čtvrtek 29. srpna 2013

Porovnání mých "Chubby sticků" - Clinique, MUA, Astor, Revlon

Myslím, že nadešel ten správný čas na porovnání všech mých balzámových pastelek. Posledních pár měsíců se s nimi roztrhl pytel a která značka je nemá v nabídce, tak je podle všeho mimo. Tak jsem si řekla, že trochu porovnám moje chubby sticky a ukážu vám ten nejnovější v mé sbírce :)


V hlavní roli dneska účinkují:

Revlon Just Bitten Kissable balm stain - 015 a 001 (KLIK)

Astor Lipcolor butter - 008 (KLIK)

Clinique Chubby stick - 14 Curvy candy, 05 Chunky cherry (KLIK)

MUA Power Pout tint&balm - Broken hearted

Na samostatné články se můžete přesměrovat přes KLIK :) Nechci se tolik opakovat, takže odstíny na rtech atd. najdete právě tam.



Na první pohled je vidět, že se sobě jednotlivé balzámky opravdu velice podobají. Jako první "pastelku" beru asi nejslavnější Chubby sticky od Clinique. Nechci teda tvrdit, že byly jednoznačně první na světě, ale já osobně je tak vnímám :) A pak se s pastelkami roztrhnul pytel a koupíte je už i u levnějších značek v drogerii. Ráda bych je mezi sebou porovnala z několika hledisek:

CENA:

Z mé sbírky jsou nejdražší rozhodně ty od Clinique a můžu říct (ne zrovna poprvé), že je jejich cena vzhledem ke kvalitě přemrštěná a podle mě je to zbytečné vyhazování peněz. Nejlevnější je logicky MUA, hned za ní Astor a pak Revlon. Ten si v drogerii u nás bohužel nekoupíte, takže je nutné nakupovat přes nějaký eshop.

BALENÍ:

Jak jsem už psala, pastelky jsou si hodně podobné. Rozdíly v kvalitě se už určitým způsobem projevily a dají se porovnat. Astor má např. nejhorší balení v tom smyslu, že se písmo z tyčinky už téměř celé oloupalo. Vypadá to fakt děsně a nelíbí se mi to. U MUA tyčinky mi zas vadí, že víčko nedrží pevně a má tendence se otevírat. Nošení v kabelce se tedy jeví jako poměrně nebezpečné. U ostatních není problém, víčka drží na místě a písmo se neloupe. V tomhle ohledu asi vítězí Clinique, kde se cena na balení odrazila pozitivně :)

VÝDRŽ:

Kupodivu musím říct, že na rtech nejdéle vidím tyčinku MUA. Možná bych to samé neřekla, kdybych měla méně výrazný odstín, ale minimálně tento tmavší má trochu tendence rty obarvit a i když se lesk otře, tak barva zůstává. Astor a Revlon jsou na tom téměř stejně, mají trochu hutnější konzistenci a ke rtům lépe přilnou. Nejhůře je na tom z mého pohledu Clinique, protože ten mi nevydrží skoro vůbec.

HYDRATACE:

Tady pro mě jasně vítězí Astor. Má pro mě nejpříjemnější konzistenci a rty hydratuje. Pro mě jako jediný supluje i balzám na rty. Neříkám, že by ostatní pastelky vyloženě vysušovaly rty, ale mám tendence si rty častěji přetřít a není mi to tak příjemné.

PARFEMACE:

Tady to na celé čáře projíždí Revlon a MUA, protože voní mátově. A to já prostě nemám ráda a evokuje mi to vyžvýkanou žvýkačku. Revlon je o něco horší a jeho vůně je intenzivnější. Chvíli jí cítím i na rtech a bohužel proto bych si další balení nekoupila. MUA je taková trochu kopírka, takže i tu vůni museli okopčit. Je to vážně škoda. Clinique nevoní nijak a Astor po vanilce, takže to pro mě vyhrává Astor.

PIGMENTACE:

V tomto bodě je to poměrně dost vyrovnané. Žádný z balzámů vám samozřejmě rtěnku nenahradí a rty spíš jen lehce barevně natónuje. Pigmentace se odvíjí odstín od odstínu a nejde jí zobecňovat na konkrétní značku. Pro mě nejhůře dopadly pastelky Clinique, protože barví opravdu velmi málo. Je to hlavně díky jejich tužší a jakoby voskovité konzistenci.

DOSTUPNOST:

Astor koupíte běžně v drogerii, takže se z mého pohledu zdá jako nejdostupnější. Clinique koupíte v jejich buticích či parfumerii. Revlon a MUA koupíte buď v zahraničí nebo na českých eshopech. Odkaz na MUA máte níže a Revlon seženete např. zde.





Odstíny zleva: Revlon 015, 001, Astor 008, Clinique 14 Curvy candy, 05 Chunky cherry, MUA Broken hearted


MUA Power Pout - koupíte např. zde za 139 Kč

Ani levnější značky nezůstávají pozadu a nabízí nám své verze balzámů v tyčince. Ty od MUA jsem chtěla vyzkoušet už delší dobu, protože se mi líbily hlavně odstínově. Teď už vím, že oficiální fotky zase trochu kecaly a Broken Hearted je víc červená, než jsem si myslela. Vzhledem k menší pigmentaci to ale není tak hrozné a výsledek je spíš jen tmavě růžový. Konzistencí se nejvíce blíží Clinique tyčinkám, protože je taková lehce vosková a pevná. Určitě to není takové to tající "máslo", jako je např. Astor. Svou pigmentací ovšem MUA Clinique pastelky skoro i překonává a je o něco výraznější. Parfemaci zase okopíroval od Revlonu, protože je z něj cítit lehce mentol a to se mi vůbec nelíbí. Je to fakt škoda, protože kdyby se od tohoto nešvaru oprostil, tak si u mě získá mnohem lepší umístění. Nicméně ta mentolová vůně není tak intenzivní, jako u Revlonu, tak alespoň něco pozitivního :) Pigmentace není opravdu špatná, skoro bych řekla, že balzám i trochu "stainuje" (fuj, to je výraz) a rty vydrží dlouho obarvené. I když pijete, nebo si dáte sváču, tak barva na rtech vydrží, akorát se setře lesk. Trochu problém mám s tím, že barva mizí od okrajů rtů směrem do středu, takže je lepší to trochu hlídat a po nějaké době balzám znova natřít.

Na rtech je balzám příjemný, i když jako hydratační bych ho neoznačila. Vedle Astoru se všechny ostatní jeví spíš jen jako obarvovače rtů, než  pečující balzámy. Rty jsou po použití lesklé, nelepí a je cítit lehce mátová vůně.

Foto na rtech dám jako takový "bonus" na facebook :)






Pro mě je ze všech barevných tyčinek nejlepší prostě Astor. Ač má své mouchy, tak na rtech mi je nejpříjemnější ze všech. Samozřejmě je moje hodnocení čistě subjektivní a co se líbí mě, nemusí se líbit ostatním :) Kupodivu mi dobrá pastelka přijde i od MUA a nebýt té její parfemace, tak v klidu předčí i Clinique.

Zajímalo by mě, jaká je vaše oblíbená "pastelka"? Zkoušel někdo z vás např. ty nové od Catrice? :)


PS: balzám MUA mi k recenzi poskytl eshop makeupshop.cz, za což mu tímto děkuji

41 komentářů:

  1. tyjo vidis, a me prave ASTOR na rtech vubec prijemny neni :-( Ach jo :(

    Jeste zkusim ty MUA, dost si me nalakala. Diky za super srovnani. Jsi asi nejvetsi majitelka pastelek :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé, že to někdo porovnal. Takže Astor - dobrá zpráva! Až něco spotřebuji, jeden si koupím. Mám originál Chubby a nic moc, taková voskovka. A nebarví.

    OdpovědětVymazat
  3. MUA mě překvapila a Astor musím ozkoušet, pořád na něj slyším chválu :-)

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já z těchto nezkoušela žádný, ale mám Catrice a jsem momentálně dost nadšená:) Krásně vanilkově voní, na rtech moc příjemný, balení taky hezké, fajn cena. Takže já asi zůstanu u Catrice a nic dalšího zkoušet nebudu. Ještě jsem měla tužku od Alverde a to byl děs, páchla a vysušovala. Ale Catrice můžu doporučit:)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc sikovnej clanek, ja vyzkousela jenom MUA a Revlon a pak dalsich par znacek tady v Anglii a zatim asi nejlepsi mi prislo Bourjois nebo Revlon a nejhorsi MUA. Podle me ale hodne zalezi na barve a jak to komu sedne x

    OdpovědětVymazat
  6. Ten balzám od MUA jsem si na jaře dovezla z Londýna. Opravdu vydrží hodně, ale ta parfemace mi také vadí. :/

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Blondýna: četla jsem to u tebe. Je to fakt všechno individuální. Já zas nemám ráda Chubby sticky a spousta lidí je miluje, to si nevybereš :)

    Veronika - Cosmetic Jam: budu ráda, když to někomu pomůže, ale je třeba to brát s rezervou :) Jinak s chubby souhlasím, mě taky přijde jak voskovka a nic moc z toho :)

    Once upon a time: za mě říkám, že si chválu Astor určitě zaslouží :)

    OdpovědětVymazat
  8. práve Astor mám, takže som rada že skončil ako víťaz :)

    OdpovědětVymazat
  9. Cherish: kdyby měl Catrice nějaké testry, tak ho taky ráda zkusím, ale takhle naslepo se mi ho kupovat nechce :)

    Tereza: děkuji :) Ten od Bourjois mě taky láká, čtu na něj celkem pozitivní ohlasy, takže někdy v budoucnu možná vyzkouším :) Mě MUA mile překvapila, ale opravdu bude záležet na odstínu :)

    Anna´s secret: to mě těší, že nejsem jediná, komu to nevoní :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zadnou pastelku doma nemam,ale jak jsou vsude,tak to laka. Ten Mua se mi libi odstinove nejvic:)

    OdpovědětVymazat
  11. Nedávno jsem na blogu psala porovnání Catrice a Astor, jelikož ty jsou v drogériích běžně dostupné a u mě jasně vítězí Catrice.. ať už leskem, konzistencí nebo cenou..

    OdpovědětVymazat
  12. jǎ mám originál chubby a Catrice, ta má slabou výdrž a takový chatrný obal, ale oproti Clinique se líp nanáší, je taková příjemná máslová

    OdpovědětVymazat
  13. Musím Astor konečně zkusit... mám jen Clinique a nemám ho ráda ani trošku :-/

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám zatím zkušenosti jedině s pastelkou od Astoru:-), zaujala mě však třeba i ta od Mua. Opravdu skvělá recenze:-)!
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám zálusk na ty od Astoru :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Ja mám jen astor a catrice a tento duel Astor vyhrává s velkou převahou, co se vydrze a hydratace týká :)) a voní stejne :) mám v planu ještě další odstín toho Astoru :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mě asi nejvíc láká Astor a pak Bourjois :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám Clinique,Revlon,Kiko a Oriflame a jednoznačně mi Kiko a Oriflame příjdou lepší.Jen Oriflame se musí ořezávat:-( Lákají mě Catrice a Astor,ale to balení vypadá,jak sto let staré a u Revlonu mi vadí právě ta vůně.Je mentolová a příjde mi jako "zatuchlá"...Takže pokud píšeš,že Mua mají také "pěknou" vůni ani je nebudu zkoušet.

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem právě v Řecku a chystám nájezd na Revlon a jak to tak čtu, pastelek si pár taky přivezu. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Na tuhle recenzi jsem se hodně těšila! Já miluju značku Bourjois, takže bych chtěl vyzkoušet tenod nich, snad bude dostupný aspoň přes eshopy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že se dá koupit už normálně v pqrfumce ale nejsem si jistá

      Vymazat
  21. Já jsem chtěla zkusit MUA, ale možná vyzkouším ten Astor. Žádný chubby stick ještě nemám.

    OdpovědětVymazat
  22. Skvělý článek, taky mám teď pastelek plný šuplík. Před pár dny jsem psala podobný porovnávací článek na svém novém blogu na Clinique, Astor a právě Catrice. A včera jsem si v Douglasu pořídila ještě další od BeYu v úžasném odstínu 44.


    http://mojitobykate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Já mam nejraději nové Bourjois, Soap and Glory a Chubby Sticky, ale ve verzi Intense. MUA ani Astor nemám (tam mi vadí přítomnost shimmeru), tak porovnat nemůžu, ale všechny 3 mé oblíbené doporučuju. Ještě mám pastelku od Pixi, která je fajn, ale má právě shimmer a proto ji nenosím. Všechno v tužce mě baví, mám ráda i tužkové rtěnky, stíny,...

    OdpovědětVymazat
  24. Až budu mít cestu kolem Rossmanna, koupím Catrice. Astor v odstínu 011 Feelin Feline je prostě nesehnatelný (s tím jsem se holt už smířila), takže se budu snažit podobný odstín objevit právě u Catrice. Něco víc univerzálnějšího, Astor 015 prostě na každodenní nošení není (i když barva krásná!) a to mě štve.

    OdpovědětVymazat
  25. Dosud jsem měla nejraději Revlon, ale nyní jsem si od nich oblíbila spíš "lip butter" a na chubby stick jsem se zaměřila u Astoru, jsou naprosto perfektní a mají krásné odstíny. :) Jinak jsem zanevřela na Clinique a ráda bych do budoucna vyzkoušela ještě Catrice. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  26. Tohle shrnutí bylo velmi nápomocné, děkuji! Nechtěla bys ho někdy v budoucnu aktualizovat ještě s "chubbíkem" od Bourjois? Nedávno jsem ho viděla v Douglasu a celkem mě láká :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já se těch chubby sticků od clinique zase musím zastat :D Vyhovují mi nejlíp, mají takovou správnou konzistenci a i když ta cena není zrovna nejlepší asi bych neměnila. Slyšela jsem chválu na ty od bourois, tak plánuju že i vyzkouším je.

    OdpovědětVymazat
  28. Ty od Catrice jsem ještě nezkusila ale ráda bych :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. já mám ráda Astor, Catrice jsem nezkoušela, ptž nemají tester, tak jsem je prostě nekupovala. Ještě budou od essence čubíky

    OdpovědětVymazat
  30. Brousím zuby na Bourjois color boost :)

    OdpovědětVymazat
  31. Já jsem Astor zkoušela právě na tvůj popud včera v drogerii a zas tak moc mi na rtech příjemný nebyl... Ale ještě ho zkusím, protože jsem před ním měla naptlané rty ještě jinýma rtěnkama!

    S čím ale naprosto souhlasím, jsou Chubby Stick. Mám dva, vysušují mi rty a smrdí jak stará rtěnka :-D. A nesouhlasím s Revlonem, protože mě právě vyhovuje ta mentolová chuť a vůně :-D. Mám to u věcí na rty hrozně ráda (to je ta subjektivitam jak píšeš). Jen mě trochu štve, že ten Revlon nebarví moc intenzivně, ale možná to bude odstínem. Jinak je ale na rtech moc příjemný!

    Já jsem jiné tužky na rty nezkoušela, ale trochu jsi mě nalákala na MUA a holky komentářích na Bourjois.

    OdpovědětVymazat
  32. Zrovna dnes jsem se chtěla za úspěšnou zkoušku odměnit tím od Bourjois a jako na potvoru sem ho nemohla sehnat :/ Jinak já mám zatím jen od Clinique z jahody. Takže se slevou mě vyšel trochu levněji než se prodává normálně a jsem s ní spokojená ... i když ta výdrž by mohla být delší.
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Nevíte o nějakým českým eshopu, kde se dá koupit Revlon?

    OdpovědětVymazat
  34. Jana: vítej v klubu :)

    Vendula Popelkova:moc děkuju :)

    FairyChain: ten Bourjois asi taky časem vyzkouším :)

    Kate: mrknu na to :)

    An zHelloBeautyblogu: u toho Astoru má třpytečky jen tenhle odstín, co mám já a zbytek je nemá :)

    OdpovědětVymazat
  35. Karolína Šodková: to jsem moc ráda :) Pokud někdy koupím i ten Bourjois, tak se určitě zmíním :)

    Pauline: je to prostě individuální :) Mě Clinique nesedí, ale mají spoustu fandů, takže je to o tom, co člověku sedí :)

    Therezka: tak ten Astor schválně zkus na odlíčené rty. A zkus více odstínů, protože může být každý trošičku jiný :)

    Alena Faltusová: když se podíváš ještě jednou, najdeš přímo v článku odkaz na český eshop :) Stačí číst celý článek :)

    OdpovědětVymazat
  36. Já mám více odzkoušený hlavně ten MUA a taky nemůžu tu vůni:(. Nicméně výdrž je fakt dobrá, ten můj zářivý odstín stainuje celkem dost :). Teď mám i mini-Clinique, ale na první pohled z něj nejsem extra odvařená, přijde mi takový divně hutný, lepivý...nevím

    OdpovědětVymazat
  37. Na Astorky jsem koukala, ale byly bud prebrane nebo jsou ty odstiny fakt divne. Vsechny se trpytkama, pruhledne. Asi nejsem ten pravy uzivatel techto veci. Nedavno jsem byla na Essence strance a maji neco podobneho na podzim 2013 - tri barvy. Tak zkusim jeste na ruku tohle a jinak to nebudu hrotit :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Jééé, super článek!! Nemám sice tak impozantní "sbírku pastelek", ale musím říct, že u mne také vede naprosto jednoznačně Astor!!! Mám me-ga suché rty a balzám nahradí, v mém případě i rtěnku, protože své rty mám dost tmavé, tak nepotřebuji tolik pigmentace. Jen jsem zvědavá, za jak dlouho se odřou ta písmenka z obalu, jak zmiňuješ...
    PS. mátové "příchutě" já naopak miluji, takže možná zkusím i ten Revlon, díky za tip!! :)

    OdpovědětVymazat
  39. Pre mňa sú pastelky momentálne najobľúbenejším líčitkom. Najradšej mám tie od Astor a Catrice, len neviem, ktoré sú lepšie. Obidve sú krásne krémové, ľahučké, voňajú sladučko vanilkovo… na tej od Astor sa mi páči šikmo skosená tyčinka, Catrice je zasa o niečo jemnejšia a lesklejšia. Jedným slovom láska :)

    OdpovědětVymazat
  40. Mě asi nejvíc láká zrovna Catrice :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)