středa 21. srpna 2013

Tip na pěknou rtěnku z drogerie

Ještě než se dostanu k tématu dnešního článku, ráda bych vám ještě jednou poděkovala za vaše včerejší komentáře a vzkazy. Včerejšek byl pro mě velmi důležitý den a jsem moc ráda, že dobře dopadl. Původně jsem o tom nechtěla mluvit, dokud nebudu v ruce držet diplom z promocí, ale moje radost byla tak velká, že jsem se musela o tu novinku podělit :) Zároveň mě moc těší ohlas na včerejší článek, takže někdy v budoucnu možná dáme znova nějakých 50 faktů (ale fakt až za dlouho, až mě něco napadne :)

Tak a můj dnešní tip se týká jedné moc pěkné rtěnky z drogerie. Konkrétně této fialové Rimmelky, kterou jsem tak trochu odkoukala od UK blogerek, které jí milují. Odolávala jsem dlouho, protože moje favoritky jsou zatím ty z řady Kate Moss. Ale pak jsem na jednom blogu viděla odstín Vintage Pink a řekla jsem si, že je to barva přesně pro mě! Tedy bude to ideální odstín pro nadcházející podzim. Je to asi divné, o tom takhle psát, když je stále srpen, ale já už jsem podzimně naladěná a důvodem nejsou jen odstíny líčidel :)



Rimmel Moisture Renew lipstick - Vintage pink - cena okolo 99 Kč, seženete běžně v drogeriích

Jak jsem už psala, od Rimmelu byly zatím moje favoritky rtěnky Kate. Tuto fialovou jsem si také ale velmi oblíbila a nejen díky odstínu. Rtěnka je krémová, ale ne tolik jako zmiňované Kate rtěnky. Konzistence je opravdu příjemná, lehce hydratační a se slušnou výdrží. Na rtech mi vydrží i 2-3 hodiny (pokud tedy zrovna něco nejím nebo nepiju každých 5 minut :) S výdrží je na tom tedy o něco lépe než Kate kolegyně. Na rtech je opravdu velmi příjemná, nevysušuje a je pěkně pigmentovaná. Název odstínu mi opravdu evokuje její starorůžovou barvu s kapkou fialové. Na vínové nebo tmavé odstíny mě moc neužije (vlastně vůbec), takže tohle je pro mě ideální podzimní odstín. Pokud jste naladěné na podobnou barevnou vlnu jako já, tak věřím, že se vám odstín bude líbit :) V nabídce jich je samozřejmě víc, takže i kdyby se vám tento nelíbil, zkuste určitě nějaký jiný :) Rtěnka má i jemnou parfemaci, takovou tu typicky "rtěnkovou". Výsledný finiš je takový spíš polomatný (rtěnka není ani úplně lesklá ani matná). Foto v tomto případě malinko klame, protože při světle, které v tu chvíli bylo, se rtěnka leskne trochu víc, než ve skutečnosti.








Už chápu, proč je tato rtěnka mezi zahraničníma blogerkama, tak oblíbená. Je opravdu velice příjemná a její barva mi maximálně vyhovuje. Určitě doporučuji omrknout a nějaký pěkný odstín vyzkoušet. Pro mě je tato rtěnka jedna z těch lepších, co drogerie nabízí. Pokud vám verze Kate příliš nevyhovovala svou hodně krémovou konzistencí, tato by se vám mohla líbit víc. Často bývají akce s 25% na celý sortiment, takže rtěnku pak seženete za pár kaček :)

Znáte tyto rtěnky? Máte doma nějakou? :)

PS: shodou okolností jsem akorát objevila čerstvý článek s touto rtěnkou i u jiné oblíbené zahraniční blogerky, takže pokud vás zaujala, mrkněte k ní (KLIK) i na jiný odstín, než mám já :)

40 komentářů:

  1. Ja napriklad prilis nefandim ruzom z drogerie, tento ale nevyzera zle, mozno sa po nom poobzeram. ;)
    A samozrejme gratulujem k diplomu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnka vypadá dobře, určitě mrknu, protože takové barvičky můžu :). A přidávám se ke gratulacím :)

    http://pragueinstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace k diplomu, je to úleva, když to má člověk za sebou:)
    Fialky od Rimmelu mám dvě, spokojenost, už je mám nějaký ten pátek...

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ji doma už dýl a je prostě nejoblíbenější (a to i přesto, že si na fialové a vínové potrpím)...

    OdpovědětVymazat
  5. Moj oblubeny ruz a presne aj v tomto odtieni :) A ako pises, perfektny jesenny :)

    OdpovědětVymazat
  6. ta barva vypada vazne bozsky.

    Zatim jsem tyhle rtenky nejak obchazela, ale mozna na ne priste mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásna farba, vďaka za skvelý tip...aaa gratulujem ;-) ten pocit je na nezaplatenie :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám přímo tento odstín a jsem se rtěnkou moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já už jí mám strašně dlouho z nějaké výprodeje za pár kaček a pak se o ní začalo hrozně mluvit :D Každopádně tohle je přesně taková ta moje barva, jsem růžovka :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vintage Pink je má nejoblíbenější, jinak z Hydra Renew řady jich mám snad šest. Jsou parádní, hlavně teď v létě.

    OdpovědětVymazat
  11. tuhle rtěnku si kupuju už asi pět let a nedám na ni dopustit. Dávám přednost výraznějším odstínům a u jiných rtěnek byly rty často vysušené. Tahle je prostě dokonalá a všem doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  12. mám z téhle, myslím, řady takovou vínovou a na podzim je úplně úchvatná. také drží, nevysušuje :-)

    OdpovědětVymazat
  13. krásna farba :) vyskúšam :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý tip! Vintage pink odstín právě sháním:-) Od Rimmel žádnou rtěnku nemám, takže určitě se po ní podívám, spíše jedu v Dermacolu a Lip Seduction a GS Dolcezza.

    OdpovědětVymazat
  15. Gratuluji k promoci! Spadl balvan ze srdce, že? Jinak rtěnku neznám a doma žádnou nemám, míjela jsem je v drogeriích bez povšimnutí. Jaká chyba! Dám však na tvé doporučení a zkusím. Co se dívám na nabídku odstínů, tak si určitě vyberu, cena též příznivá.
    Moc chválím první fotku. A odstín ti opravdu sluší, i když občas mi přijde líto, že z tebe vidíme jen pusu a ne celý obličej. I když chápu, pro ukázku barvy rtěnky přímo na rtech to stačí. Moc tě zdravím a díky za články!

    OdpovědětVymazat
  16. tuhle presne mam a je k urcitym outfitum fajn i kdyz diky tomu, ze je trosku studensi, nevypada na mne vzdy uplne optimalne

    OdpovědětVymazat
  17. Ja osobne teda "mossky" nemam rada, vsade sice sa hovori, ake su kremove a tak, ale mne pridu suche a na perach drhnu a su az take pudrove.. snad ako tuhy makeup ci korektor, a zaliezaju mi do vrasok, hm... neviem, ale je to asi len moj problem :) Ten tvoj i ten od "what i heart today" vyzeraju pekne, kazopadne sa na ne pozriem, uz nejaku dobu nie a nie vymysliet odtien, aky nosit na podzim, trebars ma nieco oslovi (a uplne tmave rtenky tiez teda nenosim) :) diky za tip! A inaksie gratulacie k titulu, za rok sa snad tiez dockam uz mi ta skola lezie krkom! :)

    OdpovědětVymazat
  18. velká gratulace!!! rtěnka vypadá super, má skvělou barvu.

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Gratuluju k diplomu! Od Rimmelu jsem už roky nic neměla. Podobnou rtěnku mám od Estee Lauder, ale už škrábu zbytky. Tenhle tip přišel akorát včas :-) díky.

    OdpovědětVymazat
  20. Ja mám od Rimmelu 810 Rose Blush, ten je veľmi podobný :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tiež som si ju nedávno kúpila a premýšľala som aj o tej Vintage Pink, no nakoniec vyhrala 210 Fancy a som veeľmi rada :) Pekná recenzia

    OdpovědětVymazat
  22. Skvělý tip, mám rtěnku Kate a jestli je tato taky tak skvělá, jdu do ní, hlavně kvůli výdrži:))
    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. To je jediná rtěnka (i ten odstín) od Rimmelu kterou mám a můžu potvrdit, že i po třech letech voní rtěnkově a ne žlukle. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Odstín Vintage Pink se podobá rtěnce Rouge Allure od Chanelu v odstínu 54 - Boy, což je rozhodně důvod, proč ji zkusit:-). Já ji měla a byla jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  25. Díky za typ, pořídila jsem si teď Maybellinku, ale tahle Rimmelka vypadá skvěle :))

    Coffee with milk and two sugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. já mám z týhle řady červenou rtěnku a miluju jí, byla to snad moje úplně první rtěnka :D

    OdpovědětVymazat
  27. Zrovna tohle je odstín, který mě bohužel osobně by asi neslušel, ale díky zat tip. Po rtěnkách v doregrii už nějaký čas nekoukám, ale udělám změnu a mrknu na další odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  28. Gratuluji k diplomu!!! Snad se zadaří i mě :) Bezva tip, určitě na ně mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  29. Láká mě odstín Spotlight beige, tak čekám na akci, třeba jich vyberu víc ;).

    OdpovědětVymazat
  30. Díky za připomenutí! Mám ji doma nějakou dobu, ale náhodou se mi v šuplíku mezi rtěnkama "upozadila" :D A zrovna mám období tmavších nude odstínů, co jsou dohněda a takový přesně mám: 700 NUDE DELIGHT :D jupí
    Btw po růžovce se podívám...

    OdpovědětVymazat
  31. Tu samou mám taky a je to jedna z mých nejoblíbenějších :) Jinak přesně jako ty, taky už jsem podzimně naladěná, zrovna nedávno jsem o tom psala na blogu, je to hrozný (já si zas už koupila krásnej lak na podzim). :D

    OdpovědětVymazat
  32. Tuhle rtěnku mám moc ráda a stále se k ní vracím. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  33. Pekný odtieň, takéto rada nosím počas dňa :) Večer už preferujem výraznejšie farby.

    OdpovědětVymazat
  34. Ohoho, tak tohle je moje barva a zítra to bude moje rtěnka!!

    OdpovědětVymazat
  35. Na rtech vypadá opravdu krásně

    R.

    http://ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Měla jsem jí v ruce, nakonec jsem jí tam nechala s tím, že další nepotřebuji a přijdu domů, otevřu blogger ... No musela jsem se pro ní vrátit. :D Zamilovala jsem se na první ozkoušení a stejně jako další Rimmelky mě nezklamala. :) Na rtech je nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  37. Božská. Asi si ji koupím. Vypadá moc krásně.

    A jestli chceš navšiv i můj nový módní blog. :-)

    http://fashiondrug1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  38. Tak přesně tuhle rtěnku jsem si asi před půlrokem koupila. Má úžasnou konzistenci a na rtech je moc příjemná. No nezůstala jsem u jedné a z téhlé kolekce už mi patří i odstín Queen berry (nejsem si přesně jistá názvem). To je teprve vínová pecka na podzim.:)

    OdpovědětVymazat
  39. V prvom rade gratulujem k diplomu :)

    Tento rúž mám už asi rok a som s ním spokojná, je to taká neobvyklá fialová ale na perách veľmi pekná.

    Skvelá giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)