sobota 10. srpna 2013

This or that TAG

Fascinuje mě, kolik TAGů momentálně po blogosféře koluje. Podle statistik je to zjevně populární, takže jsem se rozhodla pro jeden z mnoha tagů, které mě v poslední době zaujaly :) Musím říct, že mě osobně nejvíc zaujalo podání tohoto tagu u Lou (KLIK), na které určitě mrkněte. A tady je má verze. Na pár dní teď odjíždím mimo civilizaci, tak je možné, že se to tu na chvíli trochu uklidní a články nebudou každý den. Věřím, že vám to nebude vadit a trochu si ode mě odpočinete :) Na všechny maily a jiné dotazy budu odpovídat asi se zpožděním, protože počítám, že internet nebude nic moc.

Mějte krásný víkend!

PS: pokud jste tag také tvořily, hoďte mi do komentářů odkaz, ráda se na něj podívám :)




Tvářenka nebo bronzer?

Tvářenka! Miluju je, mám jich spoustu a stále jich nemám dost. Bronzery spočítám na prstech jedné ruky a ač některé kousky miluju, tak tolik parády jako tvářenky neudělají :)




Lesk na rty nebo rtěnka?

Rtěnka. Čím jsem starší, tím více jim přicházím na chuť a jejich řada roste.




Linky nebo řasenka?

Řasenka, ale kdyby to šlo, tak i linky, protože bez nich si přijdu jako nenamalovaná :)




Makeup nebo korektor?

Make-up, protože s těmi více krycími člověk někdy dokáže suplovat i korektor, ale naopak se to dělá velmi obtížně :)




Neutrální líčení nebo barevné?

Častěji volím spíš to neutrální, ale barevnému se nebráním a když je čas a chuť, tak klidně experimentuju

Stíny nebo pigmenty?

Určitě stíny. S pigmenty je víc práce a jsou pak všude :)




Štětce nebo houbičky?

Rozhodně štětce! Houbičky nebrat, nekupovat a pouze vyhazovat :)




OPI nebo China Glaze?

Je mi to jedno, klidně oboje :) V kvalitě nevidím rozdíl.




Přirozené nebo umělé nehty?

Přirozené a upravené

Zářivé nebo tmavé laky?

Zářivé

Zdobené nebo jen barevné?

Barevné. Na zdobení jsem nešika a moc mě to nebaví.

Parfém nebo tělový sprej?

Parfém. Mám ráda, když ze sebe nějakou vůni cítím a tělové spreje většinou moc dlouho nevydrží




Tělové mléko nebo máslo?

Tělové máslo, třeba nějaké oblíbené z Body Shopu.




Sprchový gel nebo mýdlo?

Sprchový gel (v kombinaci se sprchovým mlékem) na tělo. Na ruce mi klasické tuhé mýdlo nevadí (pokud tedy nevysušuje).


Lush nebo jiné značky?

Všechny značky, Lush občas taky :)

Krátký nebo dlouhý rukáv?

Záleží na ročním období, ale ideální je zlatá střední cesta :)

Sukně nebo šaty?

Sukně, šatů ve skříni moc nemám a nerada je nosím.

Pruhy nebo kostky?

Pruhy, ale jen ty vertikální :)

Žabky nebo sandálky?

Oboje

Šátky nebo klobouky?

Šátky, klobouky mi nesluší

Lodičky nebo balerínky?

Každopádně balerínky! S podpatky nekámoším

Náramky nebo náhrdelníky?

Oboje, ale o něco víc asi náhrdelníky. Ty jsou moje poznávací znamení

Rovné nebo vlnité vlasy?

Mám je bohužel rovné, ale moc se mi líbí vlnité :)

Drdol nebo culík?

Drdol a když není čas, tak klidně i culík

Krátké nebo dlouhé?

Dlouhé

Tmavé nebo světlé?

Tmavé

Patka nebo ofina?

Ofina - už několik let

Déšť nebo sluníčko?

Všeho moc škodí, takže od každého trochu

Léto nebo zima?

Mám raději léto, ale nesmí být tropické vedro.

Čokoláda nebo vanilka?

Kdyby se jednalo např. o zmrzlinu, tak ani jedno. Ač čokoládu jako takovou mám ráda, tak jako příchuť čehokoliv jí nevyhledávám. To samé u vanilky. Mám raději ovocné verze čehokoliv (i kosmetiky :)

16 komentářů:

  1. Druhá blogerka u které jsem našla tak bezva tag :)) Povedl se ti <3

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééé, krásně jsem si početla! :) Tenhle TAG miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky napsané, také jsem tento tag dělala :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tagy mám raději čim dál víc, moc pěkný :)

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle TAG jsem viděla mnohokrát stroze napsaný jen text a moc mě nezaujal, ale tady s fotkami je to zajímavé a líbí se mi, to se ti povedlo :). Dilema řasenka nebo linky mám přesně naopak, já jsem bez linek jak nenamalovaná :D..

    OdpovědětVymazat
  7. hezky napsané :) také jsem tento tag psala, tak pokud budeš chtít můžeš přečíst :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tak mám pocit, že bych se s tebou snad nikde nelišila - kromě ofiny a patky :)
    Krásné s obrázky
    www.mysmallhappinesses.blospot.de

    OdpovědětVymazat
  9. Já se denně maluju jen linkami a korektorem. Tyhle jsou dvě moje nejzákladnější :D

    Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. A zkoušela jsi už suché oleje od Body Shopu?
    Jsou bezvadný!

    OdpovědětVymazat
  11. moc hezké, já tyhle tagy čtu moc ráda! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem dělala tento tag http://radik0.blogspot.cz/2013/07/this-or-that-tag.html :) Pokud máš chuť můžeš si ho přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy co to je za nádheru v tom balení od Inglotu ?:)

    OdpovědětVymazat
  14. LuxyLady: to jsou pigmenty. Nebo možná spíš třpytky, těžko říct :) Každopádně to na očích vytvoří fantastickou diskotéku a háže to všechny barvy :)

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuju moc zachválu, od tebe to obvlášť těší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)