středa 7. srpna 2013

Skvělý Lipcolor butter od Astoru + všechny odstíny

Konečně dorazily Lipcolor butters od Astoru i k nám. Tato značka sice nepatří mezi mé oblíbené a její stojany spíš míjím obloukem, ale tentokrát je tu něco, kvůli čemu stojí za to, ke stojanu zamířit. Byla to láska na první vyzkoušení, což mi potvrdilo i několik z vás. Chubby sticky od Clinique se můžou jít oficiálně bodnout :)







Soft Sensation Lipcolor Butter - odstín 008 Hug Me - koupíte v drogericíh okolo 149 Kč

Tak jako kosmetický svět zachvacují BB krémy, tak pomalu a jistě každá značka uvádí svoje balzámové tyčinky. Clinique byl zjevně jeden z prvním a proto jim všichni obecně říkáme Chubby stick, takže alespoň víme, o čem je řeč. Astor slibuje 3 v 1 -barvu rtěnky, lesk lesku na rty a výživu balzámu. Můžu říct, že teda nelže a plní to na jedničku.V případě mého odstínu se o extra barvě sice úplně hovořit nedá, protože jsem samozřejmě srab a vybrala jsem si zase odstín, co není téměř vidět, nicméně ty výraznější opravdu krásně barví. Už už jsem do košíku strkala takový korálový odstín a pak jsem ho vyměnila ta tento :) Ach jo! Balením se příliš od jiných "chubbíků" neliší. Náplň vytahujete otáčením spodku tyčinky, víčko drží dobře, akorát zlatý nápis jde rychle dolů. Tipuju, že za pár týdnů nebudu tušit, jaký odstín vlastně mám, protože se to celé odře. Škoda, ale u drogerkových věcí nic nového. Balzám voní lehce po vanilce, takže je to příjemná změna, např. oproti chubby stickům od Revlonu, které mi vadí svou mentolovou příchutí. Aplikace je příjemná a díky zkosené tyčince i pohodlná. Konzistence balzámu je až taková máslová, na rtech doslova taje a lehce se roztírá. Nezalézá do vrásek, opravdu pěkně hydratuje a dobře barví. Rozhodně to není taková voskovka, jako jsou chubby od Clinique (které prostě ani nebarví ani nehydratují a nikdo mi to nevymluví :) Rty jsou po použití lesklé a šťavnaté, takže lesk do jisté míry supluje tyčinka také. Navíc ten příjemný pocit, který na rtech zanechává, ááách! Musím si rty pořád mnout a užívat si ten pocit. Tohle se Astoru teda vážně povedlo! Výdrž rozhodně není 8 hodinová, jak hlásají nápisy v reklamě a s první svačinou či mohutným napitím, o vrstvu balzámu přijdete. Nicméně od podobného produktu nečekám, že mě ohromí svou výdrží, takže to neberu jako mínus.



Jak můžete porovnat s ostatními odstíny, tento jediný má v sobě mikro zlaté třpytečky. Všimla jsem si toho vlastně až na fotce, protože nejsou téměř vidět. Na sluníčku se jen lehounce třpytí. odstín odpovídá tomu na fotce.





Chtěla jsem vám najít něco chytrého na webu Astoru, ale není zrovna moc aktuální a o této novince zatím mlčí, takže vás ničím chytrým neoblažím :)

Co se odstínů týče - podle zahraničních fotek to vypadá, že je odstínů celkem 12, u nás je podle všeho 10 odstínů.










(web)


Musím říct, že mě Lipcolor butter vážně nadchnul a tímto kouskem nekončím. Až zas bude nějaká sleva na sortiment Astoru, jdu si každopádně pro další (asi pro 005tku)! A vám radím, ať se kolem stojanu minimálně projdete a balzámy vyzkoušíte. Pro mě to byla vážně láska na první vyzkoušení. Ideální pro kosmetické začátečnice, pro které jsou rtěnky stále ještě výzva a lesky na rty spíš lepivá záležitost. Tohle je prostě ideál a ode mě má plný počet bodů :)

Jak se balzámy líbí vám? Už jste si nějaký pořídily nebo to máte třeba v plánu? :)

53 komentářů:

  1. Přiznám se, že Astor taky přehlížím, ale teď bych se jednomu " chubby sticku" od nich nebránila, tvoje recenze mě nadchla a vanilkovou vůni mám taky ráda :).
    MalaMacanda

    OdpovědětVymazat
  2. jee, blazniva 013 musi byt moje :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. odstín 002 vypadá celkem hezky!

    já musím říct, že mě tyhle mazátka dříve hodně lákala, ale jak je toho teď všude plno, tak mě to nějak přešlo... hlavně teda Clinique mi přijde dost přeceňovaný.

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůůů, jééé, beru 011 už kvůli jménu "feelin feline" :-) Akorát včera v DM na Vysočanské je ješte něměli, jenže tys mě článkem tak nalákala, že pojedu dneska speciálně do Rossmanna kvůli nim. Jsem ráda, že Astor přišel s plnohodnoutnou náhradou Chubbys od Clinique! Jsem zvědavá na dojmy ostatních holek, ráda si přečtu komentáře.

    OdpovědětVymazat
  5. ja neviem čím to je, ale mňa to proste vôbec ale vôbec neláka. Mám rada aj rúže a aj lesky a toto mi proste príde ako kompromis medzi nimi na ktorý nevidím dôvod. Farby sú ale krásne aj nápad je super, len mňa nejako neoslovil :)

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem si pořídila tři kousky, zatím. mají super pigmentaci a jsou příjemné na rtech, navíc je v obalu fakt hodně produktu. můj oblíbenec je Feeling Feline

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají parádně, nejvíce se mi líbí právě ta 005. Asi se po státnicích odměním

    R.

    http://ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Když já tomu Astoru nějak nevěřím :-( I když přiznám, že ta 9 a 13 vypadají perfektně! Nejspíš počkám na nějakou akci, ale až příště v Rossmannu budu, tak na ně alespoň juknu, jestli jsou lepší jak mé milované Revloňácké.

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám zatím jen 002 a je to můj snad druhý produkt od Astoru, co jsem si kdy koupila. Jen mě překvapilo, že jsem to nesehnala ani v DMku ani v Rossmannu, ale v Tetě, kde obvykle mívají všechno poslední. Každopádně u jednoho odstínu také nekončím. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Psala jsem o něm teď v pondělí a přesně jsem si říkala, kdybych si bývala vybrala jiný odstín (přesně tenhle co máš ty se mi taky moc líbil, ale nakonec jsem si vzala jen jeden a to magic magenta - taky výběrem "nezklamu"), jestli by to bylo jiné..
    Prave jsem totiz čekala, ze náplň bude hladsi, maslovejsi a tak - proste tak jako to píšeš ty..
    Ale u te moji barvicky to tak neni...
    (A teda nevím, jestli neni minus, ze můj too nejoblíbenější produkt na rty je Dior rouge sérum, což je "stejný" typ, a tím padem jsou tato malovatka ve srovnání s tímhle mazlikem dost v nevýhodě...)

    OdpovědětVymazat
  11. Od Astoru jsem mívala jednu rtěnku a zas tak špatná nebyla :)) O těchto jsem četla kladných recenzí už víc a asim pořídím 12 nebo 2. A tvůj odstín mi docela dost připomíná ten Catrice My Cherry Berry, jen je o trochu světlejší a asi trochu víc v teplém odstínu :))

    OdpovědětVymazat
  12. Ja jsem s tou svoji 012 taky hodne spokojena, i si myslím, ze mi ten odstín sluší.. Tak ted budu váhat kterem jinej další :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak s týmto výrobkom sme na tom podobne. Ja som sa doslova triasla na deň, keď ho už konečne objavím v obchode. No kým som naň čakala doma, natrafila som naň v zahraničí a hneď som si ho musela kúpiť. Ani mne značka Astor veľa nehovorí, ale toto masielko si určite zadovážim aj v iných odtieňoch. Je SUPER. Tiež ma totálne berie tá vanilková vôňa. Minulý mesiac som o ňom písala recenziu, tak ak sa chceš pozrieť, čo si o ňom myslím ja, tu je: http://aknelka.blogspot.co.at/2013/07/maslo-na-pery-len-lipcolor-butter-od.html

    OdpovědětVymazat
  14. MalaMacanda: to mě moc těší, děkuju :)

    Natálje: mě taky přijde hooodně přeceňovaný. Fakt mi hlava nebere, jak se to někomu může líbit :)

    Harmony: v DM jsem je zatím vůbec nepotkala, tam to mají většinou vždycky trochu opožděné.

    Francoais: já mu taky moc na chuť nepřišla, ale tyhle balzámky mě vážně nadchly :) U těch Revlon mi vadí za jejich mentolová vůně. Navíc tyhle i lépe hydratují :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ještě jsem je v obchodě nepotkala, ale nalákala jsi mě. Asi bych si vybrala stejný odstín :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Jéj, krásny odtieň si si vybrala! Ja mám Feeling Feline, ale vidím, že si asi skočím aj pre ten tvoj!

    OdpovědětVymazat
  17. snazim sa spomenut co som kedy od astoru vyskusala, urcite nieco ano, ale muselo to byt aj 5 rokov dozadu. inak u mna boduju jednoznacne najviac odtiene 011 a 015. zrovna ta 008 vyzera na perach akoby si na nich mala len tie trblietky.

    OdpovědětVymazat
  18. Tenhle "Chubby stick" se mi líbí zatím asi nejvíc ze všech nabízených...doufám, že si brzo nějaký pořídím :) Jinak ty od Clinique taky nemám ráda. Taky si myslím, že nebarví a nehydratují...

    OdpovědětVymazat
  19. Asi předevčírem jsem se na ně dívala a první kterou jsem si čmrkla na ruku byla právě 008, která teda moc nebarvila, takže jsem si říkala jakože nic moc, ale pak jsem zkusila další a myslím že si co nejdřív pro nějaký půjdu! Přemýšlím nad 010, 011 a 005! S mazáním pusy se asi mezi ty začátnice řadím, takže myslím že to bude něco pro mě a celkově jsem Astorem úplně překvapená! Aji těma novýma lakama docela zaválel, takže myslím že na ně změním názor :)

    OdpovědětVymazat
  20. Super, zaujala mě barvou pětka, na promo fotce však vypadá strašně :D

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadaj parádně!! Teď má něco podobnýho i Catrice, tak by mě zajímalo, jaký mezi nima bude rozdíl...

    OdpovědětVymazat
  22. Právě se kochám svou 011, pro kterou jsem si, po přečtení Tvého článku, běžela :)) a je to tedy láska na první použití...krásně voní, vypadá a konzistencí je moc příjemná :) kam se hrabe clinique :D

    OdpovědětVymazat
  23. Už jsem si chtěla objednat Revlon, ale asi se právě změnily mé preference....

    OdpovědětVymazat
  24. mě u moc Astoru nebavěj ty odstíny, kromě dvou je shledávám jako nepoužitelný, protože nude a oranžový věci nesnáším
    ale nedá mi to s Chubbkou neporovnat ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Mám 002 a je to taková hezká nude barvička. Já jsem tedy taky dost spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám něco podobného od burjouis a nemůžu si to vynachválit :). Ale ten astor vypada taky dobre ta 5 nebo 15
    . Sakara, musím to omrknout v drogérii. :D

    OdpovědětVymazat
  27. sunnyl: mám vždycky radost, když někdo další sdílí mé nadšení :)

    viennettka: to mě těší, že jsem tě nalákala :) Snad budeš případně taky tak spokojená :)

    Bashi: v tomhle světle to tak vypadá, právě díky téhle fotce jsem si toho všimla, protože jinak to není tak viditelné :) Třeba v prodejně jsem si těch třpyteček ani nevšimla :)

    Jana: vítěj v anticlinique klubu :)


    OdpovědětVymazat
  28. Ems: Astor mile překvapil, to se musí nechat :) Příště asi půjdu do toho 005, ten barví o dost víc :)

    Haru: právě proto jsem je nafotila i na ruce, protože některý odstíny se od fotky celkem liší :)

    Klára: ty Catrice nemají testry, takže těžko říct. Kupovat se mi je zatím nechce :)

    Míša Veselá: jéé, to mě moc těší :) fakt mám radost, když je někdo další spokojený s něčím, co pochválím a samotné se mi to líbí :)

    sl.Jahodová: když teď porovnám Revlon s tímhle, tak vede Astor :)

    Černa Moora: otázka, jestli by se ti tyhle líbily, když máš, co se Clinique týče, naprosto odlišný preference než já :) Ale já jsem fakt spokojená a Clinique asi někomu daruju :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tusim ze Rosmann na ne ma akci :)

    OdpovědětVymazat
  30. Vanilkovou vůni ne:/ Jinak naprosto dokonalý produkt, chci 008 :)

    OdpovědětVymazat
  31. 013 a 011 mam a naaadhera :) lasky moje :P
    inak baby, ktore ste z Bratislavy, na Zlatych pieskoch v Tescu ich maju za 3,59 - 3,99 (zalezi od odtiena). tak sup, kym ich nevykupia ;-)

    OdpovědětVymazat
  32. Už se těším, až si nějaký půjdu koupit, moc se mi líbí, vidím to na odstín 9 nebo 11:) A ještě mě překvapila ta úžasná vůně:)
    Akorát mě mrzí, že jsou místo těch tekutých rtěnek, ty byly mé oblíbené, ale ve výprodeji jsem ještě nějakou naštěstí ulovila:)

    OdpovědětVymazat
  33. úplne súhlasím. je fakt skvelý oproti tomu od clinique, myslela som, že som jediná, komu nevyhovuje, pretože všetky kamarátky ho chválili :D mne prišiel vážne ako voskovka, farba skoro žiadna, nehydratoval a bol taký...tvrdý, no proste nikdy viac. ja mám od astoru odtieň 005,011 a 012 a mne vydržal na perách dosť dlho, takých 5 hod by som povedala. určite si zájdi aj pre iné odtiene, krásne farbia :)) ešte bol 'chubby stick' dobry od neutrogeny, ale ten skôr hydratoval ako farbil, ale mal super konzistenciu. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Hm, tak odstín č. 11 zhruba ve 4 hodiny v Rossmanu ve Vodičkovce vyprodanej. :-(( Odnesla jsem si teda aspoň č. 15, protože lepší něco než nic. Takže počkám, až dorazí do DM, obíhat všechny Rossmany na to jsem moc stará (líná?). ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Zkusím si sehnat 011 :-) Jsem na to zvědavá, Chubby Sticku jsem odolala, ale tohle při té ceně zkusím :_)

    OdpovědětVymazat
  36. já jsem z nich byla u vytržení už kdy jsem je viděla v Německu a u nás ještě nebyly. určitě si pro nějaký zajdu, ale tady je háček... pro který? :( :D

    OdpovědětVymazat
  37. Super recenze , ale musím říct, že sem je zkoušela a já Ti zatím nevím asi ještě váhám, ale jak tak koukám po tvé recenzi to ještě zhodnotím a uvidím. Je fakt, že byly vcelku příjemné. :)

    OdpovědětVymazat
  38. 005 vypadá skvěle! Určitě se pro něj vrať ;) A já pro něj taky musím :D

    OdpovědětVymazat
  39. Rosmanna mám bohužel daleko, takže pravidelně chodím okukovat DM a zatím nic:-(, moc se těším až tuhle novinku vyzkouším:-)!
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  40. Tak som si dnes hneď bežala do DM pre Magickú Magentu;-)). Je skvelá, ďakujem za tip Rendy:-).

    OdpovědětVymazat
  41. Mně se právě tvůj odstín Hug me nelíbí vůbec, zkoušela jsem na ruce a je tam na mě moc třpytek. Ale jiné odstíny byly celkem fajn, ale už hodně z nich mám podobných v podobě Maybelline Color Whispers. Co mě zaujalo, že krásně voní, připomnělo mi to rtěnky MAC.

    OdpovědětVymazat
  42. už mám aj ja svoju 008 a spolu s Narsovskou Orgasm lícenkou sa dnes celá trbliecem do zlata:D

    OdpovědětVymazat
  43. 5,11,12,13,15 to budou moje kousky :)

    OdpovědětVymazat
  44. hlásím 005 a 011, až bude nějaká "akce" tak asi i 012, možná 008. Hezky nafocené to máš! :)

    OdpovědětVymazat
  45. Už od včerejška brouzdám po netu a pročítám si nejrůznější blogy o kosmetice (začíná to být docela slušný požírač času :D).
    Jelikož jsem donedávna kosmetice moc nedávala, nejsem žádný znalec, ale poslední dobou mě to začalo hodně bavit a pokukovala jsem po nějaké rtěnce, lesku - prostě čemkoliv, co bych si mohla naplácat na rty.
    Dnes jsem si tedy z drogerky donesla stejný odstín chubby sticku od Astoru (Hug me), rtěnku z kolekce Heidy (odstín 002) a myslím, že ta poslední spadala pod nějakou hydratační řadu od Maybelline (620 Pink Brown).
    Zatím jsem nejvíce spokojená s tou od Maybelline. Mývám často popraskané rty a tahle rtěnka je hodně vláčná(?) či tekutá (těžko to popsat :D), prostě hydratuje.
    Ale jinak se mi líbí všechny.
    Někdy v květnu nebo červnu jsem si v Sephoře koupila lesk na rty, který má tvar chubby sticku (je to prostě taky taková pastelka :D), ale (že je to lesk) i když mám nejtmavší odstín růžové, musím jím několikrát po rtech přejet, než je to opravdu vidět.
    Takže díky za dobrý tip. Možná ještě koupím 002 Loved up nebo jiný. Dnes jsem neměla možnost, protože u nás v DMku byla polička docela vybrakovaná a i tak bylo na výběr pouze z nějakých šesti či sedmi odstínů.

    OdpovědětVymazat
  46. Tak zatial este odolavam, ale priznavam, su mi nesmierne sympaticke, urcite do nejakeho tiez pojdem...

    OdpovědětVymazat
  47. taaaaak a uz som doodolavala, 002 doma! :D je vazne vyborny, prvy "ruz", pod ktory nemusim davat balzam na pery...

    OdpovědětVymazat
  48. Hezky vecer, uz NEKOLIK mesicu shanim tenhle odstin 08 Hugh Me. (mam ho z leta a uz mi dochazi), netusis kde se da prosim i treba objednat online? Dekuji ivonam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Moc hezká recenze, mám odstín 027 z matné řady a s tím jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  50. Já váhám mezi 027 elegant nude a 019 plumb it.. A asi vyhrají obě. Celkově me astor butter mile překvapil :)

    OdpovědětVymazat
  51. Před pár dny jsem neodolala a v Rossmannu jsem si pořídila tento "lipstick" v odstínu 08 Hug me. A řeknu Vám, na můj vkus super! Odstín nádherný, na rtech příjemný, nanášení bez problémů... Za mě 10/10

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)