, protože už mi bylo líto přítele, který byl jediný posluchač mých nadšených vyprávění o tom, co jsem si zase přitáhla z drogerie a co bych si strašně chtěla koupit, tak jsem se rozhodla, že se o to podělím na blogu.


2) Co tě na blogování nejvíc baví?

Na blogování mě nejvíc baví to, že se můžu s někým podělit o svoje názory a dojmy z kosmetiky a získat třeba od čtenářek nové tipy. Sama mám vždycky strašnou radost, když se na bloggeru objeví nějaký nový článek a já si můžu přečíst, co nového si kdo koupil, podívat se na fotky a pročíst komentáře. Tak doufám, že i čtenářky mého blogu jsou rády, když publikuju něco nového.


3) Máš raději dekorativní nebo pečující kosmetiku a proč?


Asi o něco radši mám pečující kosmetiku, baví mě ty rozmanité vůně, textury, obaly, na barvičky moc nejsem... Nejlíp mě vůbec nepouštět do drogerie, protože pokaždé najdu něco, co musím vyzkoušet. Samozřejmě i dekorativky mám hodně, ale spíš si kupuju takové ty drobnosti jako lesky, laky (těch mám opravdu HODNĚ) nebo tvářenky, ale třeba řasenku už používám stejnou tak 6 let.


4) Jaký je tvůj kosmetický svatý grál?


Vybrat jednu věc, bez které se neobejdu, asi nedokážu. Myslím, že by to chtělo jeden v každé kosmetické kategorii. Ale asi nejdůležitější je pro mě micelárka Bioderma, která mě naučila, že nemusím každý večer protrpět štípání a zarudlé oči, dobrý korektor (momentálně Full Cover od MUFE), protože mám bohužel pořádné pandí kruhy pod očima, a řasenka Colossal Volum', protože má naprosto výborný kartáček.


5) Preferuješ raději dražší nebo levnější značky kosmetiky (případně tvé oblíbené značky kosmetiky)?

Vzhledem k omezenosti rozpočtu preferuju levnější značky, navíc si myslím, že ne vždy vyšší cena = vyšší kvalita. Ale samozřejmě si občas taky dopřeju něco dražšího, hlavně v dekorativce. Mezi nejoblíbenější značky patří Bioderma a Garnier, z dekorativky mám ráda Rimmel, Maybelline, MUFE nebo Inglot. V poslední době mě zaujal Dermacol, který jsem dřív opomíjela, a hodlám začít experimentovat a poznat z korejské kosmetiky i něco jiného než Skin79 :)


...

5)http://themakeupeuphoria.blogspot.cz/

Viviann je studentka, která si založila kosmetický blog a zatím skrývá svou identitu, ale časem slibuje odkrývat čím dál tím víc :) Podle svých slov se snaží přispívat často, o blog se starat a připravovat zajímavé články. Musím říct, že Viviann má vychytaný design blogu (který jí můžu jen závidět :) i pěkné fotky.






Mini dotazník:

1) Kdy a proč jsi začala blog psát?

Blog jsem začala psát někdy v únoru tohoto roku. Začátky byly velmi těžké, chtěla jsem skončit, ale nakonec jsem dokázala to co jsem chtěla. Blog jsem začala psát proto, že miluji kosmetiku. Miluji to jak se člověk díky ní dá změnit a vylepšit. Miluji zkoušet nové produkty a později o nich psát články. Chci být přínosem pro lidi. Chci jim říkat, co je dobré, nebo co je špatné a čemu se mají vyhýbat. To je ten důvod, proč jsem z blogem začala, proč do něj vkládám tolik času a snažím se, aby byl co nejlepší.


2)Co tě na blogování nejvíc baví?
Nejvíce mě baví focení produktů, úprava fotek a pozdější psaní článků. Je to pro mě taková uklidňující kůra. Když mám špatnou náladu nebo jsem v depresi, dostane mě z toho psaní článků. odreagovávám se u toho a to je na tom to nejlepší. Dále je skvělá komunikace se čtenáři. Miluju číst si a odpovídat na veškeré komentáře, ať už pozitivní či negativní. Je to pro mě úspěch, když vidím, kolik lidí mi pod článek napíše.


3)Máš raději dekorativní nebo pečující kosmetiku a proč?
Mám raději pečující kosmetiku z jednoho velikého důvodu. Makeupem se dá sice spravit skoro všechno ale, má to jedno velké ale. Myslíte si, že když na sobě budu mít makeup, korektor, pudr, stíny, řasenku, rtěnku a lesk a budu mít hnusné zničené mastné vlasy že to bude vypadat skvěle?M yslím že ne. Na prvním místě u mě je péče o pleť a tělo, protože vím, že když se o sebe budu starat, budu se pečlivě odličovat, budu dávat obličeji výživu, budu se mazat a budu bojovat s pupínky, nebudu na sebe muset matlat tolik makeupu a hlavně, když se ráno probudím vedle přítele nenamalovaná a přirozená, třeba se mě tolik nelekne. No a o tohle nám jde. Chceme být krásné, a krásné rozhodně nebudeme s tunou makeupu která zakrývá jen tunu nedostatků, které tam jsou, protože o sebe nepečujeme. 


4) Jaký je tvůj kosmetický svatý grál?
Můj kosmetický svatý grál, no, to je celkem zapeklitá otázka. Ale jelikož jsem blondýnka, s blond řasami a obočím, je to určitě řasenka. Jinak jsem šíleně vyblitá. Řasenka otevře moje oči, nebudu vypadat tak šíleně bělošsky a nebudu prostě taková nudná. Jen s řasenkou dokážu vypadat skvěle a občas mi lidé okolo říkají, že když mám jen řasenku, vypadám ze všeho nejlíp, jako andílek a věřte, to opravdu potěší!


5) Preferuješ raději dražší nebo levnější značky kosmetiky (případně tvé oblíbené značky kosmetiky)?
Jak kdy. Já mám takové období. Jedno období je že si šetřím na Chanel Vitalumiere Aqua, NARS Sin, Benefit Fake Me Up a všechno chci naráz a jdu do Sephory s tím že si to koupím. Druhé období je takové - předtím než vlezu do Sephory vlezu do Rossmanna, DM vidím tak super nové odstíny Color Tattoo, nový makeup od Rimmelu a super nové balzámy od Dermacolu. No a do Sephory se pak už nedostanu. Ale asi takhle, všechno má své klady a zápory. Drahá kosmetika je drahá, většinou ale kvalitní, vydrží atd. Levná kosmetika, ta je logicky levná, někdy až 10x levnější a občas je ještě lepší než drahá. Takže z drahých kousků si většinou vybírám ty, které nikdy v životě v drogérii neseženu. Kupříkladu MAC Extra Dimension oční stíny, tohle se prostě v drogérii sehnat nedá. Co se týče oblíbených značek tak z drogérie to je - Rimmel, Maybelline, Dermacol, Ziaja a Alverde, někdy Balea. U dražších značek vede Lush, MAC, Yes To a Urban Decay (jejich oční stíny♥).



Kanály, přes které můžete blog sledovat:

Facebook: KLIK
Instagram: KLIK
Ask fm: KLIK

21 komentářů:

  1. Díky Rendy, první dva blogy vůbec neznám. Viviann ale sleduju už dlouho.. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Super ;) Na blogy se určitě podívám. Zvu tě k sobě na giveaway, potěší mě, když se zúčastníš ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Některé z těchto bloggerek už znám :))

    OdpovědětVymazat
  4. Vivian znám, skvělý blog, s tím designem můžu jenom souhlasit, taky ho lehce závidím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ako sa do toho môžem zapojiť ? :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Super,fajn blogu a rozhodne je proctu. Tohle je skvela rubrika:)

    Giveaway- http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíce mě zaujal hned 1. blog :)

    OdpovědětVymazat
  8. FairyChain: děkuji, jsem ráda, že se rubrika líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. UltraViole(n)tRock: Vivi by mi taky mohla uplácat nějaký pěkný design. Já jsem na to totálně levá a nikdy to tu pěkné asi nebude :))

    OdpovědětVymazat
  10. Alexandra Aneta: stačí mi napsat mail, s tím, že se chceš přihlásit, nějaké stručné představení blogu a odkaz na něj :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy: Rendy, stačí napsat, byla by pro mě pocta, udělat ti nějaký design, navíc, za chvíli to bude moje škola a práce, takže ozvi se mi! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Viviann D.: jéé, no to jsi zlatá! To by byla spíš pocta pro mě :) Já jsem v tomhle jaksi naprosto levá, nemluvím o mém trochu vadném html, takže se asi někdy ozvu :) Jsi fakt moc hodná, děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  13. kosmetika, to je moje, takže jsem moc ráda za super tipy!

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý článek, na holky určitě kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Rendy:Nemáš za co prosím tě! Je to můj koníček, tak proč někomu neudělat radost :)

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy ještě jednou moc děkuji za zařazení do projektu :) a také děkuji všem novým čtenářům :)

    OdpovědětVymazat
  17. 1,3,4 přidávám, Vivi už tam mám.
    Uvažuji taky o zaslání údajů o blogu, "bereš" ještě?:)

    OdpovědětVymazat
  18. taky moc děkuji za uvedení mého blogu a těším se na nové čtenáře :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ani jeden blog neznám, takže určitě si je prohlídnu.:)

    OdpovědětVymazat
  20. Alču znám, ostatní jsou pro mě nové, ale všechny vypadají zajímavě:) Doufám, že s touto rubrikou jen tak nepřestaneš, můj blog je v těžkých začátcích a poslat ti stránku s osmnácti články by mi bylo opravdu trapné:D

    OdpovědětVymazat
  21. Také moc děkuji za zařazení mého blogu, je to pro mě obrovská pocta:-)♥!
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)